Elämässä on tunteita yli sen kuinka Suomi23 kykenee käsittelemään.
Tahdon telkkariin helkkari kertomaan tunteistani.
Nyt, tehokkaampaa mediaa tai lähdetään sotaan!!
Suomi35 ei riitä tunteiden käsittelijäksi
1
73
Vastaukset
- Anonyymi
Omat tunteni tänään ärrpäitä.Ensin piti henkilö tavata aamulla kello 9.Aluemme ostoskeskus ja mennä tueksi 1 asia,yksi toimisto.Ilmoitin olen ajoissa käyn lidi ostaa oloasun ennen sitä.Kun tarjous 18e.Ei näy ei kulu.Soitan tulossa on autolla 10 minutin pästä.Siinä vaihe kello oli jo 9.20.Kun tuli alko aukoa päätä.mihin kiire?Kumma et odota pläp pläp.Olin likunta tuntini alkaa kello 10.minulla ei autoa sinne mennä.Senkuin aukoi pätään lähdin.No kerkisin kotia jättä kassini ja liikuntatunille.Ystävni kysyi siellä lähdenkö kävele Kivikon metsään kello 12. Ok.soppii. Mitän muta ei kuin hattuili koko kävelyn noin 1h. Olin kertonut ostin oloasun.En ymärä ihmisä aina pitä ostella vaateita. Jaaha.Jatkoi en ymärä ihmisiä aina pitä ostaa huonekaluja.Olin hänelle sanonut aiemmin en voi lähteää lomalle etelän johon hän haluaa.Koska säsätn rahaa uusin möpeleihin.Keralla sisutan pienen pienen kotini.Jossa on soffa jo 25v. vuode on 80 luvlta ja ruoka pöytä liekkö myös 80 luku.Ihan oma asia mihin itse tienatut rahat laitan.Menköön etelän yksin kun varaa on. Kukin tylillä omaksi iloksi laitaa kdin tai hankii vaateet mitä tarvitsee.Kai sitä harmitti kun siloin etelän lomasta sanoin 1 viiko aurino.En nauti nin kuin nautin sitten seraavt 20 vuotta uusista möpeleistäni.Mulla ei perintörahoja,ei perintö osakeita.hänellä on sepä se,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009