Lupa vihata

Anonyymi

Katson olevani oikeutettu vihaamaan itäistä naapurimaata silläkin uhalla, että suuresti kunnioittamani Herrat presidenttimme sekä Aaltola ovat sitä mieltä, ettei vihalla mitään hyvää saavuteta.
En voi olla muuta mieltä vihani vain kasvoi kun luin ryssien tuhoista ydinvoimalaa kohtaan tänään. Vihani yltyi sietämättömäksi kun näin putinin hymyilevän Turkin diktaattorin vierellä. Se kasvaa vain joka ikinen päivä jona venäläiset antavat Ukrainan tuhoamisen ja murhaamisen jatkua. Vihani kasvaa vallalla olevasta nykyisestä vaikenemisen politiikasta ja siitä, että venäläiset tulevat viisumin luvalla Suomeen! Kasvaa kun kukaan ei halua puuttua sotaan eskalaation pelossa ja venäjä saa yksin jatkaa eskaloimista maailman tuhoamiseksi.

20

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole yksin. Meitä alkaa olemaan aika monta ja määrä kasvaa koko ajan Venäjän sotarikoksien myötä.

      • Anonyymi

        Ja eu ja suomi miettii viisumi kysymystä jos vaikka joku saisi pahan mielen kun viisumi lomamatkalle peruttaisiin kun samaan aikaan kastroivat ja silpovat ihmisiä ukrainassa ihan vaan huvikseen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja eu ja suomi miettii viisumi kysymystä jos vaikka joku saisi pahan mielen kun viisumi lomamatkalle peruttaisiin kun samaan aikaan kastroivat ja silpovat ihmisiä ukrainassa ihan vaan huvikseen....

        Viisumikysymys on idioottimainen! Kieltämällä viisumit venäläisiltä kieltäytyisimme viemästä venäläisturisteilta rahaa. Sen rahan me sitten itse voimme käyttää vaikka Ukrainan auttamiseen.


    • Anonyymi

      Minä en vihaa itä- enkä länsinaapuria. Asiani ovat vielä senverran hyvin, ettei sotiminen ole vaikuttanut elämääni häiritsevästi eikä pelottelu ole vielä tehonnut.
      Onhan se tietty harmi, kun sähkönhinta nousee ja ruokien hinta myös, mutta se on Suomen omavalinta, ei naapureitten vika.
      Leipäjonot nyt sattuu olemaan se suomalaisten oma perusjuttu, mutta minkäs sille teet, ja sekin alkaa jo unohtumaan sotariemussa rypevillä suomihenkilöillä!

      • Anonyymi

        Sähkön ja ruoan hinta ei ole Suomen oma valinta, paitsi siten, että olemme osa eurooppalaista sähkömarkkinaa, ja osa maailmantaloutta. Tietysti voisi myös eristäytyä, mutta silloin emme voisi myöskään ostaa sähköä tarvittaessa.

        Sähkön hinta vaihtelee sen mukaan miten tuulee. Kun Pohjanmaalla puhaltaa, sähkön hinta putoaa nollaan, ja nousee taas tyynellä säällä. Ruotsista ostettava sähkö riippuu siitä paljonko siellä ja Norjassa sataa. Lisäksi tulevat kaikenlaiset markkinahäiriöt. Suomi myös myy sähköä naapurimaihin.

        Vehnän maailmanmarkkinahinta on jo laskenut.
        Kahvin hinta riippuu tulevasta sadosta, mikä sekin riippuu säistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkön ja ruoan hinta ei ole Suomen oma valinta, paitsi siten, että olemme osa eurooppalaista sähkömarkkinaa, ja osa maailmantaloutta. Tietysti voisi myös eristäytyä, mutta silloin emme voisi myöskään ostaa sähköä tarvittaessa.

        Sähkön hinta vaihtelee sen mukaan miten tuulee. Kun Pohjanmaalla puhaltaa, sähkön hinta putoaa nollaan, ja nousee taas tyynellä säällä. Ruotsista ostettava sähkö riippuu siitä paljonko siellä ja Norjassa sataa. Lisäksi tulevat kaikenlaiset markkinahäiriöt. Suomi myös myy sähköä naapurimaihin.

        Vehnän maailmanmarkkinahinta on jo laskenut.
        Kahvin hinta riippuu tulevasta sadosta, mikä sekin riippuu säistä.

        Sähkön hinnan vaihtelut loppuvat vasta kun kehitetään toimiva sähkön varastointi. Nyt on jo kokeilussa vetyvarastointi. Akkuvarastot taitavat tulla liian kalliiksi, niitä on vain muutama isompi varasto.


      • Manitset että sota kun ei ole vaikuttanut sinuun niin se on ok riippumatta kaikesta muusta.

        Kyllä en yhtä itsekästä juttua ole lukenut vielä. Ei nyt ole kyse SINUSTA, vaan oman maamme ja koko Euroopan tilanteesta. Tuo oli niin älytön kommentti että taisi olla provo. Jos oli aito niin hyppää kaivoon ja pyydä jotain toista laiittamaan kansi tiukasti kiinni. Hyi helvetti.


    • Anonyymi

      Nyt venäjä siis pommittanut euroopan suurinta ydinvoimalaa. Kyllä on pimeetä porukkaa. Etelätuulella saadaan laskeuma tänne jos pääsee säteilyä. Tosin moskova puolivälissä matkaa. Hulluja täytyy olla.

    • Anonyymi

      Aloittajan on pakko olla joku perverssi, joka nauttii itsensä nolaamisesta ja oman tyhmyytensä julistamista kaikkien nähden.

      Miksi se Venäjä olisi pommittanut sitä ydinvoimalaa, jos he itse pitävät majapaikkaa siellä?

      • Anonyymi

        party on grazy nights m-u-m-m-o


      • Anonyymi

        👍 👍


      • Anonyymi

        Niin ajattele kuule miten perverssiä toimintaa???!


      • Anonyymi

        kylläpä olet itse tyhmä et osaa lukea laske kirjoittaa


      • Anonyymi

        Venäjä yritti siirtää tuon ydinlaitoksen sähköä menemään Venäjälle, mutta se ei tule ikinä onnistumaan erilaisten systeemien takia, joten haluaa varastaa sieltä kaiken muun ja tuhota sen sitten ettei jää ukrainaisille. Suurin vaara on tuhota ulkona olevat lauhdealtaat, jolloin saastuminen leviää ympäristöön. Sodan oloissa kukaan ei uskalla puuttua asiaan.


    • Anonyymi

      Minun kohdallani lienee sallittua olla päinvastaista mieltä sinun kannastasi ? Saanko olla

      • Anonyymi

        Saa olla muuta mieltä itse en enää pysty ap


    • Vihantunne on täysin oikeutettu mutta itseäni siltä säästäen käytän sanaa halveksin. Ehkä astetta neutraalimpi enkä ajattele sitä kaiken aikaa.

      Ajattelen että siellähän kukkoilevat mutta jokainen ihminen tietää totuuden tässä asiassa. Lohduttaudun sillä että meillä on iso määrä liitolaismaita, isoimman mainitak
      seni USA.
      Venäjän kansan viisumit voi hyvin kieltää kokonaan, ei tänne tartte tulla ostelemaan. Miksi tulevat niin siksi kun omassa paskamaastaan eivät näitä tuotteita saa.
      Jos venäjä on kaikkivoipa niin tehköön kansalaisilleen tuotteet jotka heille kelpaavat. Siis jos osaavat. Ja piste.

    • Anonyymi

      Sekä faijan että mutsin puolelta tämä ystävyysnaapuri vei tilat ja talot. Tottakai pidämme heitä rakkaimpina ystävinämme!

    • Anonyymi

      Mikäs siinä. Itsensä vihalla myrkyttää.

    • Anonyymi

      Miksi et vihaa saman lailla läi-itää ja afrikkaa? Enemmän ne ovat tuhoa saaneet aikaan tässä maassa. Se on jännä kun löytyy vain yksi vihollinen ja se on venäjä vaikka muut kansallisuudet kirjaimellisesti tuhoavat Suomea tälläkin hetkellä ja satuttavat suomalaisia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe