🤔🔥🪣 että tulinkohan laittaneeksi tarpeeksi tunnisteita silloin kun valitsin tämän tunnuksen. Vaikka ei silti onhan tunnuksen nimi lounas.ajatus aika vahva tunniste, kun ollaan yhdessä lounaalla käyty. Lounaspaikkakin on ilmiselvä, sillä ollaan tavattu Lassilassa. Sellohan se on siinä lähellä .
Muita tunnisteita jätän vielä kertomatta
Tuli mieleen saunalla roskia polttaessani
11
194
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nyt yskittää täällä saakka kun muovipakkaukset kärtsää :)
Ne on kyllä jonkun muun muovipakkauksia. Minä lajittelen roskat hyvin. Polttoon menee vain paperiroskia!😇
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ne on kyllä jonkun muun muovipakkauksia. Minä lajittelen roskat hyvin. Polttoon menee vain paperiroskia!😇
Vai niin. Tulkitsen tätä vastausta nukkuessani yön yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin. Tulkitsen tätä vastausta nukkuessani yön yli.
Eimun
Anonyymi kirjoitti:
Eimun
No minä ihmettelenkin mitä tulkitsemista vastauksessani on. Sehän on aika suoraviivainen.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
No minä ihmettelenkin mitä tulkitsemista vastauksessani on. Sehän on aika suoraviivainen.
Tuo eimun on sivusta tullut. Toki tulkitsin vastaustasi :) väyrysmäiseen tapaan yön yli nukkumalla.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo eimun on sivusta tullut. Toki tulkitsin vastaustasi :) väyrysmäiseen tapaan yön yli nukkumalla.
Eihän siinä lajittelussa mitään tulkitsemista ole. Hyvöt on ohjeet:
https://www.hsy.fi/jatteet-ja-kierratys/lajitteluohjeet/
- Anonyymi
Voisin toki halutessani jatkaa tästä riitävän läheltä
lounas.ajatus kirjoitti:
Minä en oikein ymmärtänyt tätä miten liittyy mihinkään!
No en kyllä vieläkään tuota ymmärtänyt 😳
Kaikkea sitä löytääkin haku-toiminnolla🥰
Hyvää Yötä lukijalle!
Tuota lounas.ajatus nimimerkkiäni kun klikkaa niin näkyy profiilini. Siellä on se lisävinkki kaipauksesta johon aloituksessa vihjasin. Eli tämä teksti:
"Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583703Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723085Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532271Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131503Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651269- 861146
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23971Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55955- 47942