Joka päivä monet kutsutaan pois tästä elämästä ja monet ovat valmistautumattomia tuohon hetkeen

Anonyymi

Viesti, jonka Herra antoi Susan Davisille sunnuntaina 7. elokuuta 2022:


Aloittakaamme: Tämä on tämän päivän Sana: On tulossa suuri muutos, se on maailman kääntyminen pahuuteen ja orjuutus viholliselle. Antikristuksen henki on tulossa valtakuntaansa. Ne, jotka seuraavat sitä, tulevat tuntemaan kuoleman, kun taas ne, jotka hylkäävät sen, tulevat tuntemaan elämän MINUN HENKENI kautta ja elämään. Nyt tekemänne valinnat vaikuttavat ikuisuuteenne. Teidän elämänne voidaan vaatia teiltä minä hetkenä hyvänsä. Jos olette valinneet pahan, teidät erotetaan JUMALASTA ikuisiksi ajoiksi, jos taas päätätte antautua täysin Herralle, niin saatte elää JUMALAN kanssa ikuisuuden. Jos päätät olla tekemättä valintaa, et ole vieläkään valinnut JUMALAA ja sinut heitetään helvettiin. PYHÄN HENGEN pyynnöistä piittaamatta jättäminen ja vetoaminen KRISTUKSEN pelastukseen on anteeksiantamaton synti. Ilman MINUN työni tunnustamista ristillä, silloin yksilö ei voi pelastua, ja hänen syntinsä on anteeksiantamaton. Tämä on kriittinen hetki, sillä monet kuolevat nyt päivittäin synnissään ilman MINUN pelastustani. Ei ole enää aikaa jäljellä niille, jotka kutsutaan pois tästä elämästä joka päivä, ja niillä, jotka uskovat toisin, ei ole takeita pitkästä tulevaisuudesta edessä. Ainoastaan heidän harhaanjohtavien näkemystensä ja niiden muiden näkemysten, joita he kuuntelevat, perusteella he ajattelevat, että nyt valitseminen JUMALAN puolesta on merkityksetöntä. Kuka on sanonut heille, että heillä on tässä elämässä pitkä valoisa tulevaisuus, jota odottaa? Se en ollut MINÄ. MINUN varoitukseni ovat selkeitä siitä, mitä etsiä ja että kun näitä merkkejä alkaa tulla, heidän on katsottava ylöspäin, koska heidän lunastuksensa lähestyy. Mitä typeryyttä on uskoa toisin, silti useimmat luottavat itseensä ja MINUN Sanani sanoo, että älkää nojatko omaan ymmärrykseenne. Joka päivä monet kutsutaan pois tästä elämästä ja monet ovat valmistautumattomia tuohon hetkeen. Useimmat eivät ole valmistelleet vaatteitaan ja seisovat MINUN edessäni alastomina ja ilman MINUN pelastukseni peittoa. Oletteko te heidän joukossaan? Kapea on tie pelastukseen ja leveä on tie helvettiin. Ne, jotka valitsevat MINUA vastaan, ovat vailla tekosyytä huonoille päätöksilleen, sillä varoitukset on annettu ja useimmat eivät piittaa varoituksista. Luovutteko omista teistä ja luovutteko kaiken tunnustamalla MINUN pelastukseni, luopumalla synnin elämästänne vastineeksi elämästä, jossa seurataan JUMALAN Teitä? Miten te valitsette? Aikasi valita on lyhyempi kuin luuletkaan. Nämä ovat kirkon viimeiset hetket valmistautua. Älkää olko kuin typerä neitsyt ilman öljyä, kun sulhanen tulee.....

Matteus 25:6-7: Mutta keskiyöllä kuului huuto: "Katso, sulhanen! Tulkaa ulos häntä vastaan.' 7" Silloin kaikki neitsyet nousivat ja virittivät lamppunsa. 8 "Tyhmät sanoivat viisastuneille: 'Antakaa meille öljyä, sillä meidän lamppumme sammuvat'.

Matteus 7:13: "Menkää sisään ahtaasta portista; sillä portti on avara ja tie, joka vie kadotukseen, leveä, ja monta on niitä, jotka sinne menevät.

1. Timoteukselle 6:7: Sillä me emme ole tuoneet mitään maailmaan, joten emme voi viedä mitään sieltä pois.

Sananlaskut 3:5: Luota Herraan koko sydämestäsi äläkä nojaa omaan ymmärrykseesi.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ymmärrän että minun sanalla sinä et tarkoita itseäsi vaan Jeesusta ja Jumalaa...vai...?

      • Anonyymi

        Ketä ovat tyhmät neitsyet?

        Heillä on lamput kuten viisailla neitsyillä, joten he ovat ainakin joskus olleet uskossa Jeesukseen.
        He lähtevät ylkää vastaan, joten he odottavat Jeesuksen tulevan takaisin noutamaan heidät.
        He ovat kristittyjä, tai ainakin he ovat nimikristittyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä ovat tyhmät neitsyet?

        Heillä on lamput kuten viisailla neitsyillä, joten he ovat ainakin joskus olleet uskossa Jeesukseen.
        He lähtevät ylkää vastaan, joten he odottavat Jeesuksen tulevan takaisin noutamaan heidät.
        He ovat kristittyjä, tai ainakin he ovat nimikristittyjä.

        vaatteet tarkoittavat sitä ulkoista elämää, miten ja mitä he tekevät, toimivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaatteet tarkoittavat sitä ulkoista elämää, miten ja mitä he tekevät, toimivat

        HERRAN PELKO on viisauden alku!Sekö puuttui tyhmiltä neitsyiltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HERRAN PELKO on viisauden alku!Sekö puuttui tyhmiltä neitsyiltä?

        https://katekismus.fi/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        "Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
        Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä ja kristittyjen (Paavalin tekstien) Jumalaa."


    • Anonyymi

      Matteuksen evankeliumi:
      22:14 Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."

      • Anonyymi

        jeps...


    • Anonyymi

      Yleesä vaatimukset ovat pelottavia ja epäselviä. Aina pitää epäillä pekastustaan ja pelätä olevansa ehkä eksynyt. Miksi? En tiedä. Kukaan ei kerro mistä pitää tehdä parannus. Joskus kokee ettei täällä pitäisi ollenkaan kirjoitella kun se on syntiä. Mutta sitten ei kommunikoi kenenkäön kanssa viikkoihin. Pirääkö ihmisen aina olla yksin. Ehkä ei ole väliä vaikka kommunikointikyky katoisikin. Onhan ihmisiä jotka ovat mykkiä ja kuurija, einekään saa kommunikoida kenenkään kanssa.

      Mutta jos listaa etsii niin vuorisaarnasta voi poimia joitakin tekoja :
      Matt.5
      Olkaa vanhurskaampia kuin fariseukset eli tärkeät teeskentelijät.
      Sovi veljesi kanssa riita.
      Älkää himoitko naisia älkääkä hyljätkö vaimoa.
      Älkää huoratko, älkää vannoko.
      Älkää vastustako pahaa kun joku vaatii teitä oikeuteen. "Jos se haluaa sulta talon anna sille autokin."
      Jos joku pyytää sinulta apua niin auta enemmän kuin on pyydetty.
      Rukoilkaa vihollistenne (venäläisten?) puolesta.
      Antakaa köyhille apua salaa eikä mainostellen omaa hyvyyttänne.
      Älkää rukoilko pitkiä selostuksia ikäänkuin Jumala ei ymmärtäisi tilannetta, älkää esiintykö ihmisille.

      Älkää kootko aarteita maanpäälle eli älkää rikastuko.
      Älkää palvoko rahaa.
      Älkää murehtiko toimeentulosta sillä Jumala pitää teistä huolen.
      Älkää tuomitko "tuossa sinulla on synti".
      Älkää antako pyhää koirille eli selittäkö hengellisiä aarteita pilkkaajien palstalla.
      Anokaa eli rukoilkaa.
      Menkää ahtaasta portista sisään.
      Kavahtakaa vääriä profeettija.

      Siinä on joitakin helpon näköisiä käskyjä ja joitakin joita ei ymmärrä. Mutta se on Jeesuksen itsensä lista ja tulisi varmaan ottaa vakavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      774
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      158
      765
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe