Niinistö on huolissaan Ukrainan tilanteesta, joka voi "Eskaloitua, "unieni mukaan niin tapahtuukin,,
Vastaukset 6
- Anonyymi
Pitäisi edes ihmisten elää sovussa keskenään .On joitakin ,tahallaan kiusaavat ja haastavat riitaa. Sota-ajan eläneenä,se ei ole helppoa siellä rintamalla ja kotona oleville . Kaikki kärsii,eläimetkin. Rinta rottimgilla kulkeville ajatuksen paikka. Jos hullusti tässä käy ,koettelee se heitäkin.Turvataan rauha keskuudessamme.
- Anonyymi
oikein puhuttu, tosin aina se ei riipu meistä, kuin kävi v39 jolloin venäjä provosoi Suomea "Mainilan laukauksilla syyttäen niistä Suomea, vaatien alueluovutuksia itse ampumillaan laukauksilla,, loppu on historiaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikein puhuttu, tosin aina se ei riipu meistä, kuin kävi v39 jolloin venäjä provosoi Suomea "Mainilan laukauksilla syyttäen niistä Suomea, vaatien alueluovutuksia itse ampumillaan laukauksilla,, loppu on historiaa,,
edel.korjaus,, siis Neuvostoliitto provosoi v39,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
edel.korjaus,, siis Neuvostoliitto provosoi v39,,
Ja ukrainalaiset oli hyökkäämässä suomeen!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ukrainalaiset oli hyökkäämässä suomeen!!!
nekkulan käskystä, minkäs teet menet minne käsketään tai monttuun
- Anonyymi
eilen sikalassa tilanne eskaloitui siihen pisteeseen, että 250 kiloinen karju astui miehen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.782480Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 32847
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6528- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33482