Karpolla olis taas asiaa ! ?

Anonyymi

Niin sitä vaan kysyn, että jos juuri sinä saisit karpolle nyt sanoa että teeppäs juuri tästä asiasta ja aiheesta juttu ! Niin mikä olisi aihe ja asia josta haluaisit Karpon käsittelevän TV, ssä ? ? ! Ehdotuksia :

25

2193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maahanmuuton kustannukset, kaikkine kuluineen mukaan laskettuna heidän tekemät rikokset. Ja toinen aihe olisi : Alkon monopoli, ja se miksi suomessa alkoholi maksaa todella paljon enemmän kuin muualla euroopassa..

• Anonyymi

Mistä tämä Kalan aivan järjetön ylihinta nykyään Oikeasti johtuu ? Hinnassa on ilmaa ja paljon. Siinä olis mun aihe nyt näin alkuun.

• Anonyymi

Karpo vois mennä R kioskille haastattelemaan näitä kyttääjiä ja kyylääjiä. Ja kysyä heiltä minkä helvetin takia te täällä kaikki päivät vahtaatte ja arvostelette asiakkaita ? ja itse ette osta juuri mitään ja karkotatte monet kioskiin aikovat kyyläyksellänne ? Osatteko te juntit edes hävetä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karpo vois mennä R kioskille haastattelemaan näitä kyttääjiä ja kyylääjiä. Ja kysyä heiltä minkä helvetin takia te täällä kaikki päivät vahtaatte ja arvostelette asiakkaita ? ja itse ette osta juuri mitään ja karkotatte monet kioskiin aikovat kyyläyksellänne ? Osatteko te juntit edes hävetä ?

No, se olisi kyllä paikallaan. Ihmetyttää, että paikan pitäjä ei asiaan puutu. Tuskin nuo ukkelit, jotka Ärrän ovat toiseksi kodoksi omin luvin ottaneet ovat mitään kultakaivoksia asiakkaina. Jos kahvia mukin ostavat ja 5-6 tuntia perse homeessa kyylätään asiakkaita. Eihän noilla pelleillä ole ketään varaa arvostella. Mokomat luuserit!

• Anonyymi

" montako ilotaloa per kaupunki Suomeen 2022 ? "

• Anonyymi

Ja keneltä Karpo tätä kysyisi ohjelmassaan ? ? Lapsellista.. mut joopa joo..

• Anonyymi

Turveasia. Siinä olis karpolle hyvä jutun aihe, Että kysyis päättäjiltä menikö nyt hyvin ? Oliko oikea päätös ? Oletko nyt onnellinen ja tyytyväinen turve päätökseen ? Ja sitten haastattelisi turvetyöntekijöitä, koneyrittäjiä...

• Anonyymi

Pitäisikö joka paikka repiä rattorilla ja kantokoukulla jonkin turpeen takia. Voisihan sitä kerätä itse kukin risuja ja lämmitellä niillä ja iso tyhmyys on näillä rattori ja auto porukalla eläkemaksut. Niin pienet maksut että nämä putoaa valtion syliin mitättömillä eläkkeillään eihä tämmöinen peli vetele.

• Anonyymi

On se kumma asia noilla yrittäjillä , kun ei maksettaisi eläkemaksuja niin että sillä tulisi toimeen eläkeiän saavuttua vaan valtio ja sosiaalihuolto joutuu taas ottaan vastuun eikä niitä verojakaan paljon tipu niistä hommista.

• Anonyymi

Kyllä ne huonosti vakuutetut ryyppää ja tappelee keskenään ovat niin yrittäjää että oikein sitte siinä

• Anonyymi

Löytäiskö karpo syyn miksi ei yrittäjät maksaisi eläkemaksujaan. Olisiko se yhteiskunnan syy kun joutuu maksaan? Voisiko olla sen yrittäjän vastuulla kun on alkanut tyämyyräksi liian halvalla ja rahaa ei jää eläkemaksuun. Sanna joutuu ottaan lisää velkaa. Kauheeta

• Anonyymi

Karpo voisi kysyä lääkäreiltä ja poliiseilta miksi kaikessa rauhassa kotonaan asuvan vanhan ihmisen kotia tullaan rikkomaan. Poliisi rikkoo talon ulko-oven ja karmit. Uhrilla ei mitään rötöksiä, ei edes ylinopeussakkoja ole onnistunut elämänsä aikana ottamaan. Kaikki tietävät että poliisit ovat törppöjä pahantekijöitä mutta että lääkäritkin. Tehdään vielä lisää pahaa jo maailman ennestään katkeroittamalle vanhalle miehelle. Sikamaista.

• Anonyymi

Jumala herramme jeesus on ottava nämäkin asiat tarkasteluun. Jeesus herramme on ottava seksihalut pois pahan tekijöiltä ja antaa kauhean kuivuuden ja syyhyn

• Anonyymi

Ai että jumalat ja hobitit korvaavat valehtelijoiden aiheuttamat vahingot? C'mon!

• Anonyymi

Et taida olla yo kun kirjoitat "pahan tekijöiltä"? Kyseessä on yhdyssana joten se kirjoitetaan "pahantekijöiltä". Näitähän Suomessa tuntuu riittävän.

• Anonyymi

Poikkeuksena Mikayla Demaiter ja Apollonia Llewellyn jotka saavat vielä soitella virka-aikana jos on ihan pakko.

• Anonyymi

Kuulemma postiauto ryöstetty Parkanossa ja tekijät tiedetään.

• Anonyymi

Eiköhän se ole tiedetty ketä siinä oli mukana. Ei tarvi paljon naamioitua poliisiksi, kun ollaan itse poliiseja. Jäljet sotkettiin perusteellisesti. Se olisi joku rikosohjelman aihe hyvä kyllä. Sehän oli 1979 syksyä, joten osa porukasta on jo manan majoilla. Osa ei.

• Anonyymi

Hyvää päivää kirvesvartta.

• Anonyymi

Missä silloin oli poliissi . Pääsikö jäljille vai sotkiko joku jäljet

• Anonyymi

Poliisi onnistui lukitsemaan itsensä autoonsa.

• Anonyymi

Kyllä poijat osaa kaikenlaista kivaa ja vähemmän kivaa.

• Anonyymi

Karpo vois kysyä hallitukselta : Minkä helv¤¤# takia ulkomaille pitää aina syytää Miljardeja ??

• Anonyymi

Ei niitä rahoja nyt voi teillekkään kaikkia antaa, tehän saatte jo kaikenmaailman tukiaisia avustuksia. Koittakaa nyt alkaa tekeen jotain mistä valtio saisi veroja. Mehän joudumme ottaan aina vaan lisää velkaa teidän elättämiseen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2642
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      65
      2586
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2310
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1599
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1462
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1260
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe