Nyt kun Putler haikailee venäjää takaisin suurvallaksi ja nimenomaan historiaan vedoten on oikeutettu hyökkäämään naapuriensa kimppuun muistuttaisin historiasta.
Venäjä on tahrannut itsensä kolonialismin verisiin rikoksiin jo 500 vuotta eikä vain Afrikassa. Se on toteuttanut yli 500 vuotta kolonialismia Itä-Euroopassa, Pohjois- ja Keski-Aasiassa ja Kaukasiassa. Kansanmurhat, karkotukset, nälänhätä ja pakkokäännytykset ovat olleet sorron välineitä perinteisen sodan rinnalla.
Nyt tämä Putlerin Hitleriltä kopioima etupiiri-ajattelu oikeuttaakin sitten pelastamaan kaikki naapurimaat Natolta ja natseista.
Onneksi meillä on vahvat, varustellut ja osaavat puolustusvoimat jotka takaavat, että itänaapuri ei tule tänne vapautusretkelleen.
Meillä on onneksi tulevaisuudessa Nato tuomassa lisäturvaa
Ajatuksia itänaapuristamme
9
112
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama kenen vallan alla on köyhä.
- Anonyymi
Ei ole sama. Mieluummin olen köyhä ja vapaa kuin köyhä ja totalitarismissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sama. Mieluummin olen köyhä ja vapaa kuin köyhä ja totalitarismissa.
Vapaus on ihmisen tärkeimpiä asioita elämässä tai tärkein. Sitä ei tarjoa ryssä eikä eurostoliitto joka riistää vapauksia.
Ei kaiken tietenkään pidä olla vapaata sillä sehän tarkoittaa anarkiaa. Tiedätte kyllä millaista vapautta tarkoitan. Länsimaista vapautta ja kulttuuria mihin ollaan totuttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaus on ihmisen tärkeimpiä asioita elämässä tai tärkein. Sitä ei tarjoa ryssä eikä eurostoliitto joka riistää vapauksia.
Ei kaiken tietenkään pidä olla vapaata sillä sehän tarkoittaa anarkiaa. Tiedätte kyllä millaista vapautta tarkoitan. Länsimaista vapautta ja kulttuuria mihin ollaan totuttu.Nyt punikit tekee kaikkensa että se länsimainen vapaus romuttuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt punikit tekee kaikkensa että se länsimainen vapaus romuttuisi.
Sekä länsimainen kulttuuri.
- Anonyymi
Tuollaisia ajatuksia syntyy, kun eksyy oman navan ympärillä pyöriessään.:)
- Anonyymi
Toivottavasti olet oikeassa armeijamme suhteen. Olen äärimmäisen pessimisti kuitenkin.
Minulla on osin ehkä vanhentunutta tietoa siitä, että jopa Putlerin panos - tuotos-suhde laskelmien lopputulos on se, ettei kannata hyökätä.
- Anonyymi
Monilta suomalaisilta on valitettavasti kadonnut historia taju. Ei ole ilmeisesti oltu koulussa hereillä. Venäjä ei ole noista ajoista muuttunut. Pintaa on ehkä vähän siloiteltu, mutta naamion takaa löytyy vanha imperialisti. Ukrainassa naamiot ovat pudonneet. Mutta luupäisimmät eivät vieläkään näytä ymmärtävän mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662398Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822074Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452027Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1181752Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301748Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1791425Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071369Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261215En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001