Carmen Heikkilän "opetuksesta"

Anonyymi

Carmen Heikkilän opetuksesta:
"Jumalan ikuista elämää jolla ei ole alkua eikä loppua, sitä elämää ei ikinä uhrattu ristillä, siellä uhrattiin ainoastaan synnittömän ihmisen veri, syntiin langenneen ihmisen puolesta. Jumala ei ollut langennut, joten älkää uskoko niitä jotka väittävät että Jumala uhrasi oman ikuisen elämänsä ristillä meidän vuoksi, se on täyttä soopaa."

Loimaalla Elävät Virrat srk julkaissut.

Toisessa opetuksessa Carmen "opasti" kertoen, etteipidä ajaaulis pahoja henkiä uskottomista, vaan uskovaisista....

Pyhä Henki on uskovassa, ja kun Pyhä Henki on uskovassa, huone on lakaistu ja puhdas.

En missään tapauksessa suosittele kuuntelemaan Carmen Heikkilää

116

2179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kristityt menee Jumalan nimen taakse piiloon laittomuuden Herrojaan uskovina Kristillisten Kaikkivaltiaden Pyhään Nimeen pilkaten.

      Uskossa olevan orjuus tulee esiin kristittyjen omassa; itse hankkimassa laittomuudessa vaikka ne olisikin kristillisten Kaikkivaltiaiden Nimeen tehtyjä. Paavalinne tiesi asiasta:
      2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

      Laittomuuden tukeminen; rahoittamallakin saattaa koitua epämiellyttäväksi seurauksineen:
      2000-luvun vainoista Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen "Älä tapa" vastaista laittomuutta sekä Jumalan pilkkausta...:
      https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

      Näin opettaa kristillisten Kaikkivaltias Jeesus laittomuuden tukijoille tiedoksi:
      Matt.25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      • Anonyymi

        Matteus 25 on juutalaisille sanottu 2000 vuotta sitten. Olisi parempi olla lukematta vanhoja textejä kun ei niitä ymmärrä eikä osaa


      • Anonyymi

        Ostin Carmenilta raamattu-opetuksia isolla rahalla. Nyt olen todennut,että ne ovat täydellistä harha-oppia. Olen vielä velkaa noista opetuksista useita satasia. Neuvokaapa nyt viisaammat,miten toimin. Peri-aatteessa olen velvollinen velkani maksamaan,mutta miksi rahoittaisin harhaista opetusta,joka on vaaraksi muille Nuo opetukset ovat tulleet linkkeinä messengeriin. Nyt taistelen omantuntoni kanssa,mikä olisi viisainta. Kysyin jo asiaa eräältä raamatunopettajalta,hän sanoi,että voisin jättää maksamatta ihan jo sillä perusteella,että Jumalan sanalla ei pitäisi rahastaa. 1 sarja,jossa on 20kpl 1/2 tunnin opetuksia eli 10 tuntia = 300€. Tyhmyydestä rangaistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin Carmenilta raamattu-opetuksia isolla rahalla. Nyt olen todennut,että ne ovat täydellistä harha-oppia. Olen vielä velkaa noista opetuksista useita satasia. Neuvokaapa nyt viisaammat,miten toimin. Peri-aatteessa olen velvollinen velkani maksamaan,mutta miksi rahoittaisin harhaista opetusta,joka on vaaraksi muille Nuo opetukset ovat tulleet linkkeinä messengeriin. Nyt taistelen omantuntoni kanssa,mikä olisi viisainta. Kysyin jo asiaa eräältä raamatunopettajalta,hän sanoi,että voisin jättää maksamatta ihan jo sillä perusteella,että Jumalan sanalla ei pitäisi rahastaa. 1 sarja,jossa on 20kpl 1/2 tunnin opetuksia eli 10 tuntia = 300€. Tyhmyydestä rangaistaan.

        Ohhoh! Ompa paksua mollaamista tai omaa hengellistä köyhyyttä! Carmenin opetukset on täyttä asiaa, en tiedä kuka opettaisi häntä paremmin. Jos Carmenin opetuksia ei joku käsitä se ei tee hänestä harhaopettajaa. Olen nauttinut hänen opetuksistaan kuin peura virvoittavien vetten äärellä. Opetukset on tutkittava hengellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin Carmenilta raamattu-opetuksia isolla rahalla. Nyt olen todennut,että ne ovat täydellistä harha-oppia. Olen vielä velkaa noista opetuksista useita satasia. Neuvokaapa nyt viisaammat,miten toimin. Peri-aatteessa olen velvollinen velkani maksamaan,mutta miksi rahoittaisin harhaista opetusta,joka on vaaraksi muille Nuo opetukset ovat tulleet linkkeinä messengeriin. Nyt taistelen omantuntoni kanssa,mikä olisi viisainta. Kysyin jo asiaa eräältä raamatunopettajalta,hän sanoi,että voisin jättää maksamatta ihan jo sillä perusteella,että Jumalan sanalla ei pitäisi rahastaa. 1 sarja,jossa on 20kpl 1/2 tunnin opetuksia eli 10 tuntia = 300€. Tyhmyydestä rangaistaan.

        Jos ostat uskonnollisen kirjan ja luettuasi vähän matkaa päätät ettet pidä siitä, et voi sanoa ettet haluakaan maksaa sitä. Uskonnollista opetusmateriaalia on tietääkseni myyty niin kauan kuin minä muistan aina puhetaltioiden nauhottamisisista kaseteille. Tyhmyytesi on hengen tyhmyyttä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh! Ompa paksua mollaamista tai omaa hengellistä köyhyyttä! Carmenin opetukset on täyttä asiaa, en tiedä kuka opettaisi häntä paremmin. Jos Carmenin opetuksia ei joku käsitä se ei tee hänestä harhaopettajaa. Olen nauttinut hänen opetuksistaan kuin peura virvoittavien vetten äärellä. Opetukset on tutkittava hengellisesti.

        Carmen opettaa hyvin,mutta väärin.


    • Anonyymi

      Jeesus onkin tietysti Jumalan poika, ei Jumala itse. Raamattu sanoo että Jeesus on "luomakunnan esikoinen" = "luomakunnan luomuksista ensimmäinen" (Kolossalaisille 1:15)

      Eli hän, Jeesus, on siis osa luomakunnan luomuksia jolla kaikilla on alku. Me luomakunnan luomukset emme ole Raamatun mukaan aina ole olleet olemassa.

      • Kol 1:15 tarkempi käännös on:
        Hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen, ennen koko luomakuntaa syntynyt. (1992 kirkkoraamattu)


      • Anonyymi

        Maailman eri kulttuureilla on tieteen mukaan yli 11-miljoonaa Jumalaa, kristittyjen Jumalan mukaan lastettuina.
        Yhteistä niille kaikille on se, ettei yhtäkään heistä voida todistaa maailman kaikkeuden luoneeksi. Joten raamatun tieto on taru mukainen uskomus; satu tai eksytys...


      • Anonyymi
        EJKR kirjoitti:

        Kol 1:15 tarkempi käännös on:
        Hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen, ennen koko luomakuntaa syntynyt. (1992 kirkkoraamattu)

        Älkää unohtako Paavalinne opetusta.....:
        2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman eri kulttuureilla on tieteen mukaan yli 11-miljoonaa Jumalaa, kristittyjen Jumalan mukaan lastettuina.
        Yhteistä niille kaikille on se, ettei yhtäkään heistä voida todistaa maailman kaikkeuden luoneeksi. Joten raamatun tieto on taru mukainen uskomus; satu tai eksytys...

        Objektiivis- tieteellinen tieto ei selitä koko olemassaoloa eikä sen varaan voi rakentaa elämänsä mielekkyyttä.


      • Jeesus oli olemassa jo ennen maailman syntyä. Alussa oli sana ja sana oli Jumalan tykönä.
        Sana on yhtäkuin Jeesus.


      • Anonyymi

        Yrität kieltää pelastajana kaikin keinoin ja vielä lavastaa muut syylliseksi synteihisi ! Niin helluntaisynagogaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää unohtako Paavalinne opetusta.....:
        2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

        Vääriä jeesuksia on toki aina ollut mutta oikea Jeesus ei TEKEYDY VALKEUDEN ENKELIKSI VAAN ON VALKEUS! Väärät profeetat tuomitsee aikanaan Oikea Jeesus.


      • Anonyymi
        Saviruukku53 kirjoitti:

        Jeesus oli olemassa jo ennen maailman syntyä. Alussa oli sana ja sana oli Jumalan tykönä.
        Sana on yhtäkuin Jeesus.

        Niin oli, ainakin kristittyjen Barjeesus!


      • Anonyymi

        Jeesus on Jumala Meillä on kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki. Jokainen on oma persoona ja kaikki ovat saman arvoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on Jumala Meillä on kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki. Jokainen on oma persoona ja kaikki ovat saman arvoisia.

        Eli siis kolmiyhteinen Jeesus? Vai Jeesus on 1 kolmesta eli Poika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität kieltää pelastajana kaikin keinoin ja vielä lavastaa muut syylliseksi synteihisi ! Niin helluntaisynagogaa !

        ei taida ne synnit kuitenkaan siirtyä yhtään minnekkään, vaikka sirkuksia pyörii maailman sivu...!


      • Anonyymi

        Jeesus ei ole luotu. Ihmiset,enkelit,eläimet,koko luomakunta on luotu,mutta Jeesus on aina ollut ja on ollut luomassa tätä luomakuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei ole luotu. Ihmiset,enkelit,eläimet,koko luomakunta on luotu,mutta Jeesus on aina ollut ja on ollut luomassa tätä luomakuntaa.

        Jos Jeesus syntyi Jumalasta aikojen alussa, niin mikä se Jumala on?


      • Anonyymi
        EJKR kirjoitti:

        Kol 1:15 tarkempi käännös on:
        Hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen, ennen koko luomakuntaa syntynyt. (1992 kirkkoraamattu)

        no 1992 kirkkoraamattu ei ole "tarkempi käännös" vaan "käännös joka on kirjoitettu tukemaan kirkon adoptoimia opetuksia"


    • Se vaan on niin ,että on ns uskovia, joissa on muu kuin Kristuksen Henki.
      Ovat toki olevinaan, mutta ovat juuri niitä mistä raamattu sanoo....mutta Henkeä heissä ei ole.
      Sanonisin, että kylläkin valitettavasti

      • Anonyymi

        Mitä eroa on jos sanoo Jeesuksen Henki tai Kristuksen Henki? Entä Pyhä Henki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroa on jos sanoo Jeesuksen Henki tai Kristuksen Henki? Entä Pyhä Henki?

        Muu henki on muuta kuin Jumalan Henki.
        Tästä raamattu juuri varoittaa..Lopunaikana on eksyttäviä henkiä ja myös sielullisia uskovia ,mutta Kristuksen Henkeä ei heissä ole.
        Olen itsekkin nähnyt ihmisiä jotka sanivat olevansa uskossa ja vilpittömiä ,mutta ovatkin sidoksissa eli sielullinen ohjaus ja luulo .


      • MrHyvis kirjoitti:

        Muu henki on muuta kuin Jumalan Henki.
        Tästä raamattu juuri varoittaa..Lopunaikana on eksyttäviä henkiä ja myös sielullisia uskovia ,mutta Kristuksen Henkeä ei heissä ole.
        Olen itsekkin nähnyt ihmisiä jotka sanivat olevansa uskossa ja vilpittömiä ,mutta ovatkin sidoksissa eli sielullinen ohjaus ja luulo .

        Tämä on itseasiassa järkyttävä asia ,mutta voimme päätellä myös miksi ????? Jeesus sanoi neitsyt vertauksen ja se tarkoittaa Suomeksi ,että 100pros uskovista luulee lopussa olevansa uskossa ja Henkeä täynnä ,mutta TOTUUS on ,että 50pros Jeesus hyväksyy omikseen tai tuntee omikseen Henkensä kautta niissä joissa Ikuisen elämän sinetti on eli Pyhä Henki.
        Tässäkin todella raakaa miettimistä joka vetää hiljaiseksi ainakin minut.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Muu henki on muuta kuin Jumalan Henki.
        Tästä raamattu juuri varoittaa..Lopunaikana on eksyttäviä henkiä ja myös sielullisia uskovia ,mutta Kristuksen Henkeä ei heissä ole.
        Olen itsekkin nähnyt ihmisiä jotka sanivat olevansa uskossa ja vilpittömiä ,mutta ovatkin sidoksissa eli sielullinen ohjaus ja luulo .

        Voi eksytys voi harhaoppiset ! Voi voi voi teitä te fariseukset.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Muu henki on muuta kuin Jumalan Henki.
        Tästä raamattu juuri varoittaa..Lopunaikana on eksyttäviä henkiä ja myös sielullisia uskovia ,mutta Kristuksen Henkeä ei heissä ole.
        Olen itsekkin nähnyt ihmisiä jotka sanivat olevansa uskossa ja vilpittömiä ,mutta ovatkin sidoksissa eli sielullinen ohjaus ja luulo .

        Lue kysymykseni uudestaan, en kysynyt muusta hengestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue kysymykseni uudestaan, en kysynyt muusta hengestä.

        Se kenessä on Jumalan Henki niin siinä ihmisessä ei ole muuta henkeä kuin Jumala.
        Se ,että jossain ns uskovassa ei välttämättä ole edes mitään kun on vain sielullinen ja tästä raamattu puhuu monin tavoin ja varoittaa.

        Tämä on TÄRKEÄ YDIN KAIKILLE USKOVILLE !!!!!!
        Jos alat valumaan synteihin syystä taikka toisesta niin jossain vaiheessa tulet demonien vaikutuspiiriin ja jos edelleen et tee parannusta ja käänny Jumalan puoleen Jeesuksen Kristuksen nimeen niin voi pahimmillaan olla että menetät Jumalan Hengen ja jäät odottamaan tuomiota ja tästäkin on selvä kiŕjoitus raamatusta.
        Vaikka emme ole Lain alla vaan Armon Hengen niin olemme silti vastuussa tekemisistämme.
        Millä siis pysymme Kristuksessa on ,että Pyydämme Anteeksi ja kuljemme ja Rukoilemme sillä RUKOUSYHTEYS ON KAIKEN A jaO.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Se kenessä on Jumalan Henki niin siinä ihmisessä ei ole muuta henkeä kuin Jumala.
        Se ,että jossain ns uskovassa ei välttämättä ole edes mitään kun on vain sielullinen ja tästä raamattu puhuu monin tavoin ja varoittaa.

        Tämä on TÄRKEÄ YDIN KAIKILLE USKOVILLE !!!!!!
        Jos alat valumaan synteihin syystä taikka toisesta niin jossain vaiheessa tulet demonien vaikutuspiiriin ja jos edelleen et tee parannusta ja käänny Jumalan puoleen Jeesuksen Kristuksen nimeen niin voi pahimmillaan olla että menetät Jumalan Hengen ja jäät odottamaan tuomiota ja tästäkin on selvä kiŕjoitus raamatusta.
        Vaikka emme ole Lain alla vaan Armon Hengen niin olemme silti vastuussa tekemisistämme.
        Millä siis pysymme Kristuksessa on ,että Pyydämme Anteeksi ja kuljemme ja Rukoilemme sillä RUKOUSYHTEYS ON KAIKEN A jaO.

        Voi hyvänen aika, en kysynyt tuosta....
        Vaan: Jeesuksen Henki tai Kristuksen Henki? Entä Pyhä Henki? ONKO NE SAMA JUMALAN HENKI VAI MIKÄ ERO ON?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika, en kysynyt tuosta....
        Vaan: Jeesuksen Henki tai Kristuksen Henki? Entä Pyhä Henki? ONKO NE SAMA JUMALAN HENKI VAI MIKÄ ERO ON?

        On 1Jumala. On 1 Henki ja Hän on Jumala.
        Jeesus Kristus lihaksi tullut Jumalan Henki on tuo 1
        Eli Kristuksen Henki on tuo 1.
        Pyhyyden Henki on voima jossa kuuluu Isä ja Poika.
        Jeesus Kristus on siis samaa Henkeä kuin Isä.
        Hänen Henkensä kuuluu meissä uudestisyntyneissä Pyhän Hengen kautta.


      • MrHyvis kirjoitti:

        On 1Jumala. On 1 Henki ja Hän on Jumala.
        Jeesus Kristus lihaksi tullut Jumalan Henki on tuo 1
        Eli Kristuksen Henki on tuo 1.
        Pyhyyden Henki on voima jossa kuuluu Isä ja Poika.
        Jeesus Kristus on siis samaa Henkeä kuin Isä.
        Hänen Henkensä kuuluu meissä uudestisyntyneissä Pyhän Hengen kautta.

        Jumala on Henki .


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        On 1Jumala. On 1 Henki ja Hän on Jumala.
        Jeesus Kristus lihaksi tullut Jumalan Henki on tuo 1
        Eli Kristuksen Henki on tuo 1.
        Pyhyyden Henki on voima jossa kuuluu Isä ja Poika.
        Jeesus Kristus on siis samaa Henkeä kuin Isä.
        Hänen Henkensä kuuluu meissä uudestisyntyneissä Pyhän Hengen kautta.

        MIksi erittelet Pyhyyden henki ja Pyhä henki?
        Jeesuksen henki ja Kristuksen henki?
        Yritän vain saada selkoa tästä kaikesta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        MIksi erittelet Pyhyyden henki ja Pyhä henki?
        Jeesuksen henki ja Kristuksen henki?
        Yritän vain saada selkoa tästä kaikesta...

        Et sinä mitään selkoa yritä.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Et sinä mitään selkoa yritä.

        Onko Kristus Jumala?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroa on jos sanoo Jeesuksen Henki tai Kristuksen Henki? Entä Pyhä Henki?

        Kaikki ovat sama Pyhä Henki, Hänellä on useita nimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kristus Jumala?

        Kristus on Jumala.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika, en kysynyt tuosta....
        Vaan: Jeesuksen Henki tai Kristuksen Henki? Entä Pyhä Henki? ONKO NE SAMA JUMALAN HENKI VAI MIKÄ ERO ON?

        Pyhällä Hengellä on monta nimeä: Kristuksen Henki, Jumalan Henki. Totuuden Henki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristus on Jumala.

        Ja Kristus ja Jeesus on nyt siis sama asia? Vai onko nämä Jeesuksen kaksiluonto opin jotakin eri puolia tmv?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIksi erittelet Pyhyyden henki ja Pyhä henki?
        Jeesuksen henki ja Kristuksen henki?
        Yritän vain saada selkoa tästä kaikesta...

        Toi on yks äääörlundi joka sotkee käsitykset, ei oikeasti tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue kysymykseni uudestaan, en kysynyt muusta hengestä.

        Ei tuo äärlundin Tomi oikein ymmärrä, eikä hällä juuri ole hengellistä ymmärrystäkään. Näkee sen noista jutuistaan, ei ole raamattu päässyt kovin tutuksi ja sen huomaa, ja hän on kovasti Carmeniakin vastaan. Haluaa tehdä vain kiusaa ja päteä tyhmyydellään kun ei miuta ole vaikka luulee. Äärlundia ei voi olla tunnistamatta hänen jutuistaan: Hengellinen pikkuvauva vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika, en kysynyt tuosta....
        Vaan: Jeesuksen Henki tai Kristuksen Henki? Entä Pyhä Henki? ONKO NE SAMA JUMALAN HENKI VAI MIKÄ ERO ON?

        Kun Jeesus meni isänsä luokse taivaaseen eikä hän ole täällä, hän sanoi että sitten tulee Pyhä Henki, ja uskovaiset eivät jää yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroa on jos sanoo Jeesuksen Henki tai Kristuksen Henki? Entä Pyhä Henki?

        Jeesuksen Henki ja Kristuksen Henki on sama asia. Pyhä Henki lahjoitetaan jokaisen ihmisen sydämeen ohjaamaan,neuvomaan,kirkastamaan Jeesusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kristus Jumala?

        Tietenkin on. Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat Jumalan eri persoonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kristus ja Jeesus on nyt siis sama asia? Vai onko nämä Jeesuksen kaksiluonto opin jotakin eri puolia tmv?

        Jeesus ja Kristus on sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ja Kristus on sama.

        Ok eli toinen ei ole jumalallinen Jeesus ja toinen ihminen Jeesus, joskus tälläistäkin olen kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok eli toinen ei ole jumalallinen Jeesus ja toinen ihminen Jeesus, joskus tälläistäkin olen kuullut.

        Johtuu siitä kun sinulla on menkat ja silloin kaikki hämärtyy


    • Anonyymi

      Kieltää siis että Jeesus Kristus on täydellisesti Jumala. On melko yleistä tuo harhaoppi. Puolijumala tai vain "jumalan poika", Jeesus on monille. Minulle hän on Herra. Iankaikkista rangaistusta ei voi sovittaa kuin siten, että iankaikkinen kärsii. Tämä on se salaisuus joka meidät pelastaa rangaistuksesta. Sääli että niin harva haluaa sen uskoa. Täydellinen ja iankaikkinen anteeksianto on liikaa fariseuksille. Pitää olla jotain millä saadaan ihmiset suorittajiksi, pois armosta, lain alle.

      • Anonyymi

        ....
        Ja lakeja ei ole vain Jumalan lait. Ihmiset ovat käteviä keksimään seurakuntiinsa lakeja, joilla "pelastutaan", kun risti ei heidän mielestään ota pois kadotustuomiota.


      • Anonyymi

        ....
        Heprealaiskirje 9:13-14
        "Sillä jos kauristen ja härkäin veri ja hiehon tuhka, saastaisten päälle vihmottuna, pyhittää lihanpuhtauteen, kuinka paljon enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"

        Iankaikkisen Hengen kautta meidän rakas Vapahtajamme itsensä uhrasi. Teki kerralla sellaisen uhrin, ettei enää mitään uhreja tarvita, vaan kaikki synnit on sovitettu. Siksi niiden tuomiokin on niin suuri, jotka eivät tästä pelastuksesta piittaa.


      • Anonyymi

        "Minulle hän on Herra. Iankaikkista rangaistusta ei voi sovittaa kuin siten, että iankaikkinen kärsii."

        Herra ei tarkoita samaa kuin Jumala. Jumala on korottanut Jeesuksen Herraksi ja vapahtajaksi. Jeesus on iankaikkinen silti, vaikkei olekaan Jumala, koska Hän oli iankaikkisuudessa Jumalan luona ennen kuin maailma perustettiin. Ihmisenä Jeesus oli "vain" ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....
        Ja lakeja ei ole vain Jumalan lait. Ihmiset ovat käteviä keksimään seurakuntiinsa lakeja, joilla "pelastutaan", kun risti ei heidän mielestään ota pois kadotustuomiota.

        Lestojen saatanalle laittajaiset vailla vertaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....
        Heprealaiskirje 9:13-14
        "Sillä jos kauristen ja härkäin veri ja hiehon tuhka, saastaisten päälle vihmottuna, pyhittää lihanpuhtauteen, kuinka paljon enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"

        Iankaikkisen Hengen kautta meidän rakas Vapahtajamme itsensä uhrasi. Teki kerralla sellaisen uhrin, ettei enää mitään uhreja tarvita, vaan kaikki synnit on sovitettu. Siksi niiden tuomiokin on niin suuri, jotka eivät tästä pelastuksesta piittaa.

        KOITTAKAAS tehdä jotain hyödyllistä KAUPPOJEN Sokos pahinta laatua lihapaketit ui veressä on sikojen verta on härän on kamelin on vuohen on nauta mikä tahansa naaras elukka tai verinen jauheliha liha kanin lihat. MEILLÄ ON VALUTETTU VERET POIS ELUKOISTA AINA JA MISSÄÄN RAAMATUSSA EI ELUKAN VERTA UHRI ELUKAN TOORAN VERTAKAAN JÄTETÄ LIHAAN VAAN VALUTETAAN POIS MYÖS UHRIVERI ELUKOISTA VALUTETTIIN MAAHAN jo on saatanallista ja sikanauta jauheliha kuin kania. Verineen.TÄÄLLÄ EI UHRATA ELUKKAA ELUKAT EIKÄ VERIÄ SYÖDÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....
        Ja lakeja ei ole vain Jumalan lait. Ihmiset ovat käteviä keksimään seurakuntiinsa lakeja, joilla "pelastutaan", kun risti ei heidän mielestään ota pois kadotustuomiota.

        Joo kertokaa lestoille ettei kynsilakka syntiä sovitettu ristillä eikä myös saatanalle laittajaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....
        Ja lakeja ei ole vain Jumalan lait. Ihmiset ovat käteviä keksimään seurakuntiinsa lakeja, joilla "pelastutaan", kun risti ei heidän mielestään ota pois kadotustuomiota.

        Menkääs nyt tekemään parannus ja kauppoihin vetämään tehtaille veriset lihat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minulle hän on Herra. Iankaikkista rangaistusta ei voi sovittaa kuin siten, että iankaikkinen kärsii."

        Herra ei tarkoita samaa kuin Jumala. Jumala on korottanut Jeesuksen Herraksi ja vapahtajaksi. Jeesus on iankaikkinen silti, vaikkei olekaan Jumala, koska Hän oli iankaikkisuudessa Jumalan luona ennen kuin maailma perustettiin. Ihmisenä Jeesus oli "vain" ihminen.

        Jeesus oli Jumala myös maan päällä ollessaan. Hän siirsi jumaluutensa syrjään ja eli ihmisen elämän,muttei luopunut jumaluudestaan


      • Jeesus Kristus on samaa Henkeä kuin Isä eli Jumala.
        Näinollen ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin Jeesus on Jumala.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Jeesus Kristus on samaa Henkeä kuin Isä eli Jumala.
        Näinollen ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin Jeesus on Jumala.

        Tämä on selkeä vastaus,kiitos. Mutta vielä lisäkysymystä, eli Jumala siis on kolmipersoonainen Isä, Jeesus ja Pyhä Henki jotka kaikki kolme ovat samaa henkeä. Yksi osa hengestä eli Poika Jeesus, tuli ihmiseksi. Jos hän kerran oli ihminen, miksi hänen piti olla myös Jumala maan päällä, miksi hän ei vain antanut Isän tai Pyhän hengen hoitaa sitä Jumalan tehtävää? Ja siis Jumala ei ole yksi Henki joka on persoona, vaan Henki jossa on kolme persoonaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on selkeä vastaus,kiitos. Mutta vielä lisäkysymystä, eli Jumala siis on kolmipersoonainen Isä, Jeesus ja Pyhä Henki jotka kaikki kolme ovat samaa henkeä. Yksi osa hengestä eli Poika Jeesus, tuli ihmiseksi. Jos hän kerran oli ihminen, miksi hänen piti olla myös Jumala maan päällä, miksi hän ei vain antanut Isän tai Pyhän hengen hoitaa sitä Jumalan tehtävää? Ja siis Jumala ei ole yksi Henki joka on persoona, vaan Henki jossa on kolme persoonaa?

        Toistan kysymyksen; Onko Jumala kolmipersoonainen henki? Vai ihmisruumiissa oleva Jeesus,johon jotenkin mystisesti Isä ja Ph liittyvät myös? Tämä on todella sekava oppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minulle hän on Herra. Iankaikkista rangaistusta ei voi sovittaa kuin siten, että iankaikkinen kärsii."

        Herra ei tarkoita samaa kuin Jumala. Jumala on korottanut Jeesuksen Herraksi ja vapahtajaksi. Jeesus on iankaikkinen silti, vaikkei olekaan Jumala, koska Hän oli iankaikkisuudessa Jumalan luona ennen kuin maailma perustettiin. Ihmisenä Jeesus oli "vain" ihminen.

        Jeesus todella on Jumalan luona ennenkuin mitään on luotu. Kaikki mikä ei ole luotua, on Jumala.


    • Anonyymi

      Carmen nyt vain sattuu olemaan oikeassa. Hän opettaa että ristillä uhrattiin IHMISEN elämä, ei Jumalan elämää. Jumala ei ollut langennut vaan ihminen. Jeesus puhui itsestään että Ihmisen Poika viedään ristiinnaulittavaksi, ihmisen Poika tarkoittaa IHMISTÄ. Carmen ei missään kohdin käsittääkseni opetuksissaan kiellä Jeesuksen Jumaluutta, päinvastoin, hän opettaakin että se ASEMA mistä käsin Jeesus toimi maan päällä oli synnitön ihminen, eikä Jumalan asema, sillä hän oli riisunut itsensä kaikesta jumalisuudesta syntyessään maan päälle ihmiseksi. Kannattaa vähän tarkemmin kuunnella opetuksia ennenkuin alkaa vinkumaan. Carmen on todella mahtava raamatun opettaja ja olen saanut aivan uuden käsityksen koko evankeliumista nimenomaan hänen opetusten kautta.

      • Anonyymi

        Jeesus oli 100% ihminen ja 100% Jumala.
        Ja Hän otti orajn muodon vaikka oli Jumala ja tuli ihmisen tasolle ihmisenä mutta 100% Jumala ja ihmisenä100%. Monet harha opit kieltää Jeesuksen Jumalallisuuden. Hän kyllä olisi voinut vaikka ja miten mutta Jumalana tuli ihminen tasolle.
        Jeesus on Herra.

        ‭‭Johannes‬ ‭1:1‬ ‭FB38‬‬
        [1] Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli 100% ihminen ja 100% Jumala.
        Ja Hän otti orajn muodon vaikka oli Jumala ja tuli ihmisen tasolle ihmisenä mutta 100% Jumala ja ihmisenä100%. Monet harha opit kieltää Jeesuksen Jumalallisuuden. Hän kyllä olisi voinut vaikka ja miten mutta Jumalana tuli ihminen tasolle.
        Jeesus on Herra.

        ‭‭Johannes‬ ‭1:1‬ ‭FB38‬‬
        [1] Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.

        Raamatussa ei puhuta mistään prosenteista, oikeastaan siellä ei missään sanota Jeesusta Jumalaksi,Kaikkivaltiaaksi.


      • Anonyymi

        Carmen on valitettavasti väärässä. Jeesus oli maan päällä sekä Jumala että ihminen. On valtava eksytys väittää,että Jeesus teki ihmisenä kaikki ihmeteot. Jos Jeesus kuoli vain ihmisenä,koko syntien sovitus pyyhitään pois. Tunnut olevan kovin Carmenin pauloissa,mutta Carmen opettaa väärää evankeliumia. Takana on Uskon Sana liike,jonka opetukset ovat antikristuksesta, siis harha-oppia ja erittäin vaarallista sellaista. Ilmestystieto tulee riivaajalta,ei suinkaan Jumalalta. Katsoppa youtubesta Juha Norolammen opetukset Patric Tiaisesta,sopii täysin myös Carmeniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa ei puhuta mistään prosenteista, oikeastaan siellä ei missään sanota Jeesusta Jumalaksi,Kaikkivaltiaaksi.

        Jumala sanoo: Minä olen antanut Sinulle kaiken vallan maan päällä ja taivaassa. Jeesus on sekä Jumala että Kaikkivaltias.


      • Anonyymi

        Otetaanko tiiviste TEHKÖÖN ENNEMMIN TYÖTÄ KÄSILLÄÄN EIKÄ ASKARTELE HÄNELLE KUULUMATTOMISSA ASIOISSA TEIDÄN AIKA ELÅMÄ JA MUIDENKIN MENEE HUKKAAN NÄISSÄ SAATTE TUOMIOT VIELÄ KUOLLESSANNE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa ei puhuta mistään prosenteista, oikeastaan siellä ei missään sanota Jeesusta Jumalaksi,Kaikkivaltiaaksi.

        Kyllä siellä RAAMIKSESSA S I E L L Ä PELLET SANOTAAN JEESUS ON JUMALA JA PYSYY AMEN MENKÄÄ KATUMAAN JONNEKIN PAHUUTTANNE. MIRJAMI NAIMASSA RAKELIA ARON NAIMASSA BENHAMINIA HOMOT !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Carmen on valitettavasti väärässä. Jeesus oli maan päällä sekä Jumala että ihminen. On valtava eksytys väittää,että Jeesus teki ihmisenä kaikki ihmeteot. Jos Jeesus kuoli vain ihmisenä,koko syntien sovitus pyyhitään pois. Tunnut olevan kovin Carmenin pauloissa,mutta Carmen opettaa väärää evankeliumia. Takana on Uskon Sana liike,jonka opetukset ovat antikristuksesta, siis harha-oppia ja erittäin vaarallista sellaista. Ilmestystieto tulee riivaajalta,ei suinkaan Jumalalta. Katsoppa youtubesta Juha Norolammen opetukset Patric Tiaisesta,sopii täysin myös Carmeniin.

        Jos Jeesus oli Jumala maan päällä niin miksi hän rukoili Isää ja mihin hän tarvitsi Isää, kun itse oli Jumala ja omasta voimastaan teki kaikki ihmeet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jeesus oli Jumala maan päällä niin miksi hän rukoili Isää ja mihin hän tarvitsi Isää, kun itse oli Jumala ja omasta voimastaan teki kaikki ihmeet?

        Jeesus oli kuuliainen Isälle ja noudatti kaikessa Isän tahtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa ei puhuta mistään prosenteista, oikeastaan siellä ei missään sanota Jeesusta Jumalaksi,Kaikkivaltiaaksi.

        Siinä tapauksessa sinulla on väärää tietoa antava raamattu sillä raamatun mukaan Hän on KRISTILLISTEN Kaikkivaltias joten olet ilmeisesti eksytetty Paavalin tekstien Barjeesuksen palvelijaksi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa sinulla on väärää tietoa antava raamattu sillä raamatun mukaan Hän on KRISTILLISTEN Kaikkivaltias joten olet ilmeisesti eksytetty Paavalin tekstien Barjeesuksen palvelijaksi,

        Olet poistanut ilmeisesti tietoisesti tämän raamatussa olevan tiedon:
        Matt 28:18 "Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli kuuliainen Isälle ja noudatti kaikessa Isän tahtoa.

        Eli Jumala noudatti Jumalan tahtoa? Tekikö Jeesus ihmeet vai Isä Jumala, jolle Jumala oli kuuliainen. Alkaa mennä aika sekavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli 100% ihminen ja 100% Jumala.
        Ja Hän otti orajn muodon vaikka oli Jumala ja tuli ihmisen tasolle ihmisenä mutta 100% Jumala ja ihmisenä100%. Monet harha opit kieltää Jeesuksen Jumalallisuuden. Hän kyllä olisi voinut vaikka ja miten mutta Jumalana tuli ihminen tasolle.
        Jeesus on Herra.

        ‭‭Johannes‬ ‭1:1‬ ‭FB38‬‬
        [1] Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.

        Yksi suosituimmista hokemista, JOITA EI LÖYDY RAAMATUSTA MUTTA OLLA RAAMATTUA SELITETÄÄN, on: "Jeesus oli 100% ihminen ja 100% Jumala."

        Ja tällä selitetään nimenomaan sekin Raamatun kohta, jossa kerrotaan Jeesuksen LUOPUNEEN jumalallisuudestaan ottaessaan orjan muodon.

        On kyllä aika uskomatonta, miten ei-raamatulliset HOKEMAT määrittelevät sen, mitä Raamatusta omaksutaan ja mitä ei.

        Raamatussa sanotaan, että Jumala ei ole kenenkään kiusattavissa eikä kiusaa ketään.
        Ja että JEESUS OLI KAIKESSA KIUSATTU NIIN KUIN MEKIN.
        Näillä KAHDELLA RAAMATUNKOHDALLA ei ole MITÄÄN merkritystä, jos ja kun ihmisen päähän on jo ehtinyt sujahtaa ei-raamatullinen hokema "Jeesus oli 100% ihminen ja 100% Jumala", joka pyyhkii KAIKEN tieltään.

        Tämä aivonäiviö on siitä jänskä, että kun ihminen ruhjoo omaa ajatteluaan epärehelliseksi tuollaisella epäraamatullisella hokemalla, sama ruhje tekee hänet sokeaksi sille, MITÄ RAAMATUSSA LUKEE JA MITÄ SIELLÄ EI LUE. Tällainen ihminen ilmeisesti kuvittelee vakavissaan OLEVANSA raamatullinen, vaikka hän on kyseisessä asiassa astunut ajat sitten Raamatun ulkopuolelle hokemaan idioottihokemaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi suosituimmista hokemista, JOITA EI LÖYDY RAAMATUSTA MUTTA OLLA RAAMATTUA SELITETÄÄN, on: "Jeesus oli 100% ihminen ja 100% Jumala."

        Ja tällä selitetään nimenomaan sekin Raamatun kohta, jossa kerrotaan Jeesuksen LUOPUNEEN jumalallisuudestaan ottaessaan orjan muodon.

        On kyllä aika uskomatonta, miten ei-raamatulliset HOKEMAT määrittelevät sen, mitä Raamatusta omaksutaan ja mitä ei.

        Raamatussa sanotaan, että Jumala ei ole kenenkään kiusattavissa eikä kiusaa ketään.
        Ja että JEESUS OLI KAIKESSA KIUSATTU NIIN KUIN MEKIN.
        Näillä KAHDELLA RAAMATUNKOHDALLA ei ole MITÄÄN merkritystä, jos ja kun ihmisen päähän on jo ehtinyt sujahtaa ei-raamatullinen hokema "Jeesus oli 100% ihminen ja 100% Jumala", joka pyyhkii KAIKEN tieltään.

        Tämä aivonäiviö on siitä jänskä, että kun ihminen ruhjoo omaa ajatteluaan epärehelliseksi tuollaisella epäraamatullisella hokemalla, sama ruhje tekee hänet sokeaksi sille, MITÄ RAAMATUSSA LUKEE JA MITÄ SIELLÄ EI LUE. Tällainen ihminen ilmeisesti kuvittelee vakavissaan OLEVANSA raamatullinen, vaikka hän on kyseisessä asiassa astunut ajat sitten Raamatun ulkopuolelle hokemaan idioottihokemaansa.

