Miksi katkaisit yhteydenpidon ollessani lapsi?
Toivon että laitat viestiä. Ja mikäli soitat, ole selvin päin.
Löydät kyllä keinon löytää yhteystietoni.
Minä en uskalla ottaa yhteyttä, luulen ettet halua sitä.
Ota minuun yhteyttä, isä
3
97
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkään että kuolet ennenkuin ehdimme uudelleen tutustua. Alkoholistit kuolevat nuorina ja tiedän että sinulla on myös syöpä.
Tietenkin minäkin voin kuolla ensin, elämästä ei ikinä tiedä. - Anonyymi
Jos sinulla on hänen osoite ? Mene ovelle .Asiat selviävät sillä kertaa. Jos hän on alkoholisit ehkä siksi että ero äitisi kansa? Suku kielsi tapaamasta? Suku aikuiset siis:Lähi suku!Onkin pahin sotkia asioissa joita lapsi ei saa koskaan tietää. Jokaisen aikuisen pitäisi muista lapsi ei voi valita vanhempia,ei äitiä,ei isää ei mumoa ei vaaria.Kun heihin mene sukset ristin. Lapsi,lapset erotetan heistä.PARAS ASE LAPSI EI KOSKAN TUTUSTU TOISEN VANHEMPAAN TAI ISO VANHEMPAANJOS TUTUSTUKIN ,REVITÄN JURSTA POIS.Monen juopon sisällä on kaunis sydän.On vain lian kaunis ja herkkä tartu pulloon!Kadut koko ikäsi jos sinne isän luokse et mene kun elää.Tai sinä joka erotetu iso vanhemistä et täysi ikäisenä menen heidän ovelle! Turha enää silloin kun ihminen kuollut on mennä kukitaa pelkää hautaa.Tapahtumilla asiolilla on aina kasi puolta ja se toinen puoli voi olla ihna eri kuin mitä kakka LÄHIKASVATTAJA KERTO TEHDÄKSEN ITSESTÄN TÄYDELISIEN IHMISEN LAPSEN SILMISSÄ!
- Anonyymi
En minä katkaissut yhteyttä. Äitisi katkaisi.
Kielsi sinua puhumasta minulle ja lopulta ajoi minut kämpästä ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34657- 1481616
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211074viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829