Miten on? Estääkö paha haju suuseksin? Kyseleepi lemuvittu.
Mies: suostutko nuolemaan pahan hajuista vittua?
3
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ei päin vastoin minua kiihottaa enemmän
- Anonyymi
Jos ei sen vertaa viitsi vettä käyttää että pesee sen eltaantuneen pillunsa ni joutaa olla iliman
- Anonyymi
Paha haju antaa hyvän syyn eppäillä sen syötävyyttä. Jos mulla on jäänyt potut ja soossit lautaselle jonaki päivänä ja se on ollut kyökin pöyällä joku päivä. Sitte tuun kottiin ja siinä on jo jotenkin eksoottinen löyhähdys Delhin slummeista niin syömätä jääpi. Ja sama asija varmaankin pimpin syömiseen, toistaseks, ruukaan sanua pimppiä hampurilaiseksi ku se on sen näköne, ei oo sattunu kohalle pillaantunutta hampurilaista ja ainaha se on tullu syötyä hyvällä ruokahalulla, paitti jos se on täynnä hiuksia ja jouhia mutta eipä oo kohalle vielä sattunu, oon kuullu että joku emäntä ois semmosta tarjonnu. On ollu joku tappaus ku tyttö ei annakkaan hampurilaista syyä vaikka aluksi tarjosi mutta sitten ei ja tunnelma hukasa, sellane on vaan näläkäselle kiusan tekkoo.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954