Sinä Lyyli tässä jokunen päivä sitten aloitit keskustelun jossa pyysit uusia ideoita minulta. Kun sitten päätin niitä kirjoittaa niin et ole ottanut niihin asiallista kantaa, joka olisi oikean keskustelun hyvä alku.
Laitan ne tähän nyt uudelleen ja jään odottamaan oikeita kannanottoja niihin asioihin joita sinun pyynnöstäni tänne toin esiin. Kun olette saaneet kunnon selvitykset aikaan niin normaali Lyyli tyyli voinee ytaas jatkua. Sitä ennen se ei tuota kovinkaannhyvää tulosta ainakaan minunn suhteeni!
Tässä ne taas tulevat:
Päätin nyt sitten kirjoittaa muutaman idean siitä mitä ajattelen.
Työmarkkinoilla on yritysten aina oltava se lopullinen määrääjä, joskin ay mafia voi esittää toiveitaan, kunhan samalla kertoo miten on ajatellut niiden vaikuttavan maamme kilpailukykyyn!
Tuo sitten antaa mahdollisuuksia siihen, että saamme lisää työpaikkoja ja 200'000 työtöntä määrällisesti saadaan luokkaan 20'000 joka vieläkin on paljon.
Kun ay mafia on tuon työttömyyden suurin syy, niin sen on yleishyödyllisyyttään korostaakseen alettava järjestämään ammattikursseja työttömänä oleville, ilman poliittista saarnausta omasta asemastaan tai kustantaa sitä niin ammatti-instituuteissa kuin ammattikorkeassakin, riippuen siitä mikä ko työttömän aiempi koulutus on.
Kun nyt väärän talous ja korkopolitiikan vuoksi ovat hinnat alkaneet nousta niin pitää vaatia nopeaa korkojen nostoa normaalitasoille eli velkojen korot luokkaan 10% mikä ei ole korkea korko, itsekin viimeisen asuntolainani korkona aikoinaan maksoin 13% korkoa. Vastaavasti säästämisen innostuksen nostamiseksi on säästötilien korkoja nostettava luokkaan 5 - 7% siitä riippuen millaisesta tilistä on kyse . Käyttötilit alempaan ja säästötlit isommalla korolla. Verotusta vain inflaation ylittävälle osalle on kohtuus, jolla saadaan inflatio laskemaan ja porukka oikeasti miettimään mitä ostaa ja mihin hintaan!
Nyt sitten näemme onko Lyyli parvessa vaikka näiden muutaman ensimmäisen aiheen puitteissa intoa keskustelemaan. Olet hullu, sekopää jne tyyliset saatte suoraan heittää roskiin mutta hyviä ideoita mietin ja vastaan omalla tavallani ajatellen. Arvaan kuitenkin jotta ei löydy Lyylin lylleröistä kunnon keskustelijaa asioista joissa pitää päätään käyttää!
Nyt vaan miettimään miten asioiden pitäisi olla, äläkä unohda perustella miksi!
Lyyli petosta palstalla!
88
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minun mielestäni on kuule aivan sama kuka työmarkkinoilla määrää kun sen lopullisen sanan sanoo asiakas/asiakkaat.
Ammattiliitot kyllä jäjestävät ammattiliitoon kuuluville kursseja joilla päivittää ja parantaa osaamistaan tai suorittaa ammattitutkinnon. Mitään ammattikoulutusta ammattiliitot eivätjärjestä meillä on ammattikoulut, opisttot ja ammattikorkeakoulut sitä varten.
Toiseksi miksi pitää kouluttaa kun ei ole työtä, esim. kondiittori/leipuri tai ompelijan työtä ja ylipäänsä kelpaavatko ammattiliitojen kouluttamat ihmiset töihin kun heitä ei haluta palkata, vaikka töitä olisikin?
Mitä korkoihin tulee niin eikö energian hinnan 4 - 5 kertaistuminen, polttoaineen hinnan yli100% hinnan nousu ruuan kallitumisen lisäksi riitä, mitä hyvää korkojen noususta seuraa jos saan kysyä?
Maailman markkinat ovat hyvin riskialttiita sen todistaa Fortumin Sammon muuttuminen pohjattomaksi kaivoksi jonka reunalla koko Suomi horjuu, Meitä uhkaa ihan oikeasti, konkreettisesti ruokapula, pula lääkkeistä, ilmaston muutoksen mukanaan tuoma ruuan tuottamisen vaikeutuminen ja kallistuminen.
Talouspolitiikka ja yleensä eläminen tulee olemaan selviytymis taistelua talvesta ja kesästä toiseen. Siinä joutuu miljardimiehet ja nnaiset miettimään saako syödäkseen ja juodakaseen muut ihmiset ovat luku sinänsä.Korot ovat hyväksi talouden reaalisen kehityksen kannalta, ilmainen tai lähes ilmainen 2% tai alle olevaa lainaa kun moni ottaa tuottamattomaan hupi käyttöön ja silti monella on ongelmia niiden maksussa. Nuo nolla korot haittaavat viisasta taloudenpitoa, lisäävät turhaa kulutusta ja nostavat hintoja eli saavat aikaan inflaatiota kun ei ole niin väliä mitä maksaa kunhan vain saa.
Olen tässä elellyt jo noin 80 ajast' aikaa ja varsin hyvin osaan järjestää oman talouteni mutta se taito näyttää puuttuvan yhä useammalta kun on eletty kuin lehmät pellossa muiden rahoilla ja nyt pitää alkaa maksamaan siitä rahasta korkoa eli käyttömaksua. Säästäminen on ollut turhan tuntuista kun säästöille ei saa korkoa edes inflation vertaa, joka nyt tosin on ollut varsin alhainen, joskin nyt ponkaissut vauhtiin.
Kerros nyt mikä ay mafian osasato järjestää ammattikursseja ja minkä tasoisia? Ehdotin myös, että ay mafia voisi kustantaa sitä opetusta ammatti instituuteissa sekä -korkeassa sen mukaan millainen työntekijä on työttömäksi kulloinkin jäänyt heidän orjajoukostaan! En minäkään oikein luottaisi SAK:n koulutukseen vaikka säätötekniikan linjalla!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Korot ovat hyväksi talouden reaalisen kehityksen kannalta, ilmainen tai lähes ilmainen 2% tai alle olevaa lainaa kun moni ottaa tuottamattomaan hupi käyttöön ja silti monella on ongelmia niiden maksussa. Nuo nolla korot haittaavat viisasta taloudenpitoa, lisäävät turhaa kulutusta ja nostavat hintoja eli saavat aikaan inflaatiota kun ei ole niin väliä mitä maksaa kunhan vain saa.
Olen tässä elellyt jo noin 80 ajast' aikaa ja varsin hyvin osaan järjestää oman talouteni mutta se taito näyttää puuttuvan yhä useammalta kun on eletty kuin lehmät pellossa muiden rahoilla ja nyt pitää alkaa maksamaan siitä rahasta korkoa eli käyttömaksua. Säästäminen on ollut turhan tuntuista kun säästöille ei saa korkoa edes inflation vertaa, joka nyt tosin on ollut varsin alhainen, joskin nyt ponkaissut vauhtiin.
Kerros nyt mikä ay mafian osasato järjestää ammattikursseja ja minkä tasoisia? Ehdotin myös, että ay mafia voisi kustantaa sitä opetusta ammatti instituuteissa sekä -korkeassa sen mukaan millainen työntekijä on työttömäksi kulloinkin jäänyt heidän orjajoukostaan! En minäkään oikein luottaisi SAK:n koulutukseen vaikka säätötekniikan linjalla!Sinä ET VOI LUOTTAA mihinkään muuhun kuin ammattiliiton järjestämien ammattitutkintoihin muut ovat pelkää rahastusta.
Sinä ukko et sitten ymmärrä YHTÄÄN miten sota VAIKUTTAA kaikkiin ja kaikkeen!!! Korot nousevat pilviin niin, että mijädööriäkin hirvittää. sodalla on sellainen vaikutus. Sama pätee energian, polttoaineen, ruuan ja lääkkeiden hintaan. Nyt on kyse SELVIÄMISESTÄ, ei mistään talous- tai ylipäänsä mistään politikoinnista.
Herran pieksut, että ihminen osaa olla tyhmä! On ilmaston muutos jonka vaikutukset näkyvät meilläkin, on pandemiat ja hoito tulee niin kalliiksi energian hinnan nousun takia, että siihen on hyvin harvalla ja valitulla varaa.
Nälkä tulee vieraaksemme ja ilman leipäjonoja. Anonyymi kirjoitti:
Sinä ET VOI LUOTTAA mihinkään muuhun kuin ammattiliiton järjestämien ammattitutkintoihin muut ovat pelkää rahastusta.
Sinä ukko et sitten ymmärrä YHTÄÄN miten sota VAIKUTTAA kaikkiin ja kaikkeen!!! Korot nousevat pilviin niin, että mijädööriäkin hirvittää. sodalla on sellainen vaikutus. Sama pätee energian, polttoaineen, ruuan ja lääkkeiden hintaan. Nyt on kyse SELVIÄMISESTÄ, ei mistään talous- tai ylipäänsä mistään politikoinnista.
Herran pieksut, että ihminen osaa olla tyhmä! On ilmaston muutos jonka vaikutukset näkyvät meilläkin, on pandemiat ja hoito tulee niin kalliiksi energian hinnan nousun takia, että siihen on hyvin harvalla ja valitulla varaa.
Nälkä tulee vieraaksemme ja ilman leipäjonoja.Sota jota nyt käydään on tarkoitettu vasemmistolaisen hegemonian palauttamiseen Venäjälle. Se hipoo siten ay mafian tyyliä!
Sota aina tuottaa tappioita niin kävijöilleen kuin muillekin koska normaali häviää. Kun nyt olemme jo muutoinkin eläneet epänormaalia aikaa, niin sikäli muutos ei ole suuri. Ei ole normaalia elää poliitikkojen kosintamenojen kanssa vuosikymmeniä nollakoroilla. Tuo korko käytäntö vääristää niin monen kuvaa siitä mitä talous todella on ja nyt on osa meistä, se osa joka ei ole osannut ajatella, pulassa kulujen noustessa monella sektorilla korkojen lisäksi.
Ilmaston muutos on reaalia, olen sen vaikutuksiin tutustunut Norjan jäätiköillä, jotka kohdassa (Briksdalsbreen) jota olen hieman seurannut on radikaalisti muuttunut jään hävitessä todella runsaasti muutamassa vuodessa. Global warming tulee vaikuttamaan kaikkeen elämässämme vuosi kymmeniä jos ei satoja ja joudumme sopeutumaan vallan uuteen ympäristöön, sama koskee talouttasi jos et ymmärrä miten sitä pitää hoitaa omien tulomahdollisuuksiesi mukaan. Minä olen osannut ja siksi on mukava potti varalla jos yllättävää tapahtuu!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sota jota nyt käydään on tarkoitettu vasemmistolaisen hegemonian palauttamiseen Venäjälle. Se hipoo siten ay mafian tyyliä!
Sota aina tuottaa tappioita niin kävijöilleen kuin muillekin koska normaali häviää. Kun nyt olemme jo muutoinkin eläneet epänormaalia aikaa, niin sikäli muutos ei ole suuri. Ei ole normaalia elää poliitikkojen kosintamenojen kanssa vuosikymmeniä nollakoroilla. Tuo korko käytäntö vääristää niin monen kuvaa siitä mitä talous todella on ja nyt on osa meistä, se osa joka ei ole osannut ajatella, pulassa kulujen noustessa monella sektorilla korkojen lisäksi.
Ilmaston muutos on reaalia, olen sen vaikutuksiin tutustunut Norjan jäätiköillä, jotka kohdassa (Briksdalsbreen) jota olen hieman seurannut on radikaalisti muuttunut jään hävitessä todella runsaasti muutamassa vuodessa. Global warming tulee vaikuttamaan kaikkeen elämässämme vuosi kymmeniä jos ei satoja ja joudumme sopeutumaan vallan uuteen ympäristöön, sama koskee talouttasi jos et ymmärrä miten sitä pitää hoitaa omien tulomahdollisuuksiesi mukaan. Minä olen osannut ja siksi on mukava potti varalla jos yllättävää tapahtuu!Kyllä se sota on Venäjän palauttamiseksi suurien valioiden joukkoon eikä sillä ole mitään tekemistä komminismin kanssa.
Muutos ei ole suuri?!! Ei vielä, mutta kaikesta tulee olemaan huutava pula ja ihan ensi talven jälkeen nähdään mikä on mitäkin.
Se pottisi on tarpeen koska muutos tulee olemaan todella suuri. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sota on Venäjän palauttamiseksi suurien valioiden joukkoon eikä sillä ole mitään tekemistä komminismin kanssa.
Muutos ei ole suuri?!! Ei vielä, mutta kaikesta tulee olemaan huutava pula ja ihan ensi talven jälkeen nähdään mikä on mitäkin.
Se pottisi on tarpeen koska muutos tulee olemaan todella suuri.Komudiktaattori Putler on marissut piiitkäään jotta NL hajoaminen oli pahin mahdollinen katastrofi, joten sitä hän on hankkimassa takaisin. Mihin muuhun voisi edes olettaa KGB vakoilijan kykenevän?
Potti on kasvavaa sorttia, ei siis pelkkää käyttötiliä jollainen minulla on myös!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Komudiktaattori Putler on marissut piiitkäään jotta NL hajoaminen oli pahin mahdollinen katastrofi, joten sitä hän on hankkimassa takaisin. Mihin muuhun voisi edes olettaa KGB vakoilijan kykenevän?
Potti on kasvavaa sorttia, ei siis pelkkää käyttötiliä jollainen minulla on myös!Putin ei ole kommunisti, eikä venäjällä ole kommunismiä, mutta sinä extyökkäri jaat samat aatteet, kuten Putinkin ja muu kokoomus.
Anonyymi kirjoitti:
Putin ei ole kommunisti, eikä venäjällä ole kommunismiä, mutta sinä extyökkäri jaat samat aatteet, kuten Putinkin ja muu kokoomus.
Vanhaan Neukkulaan Putler on pyrkimässä omien sanojensa mukaan!
- Anonyymi
Työmarkkinoillahan työnantaja on määrääjä, mutta mafiat taas määrää ja tappaa jos ei tehdä mafian määräämällä tavalla.
Kummasti se kapitalisti vaan tarvii sosialismia apuun, kun tulee pieninkin kriisin poikanen vastaan ja mietippä mtä hyvää oikeisto kokoomus on Suomessa saanut aikaan, mieti ja kerro se täällä, mutta ala jauha paskaa mafioista. - Anonyymi
Mitä ihme petosta, jos joku on petos, niin se olet sinä.
Oli petosta laittaa pyyntö uusista ideoista mutta jättää keskustelu niistä käymättä, kun olin ne sinne saattanut!
Lyylin pää ei kestänyt, joten kuulunet Lyyli parveen!
Aiheet joita laitoin perusteluin, ovat hyvin ajankohtaisia, vaan ei teistä ole tekemään ajattelutyötä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Oli petosta laittaa pyyntö uusista ideoista mutta jättää keskustelu niistä käymättä, kun olin ne sinne saattanut!
Aiheet joita laitoin perusteluin, ovat hyvin ajankohtaisia, vaan ei teistä ole tekemään ajattelutyötä!Sinun pääsi ei kestä mitään muuta kuin omia juttujasi!
Aiheen voit antaa sekin on iän ikuinen ja tuo oman elämän ymppääminen joka asiaan, minä tein niin, minä olen tätä, minä olen sitä.. Ketä kiinnostaa sinun olemisesi tai menemisesi kun pitää keskustella koroista tai ammattiliitoista niin loppu tulema on minulla on potti ja käyttötilikin vielä.
Ziisus miten halvatussa sinun pottisi tai käyttötillisi liittyy mihinkään? - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Aiheet joita laitoin perusteluin, ovat hyvin ajankohtaisia, vaan ei teistä ole tekemään ajattelutyötä!Sinäkö sitten ajattelet lyylitttelemällä ja mafioimalla ? Ei ihme, että ei sinun pää kestänyt!
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pääsi ei kestä mitään muuta kuin omia juttujasi!
Aiheen voit antaa sekin on iän ikuinen ja tuo oman elämän ymppääminen joka asiaan, minä tein niin, minä olen tätä, minä olen sitä.. Ketä kiinnostaa sinun olemisesi tai menemisesi kun pitää keskustella koroista tai ammattiliitoista niin loppu tulema on minulla on potti ja käyttötilikin vielä.
Ziisus miten halvatussa sinun pottisi tai käyttötillisi liittyy mihinkään?Sinun pääsi ei kestänyt alkaa keskustelemaan esiin ottamistani ajankohtaisista aiheista, se on tyypillistä Lyyliä!
Oma elämähän on se paras vertailukohta koska minä ainakin tiedän sen paremmin kuin kenenkään muun. Kun siitä ottaa esimerkkejä niin tietää niiden olevan faktisia, eivätkä ne perustu mihinkään, jonkun mestarin haaveisiin kuten marxilaisuus esimerkiksi! Voi tietysti olla jotta se sinua kyrsii, kun omasta elämästäsi ei kaiketi positiivista esimerkkiä löydy!
Pitää olla valmis muutoksiin ja työelämän aikana on hyvä kerätä vararahastoa eläkepäiville, ei siitä ainakaan haittaa ole. Et sinäkään sano mitään korkoihin mutta minä esitin miten pitäisi olla, jotta päästään normaaliin talouteen. Ay mafia taas on jo pitkään ollut esillä ja tulee olemaan niin kauan kuin se pyrkii Suomen diktaattoriksi ja niin kauan kuin se ei ala kantaa vastuuta vaatimiensa työehtojen kilpailukyvyn nostosta!!Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö sitten ajattelet lyylitttelemällä ja mafioimalla ? Ei ihme, että ei sinun pää kestänyt!
Mitäs esiinnyt Lyylinä, rekisteröidy ja käytä omaa nikkiäsi!
En juurikaan kirjoita mafiasta mitään vaan ay mafiasta mutta sinunhan on mahdotonta Lyylinä mitään ymmärtää!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sinun pääsi ei kestänyt alkaa keskustelemaan esiin ottamistani ajankohtaisista aiheista, se on tyypillistä Lyyliä!
