SEVASTOPOL, 31. heinäkuuta. /TASS/. Laivastopäivänä Mustanmeren laivaston päämajan alueella Sevastopolissa sattunut räjähdys, jonka seurauksena kuusi ihmistä loukkaantui, on terrori-isku, mutta vielä ei voida yksiselitteisesti sanoa, mistä hyökkäys tapahtui. Krimin tasavallan senaattori Olga Kovitidi kertoi TASS:lle.
Venäjän mielestä Ukrainan iskut ovatkin terrorismia
13
100
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän sisällissota aina vaan lähempänä. Kansa on saanut tarpeekseen nöyryytyksestään.
- Anonyymi
"Krimin tasavallan senaattori"
Salli minun nauraa! - Anonyymi
Eiköhän se ollut vain poksahdus.
Ai, tämä olikin vanha aloitus. No on sitten ollut useampi poksahdus. - Anonyymi
venäjä vienyt laivansa kauemmaksi Ukrainan ulottumattomiin
Pitäköön laivastonsa kokonaan ulottumattomissa, niin ettei Ukrainan joukkojen tai siviilien tarvitse pelätä niiden iskuja :)
- Anonyymi
Ja kohta vievät muunkin laitteiston Ukrainan ulottumattomiin. Sotilaansa toki jättävät tapettavaksi ja vanhat tykit. Ehkä jopa Pohjois-Korealaisia kranaatteja niihin tykkeihin.
- Anonyymi
Jos Ukraina tekee ohjuskokeitaan omalla maallaan niin miksi venäläisten pitää oleskella siellä maalialueella?
- Anonyymi
Ne pommittaa kaupungit matalaxi se kuuluu erikoisoperaaation mutta ku jotain tulee takas on se terroria.. kummat retoriikit noilla siellä Puten lätissä... sotakaa ei oo sotaa
- Anonyymi
Puten lätti on menossa kivikaudelle
- Anonyymi
Puten vesipää paisuu ja sen takia että sillä on kuppa sixi pää on paisunut ja sen kyllä huomaa
- Anonyymi
Venäjä on terrorismia koko saatanan maa.
- Anonyymi
Venäläisten vikinä Ukrainan toimista Venäjää vastaan on kyllä maukasta komediaa.
Aatelkaa kun ensi vuoden puolella alkaa sataa tosissaan ohjusta ja droonia Moskovaan ja muihin Venäjän kohteisiin. Se itkun ja uhriutumisen määrä tulee olemaan massiivinen. Siitä tulee ihan helvetin koomista seurattavaa. - Anonyymi
Kyllähän se vähän naurattaisi, jos Ukrainan johto vaihtaisi Moskovaan uuden johtajan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440