Tuntuu hyvin tyydyttävältä ja luonnolliselta että mies viipyy seksin lopussa vaginassa ja antaa spermansa syöksyä sen sisällä, vaikka se ei kuvassa näkyisikään.
Mälliotosten sijaan pidän siitä että lasti menee perille
7
2433
Vastaukset
- Anonyymi
Moni vetää liian nopsaan pois.
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Kiihoittavampaa on katsoa, kun kalu vedetään pois pimpsasta ja kunnon noro valahtaa perässä.
- Anonyymi
Samoin inhottaa se, että pitää nainnin jälkeen alkaa runkkaamaan toisen päälle. Olisi paljon herkullisempaa pumpata spermat näyttävästi sisään. Tulee sellainen tunne, ettei kiihottunut riittävästi naidessa, vaan joutuu tyytymään omin käsin onneen lopulta.
Haluaisin itsekin itsekin tuntea sykkivän kalun pimpassani kun se laukeaa. Se ammottaa siihen valmiina varmaan nytkin...
- Anonyymi
Minulla on tapana tehdä niin että kun alan tuntea että kunnon spermainen iso lasti on tulossa työnnän viimeisen työnnön voimalla sisään syvälle ja pidän kalun siellä pitkään niin kauan että se ruiskuttaa kunnon lastin viimeiseen pisaraan asti sisälle . Usein tunnen kun naisen orgasmi tulee ruiskun aikana ja pimpsa oikein tarrautuu kiinni lypsämään viimeisetkin mehut kalusta huh se on mukavaa .
- Anonyymi
https://xhamster.com/videos/cum-inside-him-3212725
Tässä myös viipyy hyvin sisässä seksin lopussa ja spermaakin tulee molemmista päistä.- Anonyymi
Mahtavaa nussintaa pojat harrastavat. Nuo videot hyviä, jossa nussittava laukeaa koskematta kyrpään lainkaan.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855392Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423581Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611926Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2891753- 471606
- 941412
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81312