Hangon parhaat kahvilat

Anonyymi

Vinkkejä turisteille, minne kannattaa poiketa ja viedä euronsa.

20

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hangossa ei ole enää yhtään kahvilaa jossa haluaisi käydä,svedujen kuppiloita toki löytyy mutta heitä ei kannata suomenkielisen rahoittaa siellä saa osakseen vaan halveksuntaa ja ylenkatsontaa

      • Anonyymi

        ????? Taidat asua väärässä maanosassa.


    • Anonyymi

      satamaruokala on paras paikka

      • Anonyymi

        Stevenan tiloihin ei kannata kahville mennä siellä haisee poikarakkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stevenan tiloihin ei kannata kahville mennä siellä haisee poikarakkaus

        Mahdatkohan olla turhan kapeakatseinen?

        Poikarakkautta kun on aina Hangossa esiintynyt.

        Se on elämää.


    • Anonyymi

      Jo näin monta kommenttia tullut, eikä kukaan ole vielä ehdottanut Levatorin metsää ja Bög-Göranin korpikahvilaa... Hävetkää !

    • Anonyymi

      bög-göranin fish &fisting cafe on kyllä yliveto

    • Anonyymi

      Ihme porukkaa Hangossa vastauksista päätellen. Kenties siellä ei turistien raha kelpaa.

    • Anonyymi

      De fyra vindarnas hus oli menneinä aikoina paras ja siellä oli parhaat hinnatkin.

      Suositellaan menneitä muistellen.

    • Anonyymi

      Alans cafe ehdottomasti

    • Anonyymi

      alans cafe on lepakoiden suosima paikka.hyi.

    • Anonyymi

      Cafferiet paras mielestäni. Lillan ihan ok kans mutta tilat vähän niin ja näin

    • Anonyymi

      Alans cafesas paras hinta/laatu-suhde.

      • Anonyymi

        tätä paikkaa ei voi suositella mitenkään.


    • Anonyymi

      Miten talvella, kuinka monta kaffelaa toimii ? Varmaan on satunnaisen turistin vaikea löytää...

    • Anonyymi

      A ) Talvella ei ole montaa paikkaa auki, joihin turisti haluaisi mennä, eikä kyllä hankolaisillekaan
      B) Talvella ei ole satunnaisia turisteja, saattaa olla joku pimeiden ikkunoiden omistaja joka on tullut tarkistamaan etteivät putket ole jäässä, mutta siinä se

    • Anonyymi

      Kadermonkatu 1,Stigus cafe.ylivoimaisesti parhaat pullat ja semlat.kotoisa ilmapiiri mukavien ystävien seurassa.lounaslista tosin aika suppea mutta keittoa tarjolla joka päivä muutama muu gourmet ateria

      • Anonyymi

        Stigun Cafe vähän liian ammattilaisten paikka. Satunnaisen sunnuntaikävijän vaikea löytää paikkaansa.


    • Anonyymi

      Wall's Burgers, siellä on aina hinta kohdallaan ja voit myös nauttia Alabamasta kera kaffen!

    • Anonyymi

      komppaan edelläolevaa.... : levatorin metikössä oleva fish &fistingin tarjonta ylittää kaiken. tälläviikolla 20% alennus voiteluaineista. myyntiesittelijä bög-rainer esittää vaseliineja eri tuoksuilla. hän esiintyy huomenna folkkiksen lavalla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe