Prostituutio vammaisille

Anonyymi

Olin vuosia sitten Tanskassa sairaanhoitajana palvelukodissa. Siellä oli hoidettavana halvaantunut nuori mies, jonka luona nuori prostituoitu kävi lähes säännöllisesti. Minun piti auttaa mies sopivaan asentoon sängylle, jotta tyttö pääsi suorittamaan "työtehtävänsä". Alkuun tuo asia ei ollut aivan helppo minulle, joudui katselemaan sivusta. Ja tietenkin siivoamaan jäljet. Noiden kokemusten jälkeen suhtautumiseni prostituutioon kyllä muuttui, vaikka aikaisemmin en sitä hyväksynytkään.

14

1653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko tuollaista Suomessa? Kummallekin sukupuolelle?

      • Anonyymi

        Huoria ihan kaikille, jos vain rahaa riittää. Itse ne palvelut on Tanskassakin maksettava.


      • Anonyymi

        Ihan ilmaiseksi olen aina saanut. Käykö kateeksi? 😎


    • Anonyymi

      Valitsisinko hyaran, horon, hutsun vai huratsun? Vaikea valinta.

    • Anonyymi

      No eipä teidän vammaisten kanssa voi keskustella asiallisesti. Mut uskon ettette saa rahallakaan ja sitäkään ei teillä ole

    • Anonyymi

      Kyllä seksi kuuluu myös vammaisille. Olen ollut tuollaisten henkilöiden palvelutalossa ja joutunut auttamaan siellä asuvaa paria. Käytännössä nostanut naisen tuon miehen päälle ja usein kädellä ohjannut peniksen oikeaan paikkaan. Ei tuo nyt minulle niin ihmeellistä ollut.

    • Tuo aihe on kyllä vaiettu täysin. Jokainen voi miettiä itsekseen kuinka nuori vammainen joka esim. on liikenne onnettomuudessa menettänyt kyvyn liikkua. On hänellä normaalit hormonaaliset halut seksiin. Ymmärrän että pojille/miehille saa maksullisista naisista seuraa, mutta löytyykö nuorille naisille vastaavasti miehiä jotka voisivat tuota palvelua tuottaa.
      Jos tämä nuori on koti hoidossa, niin hoitaako äiti tai isä tuotaa ammattilaisten puutteessa, vai onko kotisairaanhoidossa tuollaista palvelua?

    • Anonyymi

      Taannoin ulkolaisen kanavan tv:ssä oli aihesta dokumentti ja siinä kerrottiin vastaavasta yhteiskunnan organisoimasta toimesta Sveitsissä, osana potilaiden / vammautuneiden kokonaisvaltaista hoitamista ja jossa seksipalveluita tarjoavia naisia ja miehiä ihan erikseen koulutettin tuolle erityisaluelle.

      Siihen tarvittiin muistaakseni luvat erikseen (vaikka prostituutio onkin siellä laillista), eli kuka tahansa seksityön tekijä ei kait voinut tuossa viitekehyksessä toimia (?). Edellyttää tiettyä lääketieteellistä lisätietoa, ymmärystä ja sopeutumista, sillä asiakkaiden terveystilanteet ovat vaihtelevia.

      Muistaakseni paikallinen Kela otti palvelun kokonaan tai suurelta osin piikkiinsä.

    • Anonyymi

      Kenenkään ei tarvitse alistua seksin vuoksi maksamaan tai alistua seksiin saadakseen rahaa seksiä vastaan!

      On tietenkin tilanteita joissa tasa-asemassa olevat voivat sopia toisin, mutta se on eri asia!

      • Anonyymi

        Mukava lukea näitä oikein fundistyylisiä "globaalin oikean opin" hallitsijoita ja kaikkien toisten puolesta tuntevia ja ajattelevia ;-)


    • Anonyymi

      Kunhan saisin nuoleskella pillua, !!

    • Anonyymi

      Antaisitko nuolla?

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe