Mark. 9:43 Ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen.
Adventismi ei kestä Raamatulla koettelua.
Adventismissa vaikuttaa aivan muu henki kuin Pyhä Henki.
Raamatulla koettelu
9
73
Vastaukset
- Anonyymi
Adventismi on viettelevä uususkonto.
Sisäänheittotuotteena
- sapatti
- Ellen Whiten Suuri Taistelu
- adventtiopin mukaiset syömiset - Anonyymi
Pyhä Henki ei käske silpomaan raajoja. Mikä henki sinussa vaikuttaa?
- Anonyymi
Helvetti on pahempi rangaistus kuin käden hakkaaminen poikki kirveellä?
Näin sanoo Pyhä Henki.
Adventismi on hengetön sapattiharrastuskerho. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetti on pahempi rangaistus kuin käden hakkaaminen poikki kirveellä?
Näin sanoo Pyhä Henki.
Adventismi on hengetön sapattiharrastuskerho.Kyllä huomaa, ettet ymmärrä Raamattua!
- Anonyymi
Adventismia tulee arvostella Raamatulla, eikä yksityisillä mielipiteillä!
Näyttäkää Raamatusta että Kymmenen käskyn rikkominen on nykyään pelastuksen ehto, ja että on väärin olla turmelematta terveyttään huonoilla elintavoilla.
Lisäksi osoittakaa ettei Heprealaiskirje puhu taivaasta temppelinä, ja että Suuren sovintopäivän ohjelmaan kuulunut pyhäkön puhdistus.
Ja kertokaa kuinka teidän mielestänne kolmen enkelin sanoma on tulkittava. Mistä suuresta Babylonista meidän tulee lähteä ulos? Ei Adventtikirkko ole niin suuri, korkeintaan hyvin pieni Babylon. Tai sitten se on ryhmä joka haluaa jättää Babylonin.
Keskustelkaa asiallisesti!- Anonyymi
Olen koittanut aloittajan kanssa keskustella asiallisesti ainakaan vielä se ei ole onnistunut.
Jatketaan rukousta hänen puolestaan !
- Anonyymi
en usko, että sinä raamatun käskyn mukaan ole kirkossasi käynyt.
Syntiset silmät päässäsi - syntisen kädet ja jalat manaavat edelleen.
Revi ne itse pois ja tule kirkssasi minulle todistamaan uskosta, äläkä lapsellisesti toitottele turhuuksia. - Anonyymi
Matt.18:8-9 Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen. Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään halvetin tuleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971503- 2091448
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59970Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K50747Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49735Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53682The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4673En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40666Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.34660