Suomen tietoviisas vuodelta 1992. Eino Kaminen kysyi mikä maa ei kuulu Venäjään:
a) Albania
b) Belgia
c) Uzbekistan
d) Ukraina
Halla-aho vastasi, ettei tiedä.
Halla-aho luuli Ukrainan olevan osa Venäjää
23
103
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä että ei vastannut että kanada(kummeli musavisa)
- Anonyymi
Mikä on Hallaa ahon sukuperä? Kazaari?
- Anonyymi
Onko tää Halla-aho se aikuisviihde esiintyjä?
- Anonyymi
Mikään noista maista ei vuonna 1992 kuulunut Venäjälle. Uzbekistan ja Ukraina kuuluivat Neuvostoliittoon.
- Anonyymi
Neuvostoliitto hajosi vuonna 1991 ja Uzbekistan sekä Ukraina itsenäistyivät. Näin ollen mikään ei kuulunut Venäjälle. Kompakysymys, jos sellainen on ylipäätään esitetty.:)
- Anonyymi
Tuosta Belgiasta olen hyvin epävarma. Se taisi sittenkin kuulua Venäjään ennen EUta?
- Anonyymi
Aloittaja on keksinyt sadun jolla hän vain osoittaa oman tietotasonsa olemattomuuden.
- Anonyymi
Heh heh... Ohjelmaa juonsi Tuomo Kaminen ja vuoden 1992 kilpailun voitti Erik Toivanen!
No en minäkään tätä muistanut MUTTA Googlehan tietää "kaiken".- Anonyymi
TV.n viimeinen hyvä tietokilpailu. Miksi loppui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TV.n viimeinen hyvä tietokilpailu. Miksi loppui?
Joopa, silloin ei ollut älypuhelimia. Piti oikeasti tietää jotakin , yleissivistys...
- Anonyymi
Erik, hammaslääkäri, joka viihtyi töiden sijaan enemmän tv-ohjelmissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erik, hammaslääkäri, joka viihtyi töiden sijaan enemmän tv-ohjelmissa.
Erik tiesi , että Japanin suurin päivälehti ei ollut Asahi vaan Yomiyuri Shimbun.......
- Anonyymi
Jos kysymykseen olisi vielä lisätty ” a) Albania b) Belgia c) Uzbekistan d) Ukraina e) Suomi.” Olisi suomesta voinut antaa puoli åistettä. (YYA-sopimus, päättäjien ”kotiryssät ja ”ohjeet
- Anonyymi
Linkki aloitukseen...?
- Anonyymi
Kas tässä linkki aloitukseen: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17508441/halla-aho-luuli-ukrainan-olevan-osa-venajaa#comment-115553622
Mitä mä saan? :P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas tässä linkki aloitukseen: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17508441/halla-aho-luuli-ukrainan-olevan-osa-venajaa#comment-115553622
Mitä mä saan? :PKirkkaan kruunun.... Ai, mut mummu aina sanoi, ettei muiden puolesta uhrautumalla kirkkaampaa kruunua saa... No, saat halin, tässä🤗
- Anonyymi
Piti vielä jatkaa, politikkojen ”ohjeet” Neuvostoliiton suurlähetystöstä.
Nyt suomea voidaan pitää itsenäisenä valtiona. Puolustusliitto Natoon liittymistä Venäjä tai Putin ei hyväksynyt koska se estää heidän määräysvaltansa suomeen tai suomen valtauksen.
Niille jotka täällä kirjoittavat että kun suomi liittyy Natoon USA alkaa täällä määräillä.
No miten USA määräilee esimerkiksi Turkkia. Turkkihan toimii juuri niinkuin itse haluaa ja Putin kaveeraa Turkin presitentti Recep Tayyip Erdoğan kanssa.
Eikä Nato tai USA vaikuta millään tavoilla naapuriemme Viron tai Norjan hallintoon. - Anonyymi
Joku ehti jo vastatakkin täällä, että Juontaja oli tosiaan Tuomo Kaminen eikä mikään hemmetin Eino. No ei minulla ole mitään Eino Kamisiakaan vastaan. :D
Itse olen 48v. ja muistin kyllä juontajan nimen ilman Googleakin (jo edesmennytkin muuten). Siis Kaminen. Google jatkaa edesmenoaan edelleen.
Alivaltiosihteeri-radio-ohjelma vitsaili joskus tuosta kyseisestä Tietovisasta, joka oli kyllä kieltämättä aika hidastempoinen ja tylsä. Ei mitään WWE-meininkiä. :)- Anonyymi
Yritin kaksi kertaa korjata Einon Tuomoksi, mutta ylläpito poisti viestit.
"Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin kaksi kertaa korjata Einon Tuomoksi, mutta ylläpito poisti viestit.
"Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä."Nämä poistot ovat todella surkuhupaista sekoilua täällä. Mihin ALKO-ritmiin ne botit oikein perustuvat....?
- Anonyymi
Halla-aholta kysyttiin, mikä ei kuulu joukkoon?
a)Johan sebastian Bach
b) Johan Ludwig Runeberg
c) Johan nyt on markkinat
Halla-aho: " Öööööö.....en osaa sanoa" - Anonyymi
Halla-Aho sekä Azof natsit valtaavat Suomen
- Anonyymi
Ok. Ukraina ja Venäjä on yhtä. Nyt, ja aina. Ei auta natokiimausen vinkuminen🤣
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232