Repsahdus ja morkkis

Anonyymi

Pari viikkoa ilman juomista ja eilen sitten sorruin hakemaan kun olin illan yksin. Niin kauan kun juon pari pysyy asiat vielä ihan hyvin hanskassa mutta oli pakko lähteä just ennen yheksää hakeman vielä pari lisää. Illan saalis 4x 0.5l 5.5 lonkero ja yks ginger joe. Kun juon liikaa niin mielenterveyden ongelmat nousee esille ja tuli avauduttua tuoreelle miesystävälle kuinka hän ei ymmärrä mitään mun ongelmia tai ole tukena. Varmaan suututin hänet. En usko että tajusi että olen juonut. Tänään on kuitenkin ollut vähän jopa helpottunut ja iloinen olo kun sanoin noi asiat. Toivon vaan ettei liikaa ala miettimään. Jos pysyn raittiina niin kaikki alkaa rullaa.
Tänään ihan jäätävä olo ja edelleen ällöttää. Pakko lopettaa kokonaan, ei mistään tuu muuten mitään. Laskuri nolliin ja uus yritys.

5

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä luovuta. Huomenna on uusi päivä edessä. Se parhain päin . sinä selviät💓💓

• Anonyymi

Tsemppiä todellakin. Monesti voi juoda, vaikka motivaatio on kova, jos paineet on myös kovat. Esim. uusi miesystävä. Tosin eihän hän voikaan ymmärtää kaikkia vaikeuksiasi ja traumojasi, koska on juuri UUSI miesystävä. Onnea teille :)

• Anonyymi

Hae tukea ja apua raittiina pysymiseen A-klinikat. Kysy terveysasema tarvitseeko sinne lähete heiltä. Selvä alkoholisti olet tai alkoholistiksi tuleva. Syylistit heti uuden poikaystäväsi. Alkoholisti syylistää ei kanna vastuu mistään.Aina on vika ja syy muissa. Mutta sinä itse sihen pullon tartuit.Joten kipin kapin otaa sevää miten päset A-klinikka.Saat tukea sietä.

• Anonyymi

Pakko tähän laittaa, miten mulle 30 vuotta sitten yksi psykiatri sanoi ( tai kirjoitti eräässä yhteydessä ), kun mulla oli päihdeongelmia, joista yritin päästä eroon.

" Retkahdus on oppimiskokemus "

Mun mielestä toi oli, ja on edelleen upea lause, jolla on tarkoitus/merkitys.

• Anonyymi

Poikaystäväsi on täysin oikeassa, sillä alkoholistia ei voi auttaa muuta kuin juomaan lisää! Alkoholisti kääntää kaiken (lue: KAIKEN) saamansa avun palvelemaan omaa juomistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      379
      8371
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2740
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1032
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      883
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      866
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      853
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      762
    Aihe