Tukholman profetian suomen profeetta hukassa

Anonyymi

Tukholman profetiassa luvattiin että suomeen tulee herätys ja täältä nousee uusi profeetta.
Ei vaan ole näkynyt tuota profeettaa vaikka monia puheita olen kuunnellut ja koettanut profeettaa etsiä.
Jotkut on koettaneet jopa varovaisesti ehdottaa itseään profeetaksi.
Saa nähdä saammeko uuden profeetan lähiaikoina palvonnan kohteeksemme?

45

1436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Terve vaan.
      En ole paljon näkyvillä ollut, kun sellainen kuuluu tähän tehtävään.
      Sinun ei tule etsiä meitä profeettoja vaan pistää ne omat asiasi kuntoon, että olet valmis joka hetki siihen kun herra saapuu.
      Herra kun saapuu päivänä jota et tiedä.

      Palvonnan kohteeksi meitä ei ole tarkoitettu vaan ohjaamaan ja kääntämään teidän katseet oikeaan suuntaan.
      Tämän pitäisi jo avata sinulle miten asiat ovat.

      Aika on loppumassa, näettehän te jo mitä maailmalla tapahtuu.
      Teitä pidetään pimennossa siksi teidän tuleekin etsiä, ehkäpä silmänne avautuvat.

      Kaikenlaisia merkkejä on jo ilmassa, juuri hetki sitten katselin tuossa mitä maailmalla tapahtuu, esim metsäpalot , missähän niitä nyt onkaan ranskassa kreikassa espanjassa briteissä ym. ja sitten tuli mieleen hesekielin ennustus.
      https://www.youtube.com/watch?v=T35zVo4jVcE

      47 Ja sano Etelämaan metsikölle: Kuule Herran sana. Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä sytytän sinut tuleen, ja se kuluttaa kaikki sinun tuoreet puusi ja kuivat puusi. Ei sammu leimuava liekki, ja siitä kärventyvät kaikki kasvot, etelästä pohjoiseen asti;
      48 ja kaikki liha on näkevä, että minä, Herra, olen sen sytyttänyt: se ei sammu."

      Että etsi Herraa, älä profeettaa.
      Etsi, kuuntele, tutki ja tee parannus siitä mistä parannus tulee tehdä.

      Minä jatkan vielä täällä erämaassa valmistautumista osaani.

      • Anonyymi

        Onhan näitä muitakin ennustuksia babylonian tuomiosta ja vaivasta jonka se saa eksytyksistään.
        EU Brysselin baabelintorni jo vähän antaa suuntaa sille missä babylonia on, joten aika on käymässä vähiin.


      • Anonyymi

        Ja Suomesta lähetetään Jumalan sanaa maan ääriin 24 tuntia vuorokaudessa? Meille Suomeen ilmestyi Herran armosta TV7, ja mies, joka sen perusti, kuulin Jumala kutsun näin tehdäkseen.
        Ja tämä siis 2000-luvulla. Suomi siis onnellisessa asemassa ja luulisi myös jo kansamme kokonaisuudessaan heräävän ja näkevän aidon rikkautensa Jeesuksen armossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Suomesta lähetetään Jumalan sanaa maan ääriin 24 tuntia vuorokaudessa? Meille Suomeen ilmestyi Herran armosta TV7, ja mies, joka sen perusti, kuulin Jumala kutsun näin tehdäkseen.
        Ja tämä siis 2000-luvulla. Suomi siis onnellisessa asemassa ja luulisi myös jo kansamme kokonaisuudessaan heräävän ja näkevän aidon rikkautensa Jeesuksen armossa.

        Jokainen etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan. Herra ei ole kaukana yhdestäkään , joka Hänet tahtoo löytää.
        Filippiläiskirje 4
        4 Iloitkaa aina Herrassa! Vieläkin minä sanon: iloitkaa!
        5 Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on lähellä.
        6 Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
        7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
        8 Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa;
        9 mitä myös olette oppineet ja saaneet ja minulta kuulleet ja minussa nähneet, sitä tehkää, niin rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan näitä muitakin ennustuksia babylonian tuomiosta ja vaivasta jonka se saa eksytyksistään.
        EU Brysselin baabelintorni jo vähän antaa suuntaa sille missä babylonia on, joten aika on käymässä vähiin.

        Bryssel ei ole mikään Jehova ja mesopotania Babylon on siellä missä ennenkin arabimaissa ja harmageddon on siellä myös kai te nyt karttaa tutkitte. Ei täällä mitään tapahdu venäjän juutalaiset muuttaa Israeliin suoraan Pietarista lennot Israeliin saavat tukirahaa siellä sitten mikä on Egyptin Hagar orjuus se Sodoma alussa ja lopussa. Ilmestyskirjassa


      • Anonyymi

        Tahallaan syytettyä kivet lentää arabit riehuu taas. Tekisitte joskus jotain konkreettista kuten ajatte nämä takaisin Arabiaan ja Israeliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan näitä muitakin ennustuksia babylonian tuomiosta ja vaivasta jonka se saa eksytyksistään.
        EU Brysselin baabelintorni jo vähän antaa suuntaa sille missä babylonia on, joten aika on käymässä vähiin.

        Aamoksen kirja Israelista luku 8


    • Anonyymi

      Jumala pitää salassa aseensa siihen päivään asti kunnes ne tulevat käyttöön , toki jotkut voivat asioita tietääkin mutta ei niitä ilmoiteta ennen aikojaan

      • Anonyymi

        Jos teille sanoo pakkaa tavarasi yhteen reppuun passi mukaan lähde heti Israeliin. Jäät paikallesi jankuttamaan tyhjää. Teille on tuha sanoa mitään teitä koskee myös tuho mikä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos teille sanoo pakkaa tavarasi yhteen reppuun passi mukaan lähde heti Israeliin. Jäät paikallesi jankuttamaan tyhjää. Teille on tuha sanoa mitään teitä koskee myös tuho mikä tulee.

        Te jäätte odottamaan omaa tuhoanne taas. Perse ei nouse.


    • Anonyymi

      Mitkä ovat ne profeetan tuntomerkit?

    • Anonyymi

      https://www.radiodei.fi/tuomas-enbuske-masennuksensa-taustoista-halusin-olla-alykkaampi-kuin-jumala/

      Tuomas Enbuske masennuksensa taustoista: ”Halusin olla älykkäämpi kuin Jumala”
      Posted on31.3.2021

      – Nuorempana minulla oli sellainen ajatus, että olen älykkäämpi kuin Jumala. Ajattelin voittavani Jumalan älyllisesti. Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä enemmän olen alkanut miettiä uskonasioita. Ajattelen kristinuskosta, että se on ehdottomasti hyvä asia, sanoo Tuomas Enbuske.

      Toimittaja Tuomas Enbusken mielenterveys järkkyi viime talvena rajusti. Hän joutui useiksi viikoiksi psykiatriseen hoitoon. Diagnoosi oli vaikea masennus ja kaksisuuntainen mielialahäiriö.

      Huomenna tiistaina lähetettävässä Radio Dein Ex-Criminals -ohjelmassa Enbuske avaa romahduksensa taustoja.

      – Olin tosi masentunut ja mielisairaalassa. Mutta jo sitä ennen tuli asenne, että ateismissa ei mitään älykästä ja coolia, tunnustaa Enbuske Radio Deissä.

      Hädän hetkellä 43-vuotias Enbuske kutsui apuun ystäviään ja kääntyi jopa korkeampien voimien puoleen.

      Masentuneena hän otti yhteyttä entiseen europarlamentaarikkoon, luottoystävä Eija-Riitta Korholaan.

      – Eija-Riitta Korhola rukoili puolestani. Sanoin hänelle, että voisitko, kun sinulla on paremmat yhteydet ylöspäin.

      – Pyysin uskovaista ystävääni rukoilemaan. En siksi, etten olisi itse halunnut rukoilla vaan sen takia, että ajattelin sen olevan tilanteessani ulkokultaista. En liioin kyennyt miettimään itse sellaisia asioita, halusin vain kuolla.

      Ennen vakavaa sairastumistaan Enbusken Twitter-viestit olivat toisentyyppisiä:
      ”Jumalan suhteen olen ateisti, Saatanan suhteen agnostikko.”

      Tuomas Enbuskella on Twitterissä neljännesmiljoona seuraajaa. Masennuksen hetkellä Enbuske tajusi, että määrä ei korvaa laatua.

      – Huomaisin sen vuoden aikana, että minulla on muutama hyvä ystävä.

      ”Onhan se vaikea ajatella, että Isis-taistelijat ovat Jumalalle yhtä rakkaita kuin muutkin.”

      Radio Deissä Enbuske taustoittaa muuttunutta ajatusmaailmaansa sairausajan jälkeen.

      – Varmaan näin ei saisi ajatella, mutta ajattelen ja sanon, että länsimainen yhteiskunta ja sen arvopohja on parempi kuin monen muun yhteiskunnan. Se ei johdu siitä, että ihmiset olisivat siellä huonompia – kaikki ihmiset ovat yhtä syntisiä. Se johtuu siitä, että siellä on eri järjestelmä ja eri usko.

      – Olen luterilaiskristillisjuutalainen uskonnoton – toistaiseksi. Kulttuuriperinne minussa on, mutta olisin ulkokultainen, jos väittäisin olevani uskova – mutta en tiedä onko se lopullinen tila. Toivoisin voivani uskoa.

      Enbusken mielestä kirkko voisi tuoda sanomaansa esiin suorasukaisemmin.

      – Jotkut sanovat, että hyvät uskovaiset ovat sellaisia, jotka eivät tuputa toisille uskoa. Minä taas olen otettu siitä, että toista ihmistä kiinnostaa se, missä vietän iäisyyteni.

      – Armo on kristinuskon hienoimpia sanomia – varsinkin kun armo on ihmiselle todella vaikeaa. Minullekin se on vaikeaa. Onhan se vaikea ajatella, että Isis-taistelijat ovat Jumalalle yhtä rakkaita kuin muutkin.

      Julkkistoimittajan lähipiiriin ja laajempaan verkostoon kuuluu runsaasti julkisuuden henkilöitä. Enbuske tietää, miltä tuntuu pitää pärjäämisen ja pätemisen kulisseja yllä valokeilan keskellä.

      – Veikkaan että moni on aika tyhjä ja surullinen. Kyllähän siinä huomion hakemisessa on paljon kyse siitä, että haetaan hyväksyntää. Ainakin minulla oli monta vuotta ja vuosikymmentä niin, että hain hyväksyntää. Rakkauttahan minä hain.

      Teksti: Kai Kortelainen, kuva: Otavamedia / Lehtikuva

      Tuomas Enbuske Radio Dein Ex-Criminals -ohjelmassa tiistaina 30.3. klo 22.03. Uusinta pääsiäissunnuntaina 4.3. klo 16.03. Kuuntele haastattelu podcastina:
      OSA I:

      Äänitoistin

      00:00
      00:00

      Nuolinäppäimillä ylös ja alas säädät äänenvoimakkuutta suuremmaksi ja pienemmäksi.
      OSA II:

      Äänitoistin

      00:00
      00:00

      Nuolinäppäimillä ylös ja alas säädät äänenvoimakkuutta suuremmaksi ja pienemmäksi.

      Lue myös: Radio Dein ohjelmajohtaja Kai Kortelaisen kirjoittama pitempi juttu Tuomas Enbuskesta Seurakuntalainen.fi:ssä.

      • Anonyymi

        Profetia helluntalaisuus palstalta

        armon öljyä

        27.2.2013 12:19

        Tämä profetia on tutkitusti luotettavasta lähteestä:

        "Näin kuin taivaalliset sotajoukot kerääntyivät pilvien ylle ja tumma valo kajasti kaikkialle Herran vapahtajan saapumista valmistellen. Demoniset henkivallat koettelivat ihmisiä kovalla ankaruudella päivin ja öin ja vain uudesti syntyneet elävän Jumalan virtaavan veden Herran rakkauden seuraajat vaelsivat vastatuulessa kohti Paimenen kutsuhuutoa!

        Maat ja taivaat olivat repeävän Herran vihastuksen edessä ja katso! Maan ytimestä nousi pahuus joka valtasi uskosta osattomien sydämmet ja kovetti heidät nostamaan kätensä heidän naapuriaan ja heidän veljeään vastaan. Totisesti minä sanon, siellä vallitsi suuri puutos ja hätä.

        Ja silloin näin kuinka Herra antoi kirkkautensa langeta profeettansa ylle. Tuo profeetta tulisi joutumaan kansansa ja seurakuntansa vainoamaksi. Tuo profeetta, saarnaaja ja henkivaltojen käskijä joutuisi julkisesti pilkatuksi, julkisesti tuomituksi ja hänen omat kääntäisivät hänelle selkänsä. Hänen ja hänen seuraajiensa puoleen Herra olisi lopussa kääntävä kanvonsa mutta kuin tulella korventaen olisi hän ensin erotteleva ne, jokta uskaltaisivat seurata Raamatun sanan ja voiman myötä Herran tekoja tekevää parantajaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Profetia helluntalaisuus palstalta

        armon öljyä

        27.2.2013 12:19

        Tämä profetia on tutkitusti luotettavasta lähteestä:

        "Näin kuin taivaalliset sotajoukot kerääntyivät pilvien ylle ja tumma valo kajasti kaikkialle Herran vapahtajan saapumista valmistellen. Demoniset henkivallat koettelivat ihmisiä kovalla ankaruudella päivin ja öin ja vain uudesti syntyneet elävän Jumalan virtaavan veden Herran rakkauden seuraajat vaelsivat vastatuulessa kohti Paimenen kutsuhuutoa!

        Maat ja taivaat olivat repeävän Herran vihastuksen edessä ja katso! Maan ytimestä nousi pahuus joka valtasi uskosta osattomien sydämmet ja kovetti heidät nostamaan kätensä heidän naapuriaan ja heidän veljeään vastaan. Totisesti minä sanon, siellä vallitsi suuri puutos ja hätä.

        Ja silloin näin kuinka Herra antoi kirkkautensa langeta profeettansa ylle. Tuo profeetta tulisi joutumaan kansansa ja seurakuntansa vainoamaksi. Tuo profeetta, saarnaaja ja henkivaltojen käskijä joutuisi julkisesti pilkatuksi, julkisesti tuomituksi ja hänen omat kääntäisivät hänelle selkänsä. Hänen ja hänen seuraajiensa puoleen Herra olisi lopussa kääntävä kanvonsa mutta kuin tulella korventaen olisi hän ensin erotteleva ne, jokta uskaltaisivat seurata Raamatun sanan ja voiman myötä Herran tekoja tekevää parantajaa."

        Valkoinen vankila

        Kirjoittanut: näky 2 8.6.2008 klo 12.48

        Näin edessäni valkoisen kuution, joka kellui tyhjässä ei-missään. Aluksi se näytti vain valkoiselta kuutiolta avaruuden keskellä.

        Sitten näin, että kuutiossa oli oviaukko, ja että kuutio oli ontto. Sen sisällä oli ihmisiä, jotka istuivat seiniin nojaten. Oven päällä luki: “paikallisseurakunta”.
        Huomasin, että ihmiset olivat kahleissa. He eivät päässeet liikkumaan, sillä heidät oli kytketty ketjuilla seiniin. Kuutio oli kuin erikoinen vankila.

        Tämän jälkeen näkyyn ilmestyi Jeesus, joka seisoi suurena kuution ulkopuolella. Hän kutsui kuutiossa olevia ihmisiä luokseen, ja kutsun kuullessaan heidän kahleensa avautuivat, ja he alkoivat tulla ulos kuutiosta.
        Kun ihmiset tulivat kuutiosta ulos, alkoi se pienentymään! Mitä enemmän ihmisiä tuli pois, sitä pienemmäksi kuutio kävi, ja lopulta se kutistui olemattomiin.

        ----------

        Autoilija erämaassa

        Kirjoittanut: näky 3 8.6.2008 klo 12.51

        Eräs ihminen ajoi autoa pitkällä tiellä maaseudun halki. Vähän ajan kuluttua hän pysähtyi palvelevalle bensiiniasemalle. Saatuaan autonsa tankin täyteen hän jatkoi matkaansa, mutta joutui pysähtymään luonnottoman pian toiselle huoltamolle.

        Toisen huoltamon mies tuli täyttämään bensiinitankkia. Silloin huomasin, että auton polttoainesäiliössä oli repeytymä, josta bensiiniä valui tielle. Siksi ajaja joutui käymään jatkuvasti huoltamoilla.

        Lopulta matka johti kuivalle, erämaankaltaiselle tasangolle. Tie kulki sen halki viivasuoraan. Siellä ei ollut huoltamoita, vaan tasanko oli aivan autio.

        Polttoaine loppui jälleen, ja autoa ajava henkilö astui autostaan ulos. Bensiiniä ei ollut saatavissa mistään. Silloin hän rukoili. Hänen rukoillessaan auton bensiinisäiliön repeytymä korjaantui, ja sen lisäksi tankki tuli polttoainetta täyteen. Sitten hän jatkoi matkaansa pysähtymättä.

        -----------

        Öljylamppu

        Kirjoittanut: näky 4 8.6.2008 klo 17.48

        Näin savisen öljylampun, sellaisen joita käytettiin antiikin aikana. Lampussa oli kaksi reikää: suuri ja pieni. Pienessä reiässä oli lampun sydän, joka ulottui öljyyn lampun sisällä. Suuresta reiästä, joka oli lampun keskellä, saattoi kaataa lisää öljyä lamppuun.

        Lampussa paloi tuli. Sitten huomasin, että lamppuun kaadettiin öljyä ylhäältä lisää. Sitä ei tullut pienenä norona tai tipoittain, vaan sitä kaadettiin niin runsaasti, että se ryöppysi lampun reunojen ylitse. Voisi sanoa että sitä tuli tuhlaamalla. Kukaan ei kaataisi öljyä lamppuun siten, ellei öljyä olisi rajattomasti saatavilla.

        Sitten lampun suuri täyttöreikä alkoi pienentymään. Se pieneni ja pieneni. Tästä huolimatta öljyä kaadettiin koko ajan valtavasti lampun ylle, mutta tietenkin pienempi osa siitä pääsi lampun sisälle, koska reikä oli pienentynyt. Lopulta reikä oli hyvin pieni, ja sitten se katosi kokonaan.

        Lamppu oli sulkeutunut. Se oli kasvanut umpeen, ja juuri silloin öljyn tulo lakkasi.


      • Anonyymi

        Valkoiset arabit kun synnyttää arabeille Egyptiin syntyy valkoisia arabeja ...Sodoman väki.


    • Anonyymi

      https://www.pelastussanoma.fi/

      10.9.2008

      Aina kaksin, kun julistetaan – aina yksin, kun valmistaudutaan

      Mooseksella oli Aaron, Elialla oli Elisa ja Paavalilla oli Siilas. Aina kuitenkin saattoi pari myös vaihtua, mutta perusasia oli kuitenkin sama. Heitä oli kaksi ja niin tulee olemaan nytkin, kun Suomi saa herätyksensä. Herätyksen piti alkaa jo nyt elokuussa, mutta Jumalan suunnitelman aika ei ollut vielä täyttynyt. Niinpä pellon reunaan jäi taas ruostumaan monta uutta ja terävää sirppiä.

      Minulle on armossa annettu tieto kahdesta kärkijulistajasta, profeetasta Suomessa, jotka molemmat jäävät kun morsian lähtee. Heistä toista saatan seuraillakin lähes päivittäin ja se toinen nimi tulee olemaan suuri, kun hänen aikansa tulee.

      Tämä toinen suuri profeetta asuu Lapissa Inarin järven rannalla ja hän tietää kohtalonsa, mutta ei vielä myönnä, eikä usko sitä todeksi. Tämä tuleva profeetta jopa vihaa kaikkia kristittyjä, kuin Paavali, ollessaan vielä Saul, koska tietää mikä kivi hänen päänsä päälle on asetettu. Ja se kivi lasti kuumenee pään päällä joka päivä kuumemmaksi. Hän kuvittelee tätä hänelle asetettua tehtävää lapselliseksi ja älyvapaaksi fantasiatarinaksi, jota joku luulee todelliseksi elämäksi. Usko puuttuu kokonaan.

      Romahdus jää odottamaan aikaansa ja silloin tämä mies pirstaloituu pahemmin kuin kukaan muu, koska hän tiesi jo kaiken. Tuo tieto nakertaa tälläkin hetkellä hänen päässään, eikä anna rauhaa. Jokainen kristittyjen pieleen mennyt profetia muuttuu naurun hirnahduksiksi ja pilkkasanoiksi, mutta rauhaa sielu ei silti koskaan saa.

      Tämä mennyt elokuu oli kuin kliimaksi, joka jäi saavuttamatta.

      Näytti täysin varmana jo siltä, että nyt se kaikki alkaa. Sitten kaikki hiljeni kuin mitään ei enää olisi. Profetoinnit lakkasivat ja tuli äänettömyys. Edellisessä jutussa menin hätäisesti hieman liian pitkälle, koska se seitsemäs sinetti avataan kylläkin vasta kun morsian on poissa, jota kestää noin puoli hetkeä, eli noin puolisen vuotta.

      Täytyy vaan muistaa, että tällä hetkellä Jeesus saattaa hakea koska tahansa morsiamen pois. Eli siis, ole valmis. Viides sinetti on kuolleiden ylösnousemus, kuudes ja seitsemäs sinetti ovat yhtäaikaisia ensimmäisen pasuunan kanssa, jossa on paljon asiaa samalla kertaa.

      Toinen noista tulevaisuuden julistajista asuu tässä lähelläni ja näen hänestä hyvin paljon. Hän on esimerkillinen kristitty, mutta jotain kummallista siinä silti on. Hän on saanut profetioita ja tietää hyvin myös kohtalonsakin, joka on peräti kovin merkillistä.

      Olen huomannut mm. viime kesänä, heti alkukesästä, että nyt häneen syttyi se profeetan palo. Hän aloitti selvästi suuren sivun kääntämisen uudelle lehdelle. Sitten se kaikki pysähtyi kuin seinään. Hän ikään kuin putosi vielä alemmas missä oli ollut ennen. Minä mietin että mikäs ihmeen kumma tämä nyt on?

      Selitys löytyy juuri tästä elokuusta. Täällä oli se toinen kliimaksin katkeaminen, joka johtaa uuteen ja vielä voimakkaampaan kasvuun noin puolen vuoden kuluttua tästä.

      Jumalan suunnitelma on monimutkainen ja ihminen on aina siinä jäljessä, eikä osaa kuin selitellä, niin valitettavasti minäkin. Jumalalla on silti ollut tapana valmistella tulevaa, kuin nuotiota, jossa on aluksi pieni liekki, jota viritellään. Välillä se sammuu pieneksi hiillokseksi, jossa se kerää lämpöään pienellä alueella ja voimaa suureen paloon, kunhan siihen puhalletaan jälleen uusi henki. Lopulta kun viimeinen Jumalan henkäys puhalletaan valmiiseen hiillokseen, se roihahtaa täyteen paloon.

      Silloin nämä kaksi, muiden julistajakaksikkojen mukana, joita on yhteensä 12 miestä (heissä ei ole yhtään naista, koska tämä on Jumalan säätämä roolijako, eikä ihmisen), he lähtevät julistamaan ja herättävät koko Suomen maan.

      Kun Suomi on herännyt, se ei heille riitä, vaan he julistavat koko maailmassa.
      Herätys alkaa Inarin järven rannalta ja saapuu hiljalleen eteläsuomeen, herättäen koko maan. Täältä eteläsuomesta se herätys lähtee niin itään, kuin länteenkin ja jatkaa suoraan etelään. Julistuksen reitti muodostaa ristin muotoisen kuvion, jossa ristin keskus on täällä miehittämättömässä eteläsuomessa.

      Silloin ei ole kielimuurit esteinä, eikä hengen puuttuminen, koska Pyhä Henki on laskettu kaiken lihan päälle. Vain Jeesus julisti yksin ruumissa, mutta ei hänkään hengessä. Aamen.

      • Anonyymi

        Mistäpäin se toinen profeetta on.


    • Anonyymi

      Aurinko laskee usein.

    • Anonyymi

      Ei tule nousemaan mitään profeettoja Suomesta paitsi jos ei vääriäprofeettoja lasketa.
      Oikeat profeeatat ovat Raamatussa eikä niissä ilmoiteta että näin tulee tapahtumaan.

      • Anonyymi

        No ei tietysti täällä mitään ole Israelissa puhuu venäjää jo 3 miljoonaa juutalaista menkää sinne siellä ne tapahtuu .


    • Anonyymi

      Perofeettasi voi kyllä tulla Suomeen, mutta sen kassa onkin toinen juttu kuka siihen herää, toden näköisesti ei kovnkaan monia.
      Sitten siitä paalvonnastasi, mikäli se ei häneen pure, olet kuollut iankaikkisesti.

    • Anonyymi

      Suomen ja suomalaisten kannaltahan ei ole elintärketä tuleeko jokuu profeetta.
      Vaan miten otitte hänet vastaan.
      Finland, lopun maa vai uuden alunmaa, joka lopetti maailman vanhat harhat.
      Paljon vartioiksi Teidät on pantu, olettehan Jumalan rakastama kansa.

      • Anonyymi

        Vittu sorry te olette niin harvoissa ette osaa edes karttaa saati ilman suuntia ...F I N ON RUOTSIA.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kukahan se profeetta on ja onko jo vaikuttamassa tässä suomen maassa jossain?

      t.minä vaan

      • Anonyymi

        Ajallaan se tulee kyllä kaikille selväksi kun Jumala nostaa esiin palvelijansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajallaan se tulee kyllä kaikille selväksi kun Jumala nostaa esiin palvelijansa

        juu mut mä kysyin jos jollaki sattus olemaan jotain inside tietoa siitä? :D

        t.minä vaan


    • Tässä ajassa ja Suomessa vielä toimii raamatun ilmoituksen mukaan Pyhyyden Henki ja Hengessä puhuu ja toimii Jumalan voima.
      Tämä Pyhyyden Henki on voimana kaikkiin ihmeisiin ja profetioihin.
      Se on uudenliiton todistus.
      Kristuksen Henki.
      Mihin siis tarvitaan profeettaa kun Jumala ilmoittaa kaiken kaikille ja niinkuin Hän itse haluaa päätöksensä mukaan.
      Lopunajassa kaiken lihan päälle.
      Mistä siis jatkuva puhe profeetoista kun Jumala ilmoittaa suoraan Henkeen asiat ja srkssa rakennukseksi ja kehoitukseksi ja yksilölle itseä rakentaen.

      • Anonyymi

        Valkovenäläiset nopeasti pois Suomesta synagoga Israeliin . Valko venäläiset menettää itsenäisyytensä .


      • Anonyymi

        Ääliö. Ala palauttaa Raamatun väärentäjä mitä muiden tavaroita teillä on.


      • Anonyymi

        Jos et muuta nyt heti Israeliin jäät jumiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et muuta nyt heti Israeliin jäät jumiin.

        Valko-Venäjän juutalaisilla on puolikuu tatuointeja joten ehkä heitä nyt kannattaa käskeä vaatia lähtemään heti sinne harmageddon maahan Palestiinaan.


      • Anonyymi

        Kyllä "tässä ajassa"..
        Ihmiset on eraannutettu uskosta Jumalaan jo pienestä pitäen seuraamaan mammonajumalaa.
        Ihminen kasvaa, mihin kasvatetaan. Mammonan palvonta on nykysuomessa noussut suurimmaksi epäjumalaksi. "etsikää ensin mammonaa, niin saatte kaiken muunkin" - näin kansamme nyt opettamalla opetetaan ja he oppivat oikein hyvin ymmärtämään porkkanat.
        Oma sisäinen minä, oma identiteetti kadotetaan, jota pitäisi ensin oppia kuuntelemaan . Siihen on tarkoitettu ihmisen varhaislapsuuden pysyvä kiintymyssuhde aitoon äitiin, että rakkauden kautta oppii kuuntelemaan sisintään.
        "... sillä heidän enkelinsä alati näkevä Herran kasvot, joka on taivaissa" - näin Sana sanoo lapsista ja varoittaa heitä viettelemästä, eksyttämästä! Miten muuttui Suomi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä "tässä ajassa"..
        Ihmiset on eraannutettu uskosta Jumalaan jo pienestä pitäen seuraamaan mammonajumalaa.
        Ihminen kasvaa, mihin kasvatetaan. Mammonan palvonta on nykysuomessa noussut suurimmaksi epäjumalaksi. "etsikää ensin mammonaa, niin saatte kaiken muunkin" - näin kansamme nyt opettamalla opetetaan ja he oppivat oikein hyvin ymmärtämään porkkanat.
        Oma sisäinen minä, oma identiteetti kadotetaan, jota pitäisi ensin oppia kuuntelemaan . Siihen on tarkoitettu ihmisen varhaislapsuuden pysyvä kiintymyssuhde aitoon äitiin, että rakkauden kautta oppii kuuntelemaan sisintään.
        "... sillä heidän enkelinsä alati näkevä Herran kasvot, joka on taivaissa" - näin Sana sanoo lapsista ja varoittaa heitä viettelemästä, eksyttämästä! Miten muuttui Suomi?

        Luopumuksen aika.. se se on. Nyt Jumala itse eroittaa jyvät akanoista myös ja antikristuksen henki näkyy maailmassa ja siinä on Rakkauden tilalla Raha.
        Tee Rahaa..ole tuottava.
        Kaikki perustuu KASVUUN.
        TÄYTYY TUOTTAA.
        Joku maanviljelijä on ihan outo tyyppi tai siellä joku lammasfarmari joka eläisi luonnonmukaista rauhallista elämää tai koko kylä eläisi niin sellaista tervettä järkevää stressitöntä elämää katsotaan kieroon ja ei tuottavana.
        Nyt kun inflaatio laukkaa niin ne ,joilla on työ tehtaissa lähes tapetaan työn määrällä.
        Ollaan niin lähellä romahdusta kun olla ja voi.
        Varautukaa ihmiset romahdukseen.Se tulee vielä.
        Lähtekää pois helsingistä ja siltä seudulta jonnekkin maaseudulle ja viekää yritykset mennessänne.


    • Anonyymi

      Nokiaherätys olikin eksytys Toronto juttua ja lestat taas elää Jehova fantasiaa hellarit laahaa juutalaisuudesta. Vapaakirkosaa on vain rosvoja myös kuolleetkin jää kuolleiksi. Eikä mitään profetioita enää tarvita kun Jeesus jo nousi kuolleista 2000 vuotta sitten. Tukholma on täynnä mohametteja jotka syrjii kristittyjä.

    • Anonyymi

      Ilmatilat on jo suljettu jos joku haluaa Pietarista pääsee Israeliin suoraan lentää.

    • Anonyymi

      Jerusalem lopunajan Sodoma

      • Tuokin voi olla täysin mahdollista..


    • Anonyymi

      Vastaappa yksin kertaiseen kysymykseeni ensin, Mooses halusi nähdä Jumalan kasvot.
      Jumala kieltyätyi, koska jos näet kasvoni kuolet. Päädyttiin kopromissiin, selkäpuoli vain näkyi.
      Miten paljon Te haluatte nähdä Tukholman profeettaa, kun ajattelette Moosesta.
      Helpompaa on varmati tavata tuttu käärme kuin Tukholman profeetta Teille.
      Ainakin silloin saa vankan tukijoukon nasista.

    • Anonyymi

      Suomen profeetaksi näkyy olevan tunkua ja kaikennäköistä ehdokasta on liikkeellä heti useita. Kaikkia yhdistää se että profeettoja heistä ei ole yksikään.

    • Anonyymi

      Höpö höpö ja lopuksi höpö. Ei Suomesta ole mitään profeettoja nousemassa. Mistä ihmeen taikahatusta vedätte tälläistä? Mihin edes tarvitsemme profeettoja? Eikö Raamatun profeetoissa ole riittävästi luotettavuutta. Enkä oikein usko Suomen herätykseenkään. Aina voi sanoa toista ja totuus on sitten toisenlainen. Tämä on realismia eikä toiveaajattelua jossa oman järjen käyttö on toivottavaa ja sallittua.
      Profeetoista vielä sananen. Mikään, ei mikään Raamatun kirja tai teksti osoita että Jeesuksen jälkeen olisi ilmestynyt profeettoja maailmaan. En tunne ja tiedä yhtäkään.

    • Anonyymi

      Seuraa sinettisormuksen blogia...

      • Anonyymi

        Karta näitä sivuja ja kierrä nämä sivut kaukaa....


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe