Vajaaälyisyys levinnyt jo valtionvarain ministeriöön

Anonyymi

Huittisten lukiossa oppinsa saanut keskusta puoluelainen on omaksunut joulupukin roolin, vaikka jouluun on aikaa montakuukautta. Olkaa kilttejä , tehkää työtä ,säästäkää niin lapsilisiin tulee korotus kertaluonteisesti, kunhan muistatte että keskustapuolue ajaa kaikkien kansalaisten etuja.

18

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lumikki ja seitsemän kääpiötä sopii tähän satuun paremmin kuin joulupukin rooliin asettuminen.

      • Anonyymi

        Eikun tatina ja seitsemän kannturaa spis paremmin.


    • Anonyymi

      Keskustapuolueen ministeri ostaa 112 miljoonan euroh hinnalla vaalivoiton puolueelle. Valtion kassasta kahmaistaan 112 miljoonaa, ja viskataan se pienelle osalle suomalaisia talouksia. Annikan omakin perhe saa tästä jaosta rahaa.

      Rahaa menee tasapuolisesti köyhille ja rikkaille, korvaamaan inflaation tuomia hinnankorotuksia juuri heidän talouksissansa.

      Annika Saarikon johdolla Keskusta nousee suurimmaksi puolueeksi 2023. Loppukevään hallitusneuvotteluiden jälkeen Annika Saarikko jatkaa pääministerinä.

      • Anonyymi

        Jos ei pääministerinä , niin ainakin alivaltiosihteerinä. Palkka ei olennaisesti muutu on kumpi tahansa.


      • Anonyymi

        Vaalivoitto on taattu kun ministeri Lintilä lupaa sähköveron alennusta 10-14 % , kaikki kipin kapin vastaamaan galluppikyselyihin , joiden perusteella muodostuu puolueiden vaaliasetelma. Toteutus jää n.s pilveen.


    • Anonyymi

      Keskustan kannatus nousee kuin lehmän häntä...!

    • Anonyymi

      Tietääkö taloudesta mitään,gradunsakin tehnyt Matti Vanhasen avioerosta.

    • Anonyymi

      Ja mikä on aloittajan älykkyyden taso kirjoituksesta päätellen? Tuskin papereita edes kansakoulusta.

      • Anonyymi

        Älykkyyttä ei opita kansakoulussa , ei yliopistoissa tai muissakaan vanhoihin oppeihin perustuvassa koulumaailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkyyttä ei opita kansakoulussa , ei yliopistoissa tai muissakaan vanhoihin oppeihin perustuvassa koulumaailmassa.

        Yli sata vuotta ,sitten kirkko esitti uskomuksen että maapallo on litteä . Jos ei uskonut näitä n.s kouluja käyneitä , kirjansa lukeneita , oppineita elinajan ennuste oli heikko. Älykkyys ja viisaus löytyy muualta , kuin vuosikymmeniä vanhoista kirjoista.


      • Anonyymi

        Ilman edes kansakoulun papereita elämässä pärjää paremmin kuin nykyajan maisterit , professorit , tohtorit tutkijat , asiantuntijat jne. Älykkyytä ei opita kirjoista.


    • Anonyymi

      >Yli sata vuotta ,sitten kirkko esitti uskomuksen että maapallo on litteä. Älykkyys ja viisaus löytyy muualta , kuin vuosikymmeniä vanhoista kirjoista.>>

      Jostain tuo sinunkin "viisautesi" on sitten tullut.

      Kun oikeasti Nikolaus Kopernikus eli vuosina 1473-1543, eli 550 vuotta sitten. Silloin kertoi että maapallo on pyöreä, kun kirkonmiehet puhui ja vänkäsi pannukakun mallisesta maailmasta.

      Nykyaikana viisaus elää Wikipediassa, joka tämänkin asian faktat ja numerotiedot tiesi tarkalleen ja kakistelematta kertoa.

      • Anonyymi

        Pannukakku tästä kuitenkin tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannukakku tästä kuitenkin tuli.

        Pääministeri bilettää pikku "pöhnässä" , ulkoministeri homopekka , fortumin johtaja Rauramo . Ja eilen sdp:n kansanedustajien valtuuston puheenjohtaja Lintman antoi täyden luottamuksen hallituksen toimintakykyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri bilettää pikku "pöhnässä" , ulkoministeri homopekka , fortumin johtaja Rauramo . Ja eilen sdp:n kansanedustajien valtuuston puheenjohtaja Lintman antoi täyden luottamuksen hallituksen toimintakykyyn.

        Vain Suomessa saavat jatkaa pöllyttelyä ja homostelua sekä toisten varojen sijoittamista.
        VAIN SUOMESSA MAHDOLLISTA!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Suomessa saavat jatkaa pöllyttelyä ja homostelua sekä toisten varojen sijoittamista.
        VAIN SUOMESSA MAHDOLLISTA!!

        "Itse katsoin tuon videon ja mielestäni se näyttää siltä, että minun
        korvaani puhutaan, eli minulle kerotaan, jotain asiaa siinä"
        Olisikohan kysymys "Saako painaa, saako painaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itse katsoin tuon videon ja mielestäni se näyttää siltä, että minun
        korvaani puhutaan, eli minulle kerotaan, jotain asiaa siinä"
        Olisikohan kysymys "Saako painaa, saako painaa".

        Riippuu kuka kyseli??Jos ilmari,epäilen??Se näyttää siltä että sitä??


    • Anonyymi

      Kepun kannatus enää 10 %

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe