Miten parhaiten siivota moinen sotku? Jotain hajun poistoainetta varmaan pitäis kans!? Olen juuri myymässä autoa niin pitää olla priimakunnossa!
Sahtitynnyri kaatui dusterin peräloosteriin
14
97
Vastaukset
- Anonyymi
Korkki kiinni ja autokauppaan katselemaan jotain autoa eikä daciaa.
- Anonyymi
polta se romu, rellun ylijäämistä kasattu
- Anonyymi
Se on poijaat just näin. Dacia on b-osista kasattu avto. Niin. En kutsu daciaa autoksi
- Anonyymi
Illodiinia niin että läiske ja loiske käy. Lopuksi märkäimurilla reilusti imua.
- Anonyymi
Parempi se sahdin tuoksu kuin Dacian alkuperäinen haju.
- Anonyymi
Kaikenlaisiin sairaisiin kommentteihin sitä vielä vastaillaan , tätä ei normaalijärjellää voi uskoa todeksi !!!!!!!!!
- Anonyymi
Tällä palstalla ei normaalijärkeä kunnioiteta. Tuliko selväksi?
- Anonyymi
Minä olen mahti saari sahti vaari!
- Anonyymi
Kuka idioten kuljettaa sahtia dusterissa. Dusterissa pitää kuljettaa öljykannua. Diesel moottori kuluttaa litroja öljyä.
- Anonyymi
Olet sekoittanut dusterin Audiin
- Anonyymi
Kyllä näin on VW ja Audi kuluttaa öljyjä toistenkin edestä !
- Anonyymi
Kyllä useampikin kuskaa sahtitynnyriä Dusterin peräkontissa. Senhän sai kaupantekijäisenä yhteen aikaan. Vieläpä täynnä.
Ideana taisi olla se, jos Duster hyytyy tien poskeen, niin sahti rauhoittaa mielen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844