        Tähän minäkin olen kiinnittänyt huomiota, "Jumalan mystinen olemus" voidaan selitellä mitä ihmeellisimmillä keinoilla ja Raamatun paikoilla, jossa sitä ei edes lue tai lukee jopa ihan päinvastoin! Tämä on sitä ihmisviisautta, eikä Pyhän hengen avaamaa Jumalan sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Jumala noudatti Jumalan tahtoa? Tekikö Jeesus ihmeet vai Isä Jumala, jolle Jumala oli kuuliainen. Alkaa mennä aika sekavaksi.

        Jeesus teki ihmeet ihan itse,onhan Hän myös Jumala. Jeesus kysyi Isän tahtoa monessa asiassa,koska Hän oli kuuliainen Isälle. Niinkuin meidänkin pitäisi olla kuuliaisia myös maallisille isillemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus teki ihmeet ihan itse,onhan Hän myös Jumala. Jeesus kysyi Isän tahtoa monessa asiassa,koska Hän oli kuuliainen Isälle. Niinkuin meidänkin pitäisi olla kuuliaisia myös maallisille isillemme.

        Eli siis Jeesus ja Isä ovat eri olevaiset ja maan päällä Jeesus kunnioitti Isää joka oli taivaassa. Sitten kuoltuaan Jeesus ja Isä onkin samaa olemusta?? En vain ymmärrä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis Jeesus ja Isä ovat eri olevaiset ja maan päällä Jeesus kunnioitti Isää joka oli taivaassa. Sitten kuoltuaan Jeesus ja Isä onkin samaa olemusta?? En vain ymmärrä..

        Miksi kukaan ei vastaa tähän, aina kun pääsee vähänkin syvällisempään keskusteluun jumalasta, niin vetäydytään. Ettekö tiedä kuka on Jumala vai mikä siinä on??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa sinulla on väärää tietoa antava raamattu sillä raamatun mukaan Hän on KRISTILLISTEN Kaikkivaltias joten olet ilmeisesti eksytetty Paavalin tekstien Barjeesuksen palvelijaksi,

        Jeesukselle on annettu kaikki valta niin taivaissa kuin maan päällä. Siis koko maailman kaikkeuden valtias


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan ei vastaa tähän, aina kun pääsee vähänkin syvällisempään keskusteluun jumalasta, niin vetäydytään. Ettekö tiedä kuka on Jumala vai mikä siinä on??

        Kun kaikki on anonyymejä,niin tämä ketju on ihan sekaisin . Jumalan kolmiyhteisyys on vaikea käsittää. Meillä on yksi kolmiyhteinen Jumala,jossa on kolme eri persoonaa Isä, Poika ja Pyhä Henki. Kun Jeesus tuli maan päälle,hän siirsi jumaluutensa syrjään ja eli ihmisen elämän,kärsi kaikki ihmiselämän vaikeudet ja kärsi ihmisenä ristillä. Ihmeteot Jeesus teki Pyhän Hengen kanssa eli Hän oli täynnä Pyhää Henkeä.


      • Anonyymi
        Saviruukku53 kirjoitti:

        Kun kaikki on anonyymejä,niin tämä ketju on ihan sekaisin . Jumalan kolmiyhteisyys on vaikea käsittää. Meillä on yksi kolmiyhteinen Jumala,jossa on kolme eri persoonaa Isä, Poika ja Pyhä Henki. Kun Jeesus tuli maan päälle,hän siirsi jumaluutensa syrjään ja eli ihmisen elämän,kärsi kaikki ihmiselämän vaikeudet ja kärsi ihmisenä ristillä. Ihmeteot Jeesus teki Pyhän Hengen kanssa eli Hän oli täynnä Pyhää Henkeä.

        Eli Isällä ei ollut osaa eikä arpaa Jeesuksen maan päälliseen elämään? Miten sitten kun Jeesus ylösnousi, onko samaa olemusta Isän kanssa? Eihän Pyhä Henkikään ole samaa olemusta Jeesuksen kanssa? Jeesus sanoo sen itse, Pyhä henki ei voi tulla ennen kuin menen pois...eli ne ovat eriolevaiset. Miksi siis Jeesus ja Isä olisi sama olevainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Carmen on valitettavasti väärässä. Jeesus oli maan päällä sekä Jumala että ihminen. On valtava eksytys väittää,että Jeesus teki ihmisenä kaikki ihmeteot. Jos Jeesus kuoli vain ihmisenä,koko syntien sovitus pyyhitään pois. Tunnut olevan kovin Carmenin pauloissa,mutta Carmen opettaa väärää evankeliumia. Takana on Uskon Sana liike,jonka opetukset ovat antikristuksesta, siis harha-oppia ja erittäin vaarallista sellaista. Ilmestystieto tulee riivaajalta,ei suinkaan Jumalalta. Katsoppa youtubesta Juha Norolammen opetukset Patric Tiaisesta,sopii täysin myös Carmeniin.

        Ihan oikeaa evankeliumia Carmen opettaa ja hän myös perustelee kaiken opettamansa raamatusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi suosituimmista hokemista, JOITA EI LÖYDY RAAMATUSTA MUTTA OLLA RAAMATTUA SELITETÄÄN, on: "Jeesus oli 100% ihminen ja 100% Jumala."

        Ja tällä selitetään nimenomaan sekin Raamatun kohta, jossa kerrotaan Jeesuksen LUOPUNEEN jumalallisuudestaan ottaessaan orjan muodon.

        On kyllä aika uskomatonta, miten ei-raamatulliset HOKEMAT määrittelevät sen, mitä Raamatusta omaksutaan ja mitä ei.

        Raamatussa sanotaan, että Jumala ei ole kenenkään kiusattavissa eikä kiusaa ketään.
        Ja että JEESUS OLI KAIKESSA KIUSATTU NIIN KUIN MEKIN.
        Näillä KAHDELLA RAAMATUNKOHDALLA ei ole MITÄÄN merkritystä, jos ja kun ihmisen päähän on jo ehtinyt sujahtaa ei-raamatullinen hokema "Jeesus oli 100% ihminen ja 100% Jumala", joka pyyhkii KAIKEN tieltään.

        Tämä aivonäiviö on siitä jänskä, että kun ihminen ruhjoo omaa ajatteluaan epärehelliseksi tuollaisella epäraamatullisella hokemalla, sama ruhje tekee hänet sokeaksi sille, MITÄ RAAMATUSSA LUKEE JA MITÄ SIELLÄ EI LUE. Tällainen ihminen ilmeisesti kuvittelee vakavissaan OLEVANSA raamatullinen, vaikka hän on kyseisessä asiassa astunut ajat sitten Raamatun ulkopuolelle hokemaan idioottihokemaansa.

        Näin on ja Carmen opettaa niin oikein kuin ikinä vain voi evankeliumia opettaa, hän on ylivoimaisesti paras Raamatun opettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän minäkin olen kiinnittänyt huomiota, "Jumalan mystinen olemus" voidaan selitellä mitä ihmeellisimmillä keinoilla ja Raamatun paikoilla, jossa sitä ei edes lue tai lukee jopa ihan päinvastoin! Tämä on sitä ihmisviisautta, eikä Pyhän hengen avaamaa Jumalan sanaa.

        Juuri tuosta Carmen opettaa ja nämä riitelijät ei pääse päähänpinttymiensä vuoksi kasvamaan eikä käsittämään mitään omien olettamusten lisäksi ja haukkuvat sitä jolla todella on raittiisti opetukset hanskassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jeesus oli Jumala maan päällä niin miksi hän rukoili Isää ja mihin hän tarvitsi Isää, kun itse oli Jumala ja omasta voimastaan teki kaikki ihmeet?

        Jeesus on selkeästi sanonut Raamatussa että Jumala on isä ja hän on Poika, ja täysin synnitön on ainoastaan Jumala, joka on Pyhä. Jeesus on välimies syntisen ihmisen ja Jumalan välillä, koska syntisen on vaikea lähestyä synnitöntä ja Pyhää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ja Carmen opettaa niin oikein kuin ikinä vain voi evankeliumia opettaa, hän on ylivoimaisesti paras Raamatun opettaja.

        onko saatanaa jumalanaan pitävä carmen muka pätevin opettaja??


      • Anonyymi

        Tunnistaa jo tyylistä ja sanoista" älkää vinkuko" että rva Carmen itse ylistää itseään täällä mahtavaksi.
        Joka ainoana vihdosta viimein 2000 vuoden odotuksen jälkeen kertoo totuuden.
        Eli Jeesus on " 100% ihminen, ei Jumala, kun hän toimi maan päällä"
        Tämä onkin suurin harhaoppi, joka vie pohjan pelastukseltasi.
        Ei hyvä hieno nuhteeton mukava auttavainen täydellinen ihminen totisesti sovita koko maailman syntejä.
        Älyllinen järkeily ja viisastelu..sen voi laittaa pois.
        " Minun Herrani, ja minun Jumalani" ,sanoi Tuomas.
        Ja noiden sanojen vuoksi Jeesus sanoi Tuomaksen uskon hänet pelastaneen


      • Anonyymi

        Kristinuskon keskeinen asia. Jeesus oli sekä Jumala että ihminen maan päällä ollessaan. Hänen tärkein tehtävä oli sovittaa syntimme kertakaikkisella uhrilla ja siihen ei kelvännut ihmisen veri vaan Jumalan veri.


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan,kuuluuko Carmen Heikkilä Uskon Sana-liikkeeseen,ainakin opetukset ovat samanlaisia. Katsoin juuri youtubesta videon: Uskon sana liikkeen pirulliet paulat Justin Peters. Mielestäni kannattaa juosta karkuun. Uskon Sana on lähempänä New Agea kuin kristinuskoa.

      • Anonyymi

        Juu tietysti kaikki URI KELLERIT MENTALISTIT MYY SANAA RAHASTA NOIDAT LIVETS ORDIT JA SULTTAANIHASSANIT HÅKANIT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tietysti kaikki URI KELLERIT MENTALISTIT MYY SANAA RAHASTA NOIDAT LIVETS ORDIT JA SULTTAANIHASSANIT HÅKANIT.

        Jogabudha ja meditaatio


      • Anonyymi

        Carmen on luterilainen, ei hellari eikä Uskon Sana liikkeen edustaja, täällä levitetään Carmenista valheellisia tietoja. Minä rakastan Carmenin opetuksia, hän on todella selkeä opettaja ja osaa perustella opetuksensa ettei jää epäselväksikään. Hävettää teidän haukkujienne puolesta jotka levitätte valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jogabudha ja meditaatio

        meditaatio on persauksesta


    • Olen kuunnellut Carmenin opetuksia ja epäilykseni on herännyt. Hän kertoo saavansa ilmestystietoa suoraan Jumalalta. Tietääkö kukaan,mihin seurakuntaan hän kuuluu ja onko yhteyksiä Uskon Sana liikkeeseen.

      • Anonyymi

        Helluntailainen tyyliin cityseurakunnan huuhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailainen tyyliin cityseurakunnan huuhaa

        Vieläkö niitä city-seurakuntia on olemassa? Olen vain kuullut,että ovat pahasti harhassa ja lopettaneet toimintansa.


    • Anonyymi

      Hän on todella siunattu Jumalan tytär.

      • Luulee olevansa,kumpa löytäisi oikean tien.


      • Anonyymi

        Nii on, kauhistuttaa lukea tätä haukkumista mutta Jumala pitää Carmenista ja omista huolen, siunaa hänen tiensä ja tehtävänsä kyllä vaikka kiviä satelee


      • Miten lohduttava laulu,pidän Pekka Salmisen äänestä.


      • Anonyymi

        juk juk


    • Anonyymi

      >> Jumala ei ollut langennut, joten älkää uskoko niitä jotka väittävät että Jumala uhrasi oman ikuisen elämänsä ristillä meidän vuoksi, se on täyttä soopaa."<<

      Helluntai-harhaopeissa löytyy.

      Gnostilaisuus vaikuttaa varsinaisen hedelmälliseltä harhalta. Aina, joskin pyytämättä, oppii jotain uutta:

      En ole ikinä aiemmin törmännyt käsitykseen, että Jeesus = Jumala uhrasi oman, iankaikkisen elämänsä ristillä.

      Ainakaan kristinoppi, kuten katolilaisuus, ortodoksisuus tai luterilaisuus, ei tietämäni mukaan tuollaista opeta. Joten, keihin tuo Carmen H. maalituksellaan viittaa? Vai keksikö ja laittoiko hänkin "saarnassaan" hiukan esim. kristittyjä maalittavaa "helluntai-lisää"?

      - Jossain mielessä kuitenkin ehkä, noin. Huom. "jossain mielessä":

      "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?" Tämä näennäisesti on kadotetun ihmissielun huuto. Mutta toisaalta: todella kadotettu ei kutsuisi Jumalaa "jumalakseen". Jeesus tunnusti Jumalan, Isän, myös kuollessaan.

      Markus 15: 26-34-39 📖
      26 Ja päällekirjoitukseksi oli merkitty hänen syynsä: "Juutalaisten kuningas".
      27 Ja he ristiinnaulitsivat hänen kanssaan kaksi ryöväriä, toisen hänen oikealle ja toisen hänen vasemmalle puolellensa.

      29 Ja ne, jotka kulkivat ohitse, herjasivat häntä ja nyökyttivät päätään ja sanoivat: "Voi sinua, joka hajotat maahan temppelin ja kolmessa päivässä sen rakennat!
      30 Auta itseäsi ja astu alas ristiltä."
      31 Samoin ylipapitkin ynnä kirjanoppineet keskenään pilkkasivat häntä ja sanoivat: "Muita hän on auttanut, itseään ei voi auttaa.
      32 Astukoon hän, Kristus, Israelin kuningas, nyt alas ristiltä, että me näkisimme ja uskoisimme." Myöskin ne, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssaan, herjasivat häntä.

      33 Ja kuudennella hetkellä tuli pimeys yli kaiken maan, ja sitä kesti hamaan yhdeksänteen hetkeen.
      34 Ja yhdeksännellä hetkellä Jeesus huusi suurella äänellä: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on käännettynä: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?

      35 Sen kuullessaan sanoivat muutamat niistä, jotka siinä seisoivat: "Katso, hän huutaa Eliasta".
      36 Ja muuan juoksi ja täytti sienen hapanviinillä, pani sen ruovon päähän ja antoi hänelle juoda sanoen: "Annas, katsokaamme, tuleeko Elias ottamaan hänet alas".
      37 Mutta Jeesus huusi suurella äänellä ja antoi henkensä.
      38 Ja temppelin esirippu repesi kahtia ylhäältä alas asti.

      39 Mutta kun sadanpäämies, joka seisoi häntä vastapäätä, näki hänen näin antavan henkensä, sanoi hän: "Totisesti tämä ihminen oli Jumalan Poika".
      ~~~
      - Tuo kauhistunut parahdus oli kuitenkin sielun, joka tunsi myös jumaluutensa ja tiesi ylösnousevansa kolmen päivän kuluttua.

      Joten:
      - Kyllä Jeesus / Jumala tiesi, että tuo mahd. kadotus Tuonelaan ja Tuonelassa olisi Hänellä vain tilapäinen.

      Joh. 2: 13-22 📖
      13 Ja juutalaisten pääsiäinen oli lähellä, ja Jeesus meni ylös Jerusalemiin.
      14 Niin hän tapasi pyhäkössä ne, jotka myivät härkiä ja lampaita ja kyyhkysiä, ja rahanvaihtajat istumassa.
      15 Ja hän teki nuorista ruoskan ja ajoi ulos pyhäköstä heidät kaikki lampaineen ja härkineen ja kaasi vaihtajain rahat maahan ja työnsi heidän pöytänsä kumoon.
      16 Ja hän sanoi kyyhkysten myyjille: "Viekää pois nämä täältä. Älkää tehkö minun Isäni huonetta markkinahuoneeksi."

      17 Silloin hänen opetuslapsensa muistivat, että on kirjoitettu: "Kiivaus sinun huoneesi puolesta kuluttaa minut".

      18 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Minkä merkin sinä näytät meille, koska näitä teet?"
      19 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä". (!!!!! "MINÄ pystytän sen...")
      20 Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?"
      21 Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä. ("Ruumiinsa temppelistä", ei sielunsa olemuksesta / kadotuksesta.)
      22 Kun hän sitten oli noussut kuolleista, muistivat hänen opetuslapsensa, että hän oli tämän sanonut; ja he uskoivat Raamatun ja sen sanan, jonka Jeesus oli sanonut.
      ~~~
      - Sitä paitsi Hän myös koko tuon ajan saarnasi Tuonelassa pelastusta kadotetuille sieluille:

      1. Piet. 3: 18, 19 📖
      18 Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä,
      19 jossa hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville hengille,

      - Kadotettu itse ei voisi saarnata, sillä kadotetusta puuttuu Pyhä Henki. Jeesuksessa kuitenkin, Tuonelassakin, vaikutti Jumalan Pyhä Henki. Hän ei siis ollut kadotettu sielu.
      *

      • Anonyymi

        kyllä Raamatussa vaan kerrotaan siitä että Jeesus kuoli ristillä
        ja nousi kuolleista, antoi henkensä niiden puolesta jotka Häneen uskovat.


    • Anonyymi

      Carmen Heikkilä voisi avata raamattunsa ja uskoa "niinkuin kirjoitettu on"

      "Sillä HÄNESSÄ luotiin KAIKKI , mikä taivaissa ja mikä maan päällä on , näkyväiset
      näkymättömät , olkoot ne valtaisuimia tai herrauksia , hallituksia tai valtoja ,
      KAIKKI on luotu hänen kauttansa ja HÄNEEN"
      ja hän on ennen kaikkia ja HÄNESSÄ pysyy KAIKKI voimassa"
      Kol: 1: 16- 17

      • Anonyymi

        Ei sinulla ole mitään tietoa mitä hän opettaa. Olet vain tuuleen huutelija ja KIITOS Jumalalle että käyttää Garmenia opettaja eikä esim. Sinua. Jumalan työssä johon Jumala kutsuu, siellä koirat haukkuu ulkopuolella. Jos Carmenin työtä ei vastustettaisi vihollisen toimesta tällä tavoin, voisi epäillä mutta nämä fariseusten kirjoitukset todistavat vain Carmenin työn olevan Herrasta ja uskon että Carmeni avannut raamattunsa useammin kuin täällä häntä parjaavat kaikki yhteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla ole mitään tietoa mitä hän opettaa. Olet vain tuuleen huutelija ja KIITOS Jumalalle että käyttää Garmenia opettaja eikä esim. Sinua. Jumalan työssä johon Jumala kutsuu, siellä koirat haukkuu ulkopuolella. Jos Carmenin työtä ei vastustettaisi vihollisen toimesta tällä tavoin, voisi epäillä mutta nämä fariseusten kirjoitukset todistavat vain Carmenin työn olevan Herrasta ja uskon että Carmeni avannut raamattunsa useammin kuin täällä häntä parjaavat kaikki yhteensä.

        Mistä tätä Carmenia voisi kuunnella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla ole mitään tietoa mitä hän opettaa. Olet vain tuuleen huutelija ja KIITOS Jumalalle että käyttää Garmenia opettaja eikä esim. Sinua. Jumalan työssä johon Jumala kutsuu, siellä koirat haukkuu ulkopuolella. Jos Carmenin työtä ei vastustettaisi vihollisen toimesta tällä tavoin, voisi epäillä mutta nämä fariseusten kirjoitukset todistavat vain Carmenin työn olevan Herrasta ja uskon että Carmeni avannut raamattunsa useammin kuin täällä häntä parjaavat kaikki yhteensä.

        et sinsäkään ole mikään ruudin keksijä, etkä voi sinutella tuota kirjoittanutta itsellesi tuntematonta henkilöä'. kakkos carmukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla ole mitään tietoa mitä hän opettaa. Olet vain tuuleen huutelija ja KIITOS Jumalalle että käyttää Garmenia opettaja eikä esim. Sinua. Jumalan työssä johon Jumala kutsuu, siellä koirat haukkuu ulkopuolella. Jos Carmenin työtä ei vastustettaisi vihollisen toimesta tällä tavoin, voisi epäillä mutta nämä fariseusten kirjoitukset todistavat vain Carmenin työn olevan Herrasta ja uskon että Carmeni avannut raamattunsa useammin kuin täällä häntä parjaavat kaikki yhteensä.

        Kyllä on Garmeeta


    • Anonyymi

      Carmenhan opettaa oikein. Sinä olet se joka on eksyksissä eikä ymmärrä mistä hän puhuu. Kannattaisi jättää nämä julkiset solvaukset kun oma hengen taso on mitä on

    • Anonyymi

      Kun huone on lakaistu ja puhdas, sanoo Raamattu että saastainen henki tulee takaisin seitsämän itseään pahemman kanssa. Siinä vesittyi sinun ”tietämisesi”

    • Anonyymi

      Olen Carmenin raamattukoulussa enkä ole milloinkaan kuullut missään niin hyvää ja selkeää sekä raitista opetusta. Olen käynyt riverit ja kuullut vaikka ketä mutta tämä selittää ja opettaa raamatusta niinkuin se jolle auktoriteetti ja viisaus on annettu Jumalalta itseltään.

      • Anonyymi

        caarmukka sulle opettaa sel-keää omaasontaa. ja simä vielä tykkäät siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        caarmukka sulle opettaa sel-keää omaasontaa. ja simä vielä tykkäät siitä.

        Et ole terve, sinulla on pahasti jotakin vialla. Carmen on edottomasti tämän maan kirkkaimpia opettajia, hän opettaa täysin sanan mukaisesti. Sinä typerys vain et ymmärrä sitä ja oletkohan edes tutustunut hänen opetuksiinsa. Sitäpaitsi työmies on palkkansa ansainnut, tiedoksi sinulle kateellinen. Tee parannus hulluudestasi ja hengellisestä tyhmyydestäsi.


    • Anonyymi

      Kun Carmen sanoo sanan jumala, hän ei tarkoita kristinuskon Jumalaa vaan pääpaholaista.

    • Anonyymi

      Siis onko joku niin lapsellisen tyhmä, että ostaa monella sadalla jotain raamattu koulutuksia. Uskovaisia voi huijata mennen tullen. Jonkun pankkitili senkun kasvaa ja kasvaa.

    • Anonyymi

      Koko Raamattu perustuu ristin työhön joka on alusta asti ollut Jumalan suunnitelma.
      Kaikki muu on vääristelyä; saatanasta.

    • Anonyymi

      Koko raamattu on satukirja.
      Toivottavasti hihhulit joskus ymmärrätte tämän.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe