”Olkaa lujat ja rohkeat, älkää peljätkö älkääkä säikähtykö heitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, käy itse sinun kanssasi; hän ei jätä eikä hylkää sinua."
5 Moos 31:6
Jumala ei hylkää omiaan
11
308
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mutta myös: Allah rakastaa Jeesusta ja hänen laumaansa niin paljon, että poistaa Jeesuksen läheisyydestä jokaisen epäuskoisen ja syntisen. Mulle Jehova sanoi olevansa kanssani niin kauan kuin celibaattini kestää.
Se kesti 23.7.2004-16.3.2013. Tuona yli 8 vuoden aikana Jehova ei erityisesti ollut kanssani, mutta 2013-2021 olikin se 8 vuotta kun hän paljon tuki minua. Eli hän oli kanssani kyllä syntielämän aikana, mutta vain niin kauan kuin minulla oli aiemmin hankittua hurskautta.
Yleisesti ottaen synti erottaa Jumalasta. Jos erityistapauksia on niihin on syynsä.
Aloitin siis uuden celibaatin 29.7.2022. Ja sen tähden viestinne on rohkaiseva. Kiitos siitä! - Anonyymi
Ja tyhjän saa pyytämättäkin.
- Anonyymi
Älä pyydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pyydä.
En kaipaa neuvojasi. En tietenkään olemattomalta alennu mitään anelemaan.
- Anonyymi
mielikuvituskaveriin ei kannata tukea !!!
- Anonyymi
mutta jos ne on mielikuvituskaveriin rakastuneet niin ei heille mitään voi 🤣
- Anonyymi
Saunatonttu kiittää aloittajaa.
Pääset taivaassa saunomaan pappien kanssa joka ilta.
Ja pääset papin makuupussiin papin kainaloon.
Se on sinulle taivas. - Anonyymi
Israelilaisistakin tulee kristittyjä. Tässä lisää. https://onedrive.live.com/?cid=29C40DAC48CD7982&id=29C40DAC48CD7982!3489&parId=29C40DAC48CD7982!3469&o=OneUp
- Anonyymi
Menninkäisiin kyllä voi uskoa. Mutta ei jos on mukana pressavaaleissa.
- Anonyymi
Eikö sotien nuhreissa ole yhtään "jumalan omaa"?
- Anonyymi
Ilmeisesti ei holokaustin uhreissakaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992