Olin vuosia sitten Tanskassa sairaanhoitajana palvelukodissa. Siellä oli hoidettavana halvaantunut nuori mies, jonka luona nuori prostituoitu kävi lähes säännöllisesti. Minun piti auttaa mies sopivaan asentoon sängylle, jotta tyttö pääsi suorittamaan "työtehtävänsä". Alkuun tuo asia ei ollut aivan helppo minulle, joudui katselemaan sivusta. Ja tietenkin siivoamaan jäljet. Noiden kokemusten jälkeen suhtautumiseni prostituutioon kyllä muuttui, vaikka aikaisemmin en sitä hyväksynytkään.
Prostituutio vammaisille
14
1682
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuollaista Suomessa? Kummallekin sukupuolelle?
- Anonyymi
Huoria ihan kaikille, jos vain rahaa riittää. Itse ne palvelut on Tanskassakin maksettava.
- Anonyymi
Ihan ilmaiseksi olen aina saanut. Käykö kateeksi? 😎
- Anonyymi
Valitsisinko hyaran, horon, hutsun vai huratsun? Vaikea valinta.
- Anonyymi
No eipä teidän vammaisten kanssa voi keskustella asiallisesti. Mut uskon ettette saa rahallakaan ja sitäkään ei teillä ole
- Anonyymi
Kyllä seksi kuuluu myös vammaisille. Olen ollut tuollaisten henkilöiden palvelutalossa ja joutunut auttamaan siellä asuvaa paria. Käytännössä nostanut naisen tuon miehen päälle ja usein kädellä ohjannut peniksen oikeaan paikkaan. Ei tuo nyt minulle niin ihmeellistä ollut.
Tuo aihe on kyllä vaiettu täysin. Jokainen voi miettiä itsekseen kuinka nuori vammainen joka esim. on liikenne onnettomuudessa menettänyt kyvyn liikkua. On hänellä normaalit hormonaaliset halut seksiin. Ymmärrän että pojille/miehille saa maksullisista naisista seuraa, mutta löytyykö nuorille naisille vastaavasti miehiä jotka voisivat tuota palvelua tuottaa.
Jos tämä nuori on koti hoidossa, niin hoitaako äiti tai isä tuotaa ammattilaisten puutteessa, vai onko kotisairaanhoidossa tuollaista palvelua?- Anonyymi
Taannoin ulkolaisen kanavan tv:ssä oli aihesta dokumentti ja siinä kerrottiin vastaavasta yhteiskunnan organisoimasta toimesta Sveitsissä, osana potilaiden / vammautuneiden kokonaisvaltaista hoitamista ja jossa seksipalveluita tarjoavia naisia ja miehiä ihan erikseen koulutettin tuolle erityisaluelle.
Siihen tarvittiin muistaakseni luvat erikseen (vaikka prostituutio onkin siellä laillista), eli kuka tahansa seksityön tekijä ei kait voinut tuossa viitekehyksessä toimia (?). Edellyttää tiettyä lääketieteellistä lisätietoa, ymmärystä ja sopeutumista, sillä asiakkaiden terveystilanteet ovat vaihtelevia.
Muistaakseni paikallinen Kela otti palvelun kokonaan tai suurelta osin piikkiinsä. - Anonyymi
Kenenkään ei tarvitse alistua seksin vuoksi maksamaan tai alistua seksiin saadakseen rahaa seksiä vastaan!
On tietenkin tilanteita joissa tasa-asemassa olevat voivat sopia toisin, mutta se on eri asia!- Anonyymi
Mukava lukea näitä oikein fundistyylisiä "globaalin oikean opin" hallitsijoita ja kaikkien toisten puolesta tuntevia ja ajattelevia ;-)
- Anonyymi
Kunhan saisin nuoleskella pillua, !!
- Anonyymi
Antaisitko nuolla?
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091