Rukouksesta

Anonyymi

Olen rukoillut yhtä yksinkertaiselta tuntuvaa asiaa kymmeniä vuosia mutta tämä taivaan isä ei vaan halua vastata siihen kaikkea ikävää vaan aina järjestää. Lapsena rukoilin aina jumalaa sitten ymmärsin että jumalia on vaikka kuinka paljon raamatussa lukee siitä tämä meidän kristittyjen jumala on varmaan tämä sebaot ja hänen poika jeesus olen kyllä tämän ymmärtänyt mutta täytyy sanoa että olen melkein vihainen niille ettei voi auttaa yksinkertaisessa asiassa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > Olen rukoillut yhtä yksinkertaiselta tuntuvaa asiaa

      Mikä se asia on?

    • Anonyymi

      Jännää? Niille? jaa, ihan mites vaan....!

      • Anonyymi

        Kun rukous ei ole mikään automaatti, jonne voi ladella vaatimuksia, sen takia kn kysymys on Jumalasta, joka päättää.

        Sitten sinä sönkkäät,että onhan niitä sulla jumalia vaikka toisillekkin jakaa...? miten tää juttu edes oikeasti on?


    • Anonyymi

      Rukouksiin ei koskaan kukaan vastaa?
      Ne ovat vain pyyntöjä ja toiveita että jotkut asiat muuttuisivat?

      Ehkä jotkut asiat muuttuvat itsestään toisaalta
      mikäli asiat muuttuvat ne eivät johdu rukouksesta
      vaan lähtö-/alku kohta olet sinä Itse?

      Itse olen evoluutio tietoinen.
      Maapallo tulee tuhoutumaan.
      Tuho on ihmisten aikaan saama!
      : Meret hukkuvat muoviin.
      Napa jäät sulaa.
      Makea vesi loppuu.
      Hiilinielun syöjät kaadetaan.
      Eläimiä kuolee jatkuvasti sukupuuttoon?
      JNE.........
      "Kurjistumis teoria" toteutuu.
      "Ihminen tuhoaa itse itsensä"!!

      Siihen ei rukoilut Auta!

      • Anonyymi

        Kuka on väittänyt ettei rukouksiin vastattaisi? Kyllä niihin vastataan, ajallaan, toisille heti, toisille sihen menee aikaa. Se riippuu Jumalan aikataulusta, eikä ihmisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on väittänyt ettei rukouksiin vastattaisi? Kyllä niihin vastataan, ajallaan, toisille heti, toisille sihen menee aikaa. Se riippuu Jumalan aikataulusta, eikä ihmisen.

        Niin. Pitää luottaa että niin käy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe