Siten vapaudutaan eikä uskontoja tai rituaaleja seuraamalla.
Kristinusko on oma juttunsa , ihmisten keksimä järjestelmä jonka he itse ovat muokanneet itselleen sopivaksi vuosisatojen saatossa.
Jeesuksen asenne on kuitenkin se ydin.
Jeesuksen maailmankatsomus omaksuttava
8
142
Vastaukset
Samaa mieltä. Maa on litteä ja aurinko kiertää Maata.
- Anonyymi
Kerrohan kuinka seistessäsi jalkapallokentällä todistat maan pyöryyden ?
Veikkaan että uskot muiden ihmisten tarinoita kyllä siitä mutta itselläsi ei ole asiasta mitään millä sen todistaa ?
Lentokoneen ikkunasta voit toki nähdä kaarevuutta mutta siihen se jääkin :)
Se miten jäkimmäinen lauseesi liittyy Jeesukseen tai hänen "filosofiaansa" on melkoinen mysteeri myöskin :D
Minulla on epäsuoria todisteita maan pyöreydestä, esim. kun uin keskelle järveä ja lasken silmät aivan veden pinnan tasolle ja sitten nostan päätä ylemmäksi ja katson paljastuuko horisontin takaa asioita jotka muuten jäävät piiloon.
Aurinko kiertää Maata. Siihen minun on katolilaisena uskottava.
😄😄😄😄😄- Anonyymi
Sinulla on aitauksesi siis .
Jessus saarnasi elämästä ilman "aitauksia" .
Ole siis rajoitettu .
- Anonyymi
no paljonko siitä jeesuksestanne on jäljellä , raamattukin vain on valikoitu teos teoista 🤣
- Anonyymi
Vuorisaarnasta käsittää kyllä homman nimen jos vaan kykenee sieltä omasta kuplastaan hiukan kurkistamaan ulos ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuorisaarnasta käsittää kyllä homman nimen jos vaan kykenee sieltä omasta kuplastaan hiukan kurkistamaan ulos ;)
eli vuori saarna on todistettavasti jeesuksen suusta ?
Käännä toinenkin poski 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3001149Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.82963- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31819- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56699