Montako henkeä on sopiva määrä sähkö skootteriin

Anonyymi

Tässä joku kerta katselin ihmeissäni kun sähköskootterilla varilassa meni kolme poikaa ja jalkatilassa oli tyttö selkä menosuuntaan päin, että olisihan se mukava jos jotkut säännöt koskisi näitäkin kulkupelejä.

34

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kylläs sen tiedät, mitä ne kaksi poikaa meni sen jalkatilassa olleen laihan likan kanssa tekemään. Yks mukava plikka on hyvä olla mukana nuorilla miehillä reissussa aina.

    • Anonyymi

      wanhat kyttää ja arvostelee ja vahtaa nuoria.. Maailmassa ei mikään muutu..

    • Anonyymi

      Joskus kuule uuno voi ihan nähdä asioita autolla ajaessa. Luultavasti se tyttö oil suihin.

    • Anonyymi

      1. Isommasta määrästä ilmoitus suoraan poliisille.

    • Anonyymi

      Eihän mitkään säännöt koske näitä.

      • Anonyymi

        wanhat jäärät aina mussuttaa, valittaa, ja jäkättää aina. Näin oli 70 luvulla, 60 luvulla, 50 luvulla, 40 luvulla, 30 luvulla, 20 luvulla, ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        wanhat jäärät aina mussuttaa, valittaa, ja jäkättää aina. Näin oli 70 luvulla, 60 luvulla, 50 luvulla, 40 luvulla, 30 luvulla, 20 luvulla, ..

        Sinunko mukaan 80-luvulla ei ollut vastaavaa ilmiötä, kun et sitä tuossa maininnut?

        Minun mopoikä oli juuri kaheksankytluvulla. Aina oli joku vanha kääpä kokkakeppinsä pystyssä huutamassa, että meidän mopot pärisee liikaa ja koirat pelkää. Varmaan sen omassa nuoruudessa ei mopoja ollut, ja siksi otti kupoliin, kun meillä oli mopot.

        Jos nyt joku porukka ryhmänä ajaisi 1975 mallisilla Tunturi-mopoilla, niin minun ikäiset pitäisi sitä ihan OK-hommana. Että noin se tuon ikäisillä kuuluukin olla ja mennä, eikä noi pikku pärinät ja 2T-pakokaasut häiritse ketään.


    • Anonyymi

      Niinpä. Tarkoitin että läpi vuosikymmenten ja vuosisatojen on aina näitä kaikestavalittajia, yleensä wanhoja jääriä joiden mielestä nuoret on mätiä ja huonoja. Varmasti jo vuonna 1580 wanhat jäärät solvasivat että nykynuoret on mätiä ja kamalia ja huonoja ja. . .

    • Anonyymi

      Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun putkesta tuli savua ja nurmikkoakin tallottiin. T : Kalevi 98v

    • Anonyymi

      4-5 hyvä määrä.

    • Anonyymi

      Kuhan vielä liikkuu on määrä sopiva.

    • Anonyymi

      Aloittajan viesti oli asiallinen. Luulisi Suomessa tulleen viime aikoina selväksi, että liikennesääntöjen rikkominen ja kuolonkolarit kulkevat aika lailla käsikädessä. Vaan mitä tulee kommenteiksi Sastamalassa tästä aloituksesta? Pilkkaa, ilkkumista, nimittelyä ja pitihän nimi Kalevikin piti tähän yhdistää jotta vaan iäkkäämpää väestöä voitaisiin vielä lisää ivata. Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        1850 luvulla oli Härmässä huanoo nuorisoo ne juopotteli ja puukotteli ja hajotti paikkoja..Ristus notta Perkeles !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1850 luvulla oli Härmässä huanoo nuorisoo ne juopotteli ja puukotteli ja hajotti paikkoja..Ristus notta Perkeles !!

        Ala-Härmäs oli kamalaa ja huonoa nuorisoa. Minä Kalevi-Uolevi 102v kyttäsin ja paheksuin niitä verhon raosta. Se Rannanjärvi ja haapoja varsinkin oli huonoa nuorisoo ! Mä niin paheksun kauhiasti.


