Nyt venäjän viimeisin tempaus on tuo tutkaheijastimien laittaminen tuonne Dnepr-joelle rantavalleille sotkemaan Ukrainalaisten ohjusten lentoradat ja suojaamaan omia varusteita ja sotilaitaan????????
Hieno idea n. 20-30 vuotta sitten mutta ei ehkä ihan tätä päivää.
Ukranailaisten ohjukset saavat dataa taivaalta satelliiteista ja tulenjohtojärjestelmältä.
Haittaa noista voi olla jos venäjä lähettäisi oman koneensa joen toiselle puolelle, niin siinä voisi yssän tutka olla ihmeissään takaisin tullessa.
Venäjäm moternit vehkeet....
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Vai tutkaheijastin. Kohta vissiin kaivavat radiomajakatkin esiin ja eiku kentälle ja käyttöön.
- Anonyymi
Droonit näkevät. Ei niitä mitkään tutkaheijastimet estä. Missä tutkaheijastimia, siellä kohteita ja ei muuta kuin paukku sinne!
- Anonyymi
Sloboilla mitään droneja ole.
- Anonyymi
Saattaahan ne myös lisäksi tukkia noiden hyökkäysvälineiden käyttämät radiotaajuudet.
- Anonyymi
Ostavathan ne turistit käsi-GPS-kaitteita Suomesta, että on millä navigoida hävittäjäkoneita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477029
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505926- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.464659Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252872- 452420
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323