Eli olen Masterjussin palveluksessani ajalla 4-18.8
Olen isäntäni masten jussin palveluksessani
31
1446
Vastaukset
Alistuva85 on seuraavat 2vko alaisuudessani
Vastaten hänen ”koulutuksesta”
Aiheesta kiinnostuneet voivat kysellä minulta miten koulutus eteneeHei Masterjussi!
Myös alistettava lutka henni on kiinnostunut Alistuva85:n koulutuksesta.
Onko koulutus täällä raportoitavaa vai? Missä koulutusta mahdollista seurata?
Onko koulutukseen mahdollisuus liittyä?
Hennibi lutkahennibi kirjoitti:
Hei Masterjussi!
Myös alistettava lutka henni on kiinnostunut Alistuva85:n koulutuksesta.
Onko koulutus täällä raportoitavaa vai? Missä koulutusta mahdollista seurata?
Onko koulutukseen mahdollisuus liittyä?
Hennibi lutkaLaita yhteys tiedot
- Anonyymi
[email protected] Kik: hennibi
[email protected] 041-4788816
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected] Kik: sonjasiekkinen1
[email protected] Snäp: jesuup22
[email protected] Kik:jussi.pasi
[email protected]
[email protected] Kik: XXLneitonen34
[email protected] SC: kiimatytteli - Anonyymi
hennibi kirjoitti:
Jos laitan chatin yksityisviestillä?
Mitäs sininen lattapää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
[email protected] Kik: hennibi
[email protected] 041-4788816
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected] Kik: sonjasiekkinen1
[email protected] Snäp: jesuup22
[email protected] Kik:jussi.pasi
[email protected]
[email protected] Kik: XXLneitonen34
[email protected] SC: kiimatytteliTaas alkoi mikropippelin markkinointi ☝️
- Anonyymi
Taas näitä yksinpuheluita!
- Anonyymi
Tre74 kirjoitti:
Huoh... joillekin tämä Naisen seksuaalisuus vain on asia jota ei ihan ymmärretä...
Siitä et taida tietää mitään.
- Anonyymi
Tre74 kirjoitti:
Huoh... joillekin tämä Naisen seksuaalisuus vain on asia jota ei ihan ymmärretä...
Anna heidän perkeleitten olla.
- Anonyymi
Mikä homma?
Master-jussi määräsi minut ilmoittamaan täällä kaikelle kansalle, asiallisille sekä asiattomille, olevani huomenna lauantaina hänen (Jussi-herran)käytössään.
Henni- lutka nro.0311- Anonyymi
Ja taas lutkaa viedään, täytyy vaan ihailla henniä arvaat varmaankin että kuka 😉..
Alistuva 85 on uusi minulle..Voihan itku...!
En voi mitenkään tietää kuka ihanista seuraajistani/ käyttäjistäni olet? 🤤
Teitä on onnekseni niin monta, olen teistä kaikista iloinen ja ylpeä.👍👍🤤
Henni-0311 lutka- Anonyymi
hennibi kirjoitti:
Voihan itku...!
En voi mitenkään tietää kuka ihanista seuraajistani/ käyttäjistäni olet? 🤤
Teitä on onnekseni niin monta, olen teistä kaikista iloinen ja ylpeä.👍👍🤤
Henni-0311 lutkaNyt ei ketään enää kiinnosta.
Henni olet aina niin vaatimaton 😉..
Mutta ihan sairaan ihana, kiitos viimeisestä...Kiitos ihana jd,
Ja erityisen iso kiitos sinullekin viimeisestä ...🥵🥴🥴 lutka sai ja nautti suunnattomasti.
Vastaan tännekin uudella nickilläni että tulee muillekin tutuksi.....- Anonyymi
henni-0311 kirjoitti:
Kiitos ihana jd,
Ja erityisen iso kiitos sinullekin viimeisestä ...🥵🥴🥴 lutka sai ja nautti suunnattomasti.
Vastaan tännekin uudella nickilläni että tulee muillekin tutuksi.....Mihin tarvitset monta tunnusta
- Anonyymi
henni-0311 kirjoitti:
Kiitos ihana jd,
Ja erityisen iso kiitos sinullekin viimeisestä ...🥵🥴🥴 lutka sai ja nautti suunnattomasti.
Vastaan tännekin uudella nickilläni että tulee muillekin tutuksi.....https://keskustelu.suomi24.fi/t/17571185/henni-0311-lutkan-nettinoyryytysta---!-1-9-osaa#comment-116576413
Käykää lukemassa ja nauramassa, kun Henni lutka kompastuu omaan typeryyteensä laittamalla netistä kuvia "itsestään". Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17571185/henni-0311-lutkan-nettinoyryytysta---!-1-9-osaa#comment-116576413
Käykää lukemassa ja nauramassa, kun Henni lutka kompastuu omaan typeryyteensä laittamalla netistä kuvia "itsestään".No tekevälle sattuu 😉
- Anonyymi
jd71 kirjoitti:
No tekevälle sattuu 😉
Parasta chatissa oli kommentti "Pitäkää hyvänänne" 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta chatissa oli kommentti "Pitäkää hyvänänne" 😂
Just oikein huijarille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta chatissa oli kommentti "Pitäkää hyvänänne" 😂
Tylysti hylätty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylysti hylätty
Toi on niin nähty vaihtelee nimimerkkejä vaan
- Anonyymi
Just just niin se on, keskustelunne ovat omiaan vain teidän runnkkareiden kesken yhteinen
- Anonyymi
Mikä on masterjussi?
- Anonyymi
Yksi lukuisista mielikuvitushahmoista.
- Anonyymi
Mikä on henni
Ketjusta on poistettu 113 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504