    • Anonyymi

      3 eteen ja 3 taakke ja yks vois olla keskellä.

    • Anonyymi

      Täytyy ottaa huomioon henkilöiden paino jotka skootteriin ahtautuu mikäli henkilöt painaa 400-500 kg kukin niin en suosittele että menisi enempää kuin kaksi. Tosin joku 500kg painava on vielä pienehkö koska maailman painavin ihminen Jon Brower Minnoch on ollut 635kg painava.

    • Anonyymi

      10 jos mahtuu

    • Anonyymi

      Jep. Mitä ne jäärät kitisee ja ruikuttaa aina vaan..

      • Anonyymi

        Tää on nuorten maailma. Nuoret ihmiset rulaa. Ne siellä päättää kaikista asioistakin eduskunnassa, noin 5 - 10 vuotta tuon mopoilukautensa jälkeen.

        Ei ne jää makaan paikoilelen ikinä, koska ne on nuoria, ja jaksaa ja tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on nuorten maailma. Nuoret ihmiset rulaa. Ne siellä päättää kaikista asioistakin eduskunnassa, noin 5 - 10 vuotta tuon mopoilukautensa jälkeen.

        Ei ne jää makaan paikoilelen ikinä, koska ne on nuoria, ja jaksaa ja tekee.

        Eikä ne vanhene koskaan. Me muut vanhennutaan, mutta ei noi nykynuaret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on nuorten maailma. Nuoret ihmiset rulaa. Ne siellä päättää kaikista asioistakin eduskunnassa, noin 5 - 10 vuotta tuon mopoilukautensa jälkeen.

        Ei ne jää makaan paikoilelen ikinä, koska ne on nuoria, ja jaksaa ja tekee.

        Mitä sä kitiset ? anna ihmisten elää. Elä OMAA elämääs, älä kyttää ja ruikuta..


    • Anonyymi

      Kansanedustajista suurin osa on noin 50 - 68v. Ei nuorisoa. EI.

    • Anonyymi

      Jos tiukkaan pukkais niin mahtusko joku 14. Sillainki paemmin jos vaikka kolme alla ja sitten kannateltas muita siinä käsillään.

    • Anonyymi

      No joo vanhat kyllä huomaa skootteritörttöilijät ja ovat huolissaan loukkaantumisista ja örvellyksestä.

      Elokapinauoriso leiriytyy eduskuntatalon eteen Mannerheimintielle tai jonnekkin muualle torppaamaan työtätekevien liikenteen ja haukkuu sekä soittaa poskeaan ect poliisit paikalle superpalkalla ja veronmaksajat maksaa.

      Voi kysyä kummalla enemmän järkeä päässä? Vanhat kun ovat olleet nuoria ja oppineet virheistään, nuoriso taas tekee nuo virheet uudestaan kun kokemusta ei ole.

    • Anonyymi

      16 henkilöä on sopiva määrä.

    • Anonyymi

      Nykynuoriso on huonoa, se EI edes kaada maitolaitureita...

    • Anonyymi

      Minä kelevi-ensio 89 v aina verhon raosta kyyläään kun taas siellä joku menee nurmikolla ja eilen koira haukkui ja joku ehkä kiros..

    • Anonyymi

      Mä vahtaan ihmisiä meirän elsan kanssa postiluukusta ja verhon raosta !! Ja arvostelen ankarasti kaikkia, ja paheksun ! T: näätä89v

    • Anonyymi

      Kyllä 6 menee helposti

    • Anonyymi

      Se riippuu ihan skootterista ja henkilöistä, mutta kypärä kannattaa laittaa päähän.
      Skodella kaatuessa ei kannata aivovauriota itselleen hankkia.

    • Anonyymi

      Kyllä on maailma muuttunut.

    • Anonyymi

      Ok, mut miten olis toi keskity vaikka omii asioihin ens kerralla, Kalevi.

    • Anonyymi

      Aika yksinkertanen olet kun Kalevi sanaa tuputat joka paikkaan, vai oletko ihan kp.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe