Varokaa tuota korjaamoa ja olkaa käymättä siellä. Huijataan jatkuvasti. Seisottivat autoa viikon siellä vaikka olisivat voineet heti vietäessä kertoa ettei heillä ole tarvittavia työkaluja homman hoitoon, normi hommaan. Lasku oli taivaallinen siitä seisottamisesta. Muitakin epäkohtia muille on ollut.
Parthouse Jokela
8
2290
Vastaukset
- Anonyymi
Älä valita Jokelan kaupungin autokorjaamosta. Hyvämaineinen ja toimiva.
- Anonyymi
Taidat puhua omiasi. On hyvä ja luotettava korjaamo. Olen ollut asiakkaana jo vuosia.
- Anonyymi
Saman tekivät meille myös. Hinta ei vastannut sovittua.
- Anonyymi
Ei ikinä enää tuohon korjaamoon. Vein auton sinne korjattavaksi. Sama vika oli jäljellä kun kotiin ajoin. Pääsin Hyrylään ja siellä korjaus onnistui ja eivät veloittaneet täyttä hintaa kun Jokelassa oli mokattu vaikka olisivat voineet ottaa enemmän.
- Anonyymi
Hyvä paikka ja ystävällinen palvelu.
- Anonyymi
Ylimielisiä jätkiä. Ei kiitos.
- Anonyymi
Mun mönkijä oli sielä korjattavana, siihen piti laittaa lataus kuntoon kun akku tyhjeni välillä. Mutta ne penteleet laittoikin kaasuttimen pelaaamaan oikein hyvin, niin että vehe kulki 120kmh entisen 60kmh vauhdin sijaan. Myös jarrut ne laitto kuntoon, jos vähänkin paino jarrua niin kuski lensi 20 metriä mönkijän etupuolelle, mut mönkijä jäi paikalleen.
- Anonyymi
Aivan helvetin huonoa asiakaspalvelua ja työt kestää liian kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947596- 1723751
- 533269
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2422454- 482145
- 422005
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251893- 471879
- 601768
- 191763