Ahdistus lause päässä

Anonyymi

Mun päässä soi välillä aina, että mä tapan teidät kaikki ja se ahdistaa suuresti. Onko muilla samoja kokemuksia?

16

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      luin vähän aikaa sitten Victor Franklinin kirjan pakkoajatuksista ja -peloista. Hän oli kuuluisa lääkäri ja terapeutti.
      Hän totesi, että pakkoajatuksista kärsivät, ovat yhtä vaarattomia ihmisinä kuin muutkin
      He kärsivät ajatuksistaan mutta eivät toteuta niitä.
      Hän neuvoi konstin, joka tepsii pakonomaisiin ajatuksiin ja pelkoihin.
      Eli ala kuvitella, että todella toteutat ajatuksesi: " otat mielikuvissasi mukaasi kasan aseita ja alat silmittömän tappamisen. Luo mielikuvissasi absurdi, mieletön verilöyly, verta ja suolenpätkiä. Liioittele kohtaukset niin pitkälle, että ne alkavat vaikuttaa koomisilta ja alat jopa nauraa itsellesi. Tämä laukaisee pakonomaisiin ajatuksiin liittyvän ahdistuksen ja jopa lopettaa ne.

      • Anonyymi

        Surkea trolli.


      • Anonyymi

        Entä jos oot tehny niin (en siis tarkoita stappäys juttuja) vaan jotain niin sanottuja eimokia joista suo koko ajan kritisoidaan ja muistutetaan miten et saa olla oma ittes omalla tavalla. Eri väärin käsitys tilanteita joista syytetään suo koko ajan. Olen hyvin katkeroitunut ihminen ja muistan kaiken joten ok vaikea elää joka päivä näitten tunteiden kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos oot tehny niin (en siis tarkoita stappäys juttuja) vaan jotain niin sanottuja eimokia joista suo koko ajan kritisoidaan ja muistutetaan miten et saa olla oma ittes omalla tavalla. Eri väärin käsitys tilanteita joista syytetään suo koko ajan. Olen hyvin katkeroitunut ihminen ja muistan kaiken joten ok vaikea elää joka päivä näitten tunteiden kanssa

        Toiset unohtavat sinun tekemäsi mokat aika pian.
        Yleensä mokansa muistaa itse turhan pitkään, mutta turhaa kuvitella, että muut niitä muistaisivat, tai muistelisivat.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siinä toinen trolli. Eikö mitään todellista asiaa ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä toinen trolli. Eikö mitään todellista asiaa ole?

        Ihan niin alkaa jeesustelemaan netissä ja ei ota edes huomioon että eka trolli voi olla ateisti muuta kun tuputtaa omiaan halleluja


    • Anonyymi

      Mistä on tullut moinen ajatus, että tekisi mieli kaikki tappaa ?
      Koetko, että olisit jäänyt jotenkin yhteisön/yhteiskunnan ulkopuolelle ?

      Jostainhan tuollainen ajatus kumpuaa, ei ihmiset yleensä ihan noin pahasti ajattele kanssaihmisistään.
      Eli ahdistaako se ajatus, vai aiheuttaako ahdistus sen ajatuksen ?

      • Anonyymi

        No mistä näille tappajalle oikeastaan tulee ajatukset, Breiviikkin oli kauan tuuminut tuhotyötään ennenkö teki sen, niin että osoite esiin ja soitto sairaalaan tälläisistä puheista tarttee varmaan hoitoa ajatustensa virittämiseen.


      • Anonyymi

        Internet tyyliin (•‿•) se kaiken pahan alku. Jos puhelimia ei olisi kirottu maailma olisi parempi paikka.


    • Anonyymi

      Puhu psygologille

      • Anonyymi

        Ei vrmaan itse tajuu, toisten hommattava hoitoon, kuinka paljon muutenkin kiusaa valehtelee ym!


    • Anonyymi

      Ei valitettavasti ole.22 vuotta ollut ahdistuneisuushäiriö ja en ole ikinä ajatellut halua tappaa ketään.

    • Anonyymi

      Mulla on silleen vois tappaa sen tai tappaa jonkun tai stappaa sitä. Joo tuttu tunne

      • Anonyymi

        Tosin nämä nyt oli ajatuksia minun tapauksessa eli ei pakko ajatuksia


    • Anonyymi

      Aloittaja, luulen että kyseessä on sinun oma ajatuksesi, vaikka et haluaisikaan tehdä mitään tuollaista, olet joskus vihassa ajatellut ehkä noin, ja sitten se on painunut jonnekkin alitajuntaasi, ja nyt lääkkeen vaikutuksesta se ajatus tulee voimakkaana mieleesi.
      Mulle kävi kerran samalla tavalla. Sain jonkun ssri ahdistuslääkkeen , joka oli yliannostus, ja sen vaikutuksesta mieleeni tuli itseni tappoajatus, siis tosi voimakkaana mieleeni. Käsitin että se on oma ajatukseni, jonka olen ehkä joskus ajatellut, mutta sittemmin se on painunut jonnekkin, enkä tosiaakaan koskaan ajatellut mitän sellaista tosissaan. Mutta tuo lääke voi voimistaa itsetuho, väkivalta-ajatuskis, jos se äläke ei sovi sulle tai on liian voimakas annos. Näinhän sanotaan pakkauksessakin?Lopetin sen lääkkeen heti. Se vaihdettiin toiseen ja lievempään.
      Lopettaisin sinuna heti lääkkeen, vaihda se toiseen lääkärin avustuksella, voit kertoa noista ajatuksista jos tahdot(voi olla seurauksia tosin) tai sitten älä, mutta vaihda vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe