Taksiyrittäjän tie on tuhoon tuomittu

Anonyymi

Ei ole pienintäkään mahdollisuutta selviytyä alalla, jossa päättäjät sallivat ammattirikollisuuden ja veronkierron.

Kela on hinnoitellut ajot siten että vain rikoksia tehden voi ajaa. Samoin ovat tehneet kunnat ja kaupungit.

Alustataloudet eli taksien välitysyhtiöt siirtävät tulot suoraan veroparatiiseihin

Yleisessä tiedossa on, että lakeja rikotaan jatkuvasti palkkauksessa ja työajoissa, sekä vakuutukset ja lakisääteiset velvoitteet jätetään maksamatta. Uusi yhtiö jatkaa samaa toimintaa vuoden välein, kun vanha on mennyt ulosottoon.

Tämä on demarien ja keskustalaisten tahto. Viljellä laittomuuksia.

44

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhut asiaa veliseni. Sitten nämä toiset viranomaiset taas puuttuvat ajamiseen ja pysäköintiin. Antaisivat ihmisten tehdä työnsä rauhassa!

      Haluan ettei minua kytätä mutta kilpailijoita saisi valvoa.

      • Anonyymi

        Sipilä ja Bernerin
        Katainen ja Vanhanen

        Kepu pettää aina

        Taksit ovat aina olleet keskutalaisa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilä ja Bernerin
        Katainen ja Vanhanen

        Kepu pettää aina

        Taksit ovat aina olleet keskutalaisa

        Kepu on tyypillinen vasemmistopuolue, jonka jäsenet loisivat tukien varassa. Maanviljelijät ovat pahimpia loiseläjiä ja tukipummeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilä ja Bernerin
        Katainen ja Vanhanen

        Kepu pettää aina

        Taksit ovat aina olleet keskutalaisa

        Voi olla, että taksit ovat aina olleet keskustalaisia.
        Taksikuskit kumminkin enempi persuja. Ainaskin siihen asti, kun Iivisniemen paksu poika pyörsi lupauksensa taksikansalle. Tosin saihan hän siitä edestä jatkaa täysistuntojaan virka-Audin takapenkillä. Eli ei huono diili Timon kannalta.
        Saattaa olla, että pohjoisessa taksikuskeissa paljon lestoja?


      • Anonyymi

        Miten ennen hyvään aikaan taksikuskit oli varakasta porukkaa. Ihan oikeesti. Nyt on vitun tyhmiä ihmisiä eduskunnassa eivät ym,ärrä mitään käytännön asioita. Sotekin meni päin persettä. Mitähän seuraavaksi keksivät.


    • Anonyymi

      Haluan noudattaa lakia niiltä osin kun se on minulle eduksi jukolauta.

      • Anonyymi

        Lain pitäisi olla kansalaisten puolella, eikä heitä vastaan. Julkinen sektori on hyökännyt vasemmistohallituksen tuella taksialan työväestöä vastaan. He haluavat yrittäjien ja kuljettajien sekä heidän lasten kärsivän vilusta ja nälästä, vain saadakseen orjatyövoimaa hallinnolle. Röyhkeä ja ahne poliitikkojen ja virkailijoiden armeija nauttii ökyelämästään ja sortaa työtä tekevää väestöä syventäen luokkayhteiskuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lain pitäisi olla kansalaisten puolella, eikä heitä vastaan. Julkinen sektori on hyökännyt vasemmistohallituksen tuella taksialan työväestöä vastaan. He haluavat yrittäjien ja kuljettajien sekä heidän lasten kärsivän vilusta ja nälästä, vain saadakseen orjatyövoimaa hallinnolle. Röyhkeä ja ahne poliitikkojen ja virkailijoiden armeija nauttii ökyelämästään ja sortaa työtä tekevää väestöä syventäen luokkayhteiskuntaa.

        Höpö höpö,.


    • Anonyymi

      Kelahan ei ole hinnoitellut mitään, vaan ääliöt ovat tehneet tarjouksen 20 v. vanhoilla hinnoilla.

      En aja ainuttakaan kyytiä näillä hinnoilla.

      Saa mamut hoitaa keskenään.

      • Anonyymi

        Kela on pyytänyt tarjouksen vasemmistohallituksen määräämillä maksimihinnoilla, jotka löytyvät täältä
        https://finlex.fi/fi/laki/alkup/2021/20210405

        Välitysyhtiöt ovat tarjonneet ajoja alle valtioneuvoston määräämien hintojen. Kela on tiennyt sopimuksia tehdessään, että autoilijoilla ei ole mahdollisuutta noudattaa lakeja, vaan on toimittava rikollisesti. Kelassa on satoja alan asiantuntijoita.

        Välitysyhtiöitä ei haittaa autoilijoiden pakkorikollisuus eli se ettei palkkiot riitä kulujen jälkeen verojen ja lakisääteisten maksujen hoitamiseen, eikä kuljettajille pystytä maksamaan palkkoja.

        Se ei kiinnosta kilpailutuksien voittajia, heillähän ei ole yhtään autoa. He ovat vain välistävetäjiä eli alustayhtiöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kela on pyytänyt tarjouksen vasemmistohallituksen määräämillä maksimihinnoilla, jotka löytyvät täältä
        https://finlex.fi/fi/laki/alkup/2021/20210405

        Välitysyhtiöt ovat tarjonneet ajoja alle valtioneuvoston määräämien hintojen. Kela on tiennyt sopimuksia tehdessään, että autoilijoilla ei ole mahdollisuutta noudattaa lakeja, vaan on toimittava rikollisesti. Kelassa on satoja alan asiantuntijoita.

        Välitysyhtiöitä ei haittaa autoilijoiden pakkorikollisuus eli se ettei palkkiot riitä kulujen jälkeen verojen ja lakisääteisten maksujen hoitamiseen, eikä kuljettajille pystytä maksamaan palkkoja.

        Se ei kiinnosta kilpailutuksien voittajia, heillähän ei ole yhtään autoa. He ovat vain välistävetäjiä eli alustayhtiöitä.

        Eli Kelan pitäisi ymmärtää taksien kulurakenne paremmin kuin perinteisten taksiyritysten joilla on dataa saatavilla kymmenien vuosien ajalta? Tottakai syy on Kelan eikä kouluttamattomien taksareiden jotka ovat tottuneet laskuttaa maksimitaksaa sääntelyn suojissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Kelan pitäisi ymmärtää taksien kulurakenne paremmin kuin perinteisten taksiyritysten joilla on dataa saatavilla kymmenien vuosien ajalta? Tottakai syy on Kelan eikä kouluttamattomien taksareiden jotka ovat tottuneet laskuttaa maksimitaksaa sääntelyn suojissa.

        Kela on kerännyt kaiken kelakyytien datan itselleen koko maan alueelta ja kerää edelleen joka päivä. Missään muualla ei ole yhtä tarkkaa tietoa ajoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kela on pyytänyt tarjouksen vasemmistohallituksen määräämillä maksimihinnoilla, jotka löytyvät täältä
        https://finlex.fi/fi/laki/alkup/2021/20210405

        Välitysyhtiöt ovat tarjonneet ajoja alle valtioneuvoston määräämien hintojen. Kela on tiennyt sopimuksia tehdessään, että autoilijoilla ei ole mahdollisuutta noudattaa lakeja, vaan on toimittava rikollisesti. Kelassa on satoja alan asiantuntijoita.

        Välitysyhtiöitä ei haittaa autoilijoiden pakkorikollisuus eli se ettei palkkiot riitä kulujen jälkeen verojen ja lakisääteisten maksujen hoitamiseen, eikä kuljettajille pystytä maksamaan palkkoja.