Oma elämähän on se paras vertailukohta koska minä ainakin tiedän sen paremmin kuin kenenkään muun. Kun siitä ottaa esimerkkejä niin tietää niiden olevan faktisia, eivätkä ne perustu mihinkään, jonkun mestarin haaveisiin kuten marxilaisuus esimerkiksi! Voi tietysti olla jotta se sinua kyrsii, kun omasta elämästäsi ei kaiketi positiivista esimerkkiä löydy!
Pitää olla valmis muutoksiin ja työelämän aikana on hyvä kerätä vararahastoa eläkepäiville, ei siitä ainakaan haittaa ole. Et sinäkään sano mitään korkoihin mutta minä esitin miten pitäisi olla, jotta päästään normaaliin talouteen. Ay mafia taas on jo pitkään ollut esillä ja tulee olemaan niin kauan kuin se pyrkii Suomen diktaattoriksi ja niin kauan kuin se ei ala kantaa vastuuta vaatimiensa työehtojen kilpailukyvyn nostosta!!Muutokset tulevat valmistui niihin tai ei. 3 - ytneuvottelut 1 - vuoden aikana. En tiedä miten noihin valmistaudutaan, osaatko kertoa?
Minulla tuossa myllytyksessä työ ja tehtävät pysyivät, mutta palkanmaksaja vaihtui.
Mikään ei ole ajankohtaisempaa kuin Venäjän sota Ukrainaa vastaan! Se sota voi levitä mihin suuntaan hyvänsä ja koska hyvänsä, lanka palaa 3 - mailmansota voi olla todellisuutta seuraavan sekunnin aikana ja sinä talouspolitikoit.
Minua ei kyrsi sinun elämäsi vaan tyhjän jankkaaminen, se kyrsii. Anonyymi kirjoitti:
Muutokset tulevat valmistui niihin tai ei. 3 - ytneuvottelut 1 - vuoden aikana. En tiedä miten noihin valmistaudutaan, osaatko kertoa?
Minulla tuossa myllytyksessä työ ja tehtävät pysyivät, mutta palkanmaksaja vaihtui.
Mikään ei ole ajankohtaisempaa kuin Venäjän sota Ukrainaa vastaan! Se sota voi levitä mihin suuntaan hyvänsä ja koska hyvänsä, lanka palaa 3 - mailmansota voi olla todellisuutta seuraavan sekunnin aikana ja sinä talouspolitikoit.
Minua ei kyrsi sinun elämäsi vaan tyhjän jankkaaminen, se kyrsii.Vaihda työpaikkaa jos nykuinen arveluttaa, pätevälle ja aikaansaavalle kyllä löytyy töitä!
Sota tai ei niin taloius on aina se pohja jolla hoidetaan asiat niin rauhan kuin sodankin aikana. Sota kun lisää kuluja niin talous on entistä suuremmassa roolissa, kun isoja pyssyjä ja pommeja pitää ostella.- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vaihda työpaikkaa jos nykuinen arveluttaa, pätevälle ja aikaansaavalle kyllä löytyy töitä!
Sota tai ei niin taloius on aina se pohja jolla hoidetaan asiat niin rauhan kuin sodankin aikana. Sota kun lisää kuluja niin talous on entistä suuremmassa roolissa, kun isoja pyssyjä ja pommeja pitää ostella.Kun minä katson sotaa niin se vie POHJAN kaikelta, aivan kaikelta.
On sama mitä suunnitellaan, säädetään, vaaditaan sota jauhaa kaiken pölyksi, hiekaksi, raunioiksi!
Et sitten taaskaan huomannut, että työ jatkui, mutta palkan maksajat vaihtuivat, vaikka en hakenut uutta työpaikkaa.
Sinulla on sinun kokemuksesi ja muiden kokemukset ovat sinulle, ei mitään! Anonyymi kirjoitti:
Kun minä katson sotaa niin se vie POHJAN kaikelta, aivan kaikelta.
On sama mitä suunnitellaan, säädetään, vaaditaan sota jauhaa kaiken pölyksi, hiekaksi, raunioiksi!
Et sitten taaskaan huomannut, että työ jatkui, mutta palkan maksajat vaihtuivat, vaikka en hakenut uutta työpaikkaa.
Sinulla on sinun kokemuksesi ja muiden kokemukset ovat sinulle, ei mitään!Kaikki sodat ovat tähän mennmessä loppuneet ja silloin talous on ollut se ainoa jolla on päästy eteenpäin. Taloudesta siis pitää hiuolehtia sodankin aikana ja meillä nyt vielä ainakin sitäkin käydään rajojen tuolla puolen.
Ei se jos palkanmaksaja vaihtuu ole ongelma. Kun itse olin ollut kymmenisen vuotta yhdessä isossa yrityksessä niin se osasto jossa työskentelin vaihtoi nimeään palkkakuitissa kaksi kertaa. Se sitten kolmas firma omasi pomon, joka ei mielestäni ollut oikein viisas, teki mielestäni typeryyden jota en enää muista mutta motkotin hänelle pitkään puhelimessa ja myöhemmin hän antoi potkit. Kun kilpailevan yrityksen pomo kuuli potkuista hän soitti ja pyysi töihin johon tarjoukseen lankesinkin. Aikaansaava työntekijä saa aina työtä, joskus jopa hakemattakin!
Ei minulla ole muiden kokemuksia, omia ainoastaan!
- Anonyymi
Näitä palstoja psykologin silmin seuraillessa huomio kiinnittyy joihinkin nimimerkkeihin kuten nyt tämä Extyökkäri !
Kirjoittaja paljastaa hyvin erikoisia luonteenpiirteitään yhteiskuntaa arvioidessaan. Voi arvioida että hänen lapsuutensa on ollut varsin rakkaudeton, hän on joutunut selviytymään omin avuin ja kamppailemaan saadakseen suosiota ja hyväksyntää, tämä on jättänyt jälkensä häneen ja myöhemmässä elämässään hän on joutunut käyttämään kyynärpäätä ja tallomaan monille varpaille. Vain selviytyjille on tilaa hänen maailmassaan. Häneltä on jäänyt täysin huomaamatta kuinka häntä ympäröivä yhteiskunta on rakentunut hyvin suurelta osin yhteistyössä työmarkkinoilla kolmikannassa työmarkkinajärjestöjen ja valtiovallan kesken.
Näin on luotu kaikkialla maailmassa kadehdittu pohjoismainen hyvinvointivaltio, tosin Ruotsin ollessa primus motor. Mitä ilmeisimmin hän on rikkonut pelisääntöjä tietään raivatessa ja tullut tämän johdosta tavalla tai toisella rangaistuksi, muutoin ei selity hänen jatkuva " Ay-mafiansa" toistelu. Työmarkkinajärjestöt ovat ja pysyvät, meillä ja kaikissa sivistysmaissa, niin työnantajien kuin palkansaajien sekä
maatalouden. Suomessa tosin tekevät rosvoparonit paluuta, joita tämäkin nimimerkki myötäilee, mutta paluuta sadan vuoden takaiseen feodaalitalouteen ei ole eikä tule tai sitten yhteiskuntarauha järkkyy pahan kerran ja siitä kehityksestä ei ole hyötyjiä.
Palatakseni Extyökkäriin, hän tuo selkeästi esiin kuinka menestynyt hän ja vain omilla avuillaan. Onnellisuutta hän ei ole koskaan saavuttanut, se näkyy jokaiselle mm siinä ettei hänellä ole mitään muuta elämää kuin veisata valitusvirttään tällä palstalla. Olen seurannut asiaa ja ei ole Juhannusta ei Joulua, ei yötä ei päivää, etteikö tämä ole läsnä lyylittelemässä.
Rakkauden kokemusta hän on jäänyt vaille lapsuudestaan saakka läpi elämänsä.
Paitsi ehkä maksettua, mutta silloinkin pimeässä. Hyvin, hyvin säälittävä tapaus.- Anonyymi
Hyvä ja totuudenmukainen kuvaus Extyökkärin elämästä.
- Anonyymi
Hyvä ja selventävä kirjoitus Extyökkäristä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ja selventävä kirjoitus Extyökkäristä.
Osaatko yhtään kertoa, millä tavalla ?
Se hieman ajaa sinua harhaan tuo psykologin silmäsi! Sen sijaan voisit alkaa kirjoittamaan uusia Muumi tai Punahilkka tarinoita ja ties vaikka saisit kuuluisuutta muuallakin kuin pöpilän kahvihuoneessa!
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko yhtään kertoa, millä tavalla ?
Ei Lyyli osaa, koska se vaatisi aivotyötä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
No tuossahan se uusintana. Mikä sinulle epäselvää.
"Näitä palstoja psykologin silmin seuraillessa huomio kiinnittyy joihinkin nimimerkkeihin kuten nyt tämä Extyökkäri !
Kirjoittaja paljastaa hyvin erikoisia luonteenpiirteitään yhteiskuntaa arvioidessaan. Voi arvioida että hänen lapsuutensa on ollut varsin rakkaudeton, hän on joutunut selviytymään omin avuin ja kamppailemaan saadakseen suosiota ja hyväksyntää, tämä on jättänyt jälkensä häneen ja myöhemmässä elämässään hän on joutunut käyttämään kyynärpäätä ja tallomaan monille varpaille. Vain selviytyjille on tilaa hänen maailmassaan. Häneltä on jäänyt täysin huomaamatta kuinka häntä ympäröivä yhteiskunta on rakentunut hyvin suurelta osin yhteistyössä työmarkkinoilla kolmikannassa työmarkkinajärjestöjen ja valtiovallan kesken.
Näin on luotu kaikkialla maailmassa kadehdittu pohjoismainen hyvinvointivaltio, tosin Ruotsin ollessa primus motor. Mitä ilmeisimmin hän on rikkonut pelisääntöjä tietään raivatessa ja tullut tämän johdosta tavalla tai toisella rangaistuksi, muutoin ei selity hänen jatkuva " Ay-mafiansa" toistelu. Työmarkkinajärjestöt ovat ja pysyvät, meillä ja kaikissa sivistysmaissa, niin työnantajien kuin palkansaajien sekä
maatalouden. Suomessa tosin tekevät rosvoparonit paluuta, joita tämäkin nimimerkki myötäilee, mutta paluuta sadan vuoden takaiseen feodaalitalouteen ei ole eikä tule tai sitten yhteiskuntarauha järkkyy pahan kerran ja siitä kehityksestä ei ole hyötyjiä.
Palatakseni Extyökkäriin, hän tuo selkeästi esiin kuinka menestynyt hän ja vain omilla avuillaan. Onnellisuutta hän ei ole koskaan saavuttanut, se näkyy jokaiselle mm siinä ettei hänellä ole mitään muuta elämää kuin veisata valitusvirttään tällä palstalla. Olen seurannut asiaa ja ei ole Juhannusta ei Joulua, ei yötä ei päivää, etteikö tämä ole läsnä lyylittelemässä.
Paitsi ehkä maksettua, mutta silloinkin pimeässä. Hyvin, hyvin säälittävä tapaus."
Onko sinulla muita murheita? - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kun itselleen vastaa saa mieleisiään vastauksia, heh heh pöpilästä.
Anonyymi kirjoitti:
Kun itselleen vastaa saa mieleisiään vastauksia, heh heh pöpilästä.
Missä olen vastannut itselleni? Laitappa linkit!
Anonyymi kirjoitti:
No tuossahan se uusintana. Mikä sinulle epäselvää.
"Näitä palstoja psykologin silmin seuraillessa huomio kiinnittyy joihinkin nimimerkkeihin kuten nyt tämä Extyökkäri !
Paitsi ehkä maksettua, mutta silloinkin pimeässä. Hyvin, hyvin säälittävä tapaus."
Onko sinulla muita murheita?Olen jo vastannut tuohon! Lue sieltä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olen jo vastannut tuohon! Lue sieltä!
Niinpä näyttää.
Näyttää muuten tuo pöpilä olevan sinulle todella tuttu paikka.
Sinä ilmeisesti nyt sitten itse asut siellä pöpilässä. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olen jo vastannut tuohon! Lue sieltä!
Etpä ole vastannut. Kerro missä.
Sinulle tuntuu olevan hyvin arkoja aiheita sinun oma henkinen tila ja Kokoomus. Anonyymi kirjoitti:
Niinpä näyttää.
Näyttää muuten tuo pöpilä olevan sinulle todella tuttu paikka.
Sinä ilmeisesti nyt sitten itse asut siellä pöpilässä.En ole koskaan mainitussa paikassa asunut mutta aikoinaan olen pari työkeikkaa tehnyt pöpilään.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle tuntuu olevan hyvin arkoja aiheita sinun oma henkinen tila ja Kokoomus.Vastasin Suomi24 keskustelussa tuohon jo aiemmin ja sinä Lyyli olit juuri se kysyjä silloinkin, joten muistisi on pahasti hakusassa!
Nyt ehkä huomaat mikä etu olisi, jos olisi iytsensä eikä pelkkä Lyyli!- Anonyymi
Sinä exyökkäri se jaksat omille nikeillesi päätä aukoa ja mustamaalata niitä..
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle tuntuu olevan hyvin arkoja aiheita sinun oma henkinen tila ja Kokoomus.Vastaus oli tuossa ylempänä, eikä se siitä muutu kuin asialliseen tekstiin. Tuossa tekstissä kannattaa psykologi vaihtaa satusedäksi!
Siis:
"Se hieman ajaa sinua harhaan tuo psykologin silmäsi! Sen sijaan voisit alkaa kirjoittamaan uusia Muumi tai Punahilkka tarinoita ja ties vaikka saisit kuuluisuutta muuallakin kuin pöpilän kahvihuoneessa!"
Vastaisitte kirjoittamaani itse vaatimaanne asioiden esiintuomiseen, siinä on hyviä aiheota keskusteluun!Anonyymi kirjoitti:
Sinä exyökkäri se jaksat omille nikeillesi päätä aukoa ja mustamaalata niitä..
Enpä itselleni juurikaan vastaa, lisäkommentteja saatan joskus kirjoittaa!
Nikkejäni on tasan 1 käyutössä eli Extyökkäri! Monikkoa on siis turhaa käyttää!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En ole koskaan mainitussa paikassa asunut mutta aikoinaan olen pari työkeikkaa tehnyt pöpilään.
Tunsit varmaan olosi kotoisaksi siellä ?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vastaus oli tuossa ylempänä, eikä se siitä muutu kuin asialliseen tekstiin. Tuossa tekstissä kannattaa psykologi vaihtaa satusedäksi!
Siis:
"Se hieman ajaa sinua harhaan tuo psykologin silmäsi! Sen sijaan voisit alkaa kirjoittamaan uusia Muumi tai Punahilkka tarinoita ja ties vaikka saisit kuuluisuutta muuallakin kuin pöpilän kahvihuoneessa!"
Vastaisitte kirjoittamaani itse vaatimaanne asioiden esiintuomiseen, siinä on hyviä aiheota keskusteluun!Psykologia tarvitaan yleensä eniten vain siellä "pöpilän kahvihuoneessa" ja extyökkäri osoittaa mielipiteillään yhteenkuuluvuuttaan tämän joukon kanssa.
Osuin mitä ilmeisimmin oikeaan hänen luonteenkuvauksessaan sekä arviossani hänen elämänlaadustaan. Kukaan elämäänsä tyytyväinen ja ihmissuhteissaan tasapainoinen ihminen ei valvo juhlapäivinä öitään purkamalla ahdistustaan ja "Aymafia" antipatioitaan
nettipalstoilla, hän elää tyytyväisenä elämäänsä ja nauttii työnsä tuloksista.
Extyökkäri osoittaa kaikilla ulostuloillaan juuri ammattiyhdistysliikkeen tarpeellisuuden.
Yhteiskunnan pitää rakentua jokaisen yksilönsä oikeuksien ja tarpeellisuuden varaan, kaikki eivät ole selviytyjiä mutta jokaisella pitää olla paikkansa yhteiskunnassa.
Ammattiyhdistysliike on syntynyt huolehtimaan siitä että jokaisella ihmisellä olisi toimeentulon edellytykset joka puolestaan ylläpitää sisämarkkinoitamme. Ulkomaalaisen työvoiman kohtelu rakennusalalla, siivoustyössä, jne osoittavat täysin selvästi missä tilanteessa palkansaajat olisivat ilman ay-liikettä.
Kehotan extyökkäriä hakemaan asiantuntija-apua, sitä on saatavilla ja sen myötä voit hankkia itsellesi oikean elämän. Anonyymi kirjoitti:
Psykologia tarvitaan yleensä eniten vain siellä "pöpilän kahvihuoneessa" ja extyökkäri osoittaa mielipiteillään yhteenkuuluvuuttaan tämän joukon kanssa.
Osuin mitä ilmeisimmin oikeaan hänen luonteenkuvauksessaan sekä arviossani hänen elämänlaadustaan. Kukaan elämäänsä tyytyväinen ja ihmissuhteissaan tasapainoinen ihminen ei valvo juhlapäivinä öitään purkamalla ahdistustaan ja "Aymafia" antipatioitaan
nettipalstoilla, hän elää tyytyväisenä elämäänsä ja nauttii työnsä tuloksista.
Extyökkäri osoittaa kaikilla ulostuloillaan juuri ammattiyhdistysliikkeen tarpeellisuuden.
Yhteiskunnan pitää rakentua jokaisen yksilönsä oikeuksien ja tarpeellisuuden varaan, kaikki eivät ole selviytyjiä mutta jokaisella pitää olla paikkansa yhteiskunnassa.
Ammattiyhdistysliike on syntynyt huolehtimaan siitä että jokaisella ihmisellä olisi toimeentulon edellytykset joka puolestaan ylläpitää sisämarkkinoitamme. Ulkomaalaisen työvoiman kohtelu rakennusalalla, siivoustyössä, jne osoittavat täysin selvästi missä tilanteessa palkansaajat olisivat ilman ay-liikettä.
Kehotan extyökkäriä hakemaan asiantuntija-apua, sitä on saatavilla ja sen myötä voit hankkia itsellesi oikean elämän.Itsehän väitit psykologin silmäsi asiat itsellesi kertovan tuolla aiemmin jossain viime aikojen keskustelussa! Et sitten edes muista mitä itse kirjoitat? Taidat olla psykologin tarpeessa!
Anonyymi kirjoitti:
Tunsit varmaan olosi kotoisaksi siellä ?
Olen aina viihtynyt työssäni, olin valinnut alan, joka minua kiinnosti koko työurani ajan yli 40 vuotta. Itsepähän pöpilän esiin otit eli taisi olla tuttu paikka!
heh heh heh....Vai kiusaa se lyyli taas sinua lyyli määrissä että sinä lyyli ajattelit toistaa samat ay mafiat joita sinä hoet muutenkin aamusta iltaan pakkomielteisesti vuoden jokaisena päivänä vaatien asiallista keskustelua avauksessa jossa aloitit vttuilemisen omille sivupersoonillesi jatkaen saman parissa viestiketjussakin?? 🤣🤣🤣
Anonyymi
30.07.2022 09:52
Sama kaava (vttuilee omille sivupersoonilleen) ihan jokaisella palstalla joita mielivaltaisesti terrorisoi luotsinpestin suojista. Muiden viestit poistoon ja bannit perään ettei herran yksinpuheluja häiritä. IP koodit jäähylle syyksi sille riittäessä vastaaminen viestien kalasteluviesteihin jonkin ANONYYMIN nikin mainitseminen joille itse aukoo päätä tässäkin viestiketjussa tai käräyttäminen trollaamisesta luotsinpestin suojista joita seuraa aina uhriutumiset jokaisella nikillä sama anonyyminä syyttelyineen päälle hyökkäämisestä kun herran provoihin vastataan mihin niillä pyrkiikin.- Anonyymi
Viestiketju perinteisesti täynnä itse kirjoittamiaan viestejä joissa itseään nimittelee mm. säälittäväksi tyhmäksi pöpilän asukkaaksi jne. niiden viestien aina säilyessä koska on kirjoittanut ne itse viestien kadotessa missä edellinen todetaan.
Anonyymi
30.07.2022 09:58
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
ja sensuuri kehiin ettei kenellekkään jää epäselväksi kuinka palstaa häiriköi häiriintynyt luotsi. Äärimmäisen sensuuriherkkä raivoaja.Anonyymi
30.07.2022 10:41
Seuraavana vuorossa bannit ja jäähyt että pääsee jatkamaan häiriöittä v..ttuilemista ja provoamista muille kirjoittajille joiden kirjoittelun sitten estää jatkaen sen jälkeen sotaansa omien sivupersoonien kanssa mitä "harrastaa" pakkomielteisesti 18-22h 365vrk vuodessa käsittämättömällä ahkeruudella suomi24 ylläpidon suojeluksessa.ftt55 kirjoitti:
Anonyymi
30.07.2022 09:52
Sama kaava (vttuilee omille sivupersoonilleen) ihan jokaisella palstalla joita mielivaltaisesti terrorisoi luotsinpestin suojista. Muiden viestit poistoon ja bannit perään ettei herran yksinpuheluja häiritä. IP koodit jäähylle syyksi sille riittäessä vastaaminen viestien kalasteluviesteihin jonkin ANONYYMIN nikin mainitseminen joille itse aukoo päätä tässäkin viestiketjussa tai käräyttäminen trollaamisesta luotsinpestin suojista joita seuraa aina uhriutumiset jokaisella nikillä sama anonyyminä syyttelyineen päälle hyökkäämisestä kun herran provoihin vastataan mihin niillä pyrkiikin.Voisit kirjoittaa noilla kyvyilläsi Muumikomut seikkailee teoksen, jolla voisi olla menestystä jossain komuloisten paratiiseissa!
Anonyymi
30.07.2022 11:24
tee ilmoitus ylläpidolle tästä v*ttuilevasta luotsista niin saat itsellesi bannit asianomaisen tietenkin jatkaessa v*ttuilemista muille kirjoittajille joka toisella palstalla.- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Voisit kirjoittaa noilla kyvyilläsi Muumikomut seikkailee teoksen, jolla voisi olla menestystä jossain komuloisten paratiiseissa!
soita paranoid skitsoluotsi
Näet unta, esiinnyn vain yhtenä persoonana Extyökkärinä! Olin tosin vuosia sitten Työeläkeläinen mutta juuri Lyyli parvi, joka silloin esiintyi rekisteröitymättömillä nikeillään sai minut muuttamaan nikkiäni. Se nääs Työeläkeläinen näyttää ihan samalta kuin TyöeIäkeIäinen vaikka ne on kirjoitettu eritavoin! Siitä piti päästä eroon ja Extyökkäriä ei voi samoin väärentää näköiseksi näillä fonteilla!
Anonyymi
30.07.2022 18:35
Extyökkäri kirjoitti:
Näet unta, esiinnyn vain yhtenä persoonana Extyökkärinä! Olin tosin vuosia sitten Työeläkeläinen mutta juuri Lyyli parvi, joka silloin esiintyi rekisteröitymättömillä nikeillään sai minut muuttamaan nikkiäni. Se nääs Työeläkeläinen näyttää ihan samalta kuin TyöeIäkeIäinen vaikka ne on kirjoitettu eritavoin! Siitä piti päästä eroon ja Extyökkäriä ei voi samoin väärentää näköiseksi näillä fonteilla!
Lue lisää
Älä miljoonanikki otabannitjarauhotu nasufan osmiumau lantaloordi märkäruuti rotta mielibidee exyökkäri maitojunasotilas mokagubta viktorantiman tedwcraikaste jne jne puhu pskaa sinun toistaessa jokaisella nikilläsi samat kirjoitusvirheet pakkomielteet raivarit sensuurit banneineen jopa harhat jokaisella anonyymillä nikilläsi joista jokainen kuvittelee niiden olevan jotain muuta kuin anonyymejä jona tuotat valtaosan somesaasteestasi huolimatta kymmenistä nikeistäsi joiden kanssa menet kaiken hyvän lisäksi aina sekaisin koska niitä on niin paljon.
Kaikkea pölöä te Lyylit lykkäätte jotta ei tarvitsisi puuttua varsinaiseen asiaan joita itse pyysitte minut kirjoittamaan. Miksi ei ole mitään korkopolitiikasta ja sen vaikutuksista talouteen tullut keskusteluun? Eikä edes työttömyyteen ja uusiin tuottaviin työpaikkoihin ole otettu kantaa asiallisesti!
Ovatko todelliset aiheet kiellettyjä ay orjajoukolta?- Anonyymi
Sinä yksin elät orja haluillasi omaa elämääsi. Ja kaikki muut Suomessa elää normaalia elämää. Siinä selvä ja ratkaiseva ero. Luulisi jo sinunkin ymmärtävän. Tai ilmeisesti turha toivo kun kohdaltasi peli menetetty.
Ja kohta sinä taas, niin niin mutta............. - Anonyymi
Sinulla niitä ideoita, sinulla on kokemuksia, sinulla on tietoa! Eikö se riitä? mitä halvattua sinä kiusaat ihmisiä noilla jutuillasi?
- Anonyymi
Miksi sinä nyt et enää lainkaan halua keskustella noista Suomen tuoreimmista työllisyyluvuista?
Sillä nämä Suomen tuoreimmat julkaistut työllisyysluvuthan kertovat todella selkeästi sen tosiasian että Suomen työllisyys on noussut ennätyslukemiin.
Sinun mielestäsi se oli nyt varmaan todella väärin kun näin tässä nyt pääsi käymään Kun Sanna Marin on nykyään Suomen pääministerinä. Anonyymi
30.07.2022 18:37
Pyysitte? Sinun omat sivupersoonasi sinua "pyytää" kirjoittamaan ei kukaan muu muiden pyrkiessä pääsemään sinusta sk*tsoluotsista eroon.Anonyymi kirjoitti:
Sinä yksin elät orja haluillasi omaa elämääsi. Ja kaikki muut Suomessa elää normaalia elämää. Siinä selvä ja ratkaiseva ero. Luulisi jo sinunkin ymmärtävän. Tai ilmeisesti turha toivo kun kohdaltasi peli menetetty.
Ja kohta sinä taas, niin niin mutta.............Orja on aina jonkun komennettavissa, minä en! Ay orja on ay mafiosojen orja, eli niiden jotka haluavat Suomen diktaattoreiksi ja kun sieltä sanotaan istu! Niin sinä istut! Tai lakko niin sinä lakkoilet vaikka se ei edes olisi etusi!
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla niitä ideoita, sinulla on kokemuksia, sinulla on tietoa! Eikö se riitä? mitä halvattua sinä kiusaat ihmisiä noilla jutuillasi?
Itsehän pyysit niitä!
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä nyt et enää lainkaan halua keskustella noista Suomen tuoreimmista työllisyyluvuista?
Sillä nämä Suomen tuoreimmat julkaistut työllisyysluvuthan kertovat todella selkeästi sen tosiasian että Suomen työllisyys on noussut ennätyslukemiin.
Sinun mielestäsi se oli nyt varmaan todella väärin kun näin tässä nyt pääsi käymään Kun Sanna Marin on nykyään Suomen pääministerinä.Et sinäkään halua niistä keskustella! Jos haluat niin kerro ensin paljonko on saatu uusia tuottavia työpaikkoja yritysmaailmaan! Sitten kerro paljonko on veroilla maksettavaan julkiseen saatu aikaan veronsyöjätyöpaikkoja! Kerro sitten paljonko enemmän ne julkiset kustantavat verokassasta palkkoina, kuin jos ne maksettaisiin työttömyyskorvauksina?
Tuossa nyt on alkuun selviteltävää sinulle!
Jos sitten intoa riittää, niin kerro mitkä SS hallituksen toimet, ihan luetellen, ovat saaneet aikaan työpaikkojen lisääntymistä ja mille aloille ne ovat syntyneet!
Kun noihin päästään käsiksi niin voidaan alkaa keskustelemaan siitä miten työllisyyspolitiikkaa pitää hoitaa!ftt55 kirjoitti:
Anonyymi
30.07.2022 18:37
Pyysitte? Sinun omat sivupersoonasi sinua "pyytää" kirjoittamaan ei kukaan muu muiden pyrkiessä pääsemään sinusta sk*tsoluotsista eroon.Esitäpä todisteet tuohon väitteeseesi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et sinäkään halua niistä keskustella! Jos haluat niin kerro ensin paljonko on saatu uusia tuottavia työpaikkoja yritysmaailmaan! Sitten kerro paljonko on veroilla maksettavaan julkiseen saatu aikaan veronsyöjätyöpaikkoja! Kerro sitten paljonko enemmän ne julkiset kustantavat verokassasta palkkoina, kuin jos ne maksettaisiin työttömyyskorvauksina?
Jos sitten intoa riittää, niin kerro mitkä SS hallituksen toimet, ihan luetellen, ovat saaneet aikaan työpaikkojen lisääntymistä ja mille aloille ne ovat syntyneet!
Kun noihin päästään käsiksi niin voidaan alkaa keskustelemaan siitä miten työllisyyspolitiikkaa pitää hoitaa!Kyllä minä pystyn nyt asiallisesti keskustelemaan ihan mistä asiasta vaan. Toisin kuin sinä.
Ja nyt tämä tuorein tyllisyysaste prosentti ei todellakaan nyt erottele lainkaan esimerkiksi yksityisten tai julkisen puolen työpaikkoja. vaan se on se kokonaisprosentti.
Mutta käsittääkseni julkisen puolen hommiin on aina ollut todella vaikea päästä kun avoimia virkoja on niin niukasti auki. joten kyllä nyt käsittääkseni suurin osa uusista työpaikoista on nimenomaan syntynyt ns. yksityiselle puolelle.
Määriä en osaa nyt yhtäkkiä lainkaan kertoa.
ja käsittääkseni nyt Suomen nykyinen hallitus on tehnyt yrittäjien kanssa yhteistyötä esim veroteknisin ratkasuin että saadaan Suomeen uusia yrityksiä ja työpaikkoja. Myös koulutusta on käsittääkseni lisätty ja paranettu joten kyllä niitä toimenpiteitä Suomen nyklyinen hallitus on tehnyt aivan hallitusohjelmansa mukaisesti. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Orja on aina jonkun komennettavissa, minä en! Ay orja on ay mafiosojen orja, eli niiden jotka haluavat Suomen diktaattoreiksi ja kun sieltä sanotaan istu! Niin sinä istut! Tai lakko niin sinä lakkoilet vaikka se ei edes olisi etusi!
Mutta kai huomaat että eroat normaalista suomalaisesta kansasta ja yhteiskunnasta?
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä pystyn nyt asiallisesti keskustelemaan ihan mistä asiasta vaan. Toisin kuin sinä.
Ja nyt tämä tuorein tyllisyysaste prosentti ei todellakaan nyt erottele lainkaan esimerkiksi yksityisten tai julkisen puolen työpaikkoja. vaan se on se kokonaisprosentti.
Mutta käsittääkseni julkisen puolen hommiin on aina ollut todella vaikea päästä kun avoimia virkoja on niin niukasti auki. joten kyllä nyt käsittääkseni suurin osa uusista työpaikoista on nimenomaan syntynyt ns. yksityiselle puolelle.
Määriä en osaa nyt yhtäkkiä lainkaan kertoa.
ja käsittääkseni nyt Suomen nykyinen hallitus on tehnyt yrittäjien kanssa yhteistyötä esim veroteknisin ratkasuin että saadaan Suomeen uusia yrityksiä ja työpaikkoja. Myös koulutusta on käsittääkseni lisätty ja paranettu joten kyllä niitä toimenpiteitä Suomen nyklyinen hallitus on tehnyt aivan hallitusohjelmansa mukaisesti.Työllisyydessä pitäisi erotellä tuottava ja julkinen, vasta sitten sen voisi ymmärtää miksi eivät rahat riitä. Julkinen kun vain syö verorahoja, joita yksityinen tuottaa. Niiden suhteen pitää olla oikea eli yksityisen etuja pitää ajaa jotta veroeuroja riittää!
SS hallitus ei isommin arvosta yrityspuolta taloudessa koska asettaa ay mafian sen edelle.
Jossain ohjelmissaankin SS sanoo neuvottelevansa työllisyyden parantamisesta ay mafian kanssa mutta voihan hän yritystenkin antaa sanoa mielipiteensä. Kuitenkin jos puhutaan työllisyydestä niin neuvottelu pitäisi käydä työnantajien kanssa eikä työn jarruttajien kanssa.
Mitä päätöksiä sinun mielestäsi on tehty jotta Suomeen saadaan lisää yrityksiä? Mitä nuo verotekniset jotka mainitset itse asiassa ovat, voisitko selittää mistä väitteissäsi on oikeasti kyse käytännössä!
Minä kun en muista kuulleeni enkä lukeneeni mistään mikä saisi innostumaan uuden yrityksen perustamiseen entistä paremmin!Anonyymi kirjoitti:
Mutta kai huomaat että eroat normaalista suomalaisesta kansasta ja yhteiskunnasta?
En todellakaan eroa Suomen kansasta, en edes yhteiskunnasta vaan rahoitan niitä edelleen luultavasti sinuakin enemmän!
Ay orjisto ei ole Suomen kansa vaikka ehkä pieni osa siitä.- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Työllisyydessä pitäisi erotellä tuottava ja julkinen, vasta sitten sen voisi ymmärtää miksi eivät rahat riitä. Julkinen kun vain syö verorahoja, joita yksityinen tuottaa. Niiden suhteen pitää olla oikea eli yksityisen etuja pitää ajaa jotta veroeuroja riittää!
SS hallitus ei isommin arvosta yrityspuolta taloudessa koska asettaa ay mafian sen edelle.
Jossain ohjelmissaankin SS sanoo neuvottelevansa työllisyyden parantamisesta ay mafian kanssa mutta voihan hän yritystenkin antaa sanoa mielipiteensä. Kuitenkin jos puhutaan työllisyydestä niin neuvottelu pitäisi käydä työnantajien kanssa eikä työn jarruttajien kanssa.
Mitä päätöksiä sinun mielestäsi on tehty jotta Suomeen saadaan lisää yrityksiä? Mitä nuo verotekniset jotka mainitset itse asiassa ovat, voisitko selittää mistä väitteissäsi on oikeasti kyse käytännössä!
Minä kun en muista kuulleeni enkä lukeneeni mistään mikä saisi innostumaan uuden yrityksen perustamiseen entistä paremmin!Olet nyt todella outo ja kummaliinen tapaus.
Sinä se täällä päivästä toiseen kyselet että miten jotain yritytä spitäisi nyt hoitaa ja minkälaisia toimenpiteet olisi yritykselle hyväksi.
Joten todella kovinkin tietämätön sinä näytät nyt olevan jostain yrityksen pyörittämisestä. Kun et näköjään edes mitään ihan perusasioita näytä yrityksen pyörittämisestä lainkaan tietävän, vaan kyselet yrityksen pyörittämiseen ohjeita täältä jostain internetin yleisiltä keskustelupalstoilta.
Samalla kumminkin sinä aina väität että ole muka nyt vuosikymmeniä pyörittänyt kimpassa jonkilaista yritystä, vaikka sinulla ei näytä nyt olevan aavistustakaan siitä että miten jotain yritystä pyöritetään menestyksekkäästi ja tuottavasti.
Kyllä minä nyt ainakin ja tuskin olen ainoa joka kyseenalaistaa sinun yrittäjän urasi vallan kokonaan, kun sinulla ei näytä olevan edes mitkään perusasiat yrityksen pyörittämisestä mitenkään hallinnassa. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Työllisyydessä pitäisi erotellä tuottava ja julkinen, vasta sitten sen voisi ymmärtää miksi eivät rahat riitä. Julkinen kun vain syö verorahoja, joita yksityinen tuottaa. Niiden suhteen pitää olla oikea eli yksityisen etuja pitää ajaa jotta veroeuroja riittää!
Minä kun en muista kuulleeni enkä lukeneeni mistään mikä saisi innostumaan uuden yrityksen perustamiseen entistä paremmin!Arvostaako yritys, varsinkaan se yksityinen puoli, julkista puolta tai työntekijöitä ylipäänsä, ihan rehellisesti?
Kannan otoista, tavoitteista päätellen ei palaneen puupennin vertaa! Ykstyisiä yrityksiä ei kiinnosta mikään muu kuin tulos eikä mitään väliä miten se syntyy kunhan se syntyy.
On kaiken maailman arvotauluja firman seinillä, mutta kukaan ei tunnusta saati tunne niitä.
Vielä 1990 - luvulla oli jotain rotia yritysten toiminnassa, mutta siitten pääsi pullon henki irti ja haamut töihin, ihan Nesteen jalostamollekkin.
Yritysten pitäisi sitoutua "arvomaailmaansa" eikä tehtailla tyhjänpäiväisiä luetteloita arvoista jotka yrityksen arjessa eivät toteudu, ovat tyhjää sana helinää ja markkinoilla pitää ennnen kaikkea olla uskottava edes jossain asioissa. Anonyymi kirjoitti:
Olet nyt todella outo ja kummaliinen tapaus.
Sinä se täällä päivästä toiseen kyselet että miten jotain yritytä spitäisi nyt hoitaa ja minkälaisia toimenpiteet olisi yritykselle hyväksi.
Joten todella kovinkin tietämätön sinä näytät nyt olevan jostain yrityksen pyörittämisestä. Kun et näköjään edes mitään ihan perusasioita näytä yrityksen pyörittämisestä lainkaan tietävän, vaan kyselet yrityksen pyörittämiseen ohjeita täältä jostain internetin yleisiltä keskustelupalstoilta.
Samalla kumminkin sinä aina väität että ole muka nyt vuosikymmeniä pyörittänyt kimpassa jonkilaista yritystä, vaikka sinulla ei näytä nyt olevan aavistustakaan siitä että miten jotain yritystä pyöritetään menestyksekkäästi ja tuottavasti.
Kyllä minä nyt ainakin ja tuskin olen ainoa joka kyseenalaistaa sinun yrittäjän urasi vallan kokonaan, kun sinulla ei näytä olevan edes mitkään perusasiat yrityksen pyörittämisestä mitenkään hallinnassa.Mitähän perusasiaa en tiedä yrityksen pyörittämisestä? Voisitko kertoa!
Veikkaan siinä omaavani sinua pidemmän kokemuksen noin 30 vuotta ja joka vuosi tuloksellisesti, vaikka NL:n ansiosta -90 luvulla oli pari vähän hiljaisempaa tulosvuotta!
Enkä usko täälätä ohjeita kysyneeni mihinkään. Voisitko jos muuta haluat väittää laittaa linkit noihin kohtiin tai kopioida tänne ja kertoa päivämäärät!Anonyymi kirjoitti:
Arvostaako yritys, varsinkaan se yksityinen puoli, julkista puolta tai työntekijöitä ylipäänsä, ihan rehellisesti?
Kannan otoista, tavoitteista päätellen ei palaneen puupennin vertaa! Ykstyisiä yrityksiä ei kiinnosta mikään muu kuin tulos eikä mitään väliä miten se syntyy kunhan se syntyy.
On kaiken maailman arvotauluja firman seinillä, mutta kukaan ei tunnusta saati tunne niitä.
Vielä 1990 - luvulla oli jotain rotia yritysten toiminnassa, mutta siitten pääsi pullon henki irti ja haamut töihin, ihan Nesteen jalostamollekkin.
Yritysten pitäisi sitoutua "arvomaailmaansa" eikä tehtailla tyhjänpäiväisiä luetteloita arvoista jotka yrityksen arjessa eivät toteudu, ovat tyhjää sana helinää ja markkinoilla pitää ennnen kaikkea olla uskottava edes jossain asioissa.Mitä tarkoitat arvostuksella tässä yhteydessä? En varmuudella väittänyt esin julkiaten olevan turhia tai arvottomia vaan ne eivät tuota verokassaan täytettä vaan yritysmaailman tuotot niitä elättävät. Koulumaailma kutan terveydenhoito monine aloineen ovat tärkeitä mutta eivät tuottavia veromielessä. Siitä on kyse, joten ajatusmaailmasi lienee varsin kapeaa kaistaa työstävää sorttia!
Yritysten ainoa tejtävähän on tulle tooimeen, tehdä tulosta jotta ne voivat elättää noita julkisia ja valitettavasti ay mafiaakin!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mitähän perusasiaa en tiedä yrityksen pyörittämisestä? Voisitko kertoa!
Veikkaan siinä omaavani sinua pidemmän kokemuksen noin 30 vuotta ja joka vuosi tuloksellisesti, vaikka NL:n ansiosta -90 luvulla oli pari vähän hiljaisempaa tulosvuotta!
Enkä usko täälätä ohjeita kysyneeni mihinkään. Voisitko jos muuta haluat väittää laittaa linkit noihin kohtiin tai kopioida tänne ja kertoa päivämäärät!"Mitähän perusasiaa en tiedä yrityksen pyörittämisestä? Voisitko kertoa!"
Ilmeisesti sinulla nyt ei ole aavistustakaan siitä että miten sitä jonkinlaista yritystä pyöritetään menestyksekkäästi ja tuottavasti kun kerran vieläkin kyselet täällä jossain internetin yleisillä keskustelupalstoilla niitä hyviä ohjeita yrityksen menestykselliseen pyörittämiseen, vaikka käsittääkseni sinä olet ollut jo ainakin 15 vuotta eläkkeellä. Anonyymi kirjoitti:
"Mitähän perusasiaa en tiedä yrityksen pyörittämisestä? Voisitko kertoa!"
Ilmeisesti sinulla nyt ei ole aavistustakaan siitä että miten sitä jonkinlaista yritystä pyöritetään menestyksekkäästi ja tuottavasti kun kerran vieläkin kyselet täällä jossain internetin yleisillä keskustelupalstoilla niitä hyviä ohjeita yrityksen menestykselliseen pyörittämiseen, vaikka käsittääkseni sinä olet ollut jo ainakin 15 vuotta eläkkeellä.Et sitten kyennyt kertomaan ja todistamaan väitettäsi!
Miksi minä kysyisin kun olen jo koko firman myynyt hyvään hintaan uudelle yrittäjälle? Veikkaan sinun ymmärryksessäsi olevan toivomisen varaa, jos moista väität kirjoittaneeni. Etkä edes kykene tuomaan näytettä tai linkkiä jossa todistaisit kirjoittamani!
Et siis voinut kertoa!!!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mitä tarkoitat arvostuksella tässä yhteydessä? En varmuudella väittänyt esin julkiaten olevan turhia tai arvottomia vaan ne eivät tuota verokassaan täytettä vaan yritysmaailman tuotot niitä elättävät. Koulumaailma kutan terveydenhoito monine aloineen ovat tärkeitä mutta eivät tuottavia veromielessä. Siitä on kyse, joten ajatusmaailmasi lienee varsin kapeaa kaistaa työstävää sorttia!
Yritysten ainoa tejtävähän on tulle tooimeen, tehdä tulosta jotta ne voivat elättää noita julkisia ja valitettavasti ay mafiaakin!Osa siitä yksityisen puolen tuottamasta julkisen puolen kuluista palautuu veroina ja maksuina takaisin kuntien ja valtion kassaan.
Väittämistäsi saa sen kuvan, että julkisella puolella ei ole mitään arvoa vain yksityinen on autuaaksi tekevää.
Kun elättäisivätkin! Ne yritykset joilla olisi mahdollisuus elättää julkista puolta pitävät tasan huolen siitä, että yrityksen tuotot ovat lainoina jossain päin maailmaa, veroparatiisesissa, tai hallintareikstereissä, mitä tuottavampi yritys sen vähemmän maksetaan yhteiseen kassaan.
Ihmisten ainoa tehtävä on tulla toimeen, ei yritysten tai julkisen puolen pönkittäminen, mutta sinne ne osa-aikaisenkin sentit menevät, pohjattomaan kaivoon! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et sitten kyennyt kertomaan ja todistamaan väitettäsi!
Miksi minä kysyisin kun olen jo koko firman myynyt hyvään hintaan uudelle yrittäjälle? Veikkaan sinun ymmärryksessäsi olevan toivomisen varaa, jos moista väität kirjoittaneeni. Etkä edes kykene tuomaan näytettä tai linkkiä jossa todistaisit kirjoittamani!
Et siis voinut kertoa!!!"Miksi minä kysyisin kun olen jo koko firman myynyt hyvään hintaan uudelle yrittäjälle?"
No tuota asiaa minäkin nyt sinun suhteesi kovasti ihmettelen. Ei sinun todellakaan nyt koskaan tarvitsisi jossain internetin yleisillä keskustelupalstoilla kysellä yhtään mitään jostain yrityksen pyorittämisestä jos sinulla olisi siihen olemassa vankka ja pitkä kokemus.
Mutta siltä vain kyselet edelleenkin sitä. Aika todella outo asia tuo sinulta nyt vain on, ei voi mitään muuta nyt sanoa. Anonyymi
31.07.2022 17:02
Millä palstalla sinut tällä kertaa jauhotettiin kun palasit tappelemaan demaripalstalle omien sivupersooniesi kanssa?- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et sinäkään halua niistä keskustella! Jos haluat niin kerro ensin paljonko on saatu uusia tuottavia työpaikkoja yritysmaailmaan! Sitten kerro paljonko on veroilla maksettavaan julkiseen saatu aikaan veronsyöjätyöpaikkoja! Kerro sitten paljonko enemmän ne julkiset kustantavat verokassasta palkkoina, kuin jos ne maksettaisiin työttömyyskorvauksina?
Kun noihin päästään käsiksi niin voidaan alkaa keskustelemaan siitä miten työllisyyspolitiikkaa pitää hoitaa!Työllisyys on noussut selvästi tämän hallituksen aikana, ja vaikka samalla on pitänyt purkaa ja korjata edellisen vakuutuskuori/hallintarekisterihuntuhallituksen typeryyksiä perneritaksiuudistuksineen.
Anonyymi kirjoitti:
Osa siitä yksityisen puolen tuottamasta julkisen puolen kuluista palautuu veroina ja maksuina takaisin kuntien ja valtion kassaan.
Väittämistäsi saa sen kuvan, että julkisella puolella ei ole mitään arvoa vain yksityinen on autuaaksi tekevää.
Kun elättäisivätkin! Ne yritykset joilla olisi mahdollisuus elättää julkista puolta pitävät tasan huolen siitä, että yrityksen tuotot ovat lainoina jossain päin maailmaa, veroparatiisesissa, tai hallintareikstereissä, mitä tuottavampi yritys sen vähemmän maksetaan yhteiseen kassaan.
Ihmisten ainoa tehtävä on tulla toimeen, ei yritysten tai julkisen puolen pönkittäminen, mutta sinne ne osa-aikaisenkin sentit menevät, pohjattomaan kaivoon!Siis kiun julkiseen käytetään 100'000 niin veroina tulee takaisin ehkä 30'000 - 40'000 mutta tappiolle jäädään, vastoin kuin yksityisellä sektorilla, jossa tuotosta maksetaan perin pieni prosentti apuina eri tarkoituksiin. Siellä tuotto on hyvin lähellä 100% maksettujen/kerättyjen verojen määrästä!
Et toisaalta edes ymmärrä lukemaasi mutta se on Lyyli kansan ominaisuus teidän täällä esiintyvien perusteella. yhteiskuntahan kokonaisuudessaan elättää julkista, eri yhteiskunnan osat osallistuvat siihen omalla panoksellaan joka ei saa olla kelleen kohtuuton.
Olet lisäksi antanut huijata itseäsi, ay mafia tosin toimii kuvailemallasi tavalla, eivät yritykset juurikaan!Anonyymi kirjoitti:
Työllisyys on noussut selvästi tämän hallituksen aikana, ja vaikka samalla on pitänyt purkaa ja korjata edellisen vakuutuskuori/hallintarekisterihuntuhallituksen typeryyksiä perneritaksiuudistuksineen.
Kerro ihmeessä mitkä SS halloituksen toimet olisivat nostaneet työlliosyyttä? Olen kysynyt sitä bvarmaan kymmeniä kertoja vaan yhtään moista päätästä et ole vielä löytänyt! Hae ihmeessä kun niiden nimeen vannoty!
Olen edelleen sitä mieltä, että työllisyyden nousu on peräisin kahdesta asiasta, Siipiiän toimista ja komucoronan uhkan ja rajoitusten poistumisesta, eikä SS:llä ole mitään tekemistä sen kanssa parvineen!
Vai joko kerrot mitkä toimet SS hallituksella ovat saaneet yritykset laajentamaan ja jotkut perustamaan uusia yrityksiä merkittäviä määriä?- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Siis kiun julkiseen käytetään 100'000 niin veroina tulee takaisin ehkä 30'000 - 40'000 mutta tappiolle jäädään, vastoin kuin yksityisellä sektorilla, jossa tuotosta maksetaan perin pieni prosentti apuina eri tarkoituksiin. Siellä tuotto on hyvin lähellä 100% maksettujen/kerättyjen verojen määrästä!
Et toisaalta edes ymmärrä lukemaasi mutta se on Lyyli kansan ominaisuus teidän täällä esiintyvien perusteella. yhteiskuntahan kokonaisuudessaan elättää julkista, eri yhteiskunnan osat osallistuvat siihen omalla panoksellaan joka ei saa olla kelleen kohtuuton.
Olet lisäksi antanut huijata itseäsi, ay mafia tosin toimii kuvailemallasi tavalla, eivät yritykset juurikaan!Mitä kohtaa en ole ymmärtänyt?
Missä olen antanut huijata itseäni? Anonyymi kirjoitti:
Mitä kohtaa en ole ymmärtänyt?
Missä olen antanut huijata itseäni?Ymmärtämättömyytesi näkyy esim:
"Osa siitä yksityisen puolen tuottamasta julkisen puolen kuluista palautuu veroina ja maksuina takaisin kuntien ja valtion kassaan.
Väittämistäsi saa sen kuvan, että julkisella puolella ei ole mitään arvoa vain yksityinen on autuaaksi tekevää."
Kun osa palautuu niin tappiolla mennään eli kaivataan yksityisen runsasti tuloksentekoa jota vasurit vihaavat!
Olen kirjoittanut tähän tyyliin, julkisia palveliuja tarvitaan mutta ne vaativat yksityisen piuolen rahoitusta. Jos aiot arvostella olisi syytä lukea kaikki tai jättää kirjoittamatta. Voit myös kysyä jos arveluttaa, kun selvität mistä oikeasti ja miksi haluat lisää tietoa!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ymmärtämättömyytesi näkyy esim:
"Osa siitä yksityisen puolen tuottamasta julkisen puolen kuluista palautuu veroina ja maksuina takaisin kuntien ja valtion kassaan.
Väittämistäsi saa sen kuvan, että julkisella puolella ei ole mitään arvoa vain yksityinen on autuaaksi tekevää."
Kun osa palautuu niin tappiolla mennään eli kaivataan yksityisen runsasti tuloksentekoa jota vasurit vihaavat!
Olen kirjoittanut tähän tyyliin, julkisia palveliuja tarvitaan mutta ne vaativat yksityisen piuolen rahoitusta. Jos aiot arvostella olisi syytä lukea kaikki tai jättää kirjoittamatta. Voit myös kysyä jos arveluttaa, kun selvität mistä oikeasti ja miksi haluat lisää tietoa!Tuloksen tekoa ei vihata, sinulla on väärä käsitys asiasta. Minä en vihaa, mutta ihmettelen sitä kun väitetään yksityisen puolen rahoittavan julkisen talouden niin samalla tehdään kaikki ja vähän enemmänkin, että siltä julkisen puolen rahoitukselta vältytään ja se saa makssa maltaita.
Vai siihen tyyliin olet kirjoittanut? Minä olen lukenut että julkista puolta pitää supistaa, menoja leikata ja julkinen puoli ei tuota mitään vaan lisää kuluja, niin sinä olet kirjoittanut. Anonyymi kirjoitti:
Tuloksen tekoa ei vihata, sinulla on väärä käsitys asiasta. Minä en vihaa, mutta ihmettelen sitä kun väitetään yksityisen puolen rahoittavan julkisen talouden niin samalla tehdään kaikki ja vähän enemmänkin, että siltä julkisen puolen rahoitukselta vältytään ja se saa makssa maltaita.
Vai siihen tyyliin olet kirjoittanut? Minä olen lukenut että julkista puolta pitää supistaa, menoja leikata ja julkinen puoli ei tuota mitään vaan lisää kuluja, niin sinä olet kirjoittanut.Yksityinen tuottava yritystoiminta rahoittaa kaiken tässä maassa, muuta rahoitusta et tule löytämään!
- Anonyymi
Kirjoitit väärin:
Persujen kuuluu kirjoitaa: aymafia.
Niin ja tietysti klouni.
Extyökkäri taitaa olla sossun elätti.- Anonyymi
Noin se aina menee OBJR jokaisen nikkisi kohdalla. Kaikki avauksesi ja viestisi joissa v..ttuilet omille nikeillesi säilyy sinun sensuroidessa kuin kiukutteleva pikkulapsi muiden viestit joissa vain mainitaan ne samat nikit.
Ay mafia on ymmärretävä ilmaisu ja ay-mafia on toinen mahdollisuus mutta kun aloin ay mafiaa käyttämään niin teen sen siten edelleen. On Lyyli tyhmyyttä jos asiaa ei ymmärrä mutta sitä on liikkeellä kahmalokaupalla!
Ostin tänään possunfilepihvejä, joten olen huomisesta possun elätti, en sossun. En tiedä mistä sossupihvejä saa ostaa ja miten ne valmistetaan!
- Anonyymi
Kuka sinulta Ex nyt on jotakin pyytänyt ? Ettet vain olisi pyytänyt itseltäsi ?
Lyyli pyysi! Siitähän on koko keskustelu palsta olemassa joskaan Lyyli ei ole vastannut pyyntöönsä. Olet huono muistinen kun et muista mitä itse olet aikaan saanut!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Lyyli pyysi! Siitähän on koko keskustelu palsta olemassa joskaan Lyyli ei ole vastannut pyyntöönsä. Olet huono muistinen kun et muista mitä itse olet aikaan saanut!
Niin. Kukahan tämän ketjun aloitti.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Kukahan tämän ketjun aloitti.
Se selvinnee sinullekin siitä aloituisviestistä, jotta ei Lyyli ainakaan!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun234127- 613094
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813071Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3012477- 412202
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211351Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431229
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241141