Näin ihminen pelastuu!

Anonyymi

Jumala vetää parannukseen.
Ihminen tekee parannuksen ja tulee uskoon.
Hän menee uskovien upotuskasteelle ja liittyy seurakuntaan.
Jeesus kastaa Pyhällä Hengellä ja merkkinä tästä on, että kastettava puhuu kielillä.
Tästä lähtien Pyhä Henki johtaa ja opettaa uskovaista Jeesus-tiellä! Halleluja!

52

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asia on juuri näin. Hyvä kun asiaa pidetään esillä.

• Anonyymi

ihminen ei itse tee yhtään mitään ilman Jumalaa,

"Niin hän on siis armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa kenen tahtoo"
      Room: 9: 18

• Anonyymi

Vaikka luterilainen kirkko on asettanut itsensä Jumalan asemaan, niin luterilainen kirkko ei ole Jumala. Vain Jumala voi antaa armon ja pelastuksen. Jumala on: "armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa kenen tahtoo"
        Paavali kirjoitti: veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte
        ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan,
        Jumalan sanoma Jeesuksesta ja sovituksesta pelastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka luterilainen kirkko on asettanut itsensä Jumalan asemaan, niin luterilainen kirkko ei ole Jumala. Vain Jumala voi antaa armon ja pelastuksen. Jumala on: "armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa kenen tahtoo"
        Paavali kirjoitti: veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte
        ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan,
        Jumalan sanoma Jeesuksesta ja sovituksesta pelastaa.

eikö helluntailaiset tiedä muita kristinuskon kirkkoja kuin luterilaisuus ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikö helluntailaiset tiedä muita kristinuskon kirkkoja kuin luterilaisuus ??

Luterilainen kirkko ei kristinuskon kirkko, vaan luterilaisuus on pakanauskonto, johon on sekoitettu kristinuskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilainen kirkko ei kristinuskon kirkko, vaan luterilaisuus on pakanauskonto, johon on sekoitettu kristinuskoa.

Parhamilaisuuden uutta helluntaihenkeä pitää puolustella syyttämällä luterilaista kirkkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhamilaisuuden uutta helluntaihenkeä pitää puolustella syyttämällä luterilaista kirkkoa.

Miksi sinä luterilainen pakana roikut hellaripalstalla? HÄIVY JA PYSY POISSA, niin et koe hellareittan syyttävän sinua.

• Anonyymi

Et ainakaan sinä luterilainen pakana omista yhtään mitään, et Jumalan valtakunnasta, et helluntaiseurakunnissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauvakastettu tietää, että hänellä on vähän aikaa.
        Iankaikkistaelämää hänellä ei ole!

• Anonyymi

Mark.11:21-22 Silloin Pietari muisti Jeesuksen sanat ja sanoi hänelle: Rabbi, katso, viikunapuu, jonka sinä kirosit, on kuivettunut. Jeesus vastasi ja sanoi heille: Pitäkää usko Jumalaa. Joh.12:44-45 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt. Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt. Joh.14:1 Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.

• Anonyymi

Joh.14:1 Biblia (1776) ( Ja hän sanoi opetuslapsillensa:) älköön teidän sydämenne murhellinen olko; jos te uskotte Jumalan päälle, niin uskokaat myös minun päälleni.

• Anonyymi

Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
      sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
      Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".

• Anonyymi

Mark.16:16 Biblia (1776) Joka uskoo ja kastetaan, se tulee autuaaksi; mutta joka ei usko, se kadotetaan.

• Anonyymi

Helluntailaisetkin kastavat Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, vaikka pitäisi kastaa Jeesuksen Kristuksen nimeen.

Kielilläpuhuminen ei ole ainoa merkki Pyhän Hengen kasteesta.

Kielilläpumista esiintyy myös pakanauskonnoissa, siinä ei ole kysymys raamatullisesta kielilläpuhumisesta.

• Anonyymi

Raamatussa:

"Kielet eivät siis ole merkiksi uskoville, vaan niille, jotka eivät usko; mutta profetoiminen ei ole merkiksi uskottomille, vaan uskoville" 1 Kor: 14: 22

raamattu sanoo "ei ole merkiksi uskoville", Raamattu ei sano missään kohtaa, että "pelastus on kielilläpuhuminen, ja että kaikkien täytyy puhua kielillä.

"vesi, nyt TEIDÄTKIN pelastaa - kasteena" 1 Piet: 3: 21

• Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa:

"Kielet eivät siis ole merkiksi uskoville, vaan niille, jotka eivät usko; mutta profetoiminen ei ole merkiksi uskottomille, vaan uskoville" 1 Kor: 14: 22

raamattu sanoo "ei ole merkiksi uskoville", Raamattu ei sano missään kohtaa, että "pelastus on kielilläpuhuminen, ja että kaikkien täytyy puhua kielillä.

"vesi, nyt TEIDÄTKIN pelastaa - kasteena" 1 Piet: 3: 21

Leikkaat osan irti kokonaisuudesta, sellainen väärentää asiayhteyden.
        Vesi hukutti. Mutta Nooa ,hänen vaimonsa ja kaksi poikaa vaimoineen pelastuivat, kun he menivät arkkiin sisälle.

1Piet. 3:
        17. Onhan parempi, jos niin on Jumalan tahto, kärsiä hyväntekijänä kuin pahantekijänä.
        18. Kärsihän Kristuskin kerran syntien tähden, vanhurskas väärintekijöiden puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Lihassa ollessaan hänet tosin surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi.
        19. Hengessä hän myös meni ja saarnasi vankeudessa oleville hengille,
        20. jotka muinoin olivat tottelemattomia, kun Jumala pitkämielisesti odotti Nooan päivinä, jolloin rakennettiin arkkia. Siinä pelastui veden kautta vain muutamia, yhteensä kahdeksan ihmistä.
        21. Tämän vertauskuvan mukaan vesi nyt teidätkin pelastaa, kasteena. Se ei ole lihan saastan poistamista vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen kautta,
        22. hänen, joka on mennyt taivaaseen ja on Jumalan oikealla puolella. Hänen valtaansa on alistettu enkelit, vallat ja voimat.

Kommentaari
        1.Piet. 3:
        21. Vesi sinänsä ei pelastanut Nooaa perheineen, vaan arkki, joka pysyi veden pinnalla. Tämä erotti heidät maasta, joka tuhoutui vedenpaisumuksessa, ja pelasti heidät siitä. Tulva oli Nooalle ikään kuin kaste, samoin kuin Punainen merikin myöhemmin Israelille. Tämän tulvan kasteen avulla hänet vietiin perheineen vanhasta maailmasta uuteen (2 Piet 3:5-13). Samoin kuin Kristuksen kuolema synnin tähden on tehnyt mahdolliseksi uskovan kuoleman pois synnistä ja sen rangaistuksesta, niin myös hänen ylösnousemuselämänsä on uskovan uuden hengellisen elämän lähteenä.

• Anonyymi

Jumala vaikuttaa uskon parannukseen.
      Ihminen tekee parannuksen synnillisestä elämästään, jonka seurauksena ihmiselle julistetaan synnit anteeksi annetuksi Jeesuksen nimessä ja veren kautta.
      Seuraavaksi uskova tekee tilityksen synneistään Jumalalle, jossa pyytää syntejä anteeksi yksi kerrallaan. Ja kun Isä Jumala vastaa, synnit ovat täydellisesti anteeksi annetut.
      Uskovan upotuskaste on kuuliaisuuden askel, jonka seurauksena uskova liitetään kastavaan seurakuntaan.
      Jeesus kastaa Pyhällä Hengellä ja tulella, joko upotuskasteen jälkeen, tai ennen upotuskastetta ja antaa sen armolahjan uskovalle, jonka Isä Jumala katsoo uskovan tarvitsevan hengellisessä rakentumisessaan.

• Anonyymi

Aloittaja hyvin kuvailee oikean tien, se on seurausta Jeesuksen ristin sovituksesta, kunnia kuuluu yksin Kristukselle .
      Me saamme osaksemme Kristuksen ansion uskon kautta.
      Jumalan pyhyyden tunteminen pitää meidät erossa synnistä.
      Jeesuksessa oleminen on autuuden muuri, ( immuunivaste) kuin rokotus pahuutta vastaan, pahuus kuolee kun ei ole enää taudin kantajaa.

• Anonyymi

Kun ihminen kuulee Jumalan pelastus kutsun niin ihmisen tahto on riittävän vapaa vastaamaan Jumalan kutsuun. Ihminen voi myös torjua Jumalan pelastus kutsun. Jeesus kolkuttaa ihmisen sydämen ovelle, mutta ihmisen pitää itse avata ovi ja päästää Jeesus sisälle. Uuden testamentin kristillisyys on herätyskristillisyyttä.

• Anonyymi

Uuden testamentin kristillisyys on herätyskristillisyyttä.
        Just näin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuden testamentin kristillisyys on herätyskristillisyyttä.
        Just näin!

Raamatun kokonaisuuttakaan ei voi ymmärtää, jos jättää toisen pois.

"Jumalan sana on "kaikkina aikoina kaikille kansoille",
        raamatussa ei ole "viimeistä käyttöpäivää"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun kokonaisuuttakaan ei voi ymmärtää, jos jättää toisen pois.

"Jumalan sana on "kaikkina aikoina kaikille kansoille",
        raamatussa ei ole "viimeistä käyttöpäivää"

Jumalan sana on ollut valmiina jo ennen maailman luomista. Kaikki oli valmista ja Jeesus pisti käytiin maailman.

• Anonyymi

Keinottelu on tämän maailman vitsaus. Sillä palvellaan mammonaa, niin kristity kuin muutkin.
      Maallinen räkgämentti estää vaeltamassa hengessä. Kirkossa vaan teeskennellään pyhää.
      Mitä sanoo Jeesus teeskentelystä ja näyttelemisestä?

• Anonyymi

Jeesus lupaa: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
      Pitää etsi ja anoa ja kolkuttaa, jotta pääsee sisällä taivasten valtakuntaan.
      Ainoastaan Jeesus nimessä on pelastus. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.
      Avuksesi huuda minua (Jeesusta) hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

• Anonyymi

"Jeesus nimessä"

"Monta tulee minun NIMESSÄNI, ja he eksyttävät monta"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jeesus nimessä"

"Monta tulee minun NIMESSÄNI, ja he eksyttävät monta"

Raamattu lupaa: eikä yksikään, joka Jeesukseen uskoo, joudu häpeään.

• Anonyymi

Yhteiskunta eikä esivalta tue Jumalan tahtoa, silloin ei voi toimia Jumalan tahdon puitteissa. "Kahta ette voi palvella": Sanoi Jeesus. Mitä johtopäätöksiä teemme nykyisestä sielun tilasta?

• Anonyymi

Vain Jeesuksen risti pelastaa. Vain kaste Kristukseen pelastaa, häneen ja hänen kuolemaansa. Parannusta, joka kelpaa Jumalalle, ei kukaan ihminen saa itse aikaan, vaan Kristus meissä uskovissa vahvistuu ja meidän oma syntinen luonteemme kukistuu.
      Kielillä puhuminen ei ole merkki pelastuksesta. Se oli merkki juutalaisille että pakanat olivat saaneet Pyhän Hengen.

Se joka uskoo että Jeesus on Herra, totinen Jumala, että hän sovitti meidän syntimme ja nousi kuolleista, pelastuu. "Jumala vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen", vanhurskauttaa eli tekee vanhurskaaksi. Pelastus ei tule kenenkään osaksi käskyjä noudattamalla. Tee parannus, usko Jeesukseen, ota kaste, puhu kielillä, nämä ovat käskyjä ja perustautuvat ihmisen omaan suorittamiseen, ei Jumalan armoon. Armosta uskon kautta tapahtuu pelastuminen nykyisessä ajassa. Siunausta.

• Anonyymi

Kaaduin helluntain herätyskokouksessa.
      Ensin nostin käteni koska halusin tulla uskoon niinkuin puhuja kehoitti.
      Täytyin hengillä ja puhuin kielillä joita ei kukaan ymmärtänyt.

Olenko pelastunut?

• >>Jeesus kastaa Pyhällä Hengellä ja tulella, joko upotuskasteen jälkeen, tai ennen upotuskastetta ja antaa sen armolahjan uskovalle, jonka Isä Jumala katsoo uskovan tarvitsevan hengellisessä rakentumisessaan. >>

Eipä ole kastanut. Eikä antanut armolahjoja.
      😄😄😄😄😄

• Anonyymi

Gal:1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista; 1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

Pelastus on yksin Jeesuksessa, pelastuksen perusta, mikä on Jumalan voima - evankeliumi, ristin veren voima, sinun puolesta vuodatettu.

Kolossalaiskirje:
      3:1 Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.
      3:2 Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

3:2 Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

• Anonyymi

Se kielilläpuhuminen on kyllä osoitus kaikesta muusta kuin pelastumisesta yhtään mistään. Sekaisinhan sellainen hölynpölyä puhuva on jo aika pahasti ja hurmostilassa jo ihan täysin.

• Anonyymi

Kuinka monta pelastunutta helluntailaista armovarasta tunnet?
      Maanpäällä eivät edes lahkolaiset voi jakaa taivaspaikkoja saati sitten luterilaiset.

• Anonyymi

Monet uskovat eivät ole sisäistäneet kylväjävertausta ja vertausta tyhmistä neitsyistä.
      Eksytys = oikeaa väärää.

• Anonyymi

Room: 7:22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
      7:23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
      7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
      Jeesus.
      Itsekkyydestä ei pääse eroon tässä maailmassa. Siksi on ristiriita; armahdettu syntinen uskon kautta. Saamme uskoa Jeesuksen vanhurskauden omaksemme, ja se on Jumalan teko, kun käännymme Kristukseen puoleen, Hän valaisee puhtauden tien. Omassa voimassa ollaan eksyksissä.

• Anonyymi

Todellakin olet syntinen. Mutta tiedätkö, syntiset eivät tunne Jeesusta eivätkä peri Taivasten valtakuntaa. Jeesus on jo sovittanut ja armahtanut joka ikisen maailman ihmisen. Armo pitää ottaa vastaan. Uskosta osattomat, kaikki Jumalan pilkaajatkin ovat armahdettuja syntisiä.
        Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
        Nyt on pelastuksen päivä.
        "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        Pelastus ja Jeesus pitää jokaisen itse valita: minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin olet syntinen. Mutta tiedätkö, syntiset eivät tunne Jeesusta eivätkä peri Taivasten valtakuntaa. Jeesus on jo sovittanut ja armahtanut joka ikisen maailman ihmisen. Armo pitää ottaa vastaan. Uskosta osattomat, kaikki Jumalan pilkaajatkin ovat armahdettuja syntisiä.
        Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
        Nyt on pelastuksen päivä.
        "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        Pelastus ja Jeesus pitää jokaisen itse valita: minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.

Jeesuksen valo näyttää sinunkin syntisi, niin kuin minunkin, Jeesus on ainoa puhdas joka on elänyt maan päällä. Oletko tarkoituksella synnitön eksyttäjä?

• Anonyymi

Raamatussa ei ole sitä aloituksessa mainittua "liittyy seurakuntaan". Sellainen tapa on kehittynyt sen tähden, että oikea seurakunta on jaettu eri kirkoiksi. Alussa seurakunta käsitettiin yhdeksi, vaikkakin eri paikkakunnilla toimivaksi Kristuksen ruumiiksi. Jokainen uskoon tullut ja kasteen ottanut kuului seurakuntaan sen perusteella että kuului Jesukselle. Ei siihen tarvittu muuta liittymistä. Kätten päällepanemisen kautta siunattiin uskovia seurakuntavirkoihin ja Pyhä Henki jakoi armolahjoja. Seurakunnan jäsenkortistot kehittyivät kirkon perustamisen jälkeen (300 luvulla jKr.) koska niistä tehtiin väestörekistereitä. Sitten myöhemmin harhautuneet uskovat alkoivat perustaa uusia seurakuntia ristillä perustetun sijaan, ja niihin tarvittiin jäsenkortisto, koska kirkossakin oli sellainen.

• Anonyymi

Näin olen oppinut.

• Anonyymi

Armosta te olette pelastetut, uskon kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Armosta te olette pelastetut, uskon kautta.

"Armosta te olette pelastetut, uskon kautta, ette itsenne kautta, se on Jumalan lahja"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Armosta te olette pelastetut, uskon kautta, ette itsenne kautta, se on Jumalan lahja"

Uskon kautta, sillä ilman uskoa on mahdoton olla otollinen Jumalalle.

• Anonyymi

Jumala puhuu niistä joilla on outo ja käsittämätön puhe.

Jes 33:19 Et näe enää sitä röyhkeätä kansaa, kansaa, jolla on outo, käsittämätön puhe, jonka sopertavaa kieltä ei kukaan ymmärrä.

• Anonyymi

Jesaja:
        28:11 Niin, sopertavin huulin ja vieraalla kielellä hän on puhuva tälle kansalle,

• Anonyymi

Markuksen evankeliumi:
        16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,

• Anonyymi

Jolla on usko hän kiittää ja ylistää Jumalaa

Johanneksen evankeliumi: 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

15:3 Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.
      15:4 Kuka ei pelkäisi, Herra, ja ylistäisi sinun nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä; sillä kaikki kansat tulevat ja kumartavat sinua, koska sinun vanhurskaat tuomiosi ovat julki tulleet."
      Herra, ja ylistäisi sinun nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä

• Anonyymi

Sinä perkeleen äpärä kysyn sinulta millä tavalla teet parannuksen? Pyydän perusteluja.

• Anonyymi

Tutustun Jumalan ja Jeesuksen pyhyyteen niin sieltä tulee sellainen valo mikä on oikea se näyttää minun syntisyyteni ja sielulliset saastat, niistä haluaa päästä eroon, ne täytyy tiedostaa ja silloin tekee ilomielin parannusta, ja se ristintyö on niin käsittämätön.

Joh:3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        Jos tästä ymmärtää vähänkin, kuinka suuri on Jumalan rakkaus, se jo muuttaa asennetta Kristuksen puoleen. Rakastaa myös oikeudenmukaisuutta rauhaa iloa, hengen hedelmiä.
        Uusi henki tulee vanhoihin puitteisiin, liha sotii henkeä vastaan, Jeesus on jo voittanut.
        Aamen! Se on ainoa mihin voi luottaa.

• Anonyymi

helluntailaiset ei Jeesuksesta puhu yhtään mitään.
        tuijottavat ihmisiin.

• Anonyymi

En vain ole löytänyt omaa seurakuntaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      89
      3834
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2156
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2072
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      87
      1654
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      353
      1532
    6. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      16
      1213
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      92
      1205
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      93
      1130
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      995
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      926
    Aihe