Oletko vielä työelämässä vai jo eläkkeellä?
Vapaat päivät
17
67
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olen, entäs itse?
- Anonyymi
Mikäs salaliitto tuo on?
- Anonyymi
Yrittää profiloida meitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittää profiloida meitä.
Yrittää myös #MAALITTAA# meitä eiku ei yritäkään
- Anonyymi
Kiitos hyvin.
Mutes sulla? - Anonyymi
Ehkä olen, ehkä en
- Anonyymi
Se on fifty-sixty mahdollisuus
- Anonyymi
Päivistä puheenollen: mä elän jo toista päivää tänään: heräsin jo ennen kello viittä aamulla ensimmäiseen päivään, ehdin ottaa päiväunet välissä, aloitin juuri toisen päiväni tänään.
Joskus voi ehtiä tekemään kolmekin työpäivää yhden päivän aikana.- Anonyymi
Sitä paitsi antabusta ei voi suositella kenellekään siitä tulee huono olo jos juo viinaa
- Anonyymi
Mitäh? En ole ikinä tehnyt työtä vaan elänyt tähän asti pappani antaman viikkorahan turvin. Pappa betalar och pojken super!
Hälsning Karl-Gustav, 45 år gammal Hupaisa aloitus:).
Olenpa molempia, siis eläkkeellä ja normitöissä.
Jossain vaiheessa pitää kaiketi jäädä loikoilemaan, ehkä siinä lähellä kasikymppiä, olettaen, että on voimissaan ja yleensä täällä maapallolla tallustelemassa.- Anonyymi
Etkä vieläkään ole huomannut, että tämän palstan "tietäjät" ovat "todistaneet", ettei mitään maapalloa, sen enempää kuin avaruuttakaan ole, eikä edes voi olla olemassa?
Anonyymi kirjoitti:
Etkä vieläkään ole huomannut, että tämän palstan "tietäjät" ovat "todistaneet", ettei mitään maapalloa, sen enempää kuin avaruuttakaan ole, eikä edes voi olla olemassa?
Markku on uneton koska hänellä on huolia meidän kaikkien hyvinvoinneista.
Arvostan tätä toki suuresti.ViktorAtaman kirjoitti:
Markku on uneton koska hänellä on huolia meidän kaikkien hyvinvoinneista.
Arvostan tätä toki suuresti.Ehei, en ole uneton, vaan päivystän ollen yövuorossa...
Onneksi on hiljaista, koskaan ei tiedä milloin mennään lujaa...Anonyymi kirjoitti:
Tietäjät eivät vain osaa perustella yhtään mitään.
Hän, joka väittää tunnettuja tosiasioita ja/tai tiedettä vastaan omaa todistamisen taakan. Todisteita odotellessa.
- Anonyymi
Olen kuntouttavassa työtoiminnassa pään takia.
T: Persekärpänen - Anonyymi
Jään ensi vuonna eläkkeelle, mutta en ole vielä kertonut työtovereille. Siinä salaliittoa kerrakseen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1483785Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,843219SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.852624Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72416Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2472363Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392216Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv791807- 42959
- 95958
- 53839