        Se ei kiinnosta kilpailutuksien voittajia, heillähän ei ole yhtään autoa. He ovat vain välistävetäjiä eli alustayhtiöitä.

        tää oli sitä digiloikkaa ja normippurkutalkoota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää oli sitä digiloikkaa ja normippurkutalkoota

        Koko kansaa on kusetettu levittämällä väärää tietoa vapaasta hinnoittelusta. Vain vasemmistojohto kykenee tuollaiseen "venäjämeininkiin".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kela on pyytänyt tarjouksen vasemmistohallituksen määräämillä maksimihinnoilla, jotka löytyvät täältä
        https://finlex.fi/fi/laki/alkup/2021/20210405

        Välitysyhtiöt ovat tarjonneet ajoja alle valtioneuvoston määräämien hintojen. Kela on tiennyt sopimuksia tehdessään, että autoilijoilla ei ole mahdollisuutta noudattaa lakeja, vaan on toimittava rikollisesti. Kelassa on satoja alan asiantuntijoita.

        Välitysyhtiöitä ei haittaa autoilijoiden pakkorikollisuus eli se ettei palkkiot riitä kulujen jälkeen verojen ja lakisääteisten maksujen hoitamiseen, eikä kuljettajille pystytä maksamaan palkkoja.

        Se ei kiinnosta kilpailutuksien voittajia, heillähän ei ole yhtään autoa. He ovat vain välistävetäjiä eli alustayhtiöitä.

        Nämä Kelan hinnat on ihan ok, mutta jos /kunTaksi Helsinki myöntää Kelalle yli 30% alennuksen hinnoista ja ottaa vielä muutaman prosentin itse välistä, niin hinnat menee täysin järjettömiksi. Miksi näillä Kelan hinnoilla ei voisi ajaa? Niillä myös taksiyrittäjä eläisi.


      • Anonyymi

        Kyllä Kela virheen teki kun tarjoukset pyydettiin lääneittäin ja sallittiin tarjoajoajia jotka ei omista yhtään autoa. Näin se vaan on, yksittäiset vaikka kuntakohtaisia tarjouksia sallita. Suomessa on erilaisia paikkoja Helsinki ja muu maaseutu, välimatkat julmat hukkaa tulee. Kelalla ei elä kuin omaa autoa ajava, sekin heikosti. Ongelmat vaan pitää päättäjien tunnustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä Kelan hinnat on ihan ok, mutta jos /kunTaksi Helsinki myöntää Kelalle yli 30% alennuksen hinnoista ja ottaa vielä muutaman prosentin itse välistä, niin hinnat menee täysin järjettömiksi. Miksi näillä Kelan hinnoilla ei voisi ajaa? Niillä myös taksiyrittäjä eläisi.

        Niillä ei ajeta, koska välitysyhtiöt ovat tarjonneet halvemman hinnan. Taksi Helsingillä ei ole yhtään autoa, joten ei heitä kiinnosta vaikka taksit ajavat tappiolla.


    • Anonyymi

      Niinpä, aina syy on demarien.

    • Anonyymi

      ” Kela on hinnoitellut ajot siten että vain rikoksia tehden voi ajaa. Samoin ovat tehneet kunnat ja kaupungit.”

      Edellämainitut tahot kilpailuttaa ajot. Kilpailutuksiin osallistuvat määrittävät sen hintatason. Eli jos sinä niitä kyytejä ajat niin olet hyväksynyt sen hintatason. Ottaen huomioon että vanhat, perinteiset yhtiöt hoitavat Kelan ajot Uudellamaalla, niin onko tosiaan sillä tavalla että alan kokeneimmat yritykset eivät ymmärrä alan kulurakennetta ja nyt itketään kun paskat on housuissa? Toki eihän taksit näköjään osaa prosenttilaskujakaan.

      • Anonyymi

        Kuten ylläolevasta linkistä näemme, niin poliitikot ovat määrittäneet hintatason. Kelan ajojen kilpailutuksen ovat voittaneet alustataloudet, joita myös taksikeskuksiksi kutsutaan. Niillä ole yhtään taksiautoa, eivätkä ne aja ainuttakaan ajoa. Ne ovat puhelinkeskuksia, jotka siirtävät ajoja eri taksiyrityksille.


      • Anonyymi

        Taksi Helsingillä ja Lähitaksilla ei ole yhtään taksia. Ne ovat pelkkiä välityskeskuksia ilman autoja ja kuljettajia, samanlaisia kuin esim. Uber, Yango ja 02 taksi.

        Lähitaksi perusti vielä kelakyytejä varten toisen puhelinkeskuksen nimeltään Suomen Lähilogistiikka Oy. Taksi Helsinki ulkoisti Kela-välityskeskuksien toiminnan Oy Eniro Finland Ab:lle .

        Kilpailutuksen voittaneilla yhtiöillä ei ole ainuttakaan taksia tai kuljettajaa.


      • Anonyymi

        Itse asiassa kukaan tämän keskustelupalstan ulkopuolella ei " itke paskat housuissa".
        Asiakkailta ja autoilijoilta valituksia näkee todella harvoin, mistä voi päätellä, että kyydit hoituvat, tietenkin surkeammalla palvelutasolla ja myös surkeammalla km hinnalla, ihan kohtuullisesti. Jos hinnat olisi niin alhaiset että niillä ei tulisi toimeen, ei niitä varmaankaan kukaan ajaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa kukaan tämän keskustelupalstan ulkopuolella ei " itke paskat housuissa".
        Asiakkailta ja autoilijoilta valituksia näkee todella harvoin, mistä voi päätellä, että kyydit hoituvat, tietenkin surkeammalla palvelutasolla ja myös surkeammalla km hinnalla, ihan kohtuullisesti. Jos hinnat olisi niin alhaiset että niillä ei tulisi toimeen, ei niitä varmaankaan kukaan ajaisi.

        Jos olisit joskus ollut taksialalla tai edes käyttänyt taksia, niin tietäisit mikä on totuus.

        Jokainen autoilija tietää, että kelakyydin voi ehkä ajaa, jos lähtö sattuu olemaan auton sijaintipaikan vieressä ja on muuten menossa samaan suuntaan minne kuljetettava pitäisi viedä. Muissa tapauksissa ne pitää hylätä.

        Palvelusta on naurettavaa puhua nykyisillä hinnoilla. Se ei sisälly hintoihin. Tärkeintä on, että ei tuhlaa ylimääräistä sekuntiakaan kuorman kuljetukseen paikasta toiseen. Jos haluaa palvelua, sitä saa ostaa erikseen rahalla. Kelan hintoihin ei sisälly kuin kuorman siirto.

        Kelakyydit ovat kannattavia vain jättämällä palkat, verot, vakuutukset ja sosiaalikulut maksamatta. Siksi niitä ajavat pääasiassa maahanmuuttajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksi Helsingillä ja Lähitaksilla ei ole yhtään taksia. Ne ovat pelkkiä välityskeskuksia ilman autoja ja kuljettajia, samanlaisia kuin esim. Uber, Yango ja 02 taksi.

        Lähitaksi perusti vielä kelakyytejä varten toisen puhelinkeskuksen nimeltään Suomen Lähilogistiikka Oy. Taksi Helsinki ulkoisti Kela-välityskeskuksien toiminnan Oy Eniro Finland Ab:lle .

        Kilpailutuksen voittaneilla yhtiöillä ei ole ainuttakaan taksia tai kuljettajaa.

        ”Taksi Helsingillä ja Lähitaksilla ei ole yhtään taksia. Ne ovat pelkkiä välityskeskuksia ilman autoja ja kuljettajia, samanlaisia kuin esim. Uber, Yango ja 02 taksi.”

        Paitsi että LT:n ja TH:n autoilijat omistaa ne väkutyskeskukset. Mutta ottaen huomioon että taksarit ei osaa laskea alvillisesta hinnasta alv0% hintaa niin ehkä on parempi että te ette puutu välityskeskuksien tekemisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit joskus ollut taksialalla tai edes käyttänyt taksia, niin tietäisit mikä on totuus.

