Mutalan helmi

Anonyymi

Reilu viikko sitten, sä tyttö joka olit varmaan siskosi ja äitisi kanssa hampurilaisella, mutta ei oikein tainnut burgerit maistua. Sulla oli vaalean sininen paita ja korallin siniset rintsikat. Taisitte mennä siniseen focukseen, sä olit todella hyvännäköinen :)

21

1112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten näit, että rintsikkani olivat siniset?:)

    • Anonyymi

      Olit vaan niin upean näköinen ja oloinen ettei voinut olla huomaamatta :) Kai sitä mies kiinnittää huomion tonmoseen kohtaan naisessa :D Sun kaltasia tytsyjä ei voi paljon olla…

      • Anonyymi

        Eipä tosiaan olekaan, koska olemme jokainen ainutlaatuisia:)
        Sininen sattuu olemaan lempivärini:)


    • Anonyymi

      Ainakin sun päällä varmaan mikä tahansa väri tai vaate olis upee. Uskaltaako kysyä, mistäpäin Suomea sut yleensä löytää…? :)

      • Anonyymi

        Mut löytää ihan täältä Mutalasta:)


    • Anonyymi

      Taitaa täällä taas jonnet kirjoitella. 🤭

    • Anonyymi

      Kai olen sitten niin hyvä päätteleen juttuja :) Osaan ennustaa kädestäkin, voisin sultakin ennustaa :) Miten muuten menee sielä…?

      • Anonyymi

        Ihan hyvinhän täällä menee:) Olin kesäduunissa alkukesän ja nyt on hiukan ylimääräistä:)
        Uskaltaisinkohan antaa sun ennustaa kädestä;) Ties mitä arvuuttelisit:)


    • Anonyymi

      Duunihan on aina hyvä, voi saada jotain syötävää :) Olitko valokuvamallin töissä tms…?

      • Anonyymi

        Ihan olin puutarhatöissä:D


    • Anonyymi

      Nyt kun olet ollu ahkera voi laittaa rahat uusiin rintsikoihin ja käsilaukkuihin :) Vai meneekö sittenkin koulukirjoihin jotka aina maksaa ihan sikana….

      • Anonyymi

        Kyllä mun palkasta riittää sekä rintsikoihin että koulukirjoihin:)


    • Anonyymi

      Mietin tässä onko sulla vaikka KIK kiä? 😊

      • Anonyymi

        On mulla se:)


    • Anonyymi

      Haluutko sä mun KIKin mieluummin? :)

      • Anonyymi

        Anna kikkis jos haluut. Kyllä skypekin kävis:)


    • Anonyymi

      Jaoin jo KIKin, kai täälä ei saa jaksa yhteystietoja kun moderaattori on poistanut pari viestiä

    • Moi, käy kurkkaamassa mun profiili, kunhan ehdit :) Sielä on se kolmikirjaiminen…. :D

    • Anonyymi

      Iltoja, kuinka on mennyt viikonloppusi…? :)

    • Moi, oletko sä vielä täälä paikalla…? En saanut sun KIKkiä….

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2206
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      112
      1278
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1170
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe