Miten parhaiten siivota moinen sotku? Jotain hajun poistoainetta varmaan pitäis kans!? Olen juuri myymässä autoa niin pitää olla priimakunnossa!
Sahtitynnyri kaatui dusterin peräloosteriin
14
112
Vastaukset
- Anonyymi
Korkki kiinni ja autokauppaan katselemaan jotain autoa eikä daciaa.
- Anonyymi
polta se romu, rellun ylijäämistä kasattu
- Anonyymi
Se on poijaat just näin. Dacia on b-osista kasattu avto. Niin. En kutsu daciaa autoksi
- Anonyymi
Illodiinia niin että läiske ja loiske käy. Lopuksi märkäimurilla reilusti imua.
- Anonyymi
Parempi se sahdin tuoksu kuin Dacian alkuperäinen haju.
- Anonyymi
Kaikenlaisiin sairaisiin kommentteihin sitä vielä vastaillaan , tätä ei normaalijärjellää voi uskoa todeksi !!!!!!!!!
- Anonyymi
Tällä palstalla ei normaalijärkeä kunnioiteta. Tuliko selväksi?
- Anonyymi
Minä olen mahti saari sahti vaari!
- Anonyymi
Kuka idioten kuljettaa sahtia dusterissa. Dusterissa pitää kuljettaa öljykannua. Diesel moottori kuluttaa litroja öljyä.
- Anonyymi
Olet sekoittanut dusterin Audiin
- Anonyymi
Kyllä näin on VW ja Audi kuluttaa öljyjä toistenkin edestä !
- Anonyymi
Kyllä useampikin kuskaa sahtitynnyriä Dusterin peräkontissa. Senhän sai kaupantekijäisenä yhteen aikaan. Vieläpä täynnä.
Ideana taisi olla se, jos Duster hyytyy tien poskeen, niin sahti rauhoittaa mielen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443116Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771655- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1081123UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1081120