Kivenlahden mopopojat

Anonyymi

Kenen kersoja nämä ovat?
Ajelevat joka halv...tun yö pitkin poikin Kivenlahtea, mitä kovempi ääni moposta lähtee, sen parempi tuntuu olevan. Välillä pientä tietä asuintalojen väleissä edestakaisin. Sitten pysähdytään päristyttelemään kilpaa.

Joidenkin pitäisi saada nukutuksi yöllä.

Eikö vanhempia kiinnosta, miten jälkikasvu yönsä viettää? Vai ovatko aivan kädettömiä näiden kanssa?

Kortteliralli on nykyään laissa kielletty. Joten tiedoksi sekä mopoilijoille että vanhemmille; on jo muutamassa taloyhtiössä aloitettu kunnon naapurikyttäyskampanja; rekisterinumerot ylös ja matalalla kynnyksellä ilmoituksia poliisille. Olemme kyllästyneitä jatkuvaan turhaan metelöintiin.

27

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas on tämä aloitus aivan turha valitus. On hyvä että nuorisolla on joku harrastus olemmehan kaikki joskus olleet nuoria.
      Ei siinä viranomaisia tarvita valvomaan kyllä melu vaimenee kun kuulo huononee.
      Onneksi Suomi on vapaa maa.

      • Anonyymi

        Sinä ole turha pelle.

        Kyse on terrorismistä. Ilmoitus aina poliisille. Heti eikä vasta aamulla.


      • Anonyymi

        ainakin taattu ilmotan samantien poliisille !
        Sitävarten se laki on ja valitettavasti se on poliisi kuka joutuu kasvattamaan nää nuoret kun vanhemmat ei välitä eikä osaa


      • Anonyymi

        Tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajaminen on tieliikennelain mukaan kielletty.

        54 §
        Tarpeettoman ja häiritsevän ajon kielto

        Tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajaminen on kielletty.


      • Anonyymi

        Niin.On vain oikeuksia.
        Kun mä haluun!


      • Anonyymi

        Onko mopon päällä istuminen ja kaasun edestakaisin veivaaminen harrastus?


    • Anonyymi

      Onneksi minulla on etälamautin, jota aion myös tarvittaessa käyttää.

      • Anonyymi

        Pojilla tulisi olla tyttöystävät, olisi muutakin kuin vain mopot. Toisaalta tytöt eivät välitä bensalle haisevista finninaamoista. Mammanpojista, jotka eivät saa sanaa suustaan ulos jos ovat tytön kanssa kahdestaan. Kaveriporukassa yhden kaljan jälkeen kyllä ollaan niin moottoriturpia ja naistenmiehiä, poikuus tallessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojilla tulisi olla tyttöystävät, olisi muutakin kuin vain mopot. Toisaalta tytöt eivät välitä bensalle haisevista finninaamoista. Mammanpojista, jotka eivät saa sanaa suustaan ulos jos ovat tytön kanssa kahdestaan. Kaveriporukassa yhden kaljan jälkeen kyllä ollaan niin moottoriturpia ja naistenmiehiä, poikuus tallessa.

        Noilla kaikilla pojilla on kyllä poikaystävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla kaikilla pojilla on kyllä poikaystävät.

        Olisivat sitten tyttöystävien kanssa ja menisivät vaikka leffaan. Mutta kun niillä ei ole tyttöystäviä. Mulkeroita ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisivat sitten tyttöystävien kanssa ja menisivät vaikka leffaan. Mutta kun niillä ei ole tyttöystäviä. Mulkeroita ovat.

        Opit ehkä joskus ymmärtämään.


    • Anonyymi

      Täällä toinen moporalliin kyllästynyt.
      Meillä 2- ja 4-vuotiaat lapset heräilevät moporalliin, jos eivät nyt ihan joka yö, niin usein kuitenkin. Itse lähden töihin klo 4 aamulla, joten oishan se kiva saada nukuttua mutta ei, mopoilla mennään edestakaisin juuri makuuhuoneen ikkunan alla.

      Aivan varmasti lähtee poliisille ilmoituksia. Katsotaan hillitseekö satasen sakko kaahailua.

      • Anonyymi

        mikko tuu hakee mylly


    • Anonyymi

      täälä kukaan mopoile

    • Anonyymi

      "Taas on tämä aloitus aivan turha valitus. On hyvä että nuorisolla on joku harrastus olemmehan kaikki joskus olleet nuoria."

      Olemmeko olleet nuoria? Ihanko totta? Keksitkö tuon ihan itse vai luitko Googlesta?

      No, nyt olemme aikuisia, työssäkäyviä ihmisiä, joilla on lapsia kasvatettavana. Haluamme kotirauhan, varsinkin öisin, jotta saamme nukuttua kunnolla.
      Työskentelen leikkaussalihoitajana. Haluaisitko Sinä maata salissani avuttomana tietäen, etä hoitajasi on väsynyt ja päänsärkyinen?
      Onko Sinusta ok, että lapseni eivät saa nukkua öitään rauhassa?

      Ja olihan minullakin mopo nuorena. Ei tullut kuuloonkaan, että olisin saanut lähteä huviajelulle keskellä yötä lakia rikkomaan.

      • Anonyymi

        vakiomoposta ei varmasti tule mitenkään sen kovempi ääni kuin tavallisesta henkilöautosta, viritetty mopo saattaa olla luku erikseen, se on kuulijasta kiinni miten äänet kuulee. vakiomopo myös kulkee max 50km/h


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vakiomoposta ei varmasti tule mitenkään sen kovempi ääni kuin tavallisesta henkilöautosta, viritetty mopo saattaa olla luku erikseen, se on kuulijasta kiinni miten äänet kuulee. vakiomopo myös kulkee max 50km/h

        Joo, mutta se on ihan selvää, että viritetyt pelithän tuolla enimmäkseen ajelee.
        Ja sama se, vaikka olisi "normi"mopo, keskellä yötä turha kortteliralli häiritsee ja on laissa kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vakiomoposta ei varmasti tule mitenkään sen kovempi ääni kuin tavallisesta henkilöautosta, viritetty mopo saattaa olla luku erikseen, se on kuulijasta kiinni miten äänet kuulee. vakiomopo myös kulkee max 50km/h

        Kyllä tulee, jos kahvaa pitää koko ajan veivata edestakaisin kytkin pohjassa.


    • Anonyymi

      Tämähän jatkunut edelleen tänä kesänä joka päivä,ilta ja jatkuvasti.Taitavat olla Sarfvik - Masala suunnalta kun sinne rantaa pitkin menevät.
      Eikä tuo mitään normaali ajoa ole eikä normipeleillä,eivätkä nuo mitään välikaasuja tarvitse.Vaikuttaisi tahalliselta kiusanteolta.
      Nyt muutamia kevareita tehoputkilla tullut näköjään joillekkin.
      Kilpeä vaan ylös ja ilmotusta poliisille.
      Normiajot normikierroksilla vielä hyväksyn mutten tota s******n pärisyttämistä.

      • Anonyymi

        Muuttakaa korpeen jos ette kestä elämisen ääniä. Kyllä poikien pitää saada liikkua ja ajella, mopoilu on heidän harrastus.. ihme itkijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuttakaa korpeen jos ette kestä elämisen ääniä. Kyllä poikien pitää saada liikkua ja ajella, mopoilu on heidän harrastus.. ihme itkijöitä.

        Tuliko mieleen, että mopopojat voivat itse mennä korpeen "harrastamaan"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuttakaa korpeen jos ette kestä elämisen ääniä. Kyllä poikien pitää saada liikkua ja ajella, mopoilu on heidän harrastus.. ihme itkijöitä.

        Olen samaa mieltä parempi on mopoilla kun istua kuppilassa ja haaskata kunnan antamia avustuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä parempi on mopoilla kun istua kuppilassa ja haaskata kunnan antamia avustuksia.

        Miten mopopoikaikäiset voivat istua kuppilassa?


    • Anonyymi

      Poliisit eivät pelkkien äänien perusteella lähde jotain mopoja etsimään. Resurssit ovat sen verran rajalliset, että ne käytetään tärkeämpien asioiden hoitoon.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse etsiä, jos ilmoituksessa on mukana rekisterinumero ja videokuvaa.


      • Anonyymi

        Tuhannet ihmiset joutuvat kuuntelemaan, kun pari mopopoikaa vetää jokaöisen kierroksensa. Alkaako jo kuulostaa tärkeämmältä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe