Prostituutio vammaisille

Anonyymi

Olin vuosia sitten Tanskassa sairaanhoitajana palvelukodissa. Siellä oli hoidettavana halvaantunut nuori mies, jonka luona nuori prostituoitu kävi lähes säännöllisesti. Minun piti auttaa mies sopivaan asentoon sängylle, jotta tyttö pääsi suorittamaan "työtehtävänsä". Alkuun tuo asia ei ollut aivan helppo minulle, joudui katselemaan sivusta. Ja tietenkin siivoamaan jäljet. Noiden kokemusten jälkeen suhtautumiseni prostituutioon kyllä muuttui, vaikka aikaisemmin en sitä hyväksynytkään.

14

1741

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tuollaista Suomessa? Kummallekin sukupuolelle?

• Anonyymi

Huoria ihan kaikille, jos vain rahaa riittää. Itse ne palvelut on Tanskassakin maksettava.

• Anonyymi

Ihan ilmaiseksi olen aina saanut. Käykö kateeksi? 😎

• Anonyymi

Valitsisinko hyaran, horon, hutsun vai huratsun? Vaikea valinta.

• Anonyymi

No eipä teidän vammaisten kanssa voi keskustella asiallisesti. Mut uskon ettette saa rahallakaan ja sitäkään ei teillä ole

• Anonyymi

Kyllä seksi kuuluu myös vammaisille. Olen ollut tuollaisten henkilöiden palvelutalossa ja joutunut auttamaan siellä asuvaa paria. Käytännössä nostanut naisen tuon miehen päälle ja usein kädellä ohjannut peniksen oikeaan paikkaan. Ei tuo nyt minulle niin ihmeellistä ollut.

• Tuo aihe on kyllä vaiettu täysin. Jokainen voi miettiä itsekseen kuinka nuori vammainen joka esim. on liikenne onnettomuudessa menettänyt kyvyn liikkua. On hänellä normaalit hormonaaliset halut seksiin. Ymmärrän että pojille/miehille saa maksullisista naisista seuraa, mutta löytyykö nuorille naisille vastaavasti miehiä jotka voisivat tuota palvelua tuottaa.
      Jos tämä nuori on koti hoidossa, niin hoitaako äiti tai isä tuotaa ammattilaisten puutteessa, vai onko kotisairaanhoidossa tuollaista palvelua?

• Anonyymi

Taannoin ulkolaisen kanavan tv:ssä oli aihesta dokumentti ja siinä kerrottiin vastaavasta yhteiskunnan organisoimasta toimesta Sveitsissä, osana potilaiden / vammautuneiden kokonaisvaltaista hoitamista ja jossa seksipalveluita tarjoavia naisia ja miehiä ihan erikseen koulutettin tuolle erityisaluelle.

Siihen tarvittiin muistaakseni luvat erikseen (vaikka prostituutio onkin siellä laillista), eli kuka tahansa seksityön tekijä ei kait voinut tuossa viitekehyksessä toimia (?). Edellyttää tiettyä lääketieteellistä lisätietoa, ymmärystä ja sopeutumista, sillä asiakkaiden terveystilanteet ovat vaihtelevia.

Muistaakseni paikallinen Kela otti palvelun kokonaan tai suurelta osin piikkiinsä.

• Anonyymi

Kenenkään ei tarvitse alistua seksin vuoksi maksamaan tai alistua seksiin saadakseen rahaa seksiä vastaan!

On tietenkin tilanteita joissa tasa-asemassa olevat voivat sopia toisin, mutta se on eri asia!

• Anonyymi

Mukava lukea näitä oikein fundistyylisiä "globaalin oikean opin" hallitsijoita ja kaikkien toisten puolesta tuntevia ja ajattelevia ;-)

• Anonyymi

Kunhan saisin nuoleskella pillua, !!

• Anonyymi

Antaisitko nuolla?

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      20
      2988
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2577
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1443
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe