Nainen tarvitsee apumiestä

🥰☕💪 raskaimpiin hommiin jos nyt ei ihan punttisalilla ole itseään lihaksikkaaksi treenannut. Mulla on apureita liikutteluhommiin. Nokkakärryt esim. on hyvät. niihin voi tiputtaa auton takaluukusta kauppiaan sinne latomat multapussit. Isommatkin huonekalut siirtyy näppärästi kun laittaa jokaisen kulman alle pienen pyörästön.

Noi apurit on siitä ikäviä, että ne on ihan hiljaisia. Siirtotöitä värittävät miesten käyttämät sanastot jäävät puuttumaan. Ja muutenkin olis ihan kiva jos joku aamu alkaisi vähän söpömmillä sanoilla aamiaispöydässä, kuin mitä täällä palstalla on. Vink vink vain hänelle❤

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai. Minä lastasin ne multapussit ihan itse ja nostelin ja kannoin ne itse myös autosta pois. Eihän ne paina oikeastaan mitään.

      Siinä menis ikä ja terveys jos pitäis aina tollasten kanssa odottaa, että mies ehtii avuksi. Vaikka mies olis ihan talossakin, niin ei se ikinä sormia napsauttamalla heti ja nyt liikahda, vaikka tarvitsisit apua.

      • No oletpas sinä omatoiminen. Täällä paikkakunnalla on palveleva rautakauppa. Ne ihan työkseen kantavat painavat tavarat asiakkaan autoon. Kun jossain vielä saa vanhanaikaista palvelya niin pitäähän se käyttää hyväksi

        Se on totta, että multapussit ei paina kun jotain 25 kg. Mutta mulle se pussi on liian liukas sormilla ja hankala kuljetettavaksi ylämäkeen. Kärryt säästää multahommissa aiemmin kipeytynyttä selkää.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        No oletpas sinä omatoiminen. Täällä paikkakunnalla on palveleva rautakauppa. Ne ihan työkseen kantavat painavat tavarat asiakkaan autoon. Kun jossain vielä saa vanhanaikaista palvelya niin pitäähän se käyttää hyväksi

        Se on totta, että multapussit ei paina kun jotain 25 kg. Mutta mulle se pussi on liian liukas sormilla ja hankala kuljetettavaksi ylämäkeen. Kärryt säästää multahommissa aiemmin kipeytynyttä selkää.

        Mäkin kantanut itse multapussit kun ollut heiveröisempiä naisia myyjinä niin kehdannut palveluttaa niitä :)


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        No oletpas sinä omatoiminen. Täällä paikkakunnalla on palveleva rautakauppa. Ne ihan työkseen kantavat painavat tavarat asiakkaan autoon. Kun jossain vielä saa vanhanaikaista palvelya niin pitäähän se käyttää hyväksi

        Se on totta, että multapussit ei paina kun jotain 25 kg. Mutta mulle se pussi on liian liukas sormilla ja hankala kuljetettavaksi ylämäkeen. Kärryt säästää multahommissa aiemmin kipeytynyttä selkää.

        Valtaosassa asioista pääsee helpommalla ja nopeammin, kun tekee itse. Meillä täällä jokaisessa kaupassa ovat säkit pihalla. Kyllä ne nostamaan tulevat, mutta harvoin kukaan ihan heti ehtii. Tuntuisi tyhmältä seistä siellä tyhjänpanttina viisi minuttia ja sitten parhaimmillaan sieltä tulisi joku alle parikymppinen kesätyöntekijä (hyvinkin ehkä naispuolinen) ja nostaisi ne säkit. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosassa asioista pääsee helpommalla ja nopeammin, kun tekee itse. Meillä täällä jokaisessa kaupassa ovat säkit pihalla. Kyllä ne nostamaan tulevat, mutta harvoin kukaan ihan heti ehtii. Tuntuisi tyhmältä seistä siellä tyhjänpanttina viisi minuttia ja sitten parhaimmillaan sieltä tulisi joku alle parikymppinen kesätyöntekijä (hyvinkin ehkä naispuolinen) ja nostaisi ne säkit. 😀

        Toissapäivänä nostelin tasoitesäkkejä ja ne olivat aika veemäisiä. Ei nekään paina kun sen 25 kiloa, mutta kun niistä penteleistä ei oikein meinannut näin pienillä käsillä saada kunnolla kiinni. Nosto oli ongelmallista, mutta kun sai kyytiin niin sitten kulki helposti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosassa asioista pääsee helpommalla ja nopeammin, kun tekee itse. Meillä täällä jokaisessa kaupassa ovat säkit pihalla. Kyllä ne nostamaan tulevat, mutta harvoin kukaan ihan heti ehtii. Tuntuisi tyhmältä seistä siellä tyhjänpanttina viisi minuttia ja sitten parhaimmillaan sieltä tulisi joku alle parikymppinen kesätyöntekijä (hyvinkin ehkä naispuolinen) ja nostaisi ne säkit. 😀

        Täällä kaupassa on niin hiljaista, että nostaja tulee siitä kassalta mukaan ja on mies. Olen mäkin s-marketin pihalta itse pussit kyytiin nakannut, kun eihän siellä palvelua ole. Silloin olen vienyt auton multasäkkien vierelle ettei tarvi pitkälti kantaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toissapäivänä nostelin tasoitesäkkejä ja ne olivat aika veemäisiä. Ei nekään paina kun sen 25 kiloa, mutta kun niistä penteleistä ei oikein meinannut näin pienillä käsillä saada kunnolla kiinni. Nosto oli ongelmallista, mutta kun sai kyytiin niin sitten kulki helposti.

        Joskus luin työsuojelusäädöksistä että naisten nostoihin on 25 kilon raja. Miehillä se oli isompi. Oisko ollut 50kg. Ne säkit on huonoja kantaa kun ei oikein saa kunnolla kiinni. Jos on vielä satanut päälle niin ne ovat liukkaitakin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Joskus luin työsuojelusäädöksistä että naisten nostoihin on 25 kilon raja. Miehillä se oli isompi. Oisko ollut 50kg. Ne säkit on huonoja kantaa kun ei oikein saa kunnolla kiinni. Jos on vielä satanut päälle niin ne ovat liukkaitakin.

        Voi olla, mutta aika koominen raja kyllä, jos noin on. Tai no aina pitää tietysti mennä heikoimman lenkin mukaan. En oli ikinä käynyt salilla, joten mä en tiedä millaiset maksimit nousisi. Olen vaan pienestä asti harrastanut kaikenlaista voimaa kehittävää.

        En tiedä onko sutten jostain sormivoimista kiinni, mutta en mä ole vielä tavannut multasäkkiä, joka olis ollut hankala. Niissä on kuitenkin aina ollut kulmissa löysää, josta niitä pystyy tarvittaessa liikuttelemaan. Mutta nuo tasotesäkit oli sellasia samperin pinkeiksi täytettyjä, ettei niistä saanut oikein mistään kiinni ja jos olisit saanut kulmasta kiinni niin se olisi revennyt. Noita ei ole tehty jokanaisen mittasuhteisiin sopiviksi. 😀


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Joskus luin työsuojelusäädöksistä että naisten nostoihin on 25 kilon raja. Miehillä se oli isompi. Oisko ollut 50kg. Ne säkit on huonoja kantaa kun ei oikein saa kunnolla kiinni. Jos on vielä satanut päälle niin ne ovat liukkaitakin.

        Eipä taida olla enää 50 kilon semettisäkkejä, siitä on vuosikymmeniä, kun myytiin tuossa koossa. Nyt on 25 kg ja isompia miesten hommiin 500 ja 1000 kg kuivabetonisäkkejä, niitä olen nostellut traktorilla, kun on betonista askarrellut kaikenlaista kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toissapäivänä nostelin tasoitesäkkejä ja ne olivat aika veemäisiä. Ei nekään paina kun sen 25 kiloa, mutta kun niistä penteleistä ei oikein meinannut näin pienillä käsillä saada kunnolla kiinni. Nosto oli ongelmallista, mutta kun sai kyytiin niin sitten kulki helposti.

        Sementtisäkkikin on hankala nostaessa,senverran pehmeä,että kun useampana nostaa tuntuu ettei säkki kestä.Siirtelin säkkejä,4 kerrallaan ja tuntuu että säkit hajoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sementtisäkkikin on hankala nostaessa,senverran pehmeä,että kun useampana nostaa tuntuu ettei säkki kestä.Siirtelin säkkejä,4 kerrallaan ja tuntuu että säkit hajoaa.

        Kyllä, se niissä on yksi todella hankala puoli. Kun on pienet sormet, niin on useammin käynyt niinkin, että sormi menee läpi siitä säkistä. Siitä kuuluisi ilmeisesti nostaa suuremmin käsin ja sormin. Kestoa ei ole laskettu pienelle pistekuormalle.


      • Anonyymi

        Kiva ettei sitten töki


    • Anonyymi

      Jos olisit ollut riittävän kauan yksin, niin oppisit käyttämään nokkakärryjä kuljettamaan vaikka yksi multasäkki kerrallaan.

      • Kuinka kauan on riittävän kauan? Milleniumista lähtien olen ollut yksin. Nokkakärryt on kesäisin ahkerassa käytössä ja kottikärryt. Mun nokkakärryt on pienet. Niihin ei mahdu kerralla kuin kaksi multasäkkiä.


    • Anonyymi

      Täytyy kyllä naisena myöntää, että tiukkaa teki keväällä saada valtavat autonrenkaat kyytiin. Nostin ihan tosissani kun on suuret erikoisrenkaat. Lähellä olin luovuttaa. Alkoi jo koskemaan.

      • Anonyymi

        Mihin nainen tarvitsee niin suuria erikoisrenkaita ? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin nainen tarvitsee niin suuria erikoisrenkaita ? :)

        No autoon tietysti. Takana ne on hyvännäköiset. Lisäksi aika vakaat ajossa.

        Mulla ei ole vetokoukkua. Ne pitää saada aina auton sisälle kun vie vaihtoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No autoon tietysti. Takana ne on hyvännäköiset. Lisäksi aika vakaat ajossa.

        Mulla ei ole vetokoukkua. Ne pitää saada aina auton sisälle kun vie vaihtoon.

        Ite oot vakakaaja hyvännäkönenkin autoines takaan eestänkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No autoon tietysti. Takana ne on hyvännäköiset. Lisäksi aika vakaat ajossa.

        Mulla ei ole vetokoukkua. Ne pitää saada aina auton sisälle kun vie vaihtoon.

        Hyvä veto koukulla tukkii läpivetoisia sivuun työnnettäviä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe