Sanatarkasti kerrottuna tämänpäiväisestä aamukatsauksestaan:
"ajatelkaa mä olin silloin järkyttyny siitä ku Neuvostoliiton aikaan ku siellä oli sitte joo... Jos Klasuki olis Ameriikassa ni mulla olis sellane asekokoelma et mulla olis sellane asekokoelma ja oli sillo tota niin.. , parhaimmillaan.., se oli 80 - luvun mulla oli sillon paljon rahaa -85 semmone firma mmmmh??....mm. ostin aseita urakalla nii poliisipäällikön kuulusteluun sillo mä en ollu vielä mikään ammattilainen itse asiassa.. Se kysy multa vaan et kuule Klus että miksi sä ostat näin paljo aseita. Mä olin et.., mä sanoin ihan suoraan et mä varustaudun heh pahan päivän varalle. Ei se voinu sille mitään. Mä olin rehellinen hyvämaineinen kansalainen, laskuvarjojääkäri.., khykhyyym.., kaikki tämmöset.. harrastin reserviläisammuntaa. Ei se voinu ku myöntää ku ei ollu perusteita kieltää. Oli se itse asiassa vähä isän tuttu et ja muminaa...ja sillä lailla. No kyllä mä sain sitte. Tähän mulla paremmin on ollu 50 pyssyä heh heh .. Mulla oli yks huoneessa kaikki seinällä
siihen aikaan sai vielä niinku pitää. Sitten tuli ne määräykset et pitää pitää kaapissa lukkojen takana kaapissa ja ostaa sellane valtava teräskaappi ja ei ne meinannu edes mahtuu kaikki ja muminaa.. No joo tuli aihe josta Klasu tykkää tästä höpöttäis vaikka koko illan aseista..
Tarkkaavainen kuuntelija siis saa myös uutisten välillä hienoa tietoa Klausin loistavasta menneisyydestä. Enää ei tee videoita nykymenostaan.
Klaus Kristian Bergin uusin tarina!
52
3225
Vastaukset
- Anonyymi
50 asetta jo maksaakin jonkin verran? Onkohan tässä taas vähän Klasulla Pohjanmaan lisää jutussaan? No jos näin on ollut mitä Klasu kertoilee jälleen elämästään, niin pitkä on ollut pudotuksensa entisestä loistostaan nykyisin youtubessa kerjäävään lihavan thaikku akan rattopojaksi. Mistä lie löytänytkään noin lihavan thai akan ku normaalisti ne on todella hoikkia, ja jopa kauniitakin jotkut. Klasun tarinoista tulee mieleen Paroni von Münchhausenin retket ja seikkailut.
- Anonyymi
Hra Ataman on lähetyksieni tarkka seuraaja ja lähettää minulla rahaa joka kuukausi min. 1000 € jota vastaan annan hänelle neuvoja kuinka tienaa n. 5000 €/kk mainoksia klikkaamalla.
Kirjoitti Klaus Berg. Anonyymi kirjoitti:
Hra Ataman on lähetyksieni tarkka seuraaja ja lähettää minulla rahaa joka kuukausi min. 1000 € jota vastaan annan hänelle neuvoja kuinka tienaa n. 5000 €/kk mainoksia klikkaamalla.
Kirjoitti Klaus Berg.Klasu valehtelee myös laskuvarjohyppyjensä määristä. joita sanoo olevan yli 500.
Paskapuhetta, olisin taatusti törmännyt tuollaiseen veteraaniin omalla hyppyurallani.
Klaus Bergin nimeä ei tunneta noilla hyppymäärillä Suomen tilastoissa.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Klasu valehtelee myös laskuvarjohyppyjensä määristä. joita sanoo olevan yli 500.
Paskapuhetta, olisin taatusti törmännyt tuollaiseen veteraaniin omalla hyppyurallani.
Klaus Bergin nimeä ei tunneta noilla hyppymäärillä Suomen tilastoissa.Kuinka sinä jaksat kiinnostua muutaman ihmisen tekemisistä? Sitten vielä vastaat itsellesi. No, omapa on maailmasi. Saatat olla kovinkin onnellinen kun sait tämänkin vastauksen joka ei ole itsesi vastaama, harvinaista herkkua.
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka sinä jaksat kiinnostua muutaman ihmisen tekemisistä? Sitten vielä vastaat itsellesi. No, omapa on maailmasi. Saatat olla kovinkin onnellinen kun sait tämänkin vastauksen joka ei ole itsesi vastaama, harvinaista herkkua.
Kiitos toki tarjoamastasi herkusta.
Klaus Berg on kerännyt itselleen aikamoisen liudan vihamiehiä kusetuksillaan ja valehteluillaan. Siinä on Suomen suurimpia paskiaisia mitä kuvitella saattaa.
Takaisin Thaimaasta ei ukkelilla ole asiaa vai uskotteko että joku yritys ottaisi tuon räkänippelin palvelukseensa?ViktorAtaman kirjoitti:
Kiitos toki tarjoamastasi herkusta.
Klaus Berg on kerännyt itselleen aikamoisen liudan vihamiehiä kusetuksillaan ja valehteluillaan. Siinä on Suomen suurimpia paskiaisia mitä kuvitella saattaa.
Takaisin Thaimaasta ei ukkelilla ole asiaa vai uskotteko että joku yritys ottaisi tuon räkänippelin palvelukseensa?jatkoa....
Toki voi tulla tänne takaisin elämään työeläkkeellään jonka kertoi olevan n. 450 € /kk.
Ahkerana on siis Suomessa puurtanut.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
jatkoa....
Toki voi tulla tänne takaisin elämään työeläkkeellään jonka kertoi olevan n. 450 € /kk.
Ahkerana on siis Suomessa puurtanut.Eläkettähän saa vain tuloista joista verottaja on tietoinen.
Ei siis välttämättä kerro mitään kuinka ahkerana on työtä tehnyt.
Toisaalta, jos omistelee firmoja, ja ostaa kaiken firmojen piikkiin maksamatta itselleen palkkaa saattaa päätyä samoihin lukemiin?
Sä Viki oot vain ollut liian rehellinen; koitit kuittipetosta mutta jäit siitä rehellisesti kiinni ja maksoit rangaistukset.
En siis koita sanoa että Klaus olisi mitään laitonta tehnyt, puhun yleisellä tasolla. - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Klasu valehtelee myös laskuvarjohyppyjensä määristä. joita sanoo olevan yli 500.
Klaus Bergin nimeä ei tunneta noilla hyppymäärillä Suomen tilastoissa.Sinä olet yhtä tuntematon hyppääjän keskuudessa 😂🤦🏾♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka sinä jaksat kiinnostua muutaman ihmisen tekemisistä? Sitten vielä vastaat itsellesi. No, omapa on maailmasi. Saatat olla kovinkin onnellinen kun sait tämänkin vastauksen joka ei ole itsesi vastaama, harvinaista herkkua.
Pidä sinäkin perskärpänen pääs kiinni ja syö pas... Sulta kyllä siivet leikataan ja sitten suriset vain perseelläs!
- Anonyymi
Klaus kuluu ruotsalais eliittiin. Varsinainen sodanlietsoja. Onhan Suomi puskurina ruotsille.
Sellainen ihmiskäsitys joka vihaa työläisiä ihailee Trumpin gangsteri toimintaa ja rasismia,
- Evankeliumista ei tiedä mitään vaan ratsastaa Jeesuksella.
Gal:1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
Lähettäkää Klasulle rahaa ja katsokaa typeriä mainoksia ettei hänen täydy syödä kaatopaikalta pyydystettyjä rottia. Kehuu vielä hyvää makua???
Kirjoitan siksi että Klasu heräisi ja kääntyisi tosissaan suomalaiseksi isänmaan ystäväksi, ja kunnioittaisi työtätekevää kansaa. - Anonyymi
Sanoisin että tätä paskakasaa voisi luonnehtia sanalla ulkokultainen.
Kultaa päältä ja paskaa sisältä. Näin Jeesus sanoisi.- Anonyymi
Älä nyt menetä mielenterveyttäsi itse tuolla vihamäärällä, terapia kutsuu pian. Luuletko että joku välittää jostain Berkistä, teki hyvää tai pahaa.
Se on vähän samanlaista typeryyttä jos ajaa yksin autolla ja joku kiilaa eteen ja alkaa kauhea kiroileminen ja vihaaminen ja ottasuoni pullistuu, mitä se toinen tuosta purkauksesta viis veisaa? Ei mitään mutta sinulla voi katketa verisuoni ja matka päättyy siihen.
Ole nyt järkevä aikuinen, tai tee mitä haluat, turhaa tuo vouhotuksesi on.
- Anonyymi
Koska Klauksen jutuissa ei ole salaliittoa edes välimerkeiksi niin voisitteko siirtyä fanittamaan häntä toisaalle?
- Anonyymi
Painu sinäkin turhake sinne missä ei edes sammal kasva!
- Anonyymi
Vaikuttaa olemukseltaan jotenkin vammaiselta ja ilmeisesti jonkinlaista mielenterveysprobleemaakin taustalla. Naureskelee sellaista hullun naurua välillä. En kyllä luota tuohon Klausiin vaikka olen yksittäisiä joidenkin minulle linkkaamia videoita arviointi mielessä katsellut. Jossain määrin tuo mieleen JLuurin.
- Anonyymi
Klaus Berg on toiminut yrittäjänä lukuisissa yrityksissä. Klasu on voideltu pastori, laskuvarjojääkäri, ja hän on toiminut yksityisetsivänä, opettajana ja hän ollut henkivartijana useille julkisuuden henkilöille toimiessaan järjestysmiehenä lukuisilla festivaaleilla. Klausulla on lentolupakirja ja hän on omistanut lentokoneita, urheiluautoja ja myös jopa kalastustroolarin. Tätä listaa voisi jatkaa ja jatkaa mitä hän on meille youtube kanavallaan Operaatiokeskus kertonut. Jos googlaatte Klaus Berg, niin löydätte mm. hänen laskettelukeskuksen ja lukuisia muita kiinnostavia juttuja. On kyllä melkoinen veijari tämä Klasu.
Klaus on toiminut myös 10 vuotta "ammattivartijoiden" kouluttajana. Kertoi että oli tarkka siitä että kännyköitä ei tuotu luokkaa.
"Ne siitä vähän pullikoivat mutta mutta mä olin tiukkana" Klasu tarinoi ja jatkaa:
"saatika sitten siitä kun mä olin historian opettajana tuolla.... tuolla yläasteella niin saatika sitä siellä oli tuota kakarat oli järkyttyneitä ku opettaja ei sallinu puhelimia ja siitähän on sentään aikaa aikaa 15 vuotta ku mä....yms.
Muistanemme myös että hän on toiminut perheyritys Motonetin johtajana..... ;-)- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Klaus on toiminut myös 10 vuotta "ammattivartijoiden" kouluttajana. Kertoi että oli tarkka siitä että kännyköitä ei tuotu luokkaa.
"Ne siitä vähän pullikoivat mutta mutta mä olin tiukkana" Klasu tarinoi ja jatkaa:
"saatika sitten siitä kun mä olin historian opettajana tuolla.... tuolla yläasteella niin saatika sitä siellä oli tuota kakarat oli järkyttyneitä ku opettaja ei sallinu puhelimia ja siitähän on sentään aikaa aikaa 15 vuotta ku mä....yms.
Muistanemme myös että hän on toiminut perheyritys Motonetin johtajana..... ;-)On se Klasu kyllä aika velikulta, mutta miksi lie sielä Thaimaassa? Köh köh keuhkoputkea sielä parantelee mukamas?
- Anonyymi
Nyt kannattaa laittaa Klasun Belgian tilille menemään automaattisesti joka kuukausi pari euroa. Jos mahdollisimman moni katsoja laittaa rahaa Klasun tilille, niin Operaatiokeskust youtube-kanavalla ei tule enää mainoksia videoissa. Eikös olekin nerokasta, ja siinä kyllä saa rahalle hienosti vastinetta?
- Anonyymi
Kuinkahan kauan ihmiset suostuu rahoittamaan Klasua Thaimaan ihmemaahan? Sielä on ihmisillä keskiansio paljon pienempi kuin Klasun mainostama pieni eläke ja jopa opettajat tienaa vain vähän enemmän kuin Klasu. Jos Klasu repii katsojiltaan esmes 1000 € kuukaudessa lahjoituksina eläkkeensä lisäksi, niin hän elää kuin kroisos thaikuissa. No kukin työntää rahansa mihin tahtoo, mutta tässä vähän miettimisen aihetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan kauan ihmiset suostuu rahoittamaan Klasua Thaimaan ihmemaahan? Sielä on ihmisillä keskiansio paljon pienempi kuin Klasun mainostama pieni eläke ja jopa opettajat tienaa vain vähän enemmän kuin Klasu. Jos Klasu repii katsojiltaan esmes 1000 € kuukaudessa lahjoituksina eläkkeensä lisäksi, niin hän elää kuin kroisos thaikuissa. No kukin työntää rahansa mihin tahtoo, mutta tässä vähän miettimisen aihetta.
Hyvin kyllä luottaa lahjoituksiin kun uuden omakotitalonkin osti ja näköjään on skootterikin vaihtunut moottoripyörään. Olisi kiva kuulla niiltä rahansa hänen sijoituksiinsa laittaneillta mitä sijoituksille kuuluu? Tuleeko rahaa ovista ja ikkunoista? Joku aika sitten pyysi katselijoilta tuhatta euroa kun pitäisi käydä Bangkokissa passia tai jotain uusimassa. Herra kun ei suostu menemään junalla kun ovat samannäköisiä kuin Neuvostoliitossa. Kyllä Kuitunen joka myös tubettaa käyttää junaa ja makuuvaunua kun joutuu pääkaupungissa käymään. Yhdestä reissusta on videoihin. Kaikki muut farangi tubettajat tekevät jotain töitä tubettamisen lisäksi ja elävät työstä saadulla rahoilla,eivätkä kinua ja painosta katsojilta rahaa mutta herra Berg ei halua edes oikeisiin töihin mennä tai sitten thaikuista ei löydy sopivaa johtajan paikkaa.
Klasu kertoi että on opiskellut lakia jossain yliopistossa.
Seuraavan päivänä kertoi että että lopetti koulunkäynnin 16- vuotiaana ja meni töihin huonekaluliikkeen varastoon.
Hyi Klasu, tuollainen törkeä valehtelu on rumaa mutta helluntailaiselle miehelle syntiä.....- Anonyymi
Klasulla on luultavasti alkava dementtia, niin ei hän enää muista edes mitä on valehdellut. Ei yhdessä lähetyksessä muistanut edes mikä on Mammutti, vaan puhui isosta norsusta. Sekoilee jatkuvasti kun puhuu USA:n Demograateista, niin sotkee ne Republigaaneihin, ja näitä esimerkkejä riittää. Saas nähdä miten pitkään pystyy lähetyksiään pitämään. Toivottavasti hänen suomalaiset lapset hakee höppänän sitten kotiin, koska thaikku perhe potkaisee pihalle kadulle heti kun rahat loppuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klasulla on luultavasti alkava dementtia, niin ei hän enää muista edes mitä on valehdellut. Ei yhdessä lähetyksessä muistanut edes mikä on Mammutti, vaan puhui isosta norsusta. Sekoilee jatkuvasti kun puhuu USA:n Demograateista, niin sotkee ne Republigaaneihin, ja näitä esimerkkejä riittää. Saas nähdä miten pitkään pystyy lähetyksiään pitämään. Toivottavasti hänen suomalaiset lapset hakee höppänän sitten kotiin, koska thaikku perhe potkaisee pihalle kadulle heti kun rahat loppuu.
Klasu on kertomansa mukaan toiminut myös yläasteen historian opettajana sekä Motonetin toimitusjohtajana sekä 10 vuotta ammatti-vartjioiden kouluttajana puhumattakaan sissijoukkueiden johtajana. ja kouluttajana ilman mitään pätevyyttä yhtään mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klasu on kertomansa mukaan toiminut myös yläasteen historian opettajana sekä Motonetin toimitusjohtajana sekä 10 vuotta ammatti-vartjioiden kouluttajana puhumattakaan sissijoukkueiden johtajana. ja kouluttajana ilman mitään pätevyyttä yhtään mihinkään.
Joo se ei muista mitä on kenellekin valehdellut joten puhuu sitten kaikenlaista ristiin rastiini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se ei muista mitä on kenellekin valehdellut joten puhuu sitten kaikenlaista ristiin rastiini.
Klaus on rikas mies kun pöljät uskovaiset lähettävät sille RAHAA, RAHAA, leikkii vaan köyhää.
- Anonyymi
Klasu kerto kun sillä oli 50 asetta ja n oli kaikki yhdellä seinällä....:-)
- Anonyymi
Nostanpa tämän ylös joutessani.
- Anonyymi
Miten tällä klasun kryptobisneksellä menee nykyään? Senhän hehkutti kuinka 90 päivässä sijoitus tuplautuu vai miten se meni.
- Anonyymi
Mikä on nykyisin Klasun kanava? Haluaisin kuunnella valheitaan jos ne vielä jatkuvat.
- Anonyymi
Klasu laittoi kanavansa suljetuksi eikä sinne pääse kuin maksamalla hänen tililleen kannatusmaksun jota vastaan saa linkin sähköpostiin. Hän on varmasti saanut huijattua tarpeeksi uskovia helluntailaisia kanavalleen eli kuukausimaksajia on riittävästi. Nyt olisikin kiva kuunnella mitä kaikkea paskaa hän siellä suoltaa että saisi enemmän lahjoituksia kun kukaan ulkopuolinen ei ole siellä arvostelemassa ja pilaamassa hyviä valheita. Tuo kaasun pitämä sunnuntai saarnakin on takuulla harkittu juttu koska niin hän on saanut kerättyä paljon varakkaita uskovia leskiä ja muita hyödyllisiä idiootteja kanavalleen. Hänhän kehuikin kuinka isoja lahjoituksia he antavat . Pitäisi perustaa sellainen muutaman hengen kimppa ja maksaa puoliksi joku pieni kannatusmaksu ja sitten jakaa sitä linkkiä jossain muillekin . Varmasti siellä tehdään paskan puhumisen ennätys sekä keksitään jos jonkun näköisiä rahankeräyksiä ym... jos joku haluaa lähteä kimppaan vaikka eurolla hakemaan sitä linkkiä tänne muillekin jaettavaksi niin ilmoittautukaa tänne mukaan. Jos klasu saa vaikka 500 henkilöä mukaan niin hän saa vähintään 5000e kuukausi netto tulot. Eli rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Hänhän sanoi että 10e olisi sopiva kuukausi maksu linkille. Ja Varmasti hän saa myös satasen lahjoituksia kun vähän tirauttaa kyyneliä koska on niin isoja laskuja ei olisi eka kerta. Tällainen törkeä huijaus pitää pysäyttää..
- Anonyymi
Mihin Klasu moisia pikkurahoja tarvitsee? Eikö energyspas kryptobisneksellä pitänyt tulla korkoa 5% joka ikinen päivä? Äijähän on jo miljonääri jos ei miljardööri.
- Anonyymi
Montakohan kusetettua haluaisi rahansa takaisin Klasulta?
Nää kusetetut on varmaan niitä helluntailaisia eikä he kehtaa puhua asiasta. Niitähän klasu on houkutellut sinne mm sunnuntai saarnallaan.
- Anonyymi
Mikäs tai kukas tää kulaus on.
Uusi nikki.- Anonyymi
Vikillä vaan on ikävä poikaystäväänsä Klausia.
- Anonyymi
https://www.operaatiokeskuslive.com/
torstai 31. elokuuta 2023
UUTISKATSAUS MAAILMALTA #310823 (Viimeistä kertaa, kaikille avoimet lähetykset loppuvat)
sunnuntai 27. elokuuta 2023
TESTILÄHETYS NRO 3 - Kanavan tukijoille viimeinen testilähetys
JOS ET SAANUT LINKKIÄ SPOSTIISI,
LÄHETÄ SPOSTIA JA KERRO MIHIN, KOSKA JA
KUINKA PALJON OLET LÄHETTÄNYT TUKEA.
ETSIN TILILTÄ SUORITUKSIA JA KORJATAAN ASIA. - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/84e64d68-fccc-4177-950d-4460aa416fc7
RAKKAUS JA SEKSI -ARTIKKELIT
Tällaista on elämä thaimaalaisen vaimon kanssa - suomalaismiehet kertovat itse
Millaista on elämä thaimaalaisen vaimon kanssa? Nyt sen kertovat 12 suomalaista miestä itse.
Keskiviikko 19.9.2018 klo 9:53 (muokattu 5.8.2019 klo 13:23)
Millaista on elämä thaimaalaisen vaimon kanssa? Nyt 12 suomalaista miestä kertovat sen itse.
”Eri maata kuin suomalaiset”
”Oma vaimo on syntynyt Thaimaassa ja muuttanut sieltä opiskelijana Suomeen. Tapasimme toisemme 90-luvulla samassa oppilaitoksessa. Tämä nainen on ihan eri maata kuin suomalaiset sisarensa. Hän on avulias, kohtelias ja kunnioittaa minua, aivan kuten minäkin kunnioitan häntä.
Kun suomalaiselta naiselta saa vain keskisormea tai haistattelua, niin häneltä ja hänen perheeltään saa vain lämmintä rakkautta. Urheileminen kiinnostaa molempia ja hyvä niin, kun katsoo näitä tuttavien vaimoja, jotka ovat nousseet sohvalta viimeksi 7 vuotta sitten ja muistuttavat itse enemmän sohvaa ainakin leveydeltään.”
Matias62
”Tasa-arvo kuuluu asiaan”
”Naimisissa kohta 10 vuotta thainaisen kanssa. Olemme samanikäisiä ja suhde on toiminut loistavasti. Tietysti ongelmia on ollut, mutta niitä on jokaisessa suhteessa. Tasa-arvo kuuluu asiaan. Kumpikaan ei ole toista parempi.
Suhde on paljon parempi kuin mitä oli suomalaisen naisen kanssa. Nykyään otetaan huomioon mieskin suhteessa, eikä vähätellä terveysongelmista. Vaimo elättää, kun itse olen monisairas ja toistaiseksi työkyvytön. Osa rahoista menee vaimon perheelle eikä se ole ongelma.”
Majuhu
”Sama ikä, koulutus ja tausta”
”Kokemusta löytyy noin 15 vuoden suhteesta thaimaalaisen naisen kanssa. Oma kokemukseni on hyvin erilainen kuin stereotyyppinen thaivaimo, jonka suomalainen katkera keski-ikäinen mies hakee Aasiasta parin avioeron jälkeen.
Itse olen tavannut vaimoni työpaikalla Bangkokissa. Olemme samanikäisiä, meillä on sama koulutus ja hyvin pitkälti samanlainen taloudellinen tausta. Avioliitto on molemmille ensimmäinen. Olisi mukava joskus lukea muistakin normaaleista avioliitoista seksiorjajuttujen sijasta. Meitä on monta paria, jotka kärsivät aasialaisiin puolisoihin liittyvistä ennakkoluuloista.”
Bangkokin asukki
”Thaimaalaisen rakkaus perustuu rahaan”
”Thaimaalaisen rakkaus perustuu 99 prosenttisesti rahaan ja siihen, että pääsee maahan ja saa kansalaisuuden. Thaimaalaisen naisen tyypillinen sanontakin on no money no honey. Olen asiasta hyvin perillä, kun useamman vuoden ollut avioliitossa thainaisen kanssa.”
Chairman
”Päivääkään en vaihtaisi pois”
”Olen ollut thaimaalaisen kanssa naimisissa neljä vuotta. Menimme lyhyen suhteen jälkeen naimisiin. Suomessa suhteeseen ei uskottu, mutta päivääkään en vaihtaisi pois. Asumme Thaimaassa 9 kuukautta vuodesta ja Suomessa 3 kuukautta vuodesta. Thaimaassa asumme 300 hengen pikkukylässä vaimon sukulaisten ympäröimänä.
Kulttuurierot ovat lähes pelkästään positiivisia. Ahkeruus, yhteisöllisyys ja uskonnollisuus ovat määrittävä ihmisten piirre. Yhteisöllisyys on sellaista, mitä Suomessakin muinoin. Vaimoni puhuu kohtuullisen hyvin englantia, joten kommunikointiongelmia harvoin on. Sen sijaan erilainen tapa esimerkiksi riitojen ratkaisuun tuotti alkuun ongelmia. Samoin surun käsittely. Meillä on 18 vuoden ikäero, mutta se ei ole tuottanut ongelmia.”
Jeiwii
”Nainen osaa rakastaa ulkonäöstä viis”
”Minä olen huomannut thaimaalaisissa naisissa sen, että miehen ulkonäöllä ei ole väliä. Thaimaalainen nainen osaa rakastaa sinua ihmisenä, vaikka olisitkin parhaat päiväsi nähnyt. Meidän suhde on ollut hyvin tasa-arvoinen kunnioitan nuorta naistani, että hän jaksaa katsella tällaista vanhaa miestä. Ei suomalainen nainen samaan pysty.”
Viitasaaren Veijo
”Ei ongelmia, onnistuminen itsestä kiinni”
”Olen naimisissa thaimaalaisen kanssa. 22 onnellista vuotta ja 4 lasta. Ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Vaimoni on aina ollut puolellani ja tukena niin hyvinä kuin huonoina päivinä.
Olemme asuneet Thaimaassa viimeiset 22 vuotta ja minullakaan ei ole ollut mitään ongelmia kulttuurin tai tapojen takia. Olen enemmän thai kuin suomalainen. Se on jokaisesta itsestään kiinni, onnistuuko suhde vai ei.”
Marko OngBak
”Epätasa-arvoisinta on ruoka”
”14 vuotta avioliittoa tulee pian täyteen thaimaalaisen vaimon kanssa. Suhde on minusta tasa-arvoinen. Kun tapasimme, nykyinen vaimo tienasi enemmän kuin minä. Nykyään se on toisinpäin. Kumpikaan ei ole rikkaasta perheestä, joten omilla rahoilla tullaan toimeen. Koulutuskin samalla tasolla. Jos joku ei ole tasa-arvoista, se on tämä Suomessa asuminen. Täällä kun on niin paljon enemmän minulle mieluista ruokaa.”
ex-Nokian insinööri- Anonyymi
”Ei hellyyttä, kova komentamaan”
Avopuoliso on kotoisin Thaimaasta. Hän on vahva ja määrätietoinen nainen. Hän ei juurikaan osoita hellyyttä ja on kova komentamaan. Hän panostaa palkkansa Thaimaahan äidin ja poikansa avuksi kunnostamalla taloaan, jossa he siellä asuvat. Minun on vaikea saada häntä osallistumaan asumiskuluihin täällä. Aiemmat Suomi-emännät ovat olleet myös vahvoja tapauksia, mutta tässä suhteessa on selvä ero talouden jakamisen kanssa.
Salo mies
”Hyvin menee, kunnes rahat loppuu”
”Omakohtainen kokemus ei ole hyvä. Niin kauan kun rahaa riittää, asiat sujuvat. Kun rahat rupeavat huveta ja thainainen joutuu lähtemään töihin, eli ottamaan vastuuta, thainainen rupeaa rakentamaan ongelmia aivan kaikesta. Lopulta tulee ero.
