Millä tavoin...

Anonyymi

Milläkä tavalla te ootte yrittäneet näyttää kohteelle sen, että olette kiinnostuneita? Entäs onko hän huomannut ihastuksenne?

31

1171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei varmaan katselusta ja hymyilystä ymmärtänyt, että olen kiinnostunut....

      • Anonyymi

        Omalla kohdallani nuo ei meinaa oikein riitä. Liian moni nainen tuijottelee ja hymyilee, vaikka se ei sitten meinaakkaan mitään muuta kuin että ehkä pitävät ulkonäöstäsi.

        Erästä tuijottelevaa ja hymyilevää naista lähestyin pari vuotta sitten, niin tää poloinen meni aivan jäihin, eikä saanut edes puhuttua takaisin paria sanaa enempää. Tykkäsikö lie sitten niin paljon. Sitten tulikin korona ja ei olla sen jälkeen enää nähty :(

        Onhan noit pari ollut myös jotka ovat olleet tikusta vääntämässä juttua ja sitten niin ujosti tuijotellaan silmiin ja koitetaan hymyillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla kohdallani nuo ei meinaa oikein riitä. Liian moni nainen tuijottelee ja hymyilee, vaikka se ei sitten meinaakkaan mitään muuta kuin että ehkä pitävät ulkonäöstäsi.

        Erästä tuijottelevaa ja hymyilevää naista lähestyin pari vuotta sitten, niin tää poloinen meni aivan jäihin, eikä saanut edes puhuttua takaisin paria sanaa enempää. Tykkäsikö lie sitten niin paljon. Sitten tulikin korona ja ei olla sen jälkeen enää nähty :(

        Onhan noit pari ollut myös jotka ovat olleet tikusta vääntämässä juttua ja sitten niin ujosti tuijotellaan silmiin ja koitetaan hymyillä.

        Voi sua. Jatka tyhmeliinien parissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua. Jatka tyhmeliinien parissa.

        Niin minkäs sille mahtaa, kun naiset tuntuvat ihastuvan ulkonäköön vain. Ja ne harvat jotka kiinnostuvat sitten persoonasta ovat sellaisia joihin en itse yleensä koe kiinnostusta :(


    • Anonyymi

      Ihan suoraan sanonut ja yksipuolistahan se oli. Ennen pitkää ajan kanssa sain silmäni auki ja ymmärsin että haavekuvaa hänessä rakastin. Oli kaikkea sitä,mitä elämääni en kaipaa.

    • Anonyymi

      Pyrin olemaan ystävällinen, hymyilevä jne. Jos mulle tullaan jutulle humalassa niin menee heti maku. Tai sitten jos se lähestyminen vaikuttaa jotenki epäaidolta, tekaistulta tai pelihenkiseltä. Miksei vois lähestyä aitona omana itsenään, selvänä ja tavallisena. Ja luotettavana.

    • Anonyymi

      Minä sanoin miehelle lopulta suoraan.

    • Anonyymi

      Kiitin hymystä viestissä. Kaikki sanat niin turhia, koska ne eivät tee oikeutta asialle. Se hymy ja katse on jotain niin läpitunkevaa, suoraa ja säteilevää. Hän ei tiedä, että rakastuin häneen. En ole oikein uskaltanut edes olla hänen lähellään. Tahtoisin niin kovasti vain halata ja pitää hyvänä. Toivottavasti olet onnellinen, missä sitten kuljetkin.

      • Anonyymi

        💚💛💚💛


    • Anonyymi

      Katsomalla pitkään silmiin usein, vilkuilemalla, hymyilemällä, lähestymisellä

    • Anonyymi

      Minulla on ongelmana se, että olen kaikille miehille ystävällinen ja kaverillinen. Moni ikävä kyllä ihastuu minuun sen vuoksi ja minä en tietenkään heihin. Kun minä ihastun johonkin, niin muutun vältteleväksi ja hiljaiseksi. En ymmärrä itseäni :( Eli en näytä sitä mitenkään ja juttu kuivuu siihen

    • Anonyymi

      Minä taas yritän kaikin puolin peitellä ihastustani. En usko, että onnistui...

    • Anonyymi

      Oon niin haluttava että kaikki ihastuu muhun. SAALIS! 🤣

    • Anonyymi

      En mitenkään enkä ole huomannut.

    • Anonyymi

      Pierasin sen nokkaan. Siinä olikin lemmenaromit valmiina.

    • Anonyymi

      Jätin sen tylysti. Olen kiireinen mies.

      • Anonyymi

        Aarghhh, ihana sitten keinutuolissa muistella kiireitä kun se elämä jäikin elämättä.
        Pisteet sulle😄


    • Anonyymi

      Aika johdatteleva kysymys. Mutta kiinnostuin koska lähestyin..en sano miten mutta ei varmaan arvannutkaan että ihastuin, senkin itse tajusin vasta seuraavana aamuna että olipas tapaus...

    • Anonyymi

      Kortin lähetys nimimerkillä ja siinä vihjeitä mistä löytää juttujani. Instagrammiin seuraa pyyntö, mutta ilmeisesti kiinnostusta tahi uskallusta ei ollut. Kummastakaan ei tullut mitään kommentti. Harmi, tarkoitus perät olivat ihan kunnialliset, eikä ollut mitään takia-ajatuksia niissä. Kun kerta asiat on näin, en häiritse enempää. Jos joskus kiinnostus tulisi, voihan hän ottaa yhteyttä vielä. Itse en enää häiritse. Hyvää syksyä kaikille. T. pee

    • En ole koskaan kovin selvästi sitä osannut esittää, enkä vihjailla, paitsi kerran kertomalla asian ihan suoraan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika moninkin mutta ei voi enempää nolaamatta liiaksi itseään tehdä.
      Luen häntä kuin avointa kirjaa, Ei ole muuta tietä kuin alkaa sulkea sydäntä hiljaa.

    • Anonyymi

      Yritän olla näyttämättä sitä. Kyllä hän luultavasti tietää, joten parempi olla nolaamatta itseäni tämän enempää. Aiemmin haaveilin, että jos se sittenkin on molemminpuolista...nykyisin tiedän, että hän vain käyttäytyy kaikkia kohtaan siten. Ystävällisesti, huomioivasti, vitsailee jne. Tiedän olevani ulkonäöltäni vähemmän kaunis (eikä muitakaan mainittavia avuja, jotka juuri tätä miestä houkuttelisivat) joten yritän vaan kovettaa itseni ja valmistautua lähtöön.

      • Anonyymi

        Kyllä sun pitäisi tietää, että mä käyttäydyn kaikkien kanssa mahdollisimman hyvin.

        Se ei tietenkään tarkoita, että rakastaisin kaikkia yhtä paljon. Kenen kanssa luulet minun mieluiten olevan?

        Ja huomaa myös se, että muiden läsnäollessa yritän olla näyttämättä sitä, kuinka kovasti olen suhun rakastunut!!!!! Ja lisäksi meidän työpaikalla on sellainen tilanne, että on oikein yritettävä parastansa, ettei saisi puukkoa selkään.

        Toki….hän on niin ylivoimaisen kaunis, kuuma ja ihana, etten hetkeäkään usko hänen oikeasti ajattelevan olevan jotenkin vähemmän kuin ihan älyttömän kaunis, vaikka välillä ulkonäöillämme vitsailemmekin.(tänäänkin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sun pitäisi tietää, että mä käyttäydyn kaikkien kanssa mahdollisimman hyvin.

        Se ei tietenkään tarkoita, että rakastaisin kaikkia yhtä paljon. Kenen kanssa luulet minun mieluiten olevan?

        Ja huomaa myös se, että muiden läsnäollessa yritän olla näyttämättä sitä, kuinka kovasti olen suhun rakastunut!!!!! Ja lisäksi meidän työpaikalla on sellainen tilanne, että on oikein yritettävä parastansa, ettei saisi puukkoa selkään.

        Toki….hän on niin ylivoimaisen kaunis, kuuma ja ihana, etten hetkeäkään usko hänen oikeasti ajattelevan olevan jotenkin vähemmän kuin ihan älyttömän kaunis, vaikka välillä ulkonäöillämme vitsailemmekin.(tänäänkin)

        Työpaikalla on tietysti oltava tarkempi omasta käyttäytymisestä. Se ei kai kuitenkaan estäisi näyttämästä tunteita kahden kesken ollessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikalla on tietysti oltava tarkempi omasta käyttäytymisestä. Se ei kai kuitenkaan estäisi näyttämästä tunteita kahden kesken ollessa?

        Joudun mä vähän itseäni hillitsemään (tai aika paljonkin välillä), kun en tiedä mitä sä tykkäisit mun lähentelyistä. Mä olen joskus ollut ehkä vähän turhan uskalias ja päällekäyvä, joten nyt pitää olla varovaisempi, etten mä ala oksettamaan sua.

        Yritän mä kuitenkin tuoda itseäni vähän tykö ja pidän esillä aiheita, joihin olisi helppo tarttua, jos tunteet olisivat molemmin puolisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudun mä vähän itseäni hillitsemään (tai aika paljonkin välillä), kun en tiedä mitä sä tykkäisit mun lähentelyistä. Mä olen joskus ollut ehkä vähän turhan uskalias ja päällekäyvä, joten nyt pitää olla varovaisempi, etten mä ala oksettamaan sua.

        Yritän mä kuitenkin tuoda itseäni vähän tykö ja pidän esillä aiheita, joihin olisi helppo tarttua, jos tunteet olisivat molemmin puolisia.

        Kevyt kosketus "vahingossa" vois olla aika selvä tapa viestiä, että on kiinnostunut. Ja tietysti se kuuluisa tekstari "lähetkö treffeille?" Älkää tehkö tästä niin monimutkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevyt kosketus "vahingossa" vois olla aika selvä tapa viestiä, että on kiinnostunut. Ja tietysti se kuuluisa tekstari "lähetkö treffeille?" Älkää tehkö tästä niin monimutkaista.

        Pastoriainesta puhumaan. Miks sit täällä niin moni ulisee ikäväänsä, puheista tekoihin on aiiika pitkä matka.


    • Anonyymi

      Sanonu suoraan et tykkään, vaihtelevalla menestyksellä 😊.

      • Anonyymi

        Millälailla vaihtelevalla?


    • Anonyymi

      Niin monella tavalla, että jos ei vieläkään tajua niin sitten ei haluakaan tajuta. Jokuhan saattaa vaan jättää toisen ihastuksen huomioimatta kun ei halua asiasta sen enempää kuulla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe