Savitaipaleella runsaasti venäläisiä tennispelaajia ja heidän perheitään.

Anonyymi

Kaikkialla muualla venäjän hyökkäyssota on aiheuttanut keskusteluja ja kieltoja venäläisurheilijoille. Savitaipaleella pelataan naisten pienoisammatilaisturnausta, kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Eroaako kyseinen turnaus jotenkin siitä linjasta, joka muissa urheilulajeissa on otettu?
Toivottavasti jokin paikallinen järjestö käy laittamassa venäläisten autojen ikkunaan julisteen, "kaikilla Ukrainalaisilla ei ole kotia mihin mennä", tai venäjänkieliset uutiset, miten sota on tuhonnut kaupunkeja, ja tehtaita.

9

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö eyroopässä ole vapaa likkuvuus, kaikenmaailman terroristit kulkevat koska heillä on oikeus. Hullut vihreät huutavat että saa ne lapsenraiskaajat tulla. Joten miksi näistä venäläisistä pidetään nyt näin hirveä meteli. Eivät ne tee muuta kuin käyvät kaupoissa.

    • Anonyymi

      Muuta, kuin kannattavat sotaa. Ovathan he putinin valinneet, mikä sodallaan aiheuttaa maailmanlaajuisia ongelmia.
      Juuri uutisissa haastateltiin Venäjältä tullutta turistia, joka tyypillisesti toisti venäjän propagandaa, ettei venäjällä ja Ukrainalla ole osuutta sotaan, vaan se on Yhdysvaltojen sota.

      • Anonyymi

        Riittää jo. Kauhua joka puolella, siellä missä venäläiset. On tavallisetkin venäläiset. Ja pitää kai ymmärtää, että venäläisetkin ykrainan puolestaan, erityisesti, ketkä donbasissa ja luganskissa. Oma ykr. hallinto ei hyväksyy heitä ja pommittaa näitä alueita .
        Totta on yhdysvaltojen sota venäjän kanssa, ykraina vaan syy sodalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää jo. Kauhua joka puolella, siellä missä venäläiset. On tavallisetkin venäläiset. Ja pitää kai ymmärtää, että venäläisetkin ykrainan puolestaan, erityisesti, ketkä donbasissa ja luganskissa. Oma ykr. hallinto ei hyväksyy heitä ja pommittaa näitä alueita .
        Totta on yhdysvaltojen sota venäjän kanssa, ykraina vaan syy sodalle.

        Kannattaisi opetella Suomen kieltä.

        Tulli on juuri ilmoittanut, että venäläiset "turistit" yrittävät viedä täältä läjäpäin kiellettyä tavaraa mitä voidaan käyttää sotatarvikkeissa. On selvää että tämä pakotteiden kierto typeränhövelin Suomen kautta pitää saada loppumaan.

        Jos kerran kaikki Baltian maat sekä Puola ja Tsekki ovat jo lopettaneet viisumien myöntämisen hyökkäyssotaa kannattaville venäläisille (joita on reilusti yli 80% venäläisistä) niin Suomella ei pitäisi olla mitään estettä tehdä samaa.

        Ne ovat juuri niitä ihan "tavallisia venäläisiä" jotka siellä Ukrainassa parhaillaan ukrainalaisia kiduttavat, silpovat ja murhaavat. Ei ole mitään syytä laskea näitä kansanmurhaajia Suomeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi opetella Suomen kieltä.

        Tulli on juuri ilmoittanut, että venäläiset "turistit" yrittävät viedä täältä läjäpäin kiellettyä tavaraa mitä voidaan käyttää sotatarvikkeissa. On selvää että tämä pakotteiden kierto typeränhövelin Suomen kautta pitää saada loppumaan.

        Jos kerran kaikki Baltian maat sekä Puola ja Tsekki ovat jo lopettaneet viisumien myöntämisen hyökkäyssotaa kannattaville venäläisille (joita on reilusti yli 80% venäläisistä) niin Suomella ei pitäisi olla mitään estettä tehdä samaa.

        Ne ovat juuri niitä ihan "tavallisia venäläisiä" jotka siellä Ukrainassa parhaillaan ukrainalaisia kiduttavat, silpovat ja murhaavat. Ei ole mitään syytä laskea näitä kansanmurhaajia Suomeen.

        Joo ei ja viisumit heiltä poistettava niin että tänne ei ole asiaa.
        Jos minulla olisi kauppa niin kieltäytyisin myymästä yhtään mitään Suomen maaperällä.

        Pärjätköön sillä mitä heidän ihannevaltionsa tarjoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi opetella Suomen kieltä.

        Tulli on juuri ilmoittanut, että venäläiset "turistit" yrittävät viedä täältä läjäpäin kiellettyä tavaraa mitä voidaan käyttää sotatarvikkeissa. On selvää että tämä pakotteiden kierto typeränhövelin Suomen kautta pitää saada loppumaan.

        Jos kerran kaikki Baltian maat sekä Puola ja Tsekki ovat jo lopettaneet viisumien myöntämisen hyökkäyssotaa kannattaville venäläisille (joita on reilusti yli 80% venäläisistä) niin Suomella ei pitäisi olla mitään estettä tehdä samaa.

        Ne ovat juuri niitä ihan "tavallisia venäläisiä" jotka siellä Ukrainassa parhaillaan ukrainalaisia kiduttavat, silpovat ja murhaavat. Ei ole mitään syytä laskea näitä kansanmurhaajia Suomeen.

        Mistä tiedät, että 80 % venäläisistä kannattaa sotaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että 80 % venäläisistä kannattaa sotaa?

        Niin, kyllä oikea luku taitaa olla pitkälti yli 90%.

        Sotaa vastustavat venäläiset voi laskea yhden käden sormilla,
        144-miljoonaisesta kansasta.

        Vapaaehtoisia rintamalle lähtijöitä löytyy jokaiselta venäläiseltä paikkakunnalta
        pataljoonittain. Riemusaatossa lähtevät rintamalle murhaamaan ukrainalaisia.


    • Anonyymi

      pelkääkkönä venäläisiä?

      Kuka pelkää venäjämiestä?

      luulekko että ne lyö pallon varuskuntaan ja ylipäällikkö kanttuvei?

      USA on tappanut puoli maailmaa mutta se ei sua taida huolettaa vaikka lomailisivat ja vieneet puolet suomen rikkauksista?

    • Anonyymi

      USA sitä, ja tätä. Silläkö venäjänmieliset puolustelee hyökkäystä Ukrainaan.
      USA, kuten suomikin auttaa Ukrainaa puolustamaan maataan brutaalia hyökkääjää vastaan.
      Kollektiivinen vastuu venäläisillä on hyökkäyssodasta. Vastustamalla kaikkialla sotaa suurilla joukoilla, ei pidättääkkään kaikkia voida. Urheilijat, kulttuuriväki, turistit, ja venäläiset kotimaassaan rohkeasti ottamaan kantaa rauhan puolesta. Hiljaisuus on hyväksymistä vallitseva olotila, ja siksi pelaajat, ja ostos/lomailijat eivät ole tervetulleita länteen, Ukrainalaisten paetessa kun venäjä tuhoaa heidän kotejaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe