Mitä tarkoittaa, kun etusormi ja pikkusormi ovat harallaan ja keski- ja nimetön sormi ristissä keskenään?
Käsimerkit
21
1506
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei sitten tiennyt.
- Anonyymi
No se tarkoittaa westside ja se käsi muodostaa w.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se tarkoittaa westside ja se käsi muodostaa w.
Amerikan länessä asuvat räppärit tuota rupesi ainakin käyttämään 90-luvun alussa sieltä juurtaa kai tuo merkkin näyttely.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikan länessä asuvat räppärit tuota rupesi ainakin käyttämään 90-luvun alussa sieltä juurtaa kai tuo merkkin näyttely.
Aaa, tää räppihomma taitaa olla juuri se, mitä hain.
Sopii nimittäin henkilöihin, jotka sitä käyttävät.
Ja peukku siinä on kämmentä vasten.
Kiitoksia paljon! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaa, tää räppihomma taitaa olla juuri se, mitä hain.
Sopii nimittäin henkilöihin, jotka sitä käyttävät.
Ja peukku siinä on kämmentä vasten.
Kiitoksia paljon!<yrittäkääpä saada keskisormi ja nimetön RISTIIN keskenän
- Anonyymi
Voisitko hieroa hieman etumustani.
Ali. - Anonyymi
Missä on peukalo?
Pitääkö se tunkea sinne, minne aurinko ei paista?- Anonyymi
Se peukalo on keskellä kämmentä tuossa käsimerkissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, en pysty taivuttamaan sormia tuohon asentoon. Tuli lihaskramppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri. Peukun unohdin mainita kysymyksessäni.
Kiitos paljon!
- Anonyymi
Tarkoittaa että kyseisellä ihmisellä on nivelreuma.
- Anonyymi
Se varmaan tatkottmpi m
- Anonyymi
Saattaisi osoittaa pissahädästä ja merkki muodostaa selvästi "WC" kaltaisen merkin.
Voisi toimia kuurojen viittomakielen omaisesti kun kysyy WCtä eikä osaa paikallista kieltä. - Anonyymi
Olisko hermostosairaus?
- Anonyymi
Se on mulukun saanti kortilla nyt tytsykät!
- Anonyymi
Minä en kyllä saa keskisormea ja nimetöntä ristiin...päällekkäin jotenkin menee..
- Anonyymi
Vaikeaa se onkin.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa kun laitetaan toisen käden peukalon ja etusoren päät yhteen, sitten tosen käden etusormella sohitaan niiden väliin?
Olen ulkomailla klubeilla nähnyt, ihan kuin mulle näytettäis. Oon joskus vastaanut samoin.
Aika coolii.
T: Sanna - Anonyymi
Höpsitä pojat kävin ameriikas jii Z
tienas viikos miltisin - Anonyymi
se tarkoittaa että polttaa yhtä tiettyä juttua
- Anonyymi
Jos olet Chicago Bullsin fani, niin tuolla on tapana julistaa joukkueen kannatusta.
Kaikki muut julistavat tuolla merkillä uskollisuuttaan Saatanalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161