kuka?

...

eilen, maanantai 9.5, tuli eurosportilta thaiboxing otteluita.
ja finaalissa oli korealainen iso thai nyrkkeilijä ja vastassa thaimaalainen tosi pieni kokoinen kaveri..
nyt en kuolemaksikaan muista tuon thaimaalaisen nimeä...jos joku muistaa niin ilmoita?
ihan ykkös suosikkini, kun oon kattellu eurosportin otteluja..:)
pieni ja sinnikäs kaveri...

10

1482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

Ilmeisesti kyseessä oli Kaoklai Kaennorsing, joka otteli Choita vastaan. Kaoklai ei oikeastaan ole mikään kääpiö - 180cm/78kg - vaan thaimaalaiseksi poikkeuksellisen kookas.

• ...

enhän mä sitä kääpiöksi sanonut..
        mutta oli se paljon pienempi kuin se korealainen hemmo..
        oli muuten hyvä ottelu:)

• liioiteltu
        ... kirjoitti:

enhän mä sitä kääpiöksi sanonut..
        mutta oli se paljon pienempi kuin se korealainen hemmo..
        oli muuten hyvä ottelu:)

Noissa pituuksissa on usein muutama tuuma ylimääräistä K1:ssä, joten saattaa olla Kaoklaikin todellisuudessa lyhyempi. En tosin ole vertaillut häntä heppuihin, joiden pituuden tiedän kohtalaisella varmuudella.

Kannattaa katsoa Kaoklai vs. Mighty Mo.

• Suojaus

Huomasitko thaisuojauksen kyseisessä ottelussa?

• merkille pantavaa
        Suojaus kirjoitti:

Huomasitko thaisuojauksen kyseisessä ottelussa?

Panin merkille minäkin. Aikamoinen ottelusilmä sillä kaverilla. Aivan uskomattomia jalan altaväistöjä se teki jo siinä edellisessä k1-lopputurnauksessa.. ..olisko ollu musashia vastaan.

• sivuhuomio
        merkille pantavaa kirjoitti:

Panin merkille minäkin. Aikamoinen ottelusilmä sillä kaverilla. Aivan uskomattomia jalan altaväistöjä se teki jo siinä edellisessä k1-lopputurnauksessa.. ..olisko ollu musashia vastaan.

Musashi on harvinaisen tylsä ottelija.

• Tarkoitit varmaan
        merkille pantavaa kirjoitti:

Kiertopotkun edestä alas taakse väistöä.?
        kaveri oli joskus nähnyt thai hepun pyörähtävän samaista potkua niin että jeppe oli taipunut kehä köysien välistä limpona ja kimmonut sieltä takaisin ja sen ihmeemmin horjumatta jatkanut suoraan potkulla toista päähän.Aika hyvä keskustan hallinta mielestäni sitä samaa tyyliä aika moni thaikku käyttää myös Jomhod.Silmää kyllä pitää olla jotta siihen uskaltautuu.Olla riittävän rento.

• K.Maga
        Tarkoitit varmaan kirjoitti:

kaveri oli joskus nähnyt thai hepun pyörähtävän samaista potkua niin että jeppe oli taipunut kehä köysien välistä limpona ja kimmonut sieltä takaisin ja sen ihmeemmin horjumatta jatkanut suoraan potkulla toista päähän.Aika hyvä keskustan hallinta mielestäni sitä samaa tyyliä aika moni thaikku käyttää myös Jomhod.Silmää kyllä pitää olla jotta siihen uskaltautuu.Olla riittävän rento.

samaista väistöä Kaoklai käytti hyvin Iganshovia vastaan viime vuonna World GP:n karsinnoissa. Ignashovin potku ei varmasti jäänyt kuin sentin Kaoklain päästä. "Red Scorpionin" potkuvoiman olettaen, Kaoklain pää olisi lähtenyt irti:)

• merkille panin
        Tarkoitit varmaan kirjoitti:

Jos oikein ymmärsin mitä tarkoitit niin en meinennu samaa. Vaan ikäänkuin kyykkyyn tai kumaraan vähintään vastustajan jalan mennessä suoraan yli. Hurrrjan näköstä.

• Kyllä..samaa mieltä
        merkille panin kirjoitti:

Jos oikein ymmärsin mitä tarkoitit niin en meinennu samaa. Vaan ikäänkuin kyykkyyn tai kumaraan vähintään vastustajan jalan mennessä suoraan yli. Hurrrjan näköstä.

Vaatii pelisilmää ja rohkeutta tehdä se potkun edessä.Tietysti kaveri joka on paljon otellut omaa paljon taitoja ja hän näkee kyllä tuollaiset potkut.Mutta tietynlaista rohkeutta täytyy olla pystyäkseen toimimaan.
        Limbo taakse ei ehkä vaadi niin paljon rohkeutta vaan muita avuja.
        Suoraan kyykkyyn on helppo tehdä jos uskaltaa ja näkee kaverin teon omissa reaktioissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      265
      2764
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      18
      2210
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1944
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      100
      1615
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1323
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      54
      1239
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1223
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      52
      1129
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1093
    Aihe