Siinä vaiheessa kaikki käännetään suomalaista miestä vastaan ja viedään lapsi mukana. tässä vaiheessa sosiaaliviraston lastenvalvoja, lastensuojelu ja perheasian yksikkö asettuvat äidin puolelle ja kehottavat tuomioistuinta määräämään lapsen äidille. Tässä vaiheessa on useimmiten palanut rahaa muutamassa vuodessa jo runsaat 100 000 euroa.
Huijatuksi tullut
”Poissa ovat tylsät ruuat, harmaa arki ja tatuoinnit”
”20 vuoden avioliitto suomalaisen naisen kanssa ja sen jälkeen tapasin korkeasti koulutetun thaimaalaisen vaimoni, joka ansaitsi tuplasti sen, minkä ex-sairaanhoitajavaimoni. Erinomainen englannin taito ja vaimon ulkomaankokemukset tasasivat tietä, vaikka tavalliset kulttuurienväliset sudenkuopat kohtasimmekin.
Poissa ovat tylsät ruoat, harmaa arki, tatuoinnit ja pinkki tukka. Tilalle ovat tulleet konservatiivinen, tiukkaa kuria, mutta syvää rakkautta tarjoava avioliitto, joka on kestänyt jo viisi vuotta. Ja yksi lapsikin. Korkeakoulutettuina 30-40-kymppisinä meillä on hyvä elämä, joista 75 prosenttia vietämme Thaimaassa ja loput Suomessa.
Vaimo ei juo alkoholia ja pitää kovaa kuria, mutta ikinä ei ole huijannut niin kuin perinteiset Suomijuoppojen Thaimaasta tuomat prostituoidut.”
Coco
”Hyvä itsetunto ja kaksi ihanaa lasta”
”Thaimaalaisen naisen kanssa naimisissa jo 26 vuotta. On kummallista lukea lehtijuttuja, joissa thaivaimon mies on surkimus, epäonnistuja ja etsii seksisuhdetta. Minä olen hyvällä itsetunnolla varustettu mies ja meillä on 2 ihanaa, nyt jo 25- ja 18-vuotiasta, lasta. Työnantajat, koulut ja ystävät ovat kehuneet aina, kuinka hyväkäytöksisiä lapsia.
Vaimo on ollut työelämässä lähes koko Suomessa oloajan, eli noin 28 vuotta. Olen myyntialalla ja joudun matkustelemaan. Tässä avioliitossa saan tulla kotiin ilman riitaa siitä, kenen kanssa olen maanut, mitä oli suomalaisen eksän kanssa jatkuvasti. Kysyin vaimoltani, haluaako hän muuttaa Thaimaahan, kun pääsen 2 vuoden kuluttua eläkkeelle. Vastaus oli selkeä ei. Hän pitää Suomesta ja suomalaisuudesta.”
Paroni
Juttu on julkaistu alun perin syyskuussa 2018. Anonyymi kirjoitti:
”Ei hellyyttä, kova komentamaan”
Avopuoliso on kotoisin Thaimaasta. Hän on vahva ja määrätietoinen nainen. Hän ei juurikaan osoita hellyyttä ja on kova komentamaan. Hän panostaa palkkansa Thaimaahan äidin ja poikansa avuksi kunnostamalla taloaan, jossa he siellä asuvat. Minun on vaikea saada häntä osallistumaan asumiskuluihin täällä. Aiemmat Suomi-emännät ovat olleet myös vahvoja tapauksia, mutta tässä suhteessa on selvä ero talouden jakamisen kanssa.
Salo mies
”Hyvin menee, kunnes rahat loppuu”
”Omakohtainen kokemus ei ole hyvä. Niin kauan kun rahaa riittää, asiat sujuvat. Kun rahat rupeavat huveta ja thainainen joutuu lähtemään töihin, eli ottamaan vastuuta, thainainen rupeaa rakentamaan ongelmia aivan kaikesta. Lopulta tulee ero.
Siinä vaiheessa kaikki käännetään suomalaista miestä vastaan ja viedään lapsi mukana. tässä vaiheessa sosiaaliviraston lastenvalvoja, lastensuojelu ja perheasian yksikkö asettuvat äidin puolelle ja kehottavat tuomioistuinta määräämään lapsen äidille. Tässä vaiheessa on useimmiten palanut rahaa muutamassa vuodessa jo runsaat 100 000 euroa.
Huijatuksi tullut
”Poissa ovat tylsät ruuat, harmaa arki ja tatuoinnit”
”20 vuoden avioliitto suomalaisen naisen kanssa ja sen jälkeen tapasin korkeasti koulutetun thaimaalaisen vaimoni, joka ansaitsi tuplasti sen, minkä ex-sairaanhoitajavaimoni. Erinomainen englannin taito ja vaimon ulkomaankokemukset tasasivat tietä, vaikka tavalliset kulttuurienväliset sudenkuopat kohtasimmekin.
Poissa ovat tylsät ruoat, harmaa arki, tatuoinnit ja pinkki tukka. Tilalle ovat tulleet konservatiivinen, tiukkaa kuria, mutta syvää rakkautta tarjoava avioliitto, joka on kestänyt jo viisi vuotta. Ja yksi lapsikin. Korkeakoulutettuina 30-40-kymppisinä meillä on hyvä elämä, joista 75 prosenttia vietämme Thaimaassa ja loput Suomessa.
Vaimo ei juo alkoholia ja pitää kovaa kuria, mutta ikinä ei ole huijannut niin kuin perinteiset Suomijuoppojen Thaimaasta tuomat prostituoidut.”
Coco
”Hyvä itsetunto ja kaksi ihanaa lasta”
”Thaimaalaisen naisen kanssa naimisissa jo 26 vuotta. On kummallista lukea lehtijuttuja, joissa thaivaimon mies on surkimus, epäonnistuja ja etsii seksisuhdetta. Minä olen hyvällä itsetunnolla varustettu mies ja meillä on 2 ihanaa, nyt jo 25- ja 18-vuotiasta, lasta. Työnantajat, koulut ja ystävät ovat kehuneet aina, kuinka hyväkäytöksisiä lapsia.
Vaimo on ollut työelämässä lähes koko Suomessa oloajan, eli noin 28 vuotta. Olen myyntialalla ja joudun matkustelemaan. Tässä avioliitossa saan tulla kotiin ilman riitaa siitä, kenen kanssa olen maanut, mitä oli suomalaisen eksän kanssa jatkuvasti. Kysyin vaimoltani, haluaako hän muuttaa Thaimaahan, kun pääsen 2 vuoden kuluttua eläkkeelle. Vastaus oli selkeä ei. Hän pitää Suomesta ja suomalaisuudesta.”
Paroni
Juttu on julkaistu alun perin syyskuussa 2018.Kiitoksia mukavista linkeistä.
Itselläni ei ole kokemuksia kuin maksullisista thai- tytöistä ja ilmaisista Suomi- naisista.
Määrällisesti olen "rakastellut" satoja eri thaityttöjä kun taasen Suomi neidot ovat jääneet muutamiin kymmeniin.
Mitään erityistä eroa en ole näiden rotujen välillä havainnut. Kaikilta olen saanut seisokin ja lerpakin.
- Anonyymi
Ostettua rakkautta
Iltalehden reportaasi paljastaa karun totuuden seksiturismista Pattayalla. Kaupunki on yhtä tyttöbaaria ja kaikki on kaupan. Myös rakkaus.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2010112612697631
Perjantai 26.11.2010 klo 20:13 (muokattu 26.11.2010 klo 20:13) - Anonyymi
https://www.operaatiokeskuslive.com/
torstai 31. elokuuta 2023
UUTISKATSAUS MAAILMALTA #310823 (Viimeistä kertaa, kaikille avoimet lähetykset loppuvat)
sunnuntai 27. elokuuta 2023
TESTILÄHETYS NRO 3 - Kanavan tukijoille viimeinen testilähetys
JOS ET SAANUT LINKKIÄ SPOSTIISI,
LÄHETÄ SPOSTIA JA KERRO MIHIN, KOSKA JA
KUINKA PALJON OLET LÄHETTÄNYT TUKEA.
ETSIN TILILTÄ SUORITUKSIA JA KORJATAAN ASIA. - Anonyymi
ViktorAtaman
2023-09-01 20:43:57
Kiitoksia mukavista linkeistä.
Itselläni ei ole kokemuksia kuin maksullisista thai- tytöistä ja ilmaisista Suomi- naisista.
Määrällisesti olen "rakastellut" satoja eri thaityttöjä kun taasen Suomi neidot ovat jääneet muutamiin kymmeniin.
Mitään erityistä eroa en ole näiden rotujen välillä havainnut. Kaikilta olen saanut seisokin ja lerpakin. - Anonyymi
Scary Movie 3 - Father Muldoon
https://www.youtube.com/watch?v=PxaYZT9DpdM - Anonyymi
Sandor Clegane Saves Sansa Stark's Life - Game of Thrones
https://www.youtube.com/watch?v=45HLQ3DJoGo - Anonyymi
Minkähän takia Klasu sinne Thaimaahan lähti?
- Anonyymi
Luulen että halus eroon vaimostaan
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962