Ei ole uusi ilmiö.kun teinipojat vedättävät pitkin katuja kovaäänisillä mopoillaan.
Täällä Kyrölässä temmeltää muutaman vintiön lauma..vonguttaen koneitaan mm.Metsolantien suoralla.
Lysti alkaa ilta kuuden kieppeillä ja jatkuu puoleen yöhön..rallia ajetaan niin kovaa kuin moottorista lähtee ja meteli on sen mukaista.
On alkanut ottamaan niin päähän että piti oikein mennä tielle tavoittamaan muutamaa nuorukaista
Puhuttelin Heitä.ja pyysin että lopettaisivat kiihdytysajot..pojat olivat jopa myötämielisiä ja lupasivat lopettaa iltarallit.
Mutta ei minun sanani olleet riittäviä..sama vongutus ja pärinä jatkui tänäkin iltana
Täytyy kai kääntyä poliisin puoleen.eihän tuollainen tarpeeton tien kulutus ole kohtuuden rajoissa.
Pojilta otettava kortit kuivumaan tai saatava tieto vanhemmille .mitä mukulat ilta aikana touhuavat..
Mopopojat Tanhuniityn meluhaitta
3
90
Vastaukset
- Anonyymi
tainnut lurahtaa lapsia tehdessä isännyydeltä kusta sekaan mikä on alunperin päästä kotoisin. eikös mopojen virittäminen ollutkaan laitonta?
- Anonyymi
Onhan se laitonta, mutta kun valvonta on lähes nolla, niin sitä tehdään. Mitä kauemmaksi isoista kaupungeista mennään, sen hurjempia on viritykset. Paikkakunnalla missä oli itsellä oli kesämökki, niin eräällä sankarilla kulki Suzuki PV 115 km/h.
- Anonyymi
Olen tehnyt sähköisen ilmoituksen poliisille.mutta ei ole vielä näkynyt sinitakkeja täällä Kyrölän kulmilla.
Junnut senkun jatkavat rallia illasta puoleenyöhön.
Nyt kun koulut alkoivat..meno on vähän hiljentynyt klo 22 tietoilla.
Mutta eihän tuollainen ralli lähiöalueella ole luvallista .
Mitä yksityinen voi asialle tehdä.jos viranomaiset eivät mitenkään puutu ongelmaan.
Pesäpallomailaa ei voi ottaa käyttöön.vaikka mieli on tehnyt monta kertaa kesäisin iltoina kun ikkunatkin ovat tuuletuksen vuoksi pidettävä auki ja 20 metrin päässä talosta pidetään kiihdytysajoja mennen tullen..
Arvatkaa kärsiikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882