Ajatuksia itänaapuristamme

Nyt kun Putler haikailee venäjää takaisin suurvallaksi ja nimenomaan historiaan vedoten on oikeutettu hyökkäämään naapuriensa kimppuun muistuttaisin historiasta.
Venäjä on tahrannut itsensä kolonialismin verisiin rikoksiin jo 500 vuotta eikä vain Afrikassa. Se on toteuttanut yli 500 vuotta kolonialismia Itä-Euroopassa, Pohjois- ja Keski-Aasiassa ja Kaukasiassa. Kansanmurhat, karkotukset, nälänhätä ja pakkokäännytykset ovat olleet sorron välineitä perinteisen sodan rinnalla.
Nyt tämä Putlerin Hitleriltä kopioima etupiiri-ajattelu oikeuttaakin sitten pelastamaan kaikki naapurimaat Natolta ja natseista.
Onneksi meillä on vahvat, varustellut ja osaavat puolustusvoimat jotka takaavat, että itänaapuri ei tule tänne vapautusretkelleen.
Meillä on onneksi tulevaisuudessa Nato tuomassa lisäturvaa

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan sama kenen vallan alla on köyhä.

      • Anonyymi

        Ei ole sama. Mieluummin olen köyhä ja vapaa kuin köyhä ja totalitarismissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sama. Mieluummin olen köyhä ja vapaa kuin köyhä ja totalitarismissa.

        Vapaus on ihmisen tärkeimpiä asioita elämässä tai tärkein. Sitä ei tarjoa ryssä eikä eurostoliitto joka riistää vapauksia.

        Ei kaiken tietenkään pidä olla vapaata sillä sehän tarkoittaa anarkiaa. Tiedätte kyllä millaista vapautta tarkoitan. Länsimaista vapautta ja kulttuuria mihin ollaan totuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaus on ihmisen tärkeimpiä asioita elämässä tai tärkein. Sitä ei tarjoa ryssä eikä eurostoliitto joka riistää vapauksia.

        Ei kaiken tietenkään pidä olla vapaata sillä sehän tarkoittaa anarkiaa. Tiedätte kyllä millaista vapautta tarkoitan. Länsimaista vapautta ja kulttuuria mihin ollaan totuttu.

        Nyt punikit tekee kaikkensa että se länsimainen vapaus romuttuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt punikit tekee kaikkensa että se länsimainen vapaus romuttuisi.

        Sekä länsimainen kulttuuri.


      • Anonyymi

        Tuollaisia ajatuksia syntyy, kun eksyy oman navan ympärillä pyöriessään.:)


    • Anonyymi

      Toivottavasti olet oikeassa armeijamme suhteen. Olen äärimmäisen pessimisti kuitenkin.

      • Minulla on osin ehkä vanhentunutta tietoa siitä, että jopa Putlerin panos - tuotos-suhde laskelmien lopputulos on se, ettei kannata hyökätä.


    • Anonyymi

      Monilta suomalaisilta on valitettavasti kadonnut historia taju. Ei ole ilmeisesti oltu koulussa hereillä. Venäjä ei ole noista ajoista muuttunut. Pintaa on ehkä vähän siloiteltu, mutta naamion takaa löytyy vanha imperialisti. Ukrainassa naamiot ovat pudonneet. Mutta luupäisimmät eivät vieläkään näytä ymmärtävän mistä on kyse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe