Kalle Rovanperä muutti Monacoon

Anonyymi

141

2014

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kehtaisiko hän ajella siellä toyotalla kuin rahvas konsonaan?🤩🤩

• Anonyymi

Toyota on juuri sopiva auto ajeluun 2 km2 valtiossa. Ei motaria, jossa melu olisi huumaava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyota on juuri sopiva auto ajeluun 2 km2 valtiossa. Ei motaria, jossa melu olisi huumaava.

Joskus on kesälomilla tullut pyörittyä tuolla päin, ja siellä paikalliset ajelee tosiaan Toyota Aygon kokoisilla pikkuhiivateilla ja vastaavilla. Kadut ei mitään hirveen leveitä ole paikka paikoin. En tarkoita siis pelkkää Monacoa, vaan muitakin kyliä siellä Nitsan seudulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus on kesälomilla tullut pyörittyä tuolla päin, ja siellä paikalliset ajelee tosiaan Toyota Aygon kokoisilla pikkuhiivateilla ja vastaavilla. Kadut ei mitään hirveen leveitä ole paikka paikoin. En tarkoita siis pelkkää Monacoa, vaan muitakin kyliä siellä Nitsan seudulla.

Top 3: Mercedes-Benz, Audi ja Porsche, eikä mitään karvalakkiversioita.

• Anonyymi

Eiköhän ajele jollain kiinalaisella Kialla ettei vaan työsuhde toyota kulu....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monakossa kaikkialla 50 km/ h.

• Anonyymi

Olen asunut Monacossa 2 vuotta...paska paikka, täynnä nousukkaita jotka luulevat olevansa jotain , suurin osa muuttaneista syntynyt kultalusikka suussa, alkuperäinen väestö on ihan ok.

• Anonyymi

Juujuu. Jokainen Suomi24-höpöttäjähän on asunut 2 vuotta vähintään kuussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä oteta voimajuomaa enää tänään jos olet jo kuuhun menossa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siivoajat ja autonpesijät asuvat kaukana Monacon ulkopuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autonpesijä tienaa monacossa enemmän kuin koneinssi suomessa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet.

Monacosta saa helposti töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät asu. Paikalliset asukkaat saavat hyvää asumistukea, joten he pystyvät asumaan Monacossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä oteta voimajuomaa enää tänään jos olet jo kuuhun menossa....

Rapula voimaannuttaa ja viina laskee kuntokäyrää

• Anonyymi

On hienoa että Kalle on huipulla mutta ihmetyttää eikö näillä rikkailla ole rahaa maksaa veroja Suomeen.

• Anonyymi

Nykyään ihmisille ei mikään riitä. Ei sadat miljoonat ei mikään. Jos minä olisin tuollaisessa asemassa, minä antaisin singaalin ihmisille että olen isänmaallinen.

• Anonyymi

Suomi Suomi Suomi. Aika perseestä tämä Suomi on, itse muutin ajat sitten pois ja en ikävöi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi Suomi Suomi. Aika perseestä tämä Suomi on, itse muutin ajat sitten pois ja en ikävöi.

Maailmassa on myös eri tavalla ajattelevia. Sitä kutsutaan demokratiaksi.

• Anonyymi

Työpaikka määrittelee missä päin asustellaan. Aikaisemmin asui Virossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä mielessä tuon ymmärtää. Mutta miksi juuri Monaco? Olisihan siellä muitakin maita.

• Anonyymi

Pitäisi nimittää suomalaisiksi, vain meitä jotka asumme Suomessa ja maksamme veroja Suomeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään ihmisille ei mikään riitä. Ei sadat miljoonat ei mikään. Jos minä olisin tuollaisessa asemassa, minä antaisin singaalin ihmisille että olen isänmaallinen.

Siinä olisi selkärankaa, mutta äärioikeiston järjestäytynyt veroparatiisirikollisuus, läpäisee myös eduskunnan YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄN, joten älkää enää ainakaan äänestäkö niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verojenkierto määrittelee, eikä mikään "työpaikka". Rikkaiden autoilla pörryyttely, on kaukana työstä, mitä tehdään Suomessa niskat limassa, että olisi kotimaa, missä ihmisten elää ja asua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi nimittää suomalaisiksi, vain meitä jotka asumme Suomessa ja maksamme veroja Suomeen.

Siinä olet aivan oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jep, samaa mieltä, nyt lähti Kallelta pisteet, onkin samanlainen mulkku kuin muut rikkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä mielessä tuon ymmärtää. Mutta miksi juuri Monaco? Olisihan siellä muitakin maita.

Sehän on hienoa asua Monacossa. Rallijätkien veroparatiisisa. Kun tykkää ökyilystä.

• Anonyymi

Sehän on jo imago kysymys olla maksamatta veroja kotimaahan. Kohta Rovanperää kuvataan golfkentillä ja kalliit kellot ranteessa. Varmaan joku misukin kainaloon löytyy. Siitä se lähtee.

• Anonyymi

Juu, ei makseta veroja ja silti tullaan Suomeen patsastelemaan kesäisin ja jouluisin. Noloa toimintaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan siksi kun siellä on muitakin suomalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha ja ratin pyörittäminen menee kaiken yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan siksi kun siellä on muitakin suomalaisia.

Keke on taas ohjeistanut monacon uutta tulokasta "Sijoituksissa"?

• Anonyymi

Se on ollut aina niin ja on edelleen eli se jolla on ja paljon tulee koko ajan on aina mahdollisimman vaikea ja ankeaa maksaa esim, veroja ansioistaan kykynsä mukaan.

Ajoittain tulee vastaan kun miljonääri ajelee ylinopeutta ja siitä poliisi antaa maksettavaksi sakkoja alkaa se kova itkupotkuraivari
        kun menee niin ja niin paljon ,
        mutta kun se miljonäärin tililtä on juurinkin saman verran kun pienituloisen tulojen mukaan se sakko,
        ainut ero että vaan että keskituloisellakin menee kuukauden budjetit uusiksi jos ajelee 16 km /h ylinopeutta ja saa 700 euron sakot.
        Miljonääri tuskin siirtyy näkkileipään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha ja ratin pyörittäminen menee kaiken yli.

Kumma juttu, luulisi että kuljetuspuolelle olisi suomessa tunkua sitten? No ne onkin ne paskat liksat kuljtuspuolella syynä....92% lisää liksaa niin voi jotain pakua ajella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on jo imago kysymys olla maksamatta veroja kotimaahan. Kohta Rovanperää kuvataan golfkentillä ja kalliit kellot ranteessa. Varmaan joku misukin kainaloon löytyy. Siitä se lähtee.

En ole ikinä ymmärtänyt tuota Golfin viehätystä,,,,tuntuisi todella puuduttavalta tallustaa jonkin pienen pallon perässä. Pesäpallo taas äklöttää toisista syistä,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ollut aina niin ja on edelleen eli se jolla on ja paljon tulee koko ajan on aina mahdollisimman vaikea ja ankeaa maksaa esim, veroja ansioistaan kykynsä mukaan.

Ajoittain tulee vastaan kun miljonääri ajelee ylinopeutta ja siitä poliisi antaa maksettavaksi sakkoja alkaa se kova itkupotkuraivari
        mutta kun se miljonäärin tililtä on juurinkin saman verran kun pienituloisen tulojen mukaan se sakko,
        ainut ero että vaan että keskituloisellakin menee kuukauden budjetit uusiksi jos ajelee 16 km /h ylinopeutta ja saa 700 euron sakot.

Aivan. Tämän takia putosi aikoinaan paljon Hjallis Harkimon arvostus kun vaati päiväsakkojen lakkauttamista sillä perusteella , kun "me maksetaan jo muutenkin niin paljon veroja."
        No just - pitäähän rikkaalla olla oikeus kaahata pikkusakoilla liikenteessä. Sakot ovat köyhän kuritukseksi, ei bättre folkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha on suurin epäjumala tässä maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei makseta veroja ja silti tullaan Suomeen patsastelemaan kesäisin ja jouluisin. Noloa toimintaa

Nämä ökyilijät näyttää kuinka nousukas elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa lyödään kärpäslätkällä heti kun yrittää

• Anonyymi

Rahaa on, mutta ei veronmaksuhaluja.
        Suomen lippua kyllä heilutellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niitä muutamia urheilijoita ollut, jotka maksaneet verot Suomeen.
        Ja varsinkin Supercellin omistajat. He ovat maksaneet Suomeen satojen miljoonien verot koska katsovat että se on oikeus jqakohtuus, toisin kuin esim. Nalle Wahlroos, joka lähti (perintö)veropakolaiseksi Ruotsiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahaa on, mutta ei veronmaksuhaluja.
        Suomen lippua kyllä heilutellaan.

Kalle Ankkakin asuu Ankkalinnassa.

• Anonyymi

Eihän tämmöseen paskavaltioon kannata mitään veroja maķsaa. Kaikki verorahat menee italian mafialle, pienituloiset syö kohta heinää niinkuin männä vuosina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monaco, sveitsi, iso-britannia, venäjä. Näihin ei kela, eikä verottaja näppejään halua sotkea. Tervetuloa seikkailemaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Misumaisa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha on ainoa jumala jenkeissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niitä muutamia urheilijoita ollut, jotka maksaneet verot Suomeen.
        Ja varsinkin Supercellin omistajat. He ovat maksaneet Suomeen satojen miljoonien verot koska katsovat että se on oikeus jqakohtuus, toisin kuin esim. Nalle Wahlroos, joka lähti (perintö)veropakolaiseksi Ruotsiin.

Nalle lähti sotalapseksi ruotsiin!

• Anonyymi

Aivan samaa mieltä..kuelketään osallistumassa Suomen kilpailuihin..en ymmärrä muutenkaan että autolla ajelemisesta saa miljoonia..sairasta..pysy siellä Monacossa äläkä tule tänne

• Anonyymi

Rahaa on mutta ei haluja, yhtään ei ajatella mitä ovat tähän elämänsä kohtaan ilmiseksi saaneet.
        Tullaan sitten takaisin jos hommat ns. kusee kyllä Suomessa hyvän sosiaaliturvan saa, toistaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hahahaa....verotus määrittelee missä asutaan. Kalle on käytännössä Monacolainen ei Suomalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mäkin, jos tienaisin yhtä päljon, kuin Kalle, niin muuttaisin pois Suomesta. Jos palkasta menee puolet veroja, niin kyllähän se kirpaisee. Lisäksi, kun meillä päättäjät tekevät järjettömiä päätöksiä niillä veroeuroilla, niin olisi sulaa hulluutta antaa niitä tuhlattavaksi kaiken maailman ... en sano .... hyväntekeväisyyteen ja toki itselleen, kuten esim. rikkaille lapsilisien korotukset Saarikon avittamana ja köyhille ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi on palanen vihreätä euta.

Ainoastaan EUn maakuntana, Suomi on olemassa.

Aatteena isänmaallisuus menee nyt nyt täysin hukkaan, koska on vaan eu joka määrää ja viherverottaa

Suomen arvostus on nollassa, ei kukaan maksa kuin pakotettuna näitä Suomen ja EUn veroja.

Rovanperä on oikeassa , mieluummin rahat itselle, kuin vihreyden ammottavaan nieluun!

• Anonyymi

Varmasti on mutta kyse on periaatteesta sillä kukaan täysaivoinen huippulla menestyvä ei halua asua 🇫🇮maassa jossa verottajan saatanat ovat lapa ojossa ja viemäasä kaiken mitä tienaa. Tätä voi kysyä vaikka Latvalalta yms muilta jotka eivät ole tajunneet tämän valtion virkakoneiston vittumaisuutta. Itse jos tienaisin urheilulla tässä maassa muuttaisin valoo nopeemmin johonkin "sivistysvaltioon" enkä kusisikaan Suomeen päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi on muuttunut persläveksi vihersossujen vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä raha muitten jumalten joukkoon sopii erinomaisesti.

• Anonyymi

Mitä sitä suotta rahojaan kylvää suomen moolokin kitaan. Nauttii itse menestyksestään.

• Anonyymi

Niinpä, veroparatiisi on houkuttavaa. Siellähän ne veropakolaiset nousukkaat lymyää. Helikoptrilla lennetään ja saastutetaan laiskuudessaan maapalloa. Nuoresta tuo ökyily jo alkaa.

• Anonyymi

Mitenkähän se sujuu Kallelta ranskan kieli?

• Anonyymi

Ralli-englanti sujuu näiltä ukoilta mutta tosiaan miten ralli-ranska?

• Anonyymi

"Mercii poguee"

• Anonyymi

Taitaa olla ralliranska, eikös ne koulut jääneet käymättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla ralliranska, eikös ne koulut jääneet käymättä.

Anteeksi että tuli pahoitettua mielesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi että tuli pahoitettua mielesi.

Ja höpöt minun mielen pahoittamisesta. Oma on häpeänsä jos koulut jäi kesken.

• Anonyymi

Hyvä Kalle ei pidä antaa kommunisteille periksi😂🤣

• Anonyymi

Hyvä Kalle!
        Pistetään siis verot muiden maksettavaksi sekö on mitä....yhteiskuntahan on pystyssä kun kaikki antaa kykyjensä mukaan.
        Niin miksi miljonäärin pitäisi antaa vähemmän ,
        ei oikein ole oikeistopopulismia syyttää järjestelmää kommunistiseksi kun itse kuitenkin huudellaan apua tukea ja avustuksia valtiolta miten senkin sanot...

• Anonyymi

Ja ja ajellaan venäläisten kanssa ja pahin taitaa olla NHL siellä edelleen varataan ja otellaan pelataan venäläisten kanssa , kyllä on kommunismillä tekemistä vielä kun kaikki käy kun aha puhuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä Kalle!
        Pistetään siis verot muiden maksettavaksi sekö on mitä....yhteiskuntahan on pystyssä kun kaikki antaa kykyjensä mukaan.
        Niin miksi miljonäärin pitäisi antaa vähemmän ,
        ei oikein ole oikeistopopulismia syyttää järjestelmää kommunistiseksi kun itse kuitenkin huudellaan apua tukea ja avustuksia valtiolta miten senkin sanot...

Kalle joutui muuttamaan jo ajat sitten Baltian maihin, koska Suomessa ei alaikäiset saaneet harjoittaa ammattiaan, eli ajaa rallia. Latviassa se onnistui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalle joutui muuttamaan jo ajat sitten Baltian maihin, koska Suomessa ei alaikäiset saaneet harjoittaa ammattiaan, eli ajaa rallia. Latviassa se onnistui.

Kakarat rattiin, niinhän se menee ja vainajia tulee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalle on ajanut rallia jo 5-vuotiaasta saakka. Alkuun piti laittaa tyyny penkin päälle, kun ei olisi muuten nähnyt ulos autosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalle on ajanut rallia jo 5-vuotiaasta saakka. Alkuun piti laittaa tyyny penkin päälle, kun ei olisi muuten nähnyt ulos autosta.

Korjaan, ajanut ralliautoa, ei rallia. Rallin ajossa pitää mennä sääntökirjan mukaan. Ralliautoa voi ajaa vaikka pellolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaan, ajanut ralliautoa, ei rallia. Rallin ajossa pitää mennä sääntökirjan mukaan. Ralliautoa voi ajaa vaikka pellolla.

Ajoin minäkin 5 vuotiaana pyörällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajoin minäkin 5 vuotiaana pyörällä.

Niin siis kolmipyörällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis kolmipyörällä.

Vaikka sitäkin, onhan autosskin 4 pyörää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä kiva lukea 17-vuotiaista kusipäistä lehdistä joilta on henki lähtenyt...kuulo kun ei näytä pelaavan niin eipä sitten ole väliäkään kakaralla.

• Anonyymi

Ennen pojat räpläsi pilluja,nykyään runkataan autoja...kyllä on taso pojissa laskenut...

• Anonyymi

siellä ne kaikki mestarit, Mäkiset ja Häkkiset asuivat.

• Anonyymi

Niin kuin kaikki muistamme niin Häkkinen pitää välivuotta formuloista. Saa nähdä milloin tulee takaisin, vaikka taitaa olla niin ettei enää ole takaisin tulemista

• Anonyymi

Veronkierto alkaa heti kun pääsee tileille. Ei suomalaisten firmojen kannata näitä tukea.

• Anonyymi

Kalle edustaa sitten Monacoa, ei suomea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalle edustaa sitten Monacoa, ei suomea.

Suomen lippu pois käytöstä.

• Anonyymi

Veroparatiisikommunismille periksi antamista, hylätä kotimaa.

Veroparatiisiyritykset on laitettava verotukseen ja aitoon yhteiskunta-luontovastuuseen.

Vastikkeettomien yritys-maatalous-ym tukien jakaminen, ökyrikkaille perintö- ja verosuunnittelijoille, suoraan osake-vakuutuskuoririkollisuuteen pörssikeinotteluun verokeitaissa, tulee lakkauttaa. Muissa Pohjoismaissa ei valtio, tue äärioikeiston järjestäytynyttä veroparatiisirikollisuutta, Suomi on poikkeus, köyhien tappaminen meneillään Suomessa, kansanmurha.

• Anonyymi

Ei ole asunut tuo jamppa enää vuosiin Suomessa.

• Anonyymi

Jää suurajot katsomatta, eihän siellä ole suomalaisia lainkaan.

• Anonyymi

Joka vuosi yhtä surkeat kisat ja häiritsee asukkaita kaupungissa, ärsyttävää.Olisi jo aika siirtää koko tapahtuma johonkin näreikköön kokonaan.

• Anonyymi

Hullun hommaa koko ralliajo. Auto enemmän ilmassa kun maassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullun hommaa koko ralliajo. Auto enemmän ilmassa kun maassa.

Ilmassa se Volvokin oli Savonlinnassa kun kahtia meni...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei se noin mene kuin kuvitellaan. Monacosta voi ostaa osoitteen vaikka varsinainen asuinpaikka olisikin Jyväskylässä. Ei siellä tervitse fyysisesti asua.
      Ennakkoon toimittu. Kallella ei ole edes yhtään mestaruutta taskussa joten saldo ei varmaan niin suuri ole, että sen takia muutti Monacoon.

• Anonyymi

Olen pitkäaikais työtön, voinko muuttaa monacoon?
      Vai hki monacoon jossa pakolaisturiti massat lepää koknaiset suvut ilmaisilla kela lomilla.

• Anonyymi

Valitettavasti et voi muuttaa mihinkään. Edes afrikka ei ota vastaan luusereita. Suomi on luusereita varten. Onhan meillä maailman vahvin luusereita puolustava eduskunta ja hallituskin.

• Anonyymi

Monaco ei taida olla EU:n jäsenvaltio, joten voi olla ettei ainakaan sormia napsauttamalla tuo muutto onnistu.

• Anonyymi

No siinähän on paras Suomi-malli. Nuoret ja keski-ikäiset hakee rahansa Kelasta ja sossusta, he ovat tosisuomalaisia. He eivät muuta vieraisiin maihin rahan perässä. Eikä muissa maissa saakaan rahaa kuten Suomessa. Turvallisuus ennen kaikkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monaco ei taida olla EU:n jäsenvaltio, joten voi olla ettei ainakaan sormia napsauttamalla tuo muutto onnistu.

Onnistuu helposti.....Otat kumiveneen mukaan tulliin ja sanot että mä tulin nyt ja ilman papereita niin kaikki järjestyy, näinhän suomeenkin pääsee ja kela alkaa maksaa joka kk tilillesi monacoon 5500€ tukia...tuo on se normaali avustus pakoloiselle jotta saat merkkivaatteet veronmaksajien piikkiin suomessa.

• Anonyymi

Kyllähän se kannattaa terijoki 2 varastaa kansalta suruttomasti

• Anonyymi

Kannattaa muuttaa koska suomessa menisi veroja 50% tuloista.

• Anonyymi

Eikä tuo riitä vähän lisää vielä

• Anonyymi

Höpö höpö et vissiin vielä veroja edes maksa

• Anonyymi

Paavi on ehdottanut, että Rovanperä muuttaisi Vatikaaniin, konklaavi käsittelee asiaa perjantaina!

• Anonyymi

Suomalainen verottaja suorastaan ajaa rikkaat pois maasta.
      Menestyjiä ei haluta.

• Anonyymi

Paitsi ettei tämä Kalle asunut aikaisemminkaan Suomessa.

• Anonyymi

Suomesta puuttuu tee miljoonaa tee toinen työllistä kehitä tuotetta Suomessa lyödään kärpäslätkällä heti

• Anonyymi

Aika moni ns.urheilija on siirtänyt kirjansa Monacoon, sehän johtuu vain siitä että ei haluta maksaa veroja kotimaihinsa.

• Anonyymi

Katsuta on Toyotan ainoa suomalainen kuski, kun asuu Jyväskylässä.

• Anonyymi

Tuollaiset Kallet on pikkusinttejä Monacossa.

• Anonyymi

Sukunimi jossa on PERÄ päääte, sellaisella ei kannata kilpailla kilpa-ajossa.

• Anonyymi

Veikkaan että nyt poika romuttaa toyotan kunnolla!

• Anonyymi

Utsjoella on vapaita asuntoja, josta on kiven heiton päästä Helsinki kun ajaa tosi kovaa.

• Anonyymi

Ei hän Venäjän Kamchatkalle muuttanut kun siellä saa ajaa rallia ilman lupia.

• Anonyymi

Olen minäkin käynyt Monacossa useita kertoja, jopa asunut muutaman kerran paikallisittain halvoissa hotelleissa ja kävellyt illalla rantakadulla ja istunut Monte Carlon mäellä Cafe de Parisin terassilla mutta ei se minusta nyt mikään ihmeellinen paikka ole. Suurin osa kerrostaloista on vanhoja ankeita kasarmeja, joissa ne suomalaiset äkkirikastuneet kuskitkin asuvat.

• Anonyymi

Kyllähän isämaalliset ihmiset maksavat veronsa kotimaahansa, hehän ovat saaneet ilmaisen koulutuksen ja terveydenhoidon nuoruudessaan.

• Anonyymi

Kirjoillahan siellä voi, jos on tarpeeksi rahaa mutta asuminen vaatii ranskan, italian ja englannin kielen hallintaa. Valitettavan yleinen on myös venäjänkielinen ja muu itäinen porukka.

• Anonyymi

Opettaakohan maisa ajamaan karttincia siellä, vai lieenekö jo itse oppinut?

• Anonyymi

Mitä jos Maisa törmää ja implantti räjähtää?

• Anonyymi

Monacoon on venäjältä suunnattu 8 ydinohjusta.....mukavia päiviä vaan sinne Monacoon.

• Anonyymi

Eiköhän sinne riitä pari ohjusta, Vatikaaniin voi törsätä yhden.

• Anonyymi

Onko Monacossa Maäkisenkin tomppa sakkoja ulisemassa?

• Anonyymi

Kalle Rovanperä osti uuden tyynyn...

• Anonyymi

Jokohan kalle ostaa kohta oman lentsikan?

• Anonyymi

Toyota on jo puoleksi ilmassa ja maassa. Voi tulla sekin päivä, että on puussa.

• Anonyymi

Hävetä pitäs näiden verokarkureiden. Hyi olkoon. Toivotaan että tojo sammuu viivalle.

• Anonyymi

Onks se sun klaanis varajohtaja?

• Anonyymi

virosavipåtEn tiedä

rilasin juuri vitosta rp,
        er
        ¨låe
        virosta viinaa matkahuoltoon ja ole nn nyt aika nännissä
        t. Avaaja

Jotinninkin kojrjoittamine nei nonnistu kun kaadion viskia näppikselle
        verpeele
        t. avaaja

• Anonyymi

hyvä Kalle tottakait pitää mennä monakoon .
      nauti elämästä .
      ei suomessa ole muuta kunnioitettavaa kuin urheilatähdet.

• Anonyymi

Älä nyt, kunnioitat kuitenkin Ohisaloa suuresti.

• Anonyymi

Miksi siis näistä 'urheilijoista' puhutaan suomalaisina, kun he muuttavat maata, jotta veroeurot menevät jonnekin muualle? - Nm. Epäisänmaallisia ökyläisiä

• Anonyymi

niin tekisi kaikki muutkin.

• Anonyymi

Ei varmaankaan, vain epäisänmaalliset öykkärit ja tunteettomat tumpelot, joille mikään ei merkkaa mitään. - Nm. Raha ei em. auta

• Anonyymi

miksi pitäisi tänne jäädä kun aina joku pitää tikun nokassa.
      pois pois kauas saa hengittää.

• Anonyymi

Hyvä teko ei kannata jättää veroruroja tänne suomeen marinin jaettavaksi ulkomaille.

• Anonyymi

Yoi olikin viisas teko, noin minäkin olisin toiminut.

• Anonyymi

Kalle Rovanperä veropakolainen on käytännössä Monacolainen ei Suomalainen. Aiemmin hän oli Virolainen.

• Anonyymi

Inttikin käymättä, nyt olisi ollut mahdollisuus mutta kun pitää polttaa auton kumia ja imeä tikkaria.

• Anonyymi

Naapurin mamukin on enemmän Suomalainen kuin Kalle.

• Anonyymi

Veronmaksajat kustansivat tämänkin Rovanperän koulunkäynnin, mutta hukkaan meni nekin rahat. Herra onkin mieluummin monacolainen kuin suomalainen.
      Englannin kielikin on heikkoa, ala-asteelaisen tasoa.
      Liikaa hypetetty sälli. Kalle sitä ja Kalle tätä. Ei voittanut edes kotikisaa.

• Anonyymi

Ei joutunut ees inttiä käymää.

• Anonyymi

Urheilijoitakin ohjailee raha, ja hyvä niin, onnea Kallelle.

• Anonyymi

Mihin kaupunkiin Monacossa muutti?
      Eiks siellä ole 4 kaupunkia?

• Anonyymi

niin suomeen tulee pakolais pummit rikkaat pummaa ulos, niin taseet vääristyy,

• Anonyymi

persettä jakamalla Monacossa pärjää myös hyvin.

• Anonyymi

Tietenkin tuleva F 1 kuski.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4236
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3466
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      80
      3280
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3199
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3132
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2896
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2770
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      61
      2721
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2539
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2384
    Aihe