Eikö ole mielenkiintoista

Että Venäjää kritisoivat ketjut poistetaan palstalta. Maalaisliittolsisetko joiden paras kaveri Rysä on aina ollut näitä kantelee?

21

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kepuloiset ottivat sieltä verirahat.

    • Anonyymi

      PS voisi vähän selvittää sitä, miksi materiaalifysiikan tohtori Angela Merkel meni niin täydellisesti halpaan ja luopumaan länsimaisesta ydinenergiasta, turvallisesta, saasteettomasta lähteestä aikana, jolloin Ranska lisää käyttöä. Eli siis jos pelkäisi (ei pidä), niin naapurimaa on täynnä ydinenergiaa. Miksi Merkel ei noussut vihreää huuhaata vastaan?

      PS voisi selvittää, miksi Soini päästi Rosatomin, siis Putinin viraston, omistajaksi kepun KIIREELLÄ himoamaan Fennovoimaan eli käsiksi Suomen kantaverkon tietoihin. Rosatom ei ole yritys vaan Kremlin agentti. Miksi sen konttorin Raos Voima Oy annetaan jatkaa toimintaansa keskellä Helsinkiä Lauttasaaressa

      https://www.suomenuutiset.fi/paunio-vihreiden-50-vuotinen-sota-energiaa-vastaan-saa-kauhean-loppunaytoksensa-ensi-talvena/#comment-1142560

    • Rakentava kritiikki on hyväksyttävää, mutta mustamaalaaminen ja pilkkaaminen on tie, joka pahimmillaan johtaa suomalaiset säteilysairauksien kurimukseen. Kekkosen ajan viisaus "Siperia opettaa" on edelleen ajankohtainen ja varteenotettava ohjenuora suuren karhun länsinaapurin noudattaa.

      • Pitäisi antaa rakentavaa kritiikkiä Butshan tapahtumien jälkeen. Sitäkö tarkoitat.
        Väleistä Venäjään ei tarvi huolehtia kun niitä ei tarvi olla siitä päivästä kun ensimmäiset ydinkärjet tänne tuodaan.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Pitäisi antaa rakentavaa kritiikkiä Butshan tapahtumien jälkeen. Sitäkö tarkoitat.
        Väleistä Venäjään ei tarvi huolehtia kun niitä ei tarvi olla siitä päivästä kun ensimmäiset ydinkärjet tänne tuodaan.

        PS. B-52 pommikoneita on jo tuotu Englantiin. NATO-miehittäjinä voidaan keskustella sitten esim
        Isonvihan aikaisista julmuuksista mitkä Pohjanmaalla kyllä muistetaan.
        Samoin partisaanien raiskaamisista.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        PS. B-52 pommikoneita on jo tuotu Englantiin. NATO-miehittäjinä voidaan keskustella sitten esim
        Isonvihan aikaisista julmuuksista mitkä Pohjanmaalla kyllä muistetaan.
        Samoin partisaanien raiskaamisista.

        ... ja ja noitavainojen uhreista ja Tsingis Khanin uhreista. Jos haluat maailmasta edes hitusen humanistisemman paikan, aloita itsestäsi... Hyväntahtoisuus on se piirre, jota soisin sinun omalla kohdallasi voimistavan.


      • Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

        ... ja ja noitavainojen uhreista ja Tsingis Khanin uhreista. Jos haluat maailmasta edes hitusen humanistisemman paikan, aloita itsestäsi... Hyväntahtoisuus on se piirre, jota soisin sinun omalla kohdallasi voimistavan.

        Kyllä mutta Suomesssa rysänpreseen nuolenta on jatkunut yya- kauden jälkeen vahvana KUTEN NORDSTREAM RYSSÄNPUTKI NS2 osoittaa, Puola ja Viro vastustivat sitä asiapohjalla ja Suomen poliitikot nuolivat rysänpreseen

        Toinen asia on että pieni maa Suomi ei ole saanut julkiseksi rysän tekemiä kansanmurhia ja sotarikoksia samalla tavalla kun suuret kulttuurit, tähän on saatava muutos ja rysä paljastettava kaikilla rintamilla. Rysän tavisraakalaiset eivät tunne edes talvisotaa


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Pitäisi antaa rakentavaa kritiikkiä Butshan tapahtumien jälkeen. Sitäkö tarkoitat.
        Väleistä Venäjään ei tarvi huolehtia kun niitä ei tarvi olla siitä päivästä kun ensimmäiset ydinkärjet tänne tuodaan.

        Suomeen ei koskaan tuoda ensimmäistäkään ydinkärkeä, halusit tai et. Jos käsityksesi maailman menosta olisi yleinen normi maassamme, saattaisit piankin menehtyä säteilysairauteen. Harmipuoli olisi se, että näin kävisi myös enemmistölle, terveen maailmankatsomuksen omaaville kanssatallaajillemme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mutta Suomesssa rysänpreseen nuolenta on jatkunut yya- kauden jälkeen vahvana KUTEN NORDSTREAM RYSSÄNPUTKI NS2 osoittaa, Puola ja Viro vastustivat sitä asiapohjalla ja Suomen poliitikot nuolivat rysänpreseen

        Toinen asia on että pieni maa Suomi ei ole saanut julkiseksi rysän tekemiä kansanmurhia ja sotarikoksia samalla tavalla kun suuret kulttuurit, tähän on saatava muutos ja rysä paljastettava kaikilla rintamilla. Rysän tavisraakalaiset eivät tunne edes talvisotaa

        Kuten Hyvä Veli sanoit pommittajat ovat jo valmiina ja Rysän opettaminen tavoille alkaa.


    • Anonyymi

      Ho mot pelkää Venäjää, siinä sossun syy ärhentelyyn. Eikä syyttä.

      • Mitä se kaappihomo taas vaahtoaa ?


      • Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

        Mitä se kaappihomo taas vaahtoaa ?

        Pelottaa sinun ja sossun lailla Putin kun se meille homoille ei päivää sano.


    • Anonyymi

      Syyriassakin taistellut apulaiskomentaja kaatui
      Putinsodassa
      32-vuotias Ruslan Gilmanov kaatui Ukrainan Grachevskyn alueella18. heinäkuuta 2022
      https://orenday.ru/news/180722172310

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Kyllä tuolla aiemmin ole lukenut moniakin joita ei ole poistettu. Tosin aika monta omaanikin on mutta eivät kaikki ollet venäjä-vastaisia. En koskaan ole ymmärtänyt syytä miksi ne ovat poistettu.

      • Anonyymi

        Joo, USn valtaosa blogisteista on häipynyt sensuurin takia
        En yleensä lue Usaria enkä seuraa sinne blogisteiksi jäänyttä pientä keskenään kinaavaa porukkaa

        (mielenkiintoisi poissulkemani on "painovoima ei ole vetovoima" - tyyppi jonka US antaa kirjoitella täyttä puutaheinää työntövoimasta vaikka tyypillä ei ole fysiikan alan suorituksia eikä referoituja julkaisuja)


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ukraina oli tuhonnut venäläisten 40 junavaunun sotilas ja ammustarvike junan. Sotilaita oli mennyt todella paljon, toki niillä ei painoarvoa venäjälle, mutta tykistön ammusten tuhoutuminen oli ollut todellinen takaisku venäläisille. Ukrainan tykistö oli myös tuhonut venäjän S-300 ilmatorjuntajärjestelmä, muutama tarkka tykistöammus ja miljardien ruplan systeemi taivaan tuuliin.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe