A voiko hybridikeskus olla natojäsenmaiden pyörittämä ??
B voiko hybridikeskus toimia ihan lain yläpuolella, että kukaan sitä valvoisi.
C onko kukaan huomannut, että Suomen uutisointi on mennyt hyvin nato painotteiseksi ja uutiset 100 pros...siis 100 pros venäjä vastaisiksi ja usein täysiksi valheiksi.
D onko kenellekkään tullut mieleen tutkia Suomen median uutisointia .
E Suomen natoon yrittämis liittymis farssi ja huomasiko millä valheilla täysin vastoin ilman kansan lupaa petturi joukkoineen antoi Suomen petoksella usan sotilaalliseksi etupiiriksi.
F isänmaan petturuus on vakava asia.Tämä toiminta NYT asettaa Suomen vaaraan.
Hyvin mahdollista ,että 5v sisään Suomen koskemattomuus ei ole enää voimassa.
Luuleeko joku nato paskahousu pelkuri ,että Suomen maaosa ei tuhoudu kun maamme rajojen sisällä käydään konfliktia, jonka USA tietenkin hankaa aikaa, kuten UKRAINAN TILANTEEN.
G Miettikää oikeasti tätä kuvioo.
H vielä voimme muuttaa suunnan.Se on mahdollista.
Seuraavat vaalit ja näitä perkeleen lähettiläitä ei pidä uudelleen valita.Ei yhtään näistä.Ei ainottakaan.
Hybridikeskus rottien vapaa valtakunta
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492