Siten vapaudutaan eikä uskontoja tai rituaaleja seuraamalla.
Kristinusko on oma juttunsa , ihmisten keksimä järjestelmä jonka he itse ovat muokanneet itselleen sopivaksi vuosisatojen saatossa.
Jeesuksen asenne on kuitenkin se ydin.
Jeesuksen maailmankatsomus omaksuttava
8
169
Vastaukset
Samaa mieltä. Maa on litteä ja aurinko kiertää Maata.
- Anonyymi
Kerrohan kuinka seistessäsi jalkapallokentällä todistat maan pyöryyden ?
Veikkaan että uskot muiden ihmisten tarinoita kyllä siitä mutta itselläsi ei ole asiasta mitään millä sen todistaa ?
Lentokoneen ikkunasta voit toki nähdä kaarevuutta mutta siihen se jääkin :)
Se miten jäkimmäinen lauseesi liittyy Jeesukseen tai hänen "filosofiaansa" on melkoinen mysteeri myöskin :D
Minulla on epäsuoria todisteita maan pyöreydestä, esim. kun uin keskelle järveä ja lasken silmät aivan veden pinnan tasolle ja sitten nostan päätä ylemmäksi ja katson paljastuuko horisontin takaa asioita jotka muuten jäävät piiloon.
Aurinko kiertää Maata. Siihen minun on katolilaisena uskottava.
😄😄😄😄😄- Anonyymi
Sinulla on aitauksesi siis .
Jessus saarnasi elämästä ilman "aitauksia" .
Ole siis rajoitettu .
- Anonyymi
no paljonko siitä jeesuksestanne on jäljellä , raamattukin vain on valikoitu teos teoista 🤣
- Anonyymi
Vuorisaarnasta käsittää kyllä homman nimen jos vaan kykenee sieltä omasta kuplastaan hiukan kurkistamaan ulos ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuorisaarnasta käsittää kyllä homman nimen jos vaan kykenee sieltä omasta kuplastaan hiukan kurkistamaan ulos ;)
eli vuori saarna on todistettavasti jeesuksen suusta ?
Käännä toinenkin poski 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405785
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?755279Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2435190Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️474650Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k274516Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1653877- 1273376
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273102Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233095Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42411