” Aviomiehen oli vaikeuksia hillitä itseään yrittäessään tukea synnyttävää vaimoaan kaikin mahdollisin tavoin.
Kaden Baudistelilla oli ilmeistä päätellen tukalat paikat vaimonsa Daniellen synnytyksen aikana. Kadenin oli tarkoitus videoida vaimonsa synnytys ja pariskunnan lapsen syntymä, mutta miestaltioikin vahingossa omat reaktionsa synnytyssalin tapahtumista.
Yllättävällä tavalla huvittavaksi kääntyneen synnytysvideon noteerasi muun muassa Yahoo! News.
Kadenin oli vaikea hillitä luontaista reaktiotaan alkaessaan voida syystä tai toisesta pahoin kesken synnytyksen. Videolla mies yrittää selvästi pidättää huonovointisuudesta johtuvaa kakomista. Lopulta häntä alkoi ilmeisesti pyörryttää ja hänen oli istuuduttava tuolille tasaamaan oloaan.” (MTV3)
Ai kauhea, meinasin todella tukehtua nauruun! Ei kai nyt miehet näin heikkoja ole?? Kyllä oli tulevalla isällä hillitön homma pitää happi omissa aivoissaan ja vatsalaukun sisältö sisäpuolella. Nainen yrittää tuskissaan työntää lapsen maailmaan ja mies on kuin 40 m/s bofoorin tuulissa ja merihädässä 😂🤣
Mies apuna synnytyssalissa
135
62
Vastaukset
No mä olin molempien muksujen synnytyksessä mukana, mutta enpähän ois niitä taltioinut millään kameralla.... Ei sitä fiilistä saa taltioitua mihinkään muuhun kuin omaan päähän. Eikä edes lasten äitikään kovin hyvin niitä muista....mutta mä muistan ja hän on minultakin niistä sitten myöhemmin kysellyt.
Ehkä se ei ole ihan heikkohermoisten hommia.... mutta en mä siellä oikeastaan hyperventiloinut ja sekoillut... mä koin niin tärkeäksi pitää sitä äitiä tolkuissaan ja rauhallisena, että ei oma olo tai vointi edes käynyt mielessä.
Napanuoratkin annoin muitten katkaista...ei sellaiseen ollut kiinnostusta...mutta molemmat muksut mä pesin kyllä.
Ja tirahtihan se onnenitku kummankin kohdalla ja se on tosi jännä juttu...jokin kumma fiilis, joka vaan tulee... ei voinut mitään. :o)- Anonyymi
No oikein olet kanavoinut tunteet, että oot ajatellu sitä räävittömissä kuviossa olevaa. Silloinhan miehelläkin just luulis oma adrenaliini pitävän miehen tajuissaan.
Älkää hyvät miehet menkö pyörtämään vaan katsokaa, että se nainen pysyy elossa! Kotona sitten voi kuistille pyörtyä ja tajuta, missä oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oikein olet kanavoinut tunteet, että oot ajatellu sitä räävittömissä kuviossa olevaa. Silloinhan miehelläkin just luulis oma adrenaliini pitävän miehen tajuissaan.
Älkää hyvät miehet menkö pyörtämään vaan katsokaa, että se nainen pysyy elossa! Kotona sitten voi kuistille pyörtyä ja tajuta, missä oli.Kivuissa olevaa*
Anonyymi kirjoitti:
Kivuissa olevaa*
No se tuli luonnostaan.... Jatkossa mä olin se joka luuttus oksennukset ja p.skat pitkin huushollia, kun oli joku noro käymässä.... sairastin sit viimesenä, jos sairastin ollenkaan.... :oD
Disseisback kirjoitti:
No se tuli luonnostaan.... Jatkossa mä olin se joka luuttus oksennukset ja p.skat pitkin huushollia, kun oli joku noro käymässä.... sairastin sit viimesenä, jos sairastin ollenkaan.... :oD
Btw. Imaisin kerran jos toisen siitä ilokaasumaskista... eikä alkanut naurattaa....
Oisko ollut lumekaasupönttö? 🤔
- Anonyymi
Varmaan verikammoinem tai heikompi hermoinen ois pyörtynyt. Oli verta älytömästi. Ihmisiä huone täynnä. Hätä ja kiire ja toinen kerta oli vielä pahempi.
- Anonyymi
No tossa videolla mies yrittää katsoa sinne ”tapahtumapaikalle” ja näkee miten hällä silmät pyörähtää päässä 😵💫😂
Ja nainen siis tarvii todella tukea tuossa! Ei siis huolta siitä, kaatuuko mies tajuttomana ja lyö vaikka päänsä.
Huh huh. Sellaista se on tämä biologia. Pitäähän se nyt kestää kun on yhdessä tehtykin :)… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tossa videolla mies yrittää katsoa sinne ”tapahtumapaikalle” ja näkee miten hällä silmät pyörähtää päässä 😵💫😂
Ja nainen siis tarvii todella tukea tuossa! Ei siis huolta siitä, kaatuuko mies tajuttomana ja lyö vaikka päänsä.
Huh huh. Sellaista se on tämä biologia. Pitäähän se nyt kestää kun on yhdessä tehtykin :)…Ei kyllä miestä sinne pääsetetty katsomaan. Ei sinne ois enemmän katsojia mahtunut. Toisessa oli lääkäri ja neljä kätilöä. Kaikki ei mene niinkuin suunnitellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä miestä sinne pääsetetty katsomaan. Ei sinne ois enemmän katsojia mahtunut. Toisessa oli lääkäri ja neljä kätilöä. Kaikki ei mene niinkuin suunnitellaan.
Minne mies sitten livahti??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne mies sitten livahti??
Sillä oli tuoli jossa istui minun vieressä ja piti kädestä kiinni. Välillä käskivät rauhoittelemaan kuulemma minua kun muita kuunnellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä oli tuoli jossa istui minun vieressä ja piti kädestä kiinni. Välillä käskivät rauhoittelemaan kuulemma minua kun muita kuunnellut.
Mutta ei se siellä siellä ollut katsomassa. Eikä kyllä mikään videoiti edes käynyt mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoitko sitten myös häntä? Rauhoituitko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoitko sitten myös häntä? Rauhoituitko?
En rauhoittunut. Miten siinä rauhoituu kun luulee että minä vauva kuollaan molemmat ja kipu veren vuoto vaan yltyy . Onneksi se oli ohi muutamassa minuutissa se pahin vaihe. Enkä ehtinyt saada kivunlievitystä sekä häntäluun murtui. Siinä nyt oli rauhallisuus kaukana keskityin van tekemään mitä voin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En rauhoittunut. Miten siinä rauhoituu kun luulee että minä vauva kuollaan molemmat ja kipu veren vuoto vaan yltyy . Onneksi se oli ohi muutamassa minuutissa se pahin vaihe. Enkä ehtinyt saada kivunlievitystä sekä häntäluun murtui. Siinä nyt oli rauhallisuus kaukana keskityin van tekemään mitä voin.
Saitko lisäverta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko lisäverta?
En. Se tosi tilanne nyt oli tosiaan niin nopeasti ohi ettei siinä mitään oikein ehditty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Se tosi tilanne nyt oli tosiaan niin nopeasti ohi ettei siinä mitään oikein ehditty.
Nyt en oikein usko koko selvitystä…
Oletkohan edes nainenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee isompi vuoto, ei voi sanoa, että ”se tilanne oli niin nopeasti ohi ettei siinä mitään oikein ehditty”, sillä silloinhan siinä vasta aletaan tehdä!
Nyt ei kyllä kaikki täsmää tässä. 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee isompi vuoto, ei voi sanoa, että ”se tilanne oli niin nopeasti ohi ettei siinä mitään oikein ehditty”, sillä silloinhan siinä vasta aletaan tehdä!
Nyt ei kyllä kaikki täsmää tässä. 🤔Minkähän takia tuntemattoman pitäisi uskoa tai edes epäillä. Kyllä vuosin veri hyytymiä pitkin päivää sairaalassa kun ponnitusvaihde alkoi hulahti iso määrä verta jota säikähdin menin paniikkiin sen jälkeen tuli lääkäri tutkimaan heti meni lapsivesi ja samalla ponnistin vauvan . Kaikki lopulta kävi hetkessä. Ei hetkauta vaikka et usko. Ihan on mustaa valkoisella synnytyskertoimus. Toisessa synnytyksessä jouduttiin operoimaan sekä ottamaan imukupilla sekä vauvan sydänäänet heikkeni sitä nopeutettiin vauva ja se imukuppi lipesi pariin otteeseen ja tuli veren vuotoa jota ei meinattu saada tyrehtymään . Silloin sen jälkeen harkitsivat verenlaittoa jälkikäteen mutta ei se lopulta ollut tarpeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei kyllä kaikki täsmää tässä. 🤔Onko sulla joku perversio epäillä toisten kokemuksia. Painu v* ttuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei kyllä kaikki täsmää tässä. 🤔Mitä siinä olisi voitu enää tehdä. Ponnistin jo vauvaa pihalle se oli ohi alle 5 minuuttissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei kyllä kaikki täsmää tässä. 🤔Voiskohan olla että halua kirjoittaa liian tarkasti mitään yksityiskohtia koska eivöt muille kuulu ja juuri tuollaisten vajaiten takia kuin sinä. . Tämä kuitenkin yleinen sivusto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla joku perversio epäillä toisten kokemuksia. Painu v* ttuun.
Tuolla kielenkäytöllä sulla ei lapsia edes ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeassa olet. Kirjoittelen nimettömänä synnytyskertomuksia netissä. Koska se on hauskaa. Ihan kuinka vaan haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tietääkseni ole lapseni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida olla ainuttakaan kokemusta synnytyksestä kuinka erilaisia niitä on ja mitä kaikkea voi tapahtua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siinä olisi voitu enää tehdä. Ponnistin jo vauvaa pihalle se oli ohi alle 5 minuuttissa.
Miehet ei ponnista mitään.
- Anonyymi
Joo trollaile keskenäs. Luoja että oot rasittava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ei ponnista mitään.
Ponnistaa ne se nverran että vauva on sinne mahaan saatu. Mutta sekin taitaa olla vielä kokematta.
- Anonyymi
Niin olen. Kyllä juuri se. Saatko tästä jotain seksuaallista tyydytystä. Vain mikä tämän tarkoitus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen. Kyllä juuri se. Saatko tästä jotain seksuaallista tyydytystä. Vain mikä tämän tarkoitus?
Sä varmaan jo sait kun trollasit ja pskansit ketjun pilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sama sairas mode.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä varmaan jo sait kun trollasit ja pskansit ketjun pilalle.
Ainut trolli olet sinä. Tulet tänne epäilemään toisten kirjoituksia. Sitähän just tekee. Ärsyttää. Minä kirjoitin synnytyksestä ja miehen roolista siinä. Vastasin vain kysymyksiin. Ja jätin kertomatta mitä en halua julkisesti jakaa. Minulla on oikeus itse määritellä mitä kirjoitan ja mitä en. Sinä voit epäillä . Se ei minun elämääni vaikuta. Se ei ole trollaamista. Sinulla ei ole edes mitään aiheesta sanottavaa koska olet trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sama sairas mode.
Niin että jos olisi mode .Minun työkuvaani moderaattorina kuuluisi kirjoittaa kuviteellisia synntyskertomuksia muiden ihmisten kiusaksi. Et vaikuta mitenkään harhaiselta kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainut trolli olet sinä. Tulet tänne epäilemään toisten kirjoituksia. Sitähän just tekee. Ärsyttää. Minä kirjoitin synnytyksestä ja miehen roolista siinä. Vastasin vain kysymyksiin. Ja jätin kertomatta mitä en halua julkisesti jakaa. Minulla on oikeus itse määritellä mitä kirjoitan ja mitä en. Sinä voit epäillä . Se ei minun elämääni vaikuta. Se ei ole trollaamista. Sinulla ei ole edes mitään aiheesta sanottavaa koska olet trolli.
Trolli mikä trolli olet, mutta kakku on jo lässähtänyt. Iltasi ei mennyt putkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli mikä trolli olet, mutta kakku on jo lässähtänyt. Iltasi ei mennyt putkeen.
