Nimittäin nuijamäki 6
Pihalla lapset huutaa koko illan kurkut suorina. Leikkiä ymmärrän mutta en tuota kamalaa karjuntaa. Mietin että häiritseekö tuo ketään muuta vai olenko ainoa?
Johan on mekkalaa
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nuijamäki 6 katuosoitteena sijaitsee Espoon kuuluisassa Nuijalan kaupunginosasa.
Tuolla Nuijalassa on aina jotain nujakointia tai nuijasotaa meneillään. Alueelle muuttavat tietävät yleensä ennalta, että millaista menoa Nuijalassa on, eivätkä he valita metelöinnistä tai muusta jälkeenpäin - Anonyymi
olet ainoa, jota se häiritsee. on ihan ok että lapset leikkii, mutta nyt mekkalaa ptävät valitettavasti myös vuohipaimenkööri
-ex kilolainen vuodesta 2007 - Anonyymi
kävivät äsken taas täs ruotutorppa 4 edustal mora kädes huutamas allahu akbaaria
- Anonyymi
Luin joskus kesäkuulla tutkimuksen, muistaakseni Demokraatti-sanomalehdestä. Siinä tutkimuksessa sanottiin että monipuolinen diversiteetti luonnossa ja yhteiskunnassa edellytys sille että elämä jaksaa jatkua ja eläminen säilyy. Moninkulttuurisuus on ihmiskunnan selkeä ja tavoiteltu tapa rakentaa lujia ja kestäviä yhteisöjä.
Meidän onneksemme Espoo monikulttuuristuu nyt kaikkein nopeinta vauhtia koko Suomessa. Uusista kaupungin asukkaista on tänäkin vuonna 70% muun kielisiä kuin suomen- tai ruotsinkielisiä. Kaiken kaikkiaan Espoo on siis menossa vahvasti oieaan suuntaan, eikä pienistä meluhaitoista tai muista häiriöistä silloin kannata tässä pauhaavasti vahvistuvassa espoolaisessa elonkehässämme liikaa piitata tai antaa painoarvoa.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470