Eli olen Masterjussin palveluksessani ajalla 4-18.8
Olen isäntäni masten jussin palveluksessani
31
1403
Vastaukset
- Alistuva85 on seuraavat 2vko alaisuudessani 
 Vastaten hänen ”koulutuksesta”
 Aiheesta kiinnostuneet voivat kysellä minulta miten koulutus etenee- Hei Masterjussi! 
 Myös alistettava lutka henni on kiinnostunut Alistuva85:n koulutuksesta.
 Onko koulutus täällä raportoitavaa vai? Missä koulutusta mahdollista seurata?
 Onko koulutukseen mahdollisuus liittyä?
 Hennibi lutka
- hennibi kirjoitti:- Hei Masterjussi! 
 Myös alistettava lutka henni on kiinnostunut Alistuva85:n koulutuksesta.
 Onko koulutus täällä raportoitavaa vai? Missä koulutusta mahdollista seurata?
 Onko koulutukseen mahdollisuus liittyä?
 Hennibi lutka- Laita yhteys tiedot 
- Anonyymi[email protected] Kik: hennibi 
 [email protected] 041-4788816
 [email protected]
 [email protected]
 [email protected]
 [email protected]
 [email protected] Kik: sonjasiekkinen1
 [email protected] Snäp: jesuup22
 [email protected] Kik:jussi.pasi
 [email protected]
 [email protected] Kik: XXLneitonen34
 [email protected] SC: kiimatytteli
- Anonyymihennibi kirjoitti:Jos laitan chatin yksityisviestillä? Mitäs sininen lattapää? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:[email protected] Kik: hennibi 
 [email protected] 041-4788816
 [email protected]
 [email protected]
 [email protected]
 [email protected]
 [email protected] Kik: sonjasiekkinen1
 [email protected] Snäp: jesuup22
 [email protected] Kik:jussi.pasi
 [email protected]
 [email protected] Kik: XXLneitonen34
 [email protected] SC: kiimatytteliTaas alkoi mikropippelin markkinointi ☝️ 

- AnonyymiTaas näitä yksinpuheluita! - AnonyymiTre74 kirjoitti:Huoh... joillekin tämä Naisen seksuaalisuus vain on asia jota ei ihan ymmärretä... Siitä et taida tietää mitään. 
- AnonyymiTre74 kirjoitti:Huoh... joillekin tämä Naisen seksuaalisuus vain on asia jota ei ihan ymmärretä... Anna heidän perkeleitten olla. 

- AnonyymiMikä homma? 
- Master-jussi määräsi minut ilmoittamaan täällä kaikelle kansalle, asiallisille sekä asiattomille, olevani huomenna lauantaina hänen (Jussi-herran)käytössään. 
 Henni- lutka nro.0311
- AnonyymiJa taas lutkaa viedään, täytyy vaan ihailla henniä arvaat varmaankin että kuka 😉.. 
 Alistuva 85 on uusi minulle..- Voihan itku...! 
 En voi mitenkään tietää kuka ihanista seuraajistani/ käyttäjistäni olet? 🤤
 Teitä on onnekseni niin monta, olen teistä kaikista iloinen ja ylpeä.👍👍🤤
 Henni-0311 lutka
- Anonyymihennibi kirjoitti:Voihan itku...! 
 En voi mitenkään tietää kuka ihanista seuraajistani/ käyttäjistäni olet? 🤤
 Teitä on onnekseni niin monta, olen teistä kaikista iloinen ja ylpeä.👍👍🤤
 Henni-0311 lutkaNyt ei ketään enää kiinnosta. 

- Henni olet aina niin vaatimaton 😉.. 
 Mutta ihan sairaan ihana, kiitos viimeisestä...- Kiitos ihana jd, 
 Ja erityisen iso kiitos sinullekin viimeisestä ...🥵🥴🥴 lutka sai ja nautti suunnattomasti.
 Vastaan tännekin uudella nickilläni että tulee muillekin tutuksi.....
- Anonyymihenni-0311 kirjoitti:Kiitos ihana jd, 
 Ja erityisen iso kiitos sinullekin viimeisestä ...🥵🥴🥴 lutka sai ja nautti suunnattomasti.
 Vastaan tännekin uudella nickilläni että tulee muillekin tutuksi.....Mihin tarvitset monta tunnusta 
- Anonyymihenni-0311 kirjoitti:Kiitos ihana jd, 
 Vastaan tännekin uudella nickilläni että tulee muillekin tutuksi.....https://keskustelu.suomi24.fi/t/17571185/henni-0311-lutkan-nettinoyryytysta---!-1-9-osaa#comment-116576413 
 Käykää lukemassa ja nauramassa, kun Henni lutka kompastuu omaan typeryyteensä laittamalla netistä kuvia "itsestään".
- Anonyymi kirjoitti:- https://keskustelu.suomi24.fi/t/17571185/henni-0311-lutkan-nettinoyryytysta---!-1-9-osaa#comment-116576413 
 Käykää lukemassa ja nauramassa, kun Henni lutka kompastuu omaan typeryyteensä laittamalla netistä kuvia "itsestään".- No tekevälle sattuu 😉 
- Anonyymijd71 kirjoitti:No tekevälle sattuu 😉 Parasta chatissa oli kommentti "Pitäkää hyvänänne" 😂 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Parasta chatissa oli kommentti "Pitäkää hyvänänne" 😂 Just oikein huijarille 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Parasta chatissa oli kommentti "Pitäkää hyvänänne" 😂 Tylysti hylätty 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tylysti hylätty Toi on niin nähty vaihtelee nimimerkkejä vaan 

- AnonyymiJust just niin se on, keskustelunne ovat omiaan vain teidän runnkkareiden kesken yhteinen 
- AnonyymiMikä on masterjussi? - AnonyymiYksi lukuisista mielikuvitushahmoista. 
- AnonyymiMikä on henni 

Ketjusta on poistettu 113 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311