Voi herttileijaa mussukkaa. Luuletko että tämä olisi niin tärkeää. Sinun kirjoitus ei minun iltaan mitenkään vaikuta. Täällä on muuten trolli sivusto myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli myönnät siis että tarkoitus oli vain pilata minun ilta? Ketkähän niin ajattelee oisko trollit.
- Anonyymi
Niin ehkä e halua kertoa limatulpan koostumusta yms. Julkisesti niinkuin jotkut äidit. Olen mielipuoli millä perusteella. Kun en saanut verensiirtoa? Itse haukut ja epäilet. Mulla nyt on todisteet ja todistajat olemassa tarvittaessa sanojeni tueksi. Sinä vaan herjaat ihmisiä .
- Anonyymi
Ja kuka tervejärkinen käy jossain Äiti keskusteluissa jos siellä tuollaista on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka tervejärkinen käy jossain Äiti keskusteluissa jos siellä tuollaista on.
Ihan kasvokkain normaalia äitien keskustelua josta sinä et trollaavana miehenä tiedä yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ehkä e halua kertoa limatulpan koostumusta yms. Julkisesti niinkuin jotkut äidit. Olen mielipuoli millä perusteella. Kun en saanut verensiirtoa? Itse haukut ja epäilet. Mulla nyt on todisteet ja todistajat olemassa tarvittaessa sanojeni tueksi. Sinä vaan herjaat ihmisiä .
Kukaan ei ole sinun ”tulpistasi” kiinnostunut itsehän niistä huudat ja lisäksi olet vielä mies :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kasvokkain normaalia äitien keskustelua josta sinä et trollaavana miehenä tiedä yhtään mitään.
Tietenkin tuttujen äitin kanssa puhun. Sehän nyt täysin eria asia. Siksipä nyt tänne kaikkea kirjoita sen verran traumaattiset ja tunnistettavissa oleva kokemukset. Että tutut varmasti tunnistaisi koska tietävät. Et sinä voi pakottaa ketään tänne kirjoittamaan mitään mitä ei halua .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole sinun ”tulpistasi” kiinnostunut itsehän niistä huudat ja lisäksi olet vielä mies :D :D
Sinä et edes tiedä mikä se on.
- Anonyymi
Mä ilmoitin miehelle jo hyvissä ajoin alkuraskaudesta, etten tule huolimaan sinne mukaan yhtään ketään. Täydellisessä maailmassa olisin vetäytynyt jonnekinnihan itsekseni synnyttämään, kuten valtaosa eläimistä tekee. Vaan sellaisessa olis liian isot riskit, joten hoitohenkilökunta oli pakko sietää ja siinä oli riittävästi stressitekijää minulle.
- Anonyymi
Nythän on doulat :) ne ei sekoile :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän on doulat :) ne ei sekoile :)
Ei ketään tarkoitti ei ketään. Ei yhtään ainutta ihmistä, joka ei ollut lääketieteellisesti tarpeellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ketään tarkoitti ei ketään. Ei yhtään ainutta ihmistä, joka ei ollut lääketieteellisesti tarpeellinen.
Outoa, että riistät isältä hänen kokemuksensa. Ei se lapsi yksin sinun ole. Isällä on oikeus tulla sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa, että riistät isältä hänen kokemuksensa. Ei se lapsi yksin sinun ole. Isällä on oikeus tulla sinne.
Ei todellakaan ole yhtään mitään oikeutta. Minä siellä synnytin ja piste. Muille se tilaisuus ei kuulu pennin vertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole yhtään mitään oikeutta. Minä siellä synnytin ja piste. Muille se tilaisuus ei kuulu pennin vertaa.
Kuuluu isälle! Naisena sanon näin. Se lapsi tulee vain kerran maailmaan. Tehtiin se miten tuskalla hyvään niin isä paikalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten edes voit ajatella noin ja omia toiselta elämän tärkeimmät hetket. Järkyttävää käytöstä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu isälle! Naisena sanon näin. Se lapsi tulee vain kerran maailmaan. Tehtiin se miten tuskalla hyvään niin isä paikalle!
Se oli synnytys, ei elämysmatkailua. Jos miehen kuuluisi olla mukana, hän saa sitten synnyttää itse. Sieltä olisi lentänyt pihalle jokainen ylimääräinen samantien.
Hän ei ollut edes sairaalassa. Hittoako siellä tyhjänpanttina pyöriä. Olisi saanut tietysti, mutta onneksi mulla on järkevä mies. Tuli paikalle vasta kun oli jotain katsottavaakin, eli lapsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten edes voit ajatella noin ja omia toiselta elämän tärkeimmät hetket. Järkyttävää käytöstä!
Musta taas järkyttävää käytöstä, jos sinne tunkisi. Olisi jättänyt ilmottamatta koko synnytyksen käynnistymisestä, jos olis ollut sellanen vaara, että sinne tunkisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämän tärkein hetki 😆
Tyhjänaikaista hehkutusta. Mä olisin ihan mielelläni ulkoistanut sen "hetken" miehelle ja ollut itse olematta paikalla. Sen on vain synnytys hitto vieköön, ei mitään sen ihmeellisempää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta taas järkyttävää käytöstä, jos sinne tunkisi. Olisi jättänyt ilmottamatta koko synnytyksen käynnistymisestä, jos olis ollut sellanen vaara, että sinne tunkisi.
Aika järkyttävää miten te miehiä kohtelette. Niinku se tuleva isä ei olis mitään tai hänen tuntemuksensa.
En oo tämmöseen vielä törmännykään, miten oletettavasti nainen voi sitä isää vähätellä.
Huh huh.
Nyt ymmärrän kun jotkut isät sanoo, että siitä vauvasta tahtoo jäädä ulkopuoliseksi.
Vaikkei se isä sitä lasta fyysisesti puske ulos, mutta herran tähden, se on yhtä tärkee kokemus sille isälle kun äidillekin!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämän tärkein hetki 😆
Tyhjänaikaista hehkutusta. Mä olisin ihan mielelläni ulkoistanut sen "hetken" miehelle ja ollut itse olematta paikalla. Sen on vain synnytys hitto vieköön, ei mitään sen ihmeellisempää.Mitä irvistelet siinä?
Käytkö jotenkin tyhjäkäynnillä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämän tärkein hetki 😆
Tyhjänaikaista hehkutusta. Mä olisin ihan mielelläni ulkoistanut sen "hetken" miehelle ja ollut itse olematta paikalla. Sen on vain synnytys hitto vieköön, ei mitään sen ihmeellisempää.No eihän siinä sitten tosiaan mitään ihmeellistä, joten kyllä vaan isät paikalle kun sustakin on noin, että ”se on vain synnytys”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli synnytys, ei elämysmatkailua. Jos miehen kuuluisi olla mukana, hän saa sitten synnyttää itse. Sieltä olisi lentänyt pihalle jokainen ylimääräinen samantien.
Hän ei ollut edes sairaalassa. Hittoako siellä tyhjänpanttina pyöriä. Olisi saanut tietysti, mutta onneksi mulla on järkevä mies. Tuli paikalle vasta kun oli jotain katsottavaakin, eli lapsi.Tsiisus millasia perheitä.,, :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika järkyttävää miten te miehiä kohtelette. Niinku se tuleva isä ei olis mitään tai hänen tuntemuksensa.
En oo tämmöseen vielä törmännykään, miten oletettavasti nainen voi sitä isää vähätellä.
Huh huh.
Nyt ymmärrän kun jotkut isät sanoo, että siitä vauvasta tahtoo jäädä ulkopuoliseksi.
Vaikkei se isä sitä lasta fyysisesti puske ulos, mutta herran tähden, se on yhtä tärkee kokemus sille isälle kun äidillekin!!Tuleva isä oli erinomaisen tyytyväinen, ettei häntä pakotettu paikalle. Ei olisi kehdannut itse kieltäytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän siinä sitten tosiaan mitään ihmeellistä, joten kyllä vaan isät paikalle kun sustakin on noin, että ”se on vain synnytys”
Siihen turhanpantteja tarvita pyörimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsiisus millasia perheitä.,, :(
Ihan samaa mieltä. Tsiisus mitä perheitä. Synnytyskin on joku "elämys", joka miehelle oikein kuuluu. Synnyttäköön siis ihan itse omat "elämyksensä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen turhanpantteja tarvita pyörimään.
Ai isä on ”turhanpantti”.!? No ei kun vaan jutut sakenee.
Taidat provota nyt ja huolella. Muuten käy sääliksi sitä miestä :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleva isä oli erinomaisen tyytyväinen, ettei häntä pakotettu paikalle. Ei olisi kehdannut itse kieltäytyä.
Se on eri asia jos ei itse halua tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samaa mieltä. Tsiisus mitä perheitä. Synnytyskin on joku "elämys", joka miehelle oikein kuuluu. Synnyttäköön siis ihan itse omat "elämyksensä".
Noi on just noita, jotka suunnittelee synnytyksensäkin jonain elämysmatkoina ja valittavat, jos ei "synnytysaltaan" vesi ollut asteen kymmenykselleen oikean lämpöistä. Lehdet on täynnä noita, joiden synnytys oli kauhea kokemus, kun kätilö sanoi yhden väärän sanan ja jotka ovat siksi kokeneet "synnytysväkivaltaa".
Synnytys = tapahtuma, joka naisen on pakko läpikäydä, jos haluaa biologisen lapsen (ilman sijaissynnyttäjää). Siihen tapahtumaan ei miehiä tarvita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on eri asia jos ei itse halua tulla.
Ei tietenkään ole. Jos se kerta olisi joku "oikeus", niin kyllä sinne sitten on myös pakko tulla. Ei ole oikeutta ilman velvollisuutta.
Kielto oli annettu ennen haluttomuuden ilmaisemista. Oli erinomaisen tyytyväinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat provota nyt ja huolella. Muuten käy sääliksi sitä miestä :(Synnytyksessä kyllä on. Ainakin minun kohdallani,täysin tyhjänpantti ja rasite. Paras tuki, kun pysyy poissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat provota nyt ja huolella. Muuten käy sääliksi sitä miestä :(Mun taas käy sääliksi sinun miestäsi. Hullu nainen raahaa synnytykseenkin, kun ei yksin pärjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tota…öö, oletko sekaisin? Elämys. Siis syntymä on ihmisen syntymä. Kerran synnytään kerran kuollaan. Kait se aika iso juttu isähahmollekin on?
Karseeta jutella tyypin kanssa, joka dissaa isät heittämällä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tota…öö, oletko sekaisin? Elämys. Siis syntymä on ihmisen syntymä. Kerran synnytään kerran kuollaan. Kait se aika iso juttu isähahmollekin on?
Karseeta jutella tyypin kanssa, joka dissaa isät heittämällä!Te olette ihan naurettavaa sakkia ja ihan totaalisen sekaisin. Maailman suurin ja ihmeellisin hetki oooooooo. Just joo. Synnytys on isän oikeus oooooo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi on just noita, jotka suunnittelee synnytyksensäkin jonain elämysmatkoina ja valittavat, jos ei "synnytysaltaan" vesi ollut asteen kymmenykselleen oikean lämpöistä. Lehdet on täynnä noita, joiden synnytys oli kauhea kokemus, kun kätilö sanoi yhden väärän sanan ja jotka ovat siksi kokeneet "synnytysväkivaltaa".
Synnytys = tapahtuma, joka naisen on pakko läpikäydä, jos haluaa biologisen lapsen (ilman sijaissynnyttäjää). Siihen tapahtumaan ei miehiä tarvita.Juu. Eiköhän jutut ollu tässä. Me ollaan liian erilaisia keskustelemaan tästä.
Mä arvostan koko perhettä. Äidin ja lapsen lisäksi siihen kuuluu ihan samoilla arvoilla isät.
Perustakaa te rauhassa keskenänne miesvihakerho tai mikä tahaan uhokerho, missä mikään ei merkkaa mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karseeta jutella tyypin kanssa, joka dissaa isät heittämällä!Isää en dissaa lainkaan.Mutta synnytyksessä mies mukana 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synnytys = tapahtuma, joka naisen on pakko läpikäydä, jos haluaa biologisen lapsen (ilman sijaissynnyttäjää). Siihen tapahtumaan ei miehiä tarvita.Et sä miestä tarvii mihinkään tai ainakin noilla jutuilla miesten olis hyvä kiertää kaukaa…
Huh huh. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Eiköhän jutut ollu tässä. Me ollaan liian erilaisia keskustelemaan tästä.
Mä arvostan koko perhettä. Äidin ja lapsen lisäksi siihen kuuluu ihan samoilla arvoilla isät.
Perustakaa te rauhassa keskenänne miesvihakerho tai mikä tahaan uhokerho, missä mikään ei merkkaa mitään.Minä näköjään arvostan miestäni paljon enemmän kuin sinä. Sulle mies on vain synnytyksen elämysmatkailija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä miestä tarvii mihinkään tai ainakin noilla jutuilla miesten olis hyvä kiertää kaukaa…
Huh huh.Mun mieheni hoisi lapsen synnytyksen jälkeen. Minä hoidin sen synnyttämisen. Kyllä mä nyt edes sen vertaseen kykenen ilman miestäkin. Kaikki näköjään ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näköjään arvostan miestäni paljon enemmän kuin sinä. Sulle mies on vain synnytyksen elämysmatkailija.
Itse sä olet keksinyt ”elämysmatkailusi”. Et ymmärrä muiden tarpeita kuin omasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te olette ihan naurettavaa sakkia ja ihan totaalisen sekaisin. Maailman suurin ja ihmeellisin hetki oooooooo. Just joo. Synnytys on isän oikeus oooooo.
Käyhän vetämässä happea välillä. Tais tulla synnytyksessä vajetta. Huh huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sä olet keksinyt ”elämysmatkailusi”. Et ymmärrä muiden tarpeita kuin omasi.
Ethän sinäkään ja sun kaltasesi tajua yhtään mitään muuta kuin itsesi. Sinä ja sinun erityissupertärkeä synnytyskokemuksesi, jossa miehenkin on pakko olla mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinäkään ja sun kaltasesi tajua yhtään mitään muuta kuin itsesi. Sinä ja sinun erityissupertärkeä synnytyskokemuksesi, jossa miehenkin on pakko olla mukana.
Oikea momzilla, kätilöjen kauhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vaan menin ja, synnytin, vailla yhtään ainoaa vaatimusta henkilökunnalle. Toisin kun te "elämysmatkailijat".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhän vetämässä happea välillä. Tais tulla synnytyksessä vajetta. Huh huh.
Sulla sitä vajetta tais tulla jo syntyessäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea momzilla, kätilöjen kauhu.
Juu, noita on tullut ikävä kyllä nähty. Ja tuntuu, että tuo sakki vaan lisääntyy. Kaikki elämässä on niin elämyksellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko vaan mahdollisuus, jota ei voi toiselta evätä.
Jos nainen on noin kiukkuinen, niin siinä on joko v…u revenny tai ukko häipyny! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen on noin kiukkuinen, niin siinä on joko v…u revenny tai ukko häipyny!Tuossa pari miesvihaajanaista, joille näin käynyt. Ukkoa ajetaan kirveen kanssa synnytyssalista mukamas. Ei noilla ole ollutkaan pysyvää isää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, noita on tullut ikävä kyllä nähty. Ja tuntuu, että tuo sakki vaan lisääntyy. Kaikki elämässä on niin elämyksellistä.
Niinpä. Mä nauroin ihan äänen, että anteeksi mutta mita tarkotat,kun kätilö tuli kyselemäAn jotain "synnytyskokemuksia". Siis ei h.lvetti kaikkea nekin joutuu kyselemään noiden skitsojen takia. Lapsi synty, äiti on elossa ja kunnossa, kokemuksesta viis, elämä jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synnytyksessä kyllä on. Ainakin minun kohdallani,täysin tyhjänpantti ja rasite. Paras tuki, kun pysyy poissa.
Mitä tuota sitten alunperinkään m….ua hinkkaamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vaan menin ja, synnytin, vailla yhtään ainoaa vaatimusta henkilökunnalle. Toisin kun te "elämysmatkailijat".
Hah. Et sä mitään ole synnyttänyt. Pelkkä nettihuutaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla sitä vajetta tais tulla jo syntyessäsi.
Kuten sanoin, olet pelkkä nettihuutaja tai pahasti p…nsa nyrjäyttänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Et sä mitään ole synnyttänyt. Pelkkä nettihuutaja.
Kyllä kyllä ja sinähän sen tiedä. Sulla oli varmaan hyvä "synnytyskokemus". Olitko oikein neuvolassa listannut kaiken mitä synnytykseesi vaadit, ei kun anteeksi toivot. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuota sitten alunperinkään m….ua hinkkaamaan?
Jaa no tuota .. tiedätkö sä edes mitä siellä synnytyksessä tehdään? Jos tiedät niin koeta pohtia enemmän. Ehkä se sullekin valkenee joku päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä syntymää ole keksinyt. Se nyt vaan sattuu tulemaan jokaisen kohdalle. Teille se on nyt sitten vaikka se ”elämys”, ja sen sanan viljely.
Jotenkin katkeruus paistaa läpi -isä ei tullutkaan paikalle vaikka halusitte?
Sitten muita sohitaan että elämysmatkailua.
Normaali perheillä se on ihan vaan elämää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Mä nauroin ihan äänen, että anteeksi mutta mita tarkotat,kun kätilö tuli kyselemäAn jotain "synnytyskokemuksia". Siis ei h.lvetti kaikkea nekin joutuu kyselemään noiden skitsojen takia. Lapsi synty, äiti on elossa ja kunnossa, kokemuksesta viis, elämä jatkuu.
Ai hitto niin joo se kysely. Kyllä mäkin vähän sitä ihmettekin, että pitäiskö muka jotain oikein vastatakin. En tajua. Kaikkea hullua synnytykseenkin muka tarvitaan. Ei riitä, että saa terveen lapsen ja molemmat ovat kunnossa. Pitää vielä olla kokemuskin ja oikein molemmille vanhemmille. Synnäri onkin nykyään elämyspuisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katupuhetta. Niitäkin on. Kun mikään ei tunnu miltään. Turrat ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen on noin kiukkuinen, niin siinä on joko v…u revenny tai ukko häipyny!Sinne ei yksikään ylimääräinen kuulu ja sen kuka siellä on määrittää synnyttäjä ja lääketieteellinen tarve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no tuota .. tiedätkö sä edes mitä siellä synnytyksessä tehdään? Jos tiedät niin koeta pohtia enemmän. Ehkä se sullekin valkenee joku päivä.
Turhaa olit sinäkin hinkannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa pari miesvihaajanaista, joille näin käynyt. Ukkoa ajetaan kirveen kanssa synnytyssalista mukamas. Ei noilla ole ollutkaan pysyvää isää.
Varmaan tiedottomana paksuiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen on noin kiukkuinen, niin siinä on joko v…u revenny tai ukko häipyny!No ethän sä voi evätä sitä kokemusta omalta äidiltäskään. Tai isältäsi tai anopilta tai appiukolta. Kerran ne lapsenlapset vaan syntyy. Kyllä sinne on täysi oikeus tulla koko suvulla katsomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa olit sinäkin hinkannut.
Ei vaikuta kovin turhalta. Tuossa nuo leikkii hippaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ethän sä voi evätä sitä kokemusta omalta äidiltäskään. Tai isältäsi tai anopilta tai appiukolta. Kerran ne lapsenlapset vaan syntyy. Kyllä sinne on täysi oikeus tulla koko suvulla katsomaan.
Jääpä miettimään ongelmiasi ja traumojasi. Ehkä olisi kannattanut joku kaavake täyttää, niin se paha olo olis purkautunut sinne heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne ei yksikään ylimääräinen kuulu ja sen kuka siellä on määrittää synnyttäjä ja lääketieteellinen tarve.
No etköhän sä siellä ole sen selväks tehnyt, joten täällä mesominen tuskin auttaa enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ethän sä voi evätä sitä kokemusta omalta äidiltäskään. Tai isältäsi tai anopilta tai appiukolta. Kerran ne lapsenlapset vaan syntyy. Kyllä sinne on täysi oikeus tulla koko suvulla katsomaan.
No todellakin. Eikä sitä asiaa synnyttäjältä kysellä. Hänellähän ei ole mitään oikeuksia, hän väin synnyttää. Oikeudet ovat kaikilla muilla ja kaikilla tietysti oikeus tulla mukaan synnytykseen. Synnyttäjän tahto on yhdentekevää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä ja sinähän sen tiedä. Sulla oli varmaan hyvä "synnytyskokemus". Olitko oikein neuvolassa listannut kaiken mitä synnytykseesi vaadit, ei kun anteeksi toivot. 😊
Mistä olet katkera? Et tiedä lapsen isää ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jääpä miettimään ongelmiasi ja traumojasi. Ehkä olisi kannattanut joku kaavake täyttää, niin se paha olo olis purkautunut sinne heti.
Sullahan ne traumat näkyy olevan. Niin isot traumat, että ahdistaa sekin, kun jonkun toisen miestä ei haluttu synnytykseen mukaan. Koomista.
Oma miehesi tunkisi sinne sitten väkipakolla. Olisit sanonut ei, niin olis jäänyt tuokin trauma syntymättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etköhän sä siellä ole sen selväks tehnyt, joten täällä mesominen tuskin auttaa enää.
Itsehän sä siinä aloit mesota miten isä on pakko olla synnytyksessä mukana. Taitaa olla aikamoiset traumat jäänyt siitä omasta miehestäsi sua "tukemassa". Muidenkin on pakko se kärsiä, kun sinäkin jouduit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikuta kovin turhalta. Tuossa nuo leikkii hippaa.
Eipä se sitä sano. Tekstisi kertoi jo kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olet katkera? Et tiedä lapsen isää ollenkaan?
Sähän sä katkera olet. Aloit huutamaan miten epäreilua on, kun joku on saanut synnyttää ilman miestä mukana. Olisit avannut suusi silloin. Ei tarvisi nyt ulvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se sitä sano. Tekstisi kertoi jo kaiken.
Samat sanat. Yksikään täysijärkinen ihminen ei ahdistu siitä, että jonkun toisen mies ei ollut synnytyksessä mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullahan ne traumat näkyy olevan. Niin isot traumat, että ahdistaa sekin, kun jonkun toisen miestä ei haluttu synnytykseen mukaan. Koomista.
Oma miehesi tunkisi sinne sitten väkipakolla. Olisit sanonut ei, niin olis jäänyt tuokin trauma syntymättä.Hoida traumasi. Ei nettihuutaminen helpota. Keskustele kätilön kanssa tuosta vaiheesta, mikä sulle on jäänyt päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän sä siinä aloit mesota miten isä on pakko olla synnytyksessä mukana. Taitaa olla aikamoiset traumat jäänyt siitä omasta miehestäsi sua "tukemassa". Muidenkin on pakko se kärsiä, kun sinäkin jouduit.
Turhaan vääristät. Isällä on mahdollisuus olla mukana synnytyksessä, sen sijaan sinä eväät miehiltä sen kokonaan pois. Niin kuin jokin diktaattori.
Eli vähättelit miehet ja isien tarpeen kuulua vauvan tuloon alusta alkaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän sä katkera olet. Aloit huutamaan miten epäreilua on, kun joku on saanut synnyttää ilman miestä mukana. Olisit avannut suusi silloin. Ei tarvisi nyt ulvoa.
Kukahan täällä huusi ja kirosi miehet. En voi mitään sille ettei sulla mennyt tämä(kään) putkeen.
Olet jossain raivopäissäsi. Vielä voit saada apua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoida traumasi. Ei nettihuutaminen helpota. Keskustele kätilön kanssa tuosta vaiheesta, mikä sulle on jäänyt päälle.
Samat sanat. Ei ole lainkaan normaalia ahdistua tuolla tavalla muide synnytyksistä. Sun olis pitänyt silloin uskaltaa miehellesi sanoa, ettet halua häntä paikalle. Ei se tuolla itkemisellä enää muuta. Mene vaikka terapeutille purkamaan tuota kokemustasi, jossa mies tuli pakolla mukaan synnytukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan vääristät. Isällä on mahdollisuus olla mukana synnytyksessä, sen sijaan sinä eväät miehiltä sen kokonaan pois. Niin kuin jokin diktaattori.
Eli vähättelit miehet ja isien tarpeen kuulua vauvan tuloon alusta alkaen.Siinä itse siinä vääristä ja aloit mesota. En minä sinun traumallesi mitään mahda. Olisit avannut suusi silloin ja sanonut, ettet halua miestäsi mukaan. Kuten huomaat, niin se on ihan mahdollista ja se nyt ilmeisesti sitten sua risoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan täällä huusi ja kirosi miehet. En voi mitään sille ettei sulla mennyt tämä(kään) putkeen.
Olet jossain raivopäissäsi. Vielä voit saada apua.En ainakaan minä. Ilmeisesti siis sinä. Ei se sun traumasi tällä katoa. Koit kai sitten synnytysväkivaltaa, kun mies oli vastoin tahtoasi mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat. Yksikään täysijärkinen ihminen ei ahdistu siitä, että jonkun toisen mies ei ollut synnytyksessä mukana.
Ai sä ahdistut täällä? Mene sitten pois. Mä pidän tätä ihan vain keskustelupaikkana.
Sori en tajunnut sun ahdistusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jossain raivopäissäsi. Vielä voit saada apua.Olisit sanonut vaikka sille henkilökunnalle, jos pelkäsit väkivaltaa miehen taholta. He olisivat hoitaneet sen tilanteen. En tiedä mikä muu voi tuollaista traumaa selittää. Kyllä sinullakin olisi ollut oikeus synnyttää ilman miestäsi, kun kerta halusit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat. Ei ole lainkaan normaalia ahdistua tuolla tavalla muide synnytyksistä. Sun olis pitänyt silloin uskaltaa miehellesi sanoa, ettet halua häntä paikalle. Ei se tuolla itkemisellä enää muuta. Mene vaikka terapeutille purkamaan tuota kokemustasi, jossa mies tuli pakolla mukaan synnytukseen.
Et sä tuolla tekstillä nosta enää tätä tasoa.
Nähty.
Aika kulunutta klikkauksien kerjäämistä.
Menes vaikka Honda-sivuille. Ciao! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sä ahdistut täällä? Mene sitten pois. Mä pidän tätä ihan vain keskustelupaikkana.
Sori en tajunnut sun ahdistusta.Minä kyllä tajusin sinun ahdistuksesi heti. Ei normaali ihminen reagoi kuten sinä reagoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä tuolla tekstillä nosta enää tätä tasoa.
Nähty.
Aika kulunutta klikkauksien kerjäämistä.
Menes vaikka Honda-sivuille. Ciao!Etkä sinä. Et enää sen ihka ensimmäisen mesoamisesi jälkeen. Ei ole terveen ihmisen merkki reagoida tuolla tavalla toisten synnytyksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit sanonut vaikka sille henkilökunnalle, jos pelkäsit väkivaltaa miehen taholta. He olisivat hoitaneet sen tilanteen. En tiedä mikä muu voi tuollaista traumaa selittää. Kyllä sinullakin olisi ollut oikeus synnyttää ilman miestäsi, kun kerta halusit.
Kokeilee jotain toista ketjua trollata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilee jotain toista ketjua trollata.
En minä trollaa, mutta sinä ilmeisesti trollaat. Ehkä jo siitä ekasta viestistäsi lähtien. On näköjään kamalaa, että joku saa synnyttää ilman miestä. Kieltämättä, se oli varmasti monin verroin miellyttävämpää, mutta olisit pyytänyt sitä. Ei se täällä jälkikäteen huutamalla muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei h.lvetti! Tämä on kyllä oikeasti jo aika sairas tämä Suomen kuvio. Isällä on oikeus olla mukana synnytyksessä? Mitä v.ttua???
Isän piti olla siellä tukemassa ja apuna ja nyt se muka miehen oikeus, ihan riippumatta sitä mitä nainen haluaa? Isän läsnäolosta on tullut joku pakko?
Anteensi nyt vaan, mutta kyllä naisella on oikeus synnyttää myös ihan ilman miestä siellä salissa. Synnyttäjä päättää, ei isä, eivätkä ainakaan mitkään nettihuutelijat. Sillä ei ole ihan oikeasti mitään merkitystä onko se isä juuri siinä salissa, vai hetken päästä lasta hoitamassa.
- Anonyymi
Ihanaa kun lapsi näkee aikuisena tuon kun isä tonttuilee ja koko maailmakin näki sen :)
- Anonyymi
Apuna 🤣😂😂😂
- Anonyymi
joopa joo, paikka mies tuntee olevansa totaalisen avuton ja täydellinen paskiainen...kaikkea ei sitten kannata ajatuksella katsoa ainakaan ihan läheltä liian pitkään
- Anonyymi
Itselläni on kokemusta kolmen lapsen syntymästä.
Jokaisessa oli sama kaava.
Olin huoneessa kun äiti "veteli viimeisiään" saaden apuja mutta aina äiti on viety leikkaussaliin tekemään sektio.
Isänä olen ottanut vastaan lapsen kun äiti vielä "nukkuu".
Aikoinaan pesin mutta nykyisin pyyhitään puhtaaksi. Siinä sitten annetaan se vastasyntynyt isille ja mennään kiikkustuoliin ilman paitaa jos tarvetta, jos ei ole tarvetta niin isikin voi ottaa lapsen syliin jutustellen heti mihin pikkuisen tulee tässä elämässä varautua. Ja aina, jokainen lapseni on saanut vieraan äidin maitoa ensimmäiseksi ateriaksi. Viimeinen sai kyllä äiteen rintaa jo silloin kun ei kunnolla ollut edes herännyt. Kysyin vaikuttavatko äitiin laitetut aineet negatiivisesti ja vastaus oli ei vaikuta, voi imettää heti. Siinä sitten tytön kanssa hetken keskustelin ja sanoin että eiköhän lähdetä äidin rinnoille, ne tulevat sinulle tutuksi seuraavien kuukausien aikana. Vein tyttären äidille, ja asetin imemään ja olihan ex silloin vielä "vähän pökkyrässä".
AV Jäi itsellä kokematta nuo synnytyssali kokemukset, kaikki normaali synnytyskuvio.
Molemmat on lopettaneet liikkumisen ja sektioitu, ensimmäinen hätäsektiolla ja toinen kiireellisenä. Isä ei saanut mukaan tulla toimenpidetiloihin. Odotteli käytävällä.Lapseni olivatkin kauhuissaan, kun kuulivat että normaalisti vauva syntyy pimpasta. Eikä vatsaa avaten.
Miten se mahtuu sieltä?!?!?! :0
Sehän sattuu.. Ikinä en tee lapsia, oli kommentit.- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Lapseni olivatkin kauhuissaan, kun kuulivat että normaalisti vauva syntyy pimpasta. Eikä vatsaa avaten.
Miten se mahtuu sieltä?!?!?! :0
Sehän sattuu.. Ikinä en tee lapsia, oli kommentit.No, ei tuo viimeisin lähes 5 kg olisi ollut helppo luonnollista tietä.
Kun sain syliini ajattelin heti että kappas vaan, mennään sitten vaatekaupan kautta kotio kun näytti jätiltä, melkein jo kokeilin pystyykö heti kävelemään:)
AV Anonyymi kirjoitti:
No, ei tuo viimeisin lähes 5 kg olisi ollut helppo luonnollista tietä.
Kun sain syliini ajattelin heti että kappas vaan, mennään sitten vaatekaupan kautta kotio kun näytti jätiltä, melkein jo kokeilin pystyykö heti kävelemään:)
AVIso tyttö. :)
Mulla oli molemmat alle 4 kg ja 50cm ja 49.5cm.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Iso tyttö. :)
Mulla oli molemmat alle 4 kg ja 50cm ja 49.5cm.Piti tarkistaa, 49 cm ja 49.5 cm.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Piti tarkistaa, 49 cm ja 49.5 cm.
Juu, ja oma tytär on iso vieläkin 6-vuotiaana, 128 cm pitkä mutta topakkaa tekoa.
Varmaan johtuu isästä kun olen niin ilkeä. Tänäänkin hän sanoi haluavansa tehdä jotain huomenna mikä maksaa, sanoin että sopii hyvin mutta mennään rulliksilla.
Matkaa kertyy 4 kilometriä x 2, katson haluaako hän oikeasti tehdä sitä mitä kertoi vai ei...
Tuon näkee aamulla, menen hakemaan hänet rullaluistimilla.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ja oma tytär on iso vieläkin 6-vuotiaana, 128 cm pitkä mutta topakkaa tekoa.
Varmaan johtuu isästä kun olen niin ilkeä. Tänäänkin hän sanoi haluavansa tehdä jotain huomenna mikä maksaa, sanoin että sopii hyvin mutta mennään rulliksilla.
Matkaa kertyy 4 kilometriä x 2, katson haluaako hän oikeasti tehdä sitä mitä kertoi vai ei...
AV...mjoo, onkohan tämä sitä "päällikön kasvatusajatusta", pitää olla valmis tekemään töitä sen eteen jos jotain oikeasti haluaa. Tyttärellä on ilmeisesti huono tuuri kun sai tällaisen isän, ei aina pääse helpolla.
AV Anonyymi kirjoitti:
AVMun 7 vanha on n. 124 cm pitkä ja painaa 22.4 kg. Ohkanen ja pitkä raajainen. 9 vanha onkin sitten jo 40 kg ja käyttää naisten xs ja s vaatteita, lasten yli 150cm kamppeita, ei oo paksu mutta on jo mini naisen näköinen.
Jees, pitäkää hauskaa. :)Anonyymi kirjoitti:
...mjoo, onkohan tämä sitä "päällikön kasvatusajatusta", pitää olla valmis tekemään töitä sen eteen jos jotain oikeasti haluaa. Tyttärellä on ilmeisesti huono tuuri kun sai tällaisen isän, ei aina pääse helpolla.
AVJees, mä taidan kömpiä pian maate. Mulla on huomenna oman kehon rääkkipäivä. Testejä testejä. Ja lapsen jalkaterapia terapeutilla seuraavana päivänä.
Kylpyläänki pitäs jaksaa pariksi päiväksi.
- Anonyymi
ÄLKÄÄ ihmiset vastatko tähän. Tämä on trollin ketju ja tarkoitus vain haukkua muita ja muiden kokemuksia.
- Anonyymi
Minä voisin auttaa.
Kysyisin vaikka, että onko täällä mitään lampunvaihtotarpeita sillä aikaa kun te puuhastelette siinä?
-keinovaginamies-- Anonyymi
Kenenköhän lasta siinä muuten synnytettäisiin?
Voisin myös teroittaa napanuoran katkaisusakset siinä lampunvaihdon yhteydessä, jos tilaisuus alkaa venymään.
-keinovaginamies-
Oma isäni on useasti todennut että jotakin jäi elämästä kokematta kun ei päässyt äitiä tukemaan synnytykseen. Siihen aikaan kun minä synnyin niin sairaalan ovelta vaan todettiin että isät on osansa jo tehneet.
Itse olen kahdessa synnytyksessä ollut mukana. Vaikka niissä kovasti on tunteiden sekamelskaa niin kun muistaa toistella että hengitä rauhallisesti ja sinä et ole se joka ponnistaa. Näillä ohjeilla pysyy tajuissaan ja kalsarit puhtaana.
Itselleni kovimmat hetket on olleet ne kun kätilö on auttanut vauvan ulos. Siinä on ollut hetkiä kun olen pohtinut että lapsi tulee siten että ensin pää ja sitten loput vasta myöhemmin.
Sen verran varmaan oma jännitys näkyi että hoitaja kun sanoi että isä voi leikata nuoran niin totesi että ei hätiä, ainoastaan voit leikata häntä sormeen.
Jos nyt miettii miten siinä voi olla apuna niin eihän siinä ainakaan metallimiehen koulutuksella muuta pysty kuin olla läsnä ja tarjota käsi jota voi sitten synnytyksen aikana puristaa.
Ainoa konkreettinen asia jonka isä pystyy tekemään on edesauttaa synnytyksen käynnistämistä. Oltiin menossa sairaalaan vaiheessa jossa todettiin että voi vielä palata kotiin. Hoitaja kuittasi ovelta että ajakaa kuoppaista tietä kotiin ja sillä se lapsi syntyy millä se sinne laitetaankin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975998Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2881333Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226