        Jokainen autoilija tietää, että kelakyydin voi ehkä ajaa, jos lähtö sattuu olemaan auton sijaintipaikan vieressä ja on muuten menossa samaan suuntaan minne kuljetettava pitäisi viedä. Muissa tapauksissa ne pitää hylätä.

        Palvelusta on naurettavaa puhua nykyisillä hinnoilla. Se ei sisälly hintoihin. Tärkeintä on, että ei tuhlaa ylimääräistä sekuntiakaan kuorman kuljetukseen paikasta toiseen. Jos haluaa palvelua, sitä saa ostaa erikseen rahalla. Kelan hintoihin ei sisälly kuin kuorman siirto.

        Kelakyydit ovat kannattavia vain jättämällä palkat, verot, vakuutukset ja sosiaalikulut maksamatta. Siksi niitä ajavat pääasiassa maahanmuuttajat.

        ”Kelakyydit ovat kannattavia vain jättämällä palkat, verot, vakuutukset ja sosiaalikulut maksamatta. Siksi niitä ajavat pääasiassa maahanmuuttajat.”

        Paljon näyttää Meikussa olevan TH:n autoja kyttäämässä niitä kyytejä. Ehkä sun henkilökohtainen talous ja firman talous ei niiden ajamista kestä, mutta monella muulla kestää. Dä voit istua tolpalla itkemässä kyytien perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Taksi Helsingillä ja Lähitaksilla ei ole yhtään taksia. Ne ovat pelkkiä välityskeskuksia ilman autoja ja kuljettajia, samanlaisia kuin esim. Uber, Yango ja 02 taksi.”

        Paitsi että LT:n ja TH:n autoilijat omistaa ne väkutyskeskukset. Mutta ottaen huomioon että taksarit ei osaa laskea alvillisesta hinnasta alv0% hintaa niin ehkä on parempi että te ette puutu välityskeskuksien tekemisiin.

        mihin sä jätit ne hankintojen sisältämät alvit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Taksi Helsingillä ja Lähitaksilla ei ole yhtään taksia. Ne ovat pelkkiä välityskeskuksia ilman autoja ja kuljettajia, samanlaisia kuin esim. Uber, Yango ja 02 taksi.”

        Paitsi että LT:n ja TH:n autoilijat omistaa ne väkutyskeskukset. Mutta ottaen huomioon että taksarit ei osaa laskea alvillisesta hinnasta alv0% hintaa niin ehkä on parempi että te ette puutu välityskeskuksien tekemisiin.

        Autoilijat eivät omista keskuksia. Autoilijat voivat omistaa vanhoja arvottomia osakkeita. Oskkeita on erilaisia, lisäksi on palvelusopimuksia. Kaikilla osakkeilla ei ole äänivaltaa, eikä ne liitä autoa keskukseen. Siitä veloitetaan erikseen, joten usein arvottomien osakkeiden omistaminen on usein pelkkä haitta. Keskuspeliä varten on myös perustettu eri nimillä osakeyhtiöitä ja yhdistyksiä. Yhdistyksien kautta on helppo kierrättää varoja "oikeille henkilöille", sekä tehdä verotonta liiketoimintaa, kuten myydä alan tuotteita ja kursseja.

        Tietenkin välityskeskuksien renkitytöt ja -pojat, joita autoilijoiksikin kutsutaan, eivät osaa muuta kuin ajaa silloin kun "keskusjohto" käskee, sinne minne käskettiin, ja niillä hinnoilla mitkä keskus on määrännyt. Tuollaista renkiväkeä ei kannata sekoittaa yrittäjiin, jotka päättävät itse toiminnoistaan ja hinnoittelevat itse tuotteet ja palvelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kelakyydit ovat kannattavia vain jättämällä palkat, verot, vakuutukset ja sosiaalikulut maksamatta. Siksi niitä ajavat pääasiassa maahanmuuttajat.”

        Paljon näyttää Meikussa olevan TH:n autoja kyttäämässä niitä kyytejä. Ehkä sun henkilökohtainen talous ja firman talous ei niiden ajamista kestä, mutta monella muulla kestää. Dä voit istua tolpalla itkemässä kyytien perään.

        Voihan sitä ajella euron palkalla, jotta voi leikkiä sukulaisten silmissä "suurta autoilijaa". TH:n välityksessä olevissa autoissa on useimmiten mamu kuskina. Niillehän ei tarvitse maksaa mitään, kun ne eivät ymmärrä mistään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten ylläolevasta linkistä näemme, niin poliitikot ovat määrittäneet hintatason. Kelan ajojen kilpailutuksen ovat voittaneet alustataloudet, joita myös taksikeskuksiksi kutsutaan. Niillä ole yhtään taksiautoa, eivätkä ne aja ainuttakaan ajoa. Ne ovat puhelinkeskuksia, jotka siirtävät ajoja eri taksiyrityksille.

        Demarit vihaavat yrittäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kelakyydit ovat kannattavia vain jättämällä palkat, verot, vakuutukset ja sosiaalikulut maksamatta. Siksi niitä ajavat pääasiassa maahanmuuttajat.”

        Paljon näyttää Meikussa olevan TH:n autoja kyttäämässä niitä kyytejä. Ehkä sun henkilökohtainen talous ja firman talous ei niiden ajamista kestä, mutta monella muulla kestää. Dä voit istua tolpalla itkemässä kyytien perään.

        Voihan niitä ajella, kun ei maksa mitään lakisääteisiä maksuja. Kela on järjestänyt koko maan kattavan talousrikollisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarit vihaavat yrittäjiä.

        Minä luulen että hallituksella on muutakin tekemistä kuin miettiä köyhien taksien kilometri hintoja. PS. Minusta Sipilä ja Berner ei olleet DEMAREITA VAAN KESKUSTA JA KOKOOMUS. EI kaikki tyhmyys tule vasemalta . Iso tuloinen autoilija leikkiin oikeistolaista
        ja valittaa aina kaikki on demareiden syytä. TYHMYYTÄ ON MOLEMMIN PUOLIN TIETÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä ajella euron palkalla, jotta voi leikkiä sukulaisten silmissä "suurta autoilijaa". TH:n välityksessä olevissa autoissa on useimmiten mamu kuskina. Niillehän ei tarvitse maksaa mitään, kun ne eivät ymmärrä mistään mitään.

        ”Niillehän ei tarvitse maksaa mitään, kun ne eivät ymmärrä mistään mitään.”
        Tottakai tarvitsee maksaa! Ja suuri osa heidän palkanmaksusta sosialisoitu Kelan eli veronmaksajien maksettavaksi.
        Ja sehän sopii halpaa taksia kaipaaville. Joilla yleensä Kela-Gold kuten halpistaksin kuskillakin. Eli varsinaisia Kela-takseja.


    • Anonyymi

      Yrittäjillä ei ole ongelmia, koska OIKEA yrittäjä hinnoittelee itse. Silloin tietenkin voittoa tulee palkkojen ja lakisääteisten maksujen jälkeen. Pikku renkipoju eli autoilija ei ole oikea yrittäjä vaan puhelinkeskuksien orja, joka ajaa toisten määräämillä hinnoilla.

      • Anonyymi

        Millä planeetalla elät? VILLIT taksitko ovat ainoita oikeita yrittäjiä taksialalla? Tarvitsisiko heidän nostaa Kelan tukia samaan aikaan, jos olisivat bisnesneroja?
        Ovatko Keskon kauppiaat myös orjapojuja, koska joutuvat toimimaan Keskon määräämin ehdoin?
        Ovat k.o. ”orjapojut” kuitenkin yleensä paikkakuntansa varakkaimpia yrittäjiä.


    • Anonyymi

      Ruotsin malli puree, kiitos kuuluu alan vapauttajalle kokoomusBernerille.

      • Anonyymi

        Pk seudulla homma toimii hyvin. Taksin saa ilman jonottamista ja jos haluaa säästää niin kilpailuttaminen on kanssa helppoa. Lyhyet kyydit on halvempia kuin pelkkä aloitusmaksu vapautusta edeltäneeltä ajalta. Myös valtio säästää kun Kelan maksamat kyydit on kilpailutettu. Ainoa häviäjä on känninen urpo joka ei osaa katsoa minkä hintaiseen taksiin nousee sekä sääntelyn suojissa lihonnut taksari jonka elintaso laskee. Toki on yrittäjiä jotka ovat menestyneet erinomaisesti vapautuksen jälkeen, mutta ne ovat niitä ahkeria taksareita joilla on halua, kiinnostusta sekä taitoa kasvattaa liiketoimintaa.


    • Anonyymi

      Vihervasemmisto järjestellyt (työperäisille) maahanmuuttajille (pimeitä) töitä. Kun ihminen ei osaa muuta, eikä pysty kommunikoimaan Suomessa puhuttavilla kielillä, niin automaattivaihteisen auton ajaminen onnistuu teknisesti vaikka kehitysmaataustalta, vaikkakaan ei liikennesääntöjen mukaisesti. Nimellisesti ovat töissä, vaikka elanto tulee Ke-La Oy.stä. Taksin ajaminen on lähinnä harrastus ja ajankulu.

    • Anonyymi

      Moniko noista mamuista tekee yleensä rehellistä työtä? Parin tonnin liksoissa ei isoilla Audeilla ja Bemareilla ajella, sen tietää jokainen.

    • Anonyymi

      Berner ja sipilä ovat hyviä kavereita lestadiolaisista yhteisöstä. Siksi sipilä antoi ministeri pestin bernerille. Eihän berner osannut mitään. Miksi ei vaadita että tulee korjaamaan kauheat virheet. Ei enää uskalla taksia tilata kun tulee musta mies ovelle niin menettää vanha kaikki rahansa. Ovat niin pahoja nämä muslimi miehet. Musta mies on keksinyt että pitää maksaa palveluraha erikseen. Eivät osaa suomen kieltä. Kivasti suuttuvat kun menen toiseen taksiin. Hihhh hehhh. Onneksi saan valita. Mustiin ei ole yhtään luottaminen. Mutta onneksi pirun sipilä ei ole eduskunnassa. Jeeeeeeeee

    • Anonyymi

      Kyllä alasta jaksetaan jauhaa kakkaa, vaikka se ei muita ammatteja kummempi ole.

    • Anonyymi

      Keitäs hallituksessa olikaan , kun " taksi uudistus " tehtiin ? Olisko ollu Sipilän hallitus ? Berneri oli ministeri joka Uberin lobbauksella lait kirjoitti . Oliko Kokoomuksen ministeri ? Ei voi muistaa , kun on jo vuosia kulunut . Mutta nyt Orpo laittaa Suomen kuntoon .

      • Anonyymi

        Muistaakseni vasemmisto osa sossuka ja kd olivat vapautusta vastaan. Nyt vapauttajat ulisee ja valittaa kalleudesta, osaamattomuudesta, raiskauksista ja lopuksi luotettavuudesta. Taksin saanti pitti parantua muttt edelleen naristaan. Ennen piti tulla heti, tai lähti lupa. :)))


    • Anonyymi

      Tais olla Sipilä ja Berner etunenässä. Vapaata taksia ajamassa Oulussa yksi kuski oli ollut mielissään. Oli Sipilä ollut onnellinen kun kaikki tykkää tästä luotettavasti uudesta toimintamallista. Entinen Aut. nyt eläkkeellä.

    • Anonyymi

      Välitysyhtiöt ovat huijarifirmoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe