Täällä netissä on kirjoituksia siitä. Onko muista tuntunut ettei tälläisiä pölvästejä ole muualla maailmassa kuin suomalaiset.
Suomalaiset israelilaisia
6
93
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelin ilmeisesti virheellisesti nuorena, että ne pölvästit olisivat olleet ruotsalaisia, mutta kun nyt tarkasti ajattelee, niin samassa veneessä ollaan, ja nyt yhtä pölvästejä.
- Anonyymi
Suomensukuiset kansat venäjällä voi olla niitä ns. kadonneita heimoja kai senkin on joku tutkinut
- Anonyymi
Suomi on sellainen harmiton hölmölä
- Anonyymi
Suomalaiset ovat juutalaisia samalla tavalla kuin kissat ovat koiria. Netistä löytyy paljonkin ylikierroksilla käyvien maanisten mielenterveyspotilaiden kilometrien pituisia kirjoituksia, joissa kovasti halutaan nähdä suomalaiset jonain erityisen tärkeänä kansana maailmanhistoriassa. Yksi luulee, että olemme juutalaista sukua, toinen kertoo, että varhaisella keskiajalla Suomi oli pohjolan mahtavin kuningaskunta. Sellainen se on, suomalaisten tyypillinen alemmuuskompleksi, sitä pitää jotenkin kompensoida mahtikansafantasioilla.
- Anonyymi
Mikähän Suomalaisista Israelilaisia tekee, no ei mikään. Täällä Itämeren rannalla olemme eläneet viimeiset 7000-tuhatta vuotta. Ei meitä mikään Israeliin vie.
- Anonyymi
Niinpä tietysti. Oikeammin ne Israelilaiset ovat kadonneet suomalaisheimo. Eivät vain ole ymmärtäneet asiaa vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742219
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361863- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201623Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460