Reilu viikko sitten, sä tyttö joka olit varmaan siskosi ja äitisi kanssa hampurilaisella, mutta ei oikein tainnut burgerit maistua. Sulla oli vaalean sininen paita ja korallin siniset rintsikat. Taisitte mennä siniseen focukseen, sä olit todella hyvännäköinen :)
Mutalan helmi
21
1321
Vastaukset
- Anonyymi
Miten näit, että rintsikkani olivat siniset?:)
- Anonyymi
Olit vaan niin upean näköinen ja oloinen ettei voinut olla huomaamatta :) Kai sitä mies kiinnittää huomion tonmoseen kohtaan naisessa :D Sun kaltasia tytsyjä ei voi paljon olla…
- Anonyymi
Eipä tosiaan olekaan, koska olemme jokainen ainutlaatuisia:)
Sininen sattuu olemaan lempivärini:)
- Anonyymi
Ainakin sun päällä varmaan mikä tahansa väri tai vaate olis upee. Uskaltaako kysyä, mistäpäin Suomea sut yleensä löytää…? :)
- Anonyymi
Mut löytää ihan täältä Mutalasta:)
- Anonyymi
Taitaa täällä taas jonnet kirjoitella. 🤭
- Anonyymi
Kai olen sitten niin hyvä päätteleen juttuja :) Osaan ennustaa kädestäkin, voisin sultakin ennustaa :) Miten muuten menee sielä…?
- Anonyymi
Ihan hyvinhän täällä menee:) Olin kesäduunissa alkukesän ja nyt on hiukan ylimääräistä:)
Uskaltaisinkohan antaa sun ennustaa kädestä;) Ties mitä arvuuttelisit:)
- Anonyymi
Duunihan on aina hyvä, voi saada jotain syötävää :) Olitko valokuvamallin töissä tms…?
- Anonyymi
Ihan olin puutarhatöissä:D
- Anonyymi
Nyt kun olet ollu ahkera voi laittaa rahat uusiin rintsikoihin ja käsilaukkuihin :) Vai meneekö sittenkin koulukirjoihin jotka aina maksaa ihan sikana….
- Anonyymi
Kyllä mun palkasta riittää sekä rintsikoihin että koulukirjoihin:)
- Anonyymi
Mietin tässä onko sulla vaikka KIK kiä? 😊
- Anonyymi
On mulla se:)
- Anonyymi
Haluutko sä mun KIKin mieluummin? :)
- Anonyymi
Anna kikkis jos haluut. Kyllä skypekin kävis:)
- Anonyymi
Jaoin jo KIKin, kai täälä ei saa jaksa yhteystietoja kun moderaattori on poistanut pari viestiä
Moi, käy kurkkaamassa mun profiili, kunhan ehdit :) Sielä on se kolmikirjaiminen…. :D
- Anonyymi
Iltoja, kuinka on mennyt viikonloppusi…? :)
Moi, oletko sä vielä täälä paikalla…? En saanut sun KIKkiä….
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1076156Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370