Joka päivä sitä uutta oppii:
https://www.youtube.com/watch?v=64S4DyQkEI4
Tiesittekö että impalat syövät elefantin paskaa?
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiesitkö ettei meitä paska kiinnosta?
Luonto on ollut aina minua lähellä.
Jokin aika sitten pohdin että kuinka siilit naivat. Lähetys-saarnaaja-asento kuulosti luontevalta ja järkeenkäyvältä.
Piti lähteä googlettamaan josta selvisi että niin ei ollutkaan.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Luonto on ollut aina minua lähellä.
Jokin aika sitten pohdin että kuinka siilit naivat. Lähetys-saarnaaja-asento kuulosti luontevalta ja järkeenkäyvältä.
Piti lähteä googlettamaan josta selvisi että niin ei ollutkaan.Tiedätkö mikä muu pitää paskasta?
Kärpänen.
Sinä siis oletkin ilmeisesti itse oma persekärpäsesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mikä muu pitää paskasta?
Kärpänen.
Sinä siis oletkin ilmeisesti itse oma persekärpäsesi?Persekärpäsiä on täällä vain yksi, se ainoa ja oikea, joka älähtää aina, kun persekärpänen mainitaan. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpäsiä on täällä vain yksi, se ainoa ja oikea, joka älähtää aina, kun persekärpänen mainitaan. :D
Kuten esimerkiksi sinä teit, ja nyt minä, mutta minä ja sinä emme ole sama jätkä.
Olet siis Viki, koska olit väärässä.
Viki kun on aina väärässä; myös silloin kun koittaa muuta todistaa. - Anonyymi
maaseutu suomalainen ei ole paljon maahanmuuttajien kanssa ollut kanssakäymisessä, joten keskustelu takkuilee koko ajan eikä siitä pääsee mihinkään, mutta mitä enemmän keskustelee sitä suvaitsevaisemmaksi ympäristö tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maaseutu suomalainen ei ole paljon maahanmuuttajien kanssa ollut kanssakäymisessä, joten keskustelu takkuilee koko ajan eikä siitä pääsee mihinkään, mutta mitä enemmän keskustelee sitä suvaitsevaisemmaksi ympäristö tulee
Suomessa on paljon maaseutua ja paljon tietämättömiä ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten esimerkiksi sinä teit, ja nyt minä, mutta minä ja sinä emme ole sama jätkä.
Olet siis Viki, koska olit väärässä.
Viki kun on aina väärässä; myös silloin kun koittaa muuta todistaa.En suinkaan älähtänyt, vaan kerroin vain faktan, joka perustuu tinkimättömään tieteen standardit täyttävään persekärpästutkimukseen. :)
- Anonyymi
Mikä tässä on salaliittoja?
Ymmärrätkö ystävä hyvä ettei joka päivä voi putkahtaa ilmoille uusia salaliittoja ja entiset alkavat olla jo kaluttua ja vain entisen toistoja.
Sitä paitsi minä kirjoitan aivan mitä minua huvittaa. Nekin saavat keskustelua aikaan aivan mukavasti.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Ymmärrätkö ystävä hyvä ettei joka päivä voi putkahtaa ilmoille uusia salaliittoja ja entiset alkavat olla jo kaluttua ja vain entisen toistoja.
Sitä paitsi minä kirjoitan aivan mitä minua huvittaa. Nekin saavat keskustelua aikaan aivan mukavasti.Tarkoittanet että sinulle jatkuvasti nauretaan mukavasti?
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittanet että sinulle jatkuvasti nauretaan mukavasti?
Pidä jo Persekärpänen pääsi kiinni jos sinulla ei ole järkevämpää sanottavaa.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
En minä ole mikään Persekärpänen vaan meitä on täällä useita.
Ymmärrä nyt tämä hyvä lapsi. - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Sitä paitsi minä kirjoitan aivan mitä minua huvittaa. Nekin saavat keskustelua aikaan aivan mukavasti.Hyvä Viktor
Täällä keskustelaan salaliitoista. Voit tehdä vaikka twitter tilin ja jakaa ajatuksiasi siellä.
Sen sijaan että painat postauksillasi oikeita keskusteluja alas, osallistu niihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole mikään Persekärpänen vaan meitä on täällä useita.
Ymmärrä nyt tämä hyvä lapsi.Ei ole, vaan sinä olet persekärpänen, se yksi ja ainoa, ainutkertainen. :)
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Menikö noin pahasti tunteisiin?
Sunhan piti olla immuuni sille. - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kyllä kaikki jo tietävät sinut idiootiksi, ei sinun tarvitse sitä koko ajan todistella!
- Anonyymi
Lättymaa on miljardeja vuosia vanha, joten kaikkihan täällä paskaa syövät. Lautasellasi olevat: perunat, porkkanat, herneet ja varsinkin sianliha ja etanat ovat kierrätystuotetta eli paskansyönnin seurauksena elämänsä alkuun saaneet.
Toisen paska on toisen ruokaa ja tähän on syynä evoluutio sillä Jahve ei tuollaista olisi ikinä hyväksynyt. Ruoka ei kasva ilman paskaa ja siksi nyt on ruokakriisi kun Venäjän hyökättyä Ukrainaan on lannoitteiden eli paskan saanti heikentynyt.
Pallomaassa ruoka olisi puhdasta ilman mitään paskaa vaan kun Pallomaa on satua. - Anonyymi
Suomen luonnon eläimet syövät kanssa ihmisen ulostetta.
- Anonyymi
Skandinavian pohjoinen on EUn viimeisempiä sivistymättömyyden erämaita.
Täällä ihmiset eivät tiedä asioita.- Anonyymi
Senkö takia siellä Lapissa syödään poron pakka-pakanoita, kun ette tiedä asioita.
- Anonyymi
Saattaa olla vaikka kuinka hyvää. Me ihmiset ollaan vaan niin nirsoja.
- Anonyymi
Uskokaa nyt jo että minä en ole Persekärpänen!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262030Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771402Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071035Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888