Kävin äitiä katsomassa

Anonyymi

Olen tässä miettinyt, että mistä mahtaa johtua hoitajien ylipaino? Eikö hoitotyön pitäisi olla kiireistä, jopa niin kiireistä ettei syödä ehdi. Lisäksi työ on kuulemma kovinkin raskasta. Eikö raskas työ kuluta paljon kaloreita? Lisäksi luulisi terveydenhoidon ammattilaisten tietävän liikalihavuuden vaarat ja näinollen painonhallinta pitäisi olla agendalla. Mistä johtuu, että hoitajat ovat ylipainoisia, välillä suorastaan sairaalloisen lihavia läskipalleroita.

14

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Epäsäännöllinen vuorotyö, joten ateriarytmi ja nälänhallinta on aina sekaisin, kuten vähän koko elimistö. Väsyneenä tulee syötyä valmisruokia ja usein ulkona. Stressaantuneena tekee mieli herkkuja. Kun nuorena aloitin työt, sain joten kuten pidettyä tilanteen hallinnassa pussikuureilla, dieeteillä ja painonvartijoilla. Nyt olen jo luovuttanut

    • Anonyymi

      Yhdessä rannalla sijaitsevassa hoitokodissa on muutama poikkeus. Siinä toisessa vanhusten talossa taasen kaikki ovat punkeroita ja mielenvikaisia varsinkin johtaja

      • Anonyymi

        kyllä he tekevät arvokasta työtä


    • Anonyymi

      Jos kroppa ei ole hallinassa niin ei voi olla nuppikaan.

      • Anonyymi

        Heh hej


    • Anonyymi

      Eihän ne sinne töihin menneetkään, vaan syömään ja kahvitauoille ja istuskelemaan raportteja lukemaan aikansa kuluksi.

    • Anonyymi

      Samaa olen itsekin havainnut. Ylipaino varmasti vaikuttaa jaksamiseen. Wiinerit maistuu...

    • Anonyymi

      Kyllä on taas lapsellista kirjoittelua ja provosointia! Ihmisiä on eri painoisia joka alalla.
      Valitettavasti on niin, että iän karttuessa paino lisääntyy, eikä sitä enää niin helposti pois saakkaan. Niin käy aloittajallekkin, ellei sitten ole aivan läpipaska.

      • Anonyymi

        Ihmekään ettei jakseta kun itsensä kannattelu ottaa voimille.


    • Anonyymi

      Kauniita ja mukavia tyttölöisiä niissä työskentelee.

    • Anonyymi

      Koska palkka on piehehkö, ei ole varaa ostaa proteiinia sisältäviä ruokia kuten lihaa ja kalaa. Peruna, leipä ja puuro lihottavat jos joutuu syödä pelkästään niitä, vaikka ovat erinomaisia ruokia lihan, kalan ja kasvisten ohessa. Kun proteiinia ei ole riittävästi, aina on jonkinlainen mieliteko, kulkee jääkaapilla, mitäs minä ottaisin.
      Siksi köyhissä on useammin ylipainoisia kuin hyvätuloisissa tai niin ainakin luulen, tilastoa en ole tehnyt. Olen muuten pannut merkille saman kuin aloittaja, piipahdan parissa hoitokodissa tervehtimässä tuttavia.

    • Anonyymi

      Yleisesti olen pannut merkille, että vähän pulskemmat hoitajat ovat huomattavasti hyväntuulisempia kuin laihat.

      • Anonyymi

        hyvin hoitokodissa palvellaan.


    • Anonyymi

      Magiaa vaan mussutettu, pitkin päivää, lihottavia koloreita napostellen?🤮🤮

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe